|
|
I: Dvomasni vztrajnik za volvo diesel 2.4 TD D5 od letnika 2000 dalje
|
|
ikeman | 24 avg 2010, 21:31 | |
| Član #972 Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00 Objav: 178
| Hvala, sicer sem že videl, medtem ko sem brskal po Ebayu. To je trenutno backup opcija Bom raj vzel kakega rabljenega, če ga najdem seveda..
Lp., Ike
| Na vrh | |
mrv | 25 avg 2010, 19:13 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| trenutno je suša na trgu za ta vztrajnik. Dobavljiv edino za ceno 1000€+ v enem dnevu , tu pa original verjetno ni kaj dražji
[ Uredi 25 avg 2010, 19:16 ] | Na vrh | |
bbf | 25 avg 2010, 19:50 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| 770€ s poštnino pri skandix-u, imajo na lagarju. tudi uni na ebayu je sploh ugodno, v treh dneh ga imaš tu. razen če greš na volvo penta ponjo, potem pa je 1000+. | Na vrh | |
mrv | 25 avg 2010, 20:43 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| sploh pa vprašljivo z rabljenimi, pri ceni taga na ebayu se ne splača tistih 100€ prišparat in rabljenega kupit. | Na vrh | |
ikeman | 26 avg 2010, 22:42 | |
| Član #972 Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00 Objav: 178
| Evo dobil rabljenega, obenem še obnovil lamelo sklopke, tako da bo kmalu moja s60 ponovno na cesti
Moj vztrajnik sicer še ni čist fuč, le preveč "lufta" ima, dober je za še kako sezono, recimo cca. 20-30kkm
Če kdo rabi zasilno varianto naj pošlje zs.
| Na vrh | |
divja jaga | 26 avg 2010, 23:11 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Zdaj pa eno vprašanje za mojstre Po čem sploh lahko veš, da imaš vztarjnik fuč? | Na vrh | |
ikeman | 28 avg 2010, 10:36 | |
| Član #972 Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00 Objav: 178
| divja jaga je napisal(a): ... Zdaj pa eno vprašanje za mojstre Po čem sploh lahko veš, da imaš vztarjnik fuč?
Enostavno "ropota" . Predvsem v "leru" je občasno slišati kovinski zvok. Ko pritisneš na sklopko preneha.
Če pa zadevo razstaviš in vzameš ven dvomasni vztrajnik ga preveriš tako, da skušaš notranji del zavrteti naprej-nazaj, s tem preveriš "vzmeti".
Če pa ima "luft" še ko skušaš notranji del potegniti ven ali potisniti notri, potem se ponavadi sliši ta kovinski zvok, saj notranji del vztrajnika ob primernih vibracijah "tolče" po zunanjem delu.
Načeloma ta 2. luft ni toliko problematičen, saj je glavna naloga vztrajnika blažiti povratne sunke z motorja, ki so seveda v smeri vrtenja, vendar je to znak, da bo nekega dne popolnoma popustil. | Na vrh | |
VolvoS60 | 13 sep 2010, 20:50 | |
| Član #1765 Prijavljen dne: 05 avg 2010, 13:11 Objav: 171
| Pozdravljeni,
imam nekako podoben problem z dvomasni vztrajnikom... Dobil sem ponudbo iz anglije, kjer sem že nekaj delov kupil, vse original Volvo. Ponudba je v prilogi, so pa še vsi deli za celotno sklopko... Lp
Description Part No Quantity Retail Price Discount Our Price Flywheel 31259450 1 £756,70 10% £681,03 Screw (Required 9454743 10 £13,50 10% £12,16 When Replacing Flywheel) Clutch Kit (Includes Clutch Plate 30783255 1 £312,55 18% £256,29 & Clutch Cover) Screw (Required When 959219 6 £3,48 18% £2,89 Replacing Clutch Kit) Clutch Control Cylinder 31259889 1 £108,68 10% £97,82 Total £1.194,91 £1.050,19
[ Uredi 13 sep 2010, 21:00 ] | Na vrh | |
ikeman | 11 nov 2011, 16:41 | |
| Član #972 Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00 Objav: 178
| ikeman je napisal(a): ... Evo dobil rabljenega, obenem še obnovil lamelo sklopke, tako da bo kmalu moja s60 ponovno na cesti Moj vztrajnik sicer še ni čist fuč, le preveč "lufta" ima, dober je za še kako sezono, recimo cca. 20-30kkm Če kdo rabi zasilno varianto naj pošlje zs.
Slučajno sem gleda svoje stare poste in tukaj moram dodati še nekaj: "NIKOLI ampak res NIKOLI ne obnavljajte lamel, kupite novo!"
Vse skupaj se je začelo.. mislim, take so najboljše :" če smo že tle pa zamenjaj še lamelo.. al pa jo daj obnovit, sej naredijo dobr"
Seveda naredijo dobr za Golfe 2 in podobna stara vozila..
Najhuje je pa to, da mi tega sploh ni bilo treba početi, stara lamela je bila dobra še za cca. 40-50k km.
In kaj se je zgodilo, klasika. Lamela je bila PREDEBELA in na splošno šlampasto izdelana. Ko so vse skupaj zmontirali sklopka ni odvajala, potem pa kot ajetojevci skup pa narazen, pa skup... Dokler v 3tje nismo ugotovili, da je kriva obnovljena lamela
Naj omenim še, da je potrebno spustiti oz. nagniti, celotno kompozicijo motor + menjalnik, da dobiš dostop do košare sklopke..
Vglavnem cela j**a.. zaradi tega.
Moram pa reči, da so bili v podjetju "obnavljalca" lamel KOREKTNI, ko sem prišel ves jezen nazaj do njih. Brez ugovarjanja so mi takoj vrnili denar, a kaj., ko so povzročili za 10 takih lamel zgube časa in denarja.
| Na vrh | |
Krchan | 11 nov 2011, 18:28 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Mogoče se bom komu zdel prepameten, ampak sem prevečkrat pomagal fotru razdirat kakšen menjalnik, in je pri razdiranju edino logično, da se zamenja košara, ležaj in lamela. Ker je preveč dela, material pa prepoceni, da bi eno leto razdiral in menjal ležaj, čez čas lamelo itd. Razdreš, zamenjaš vse (zijema je vztrajnik), in imaš dolgo mir. En pregovor pravi: Nisem tako bogat, da bi kupoval poceni...
[ Uredi 11 nov 2011, 18:29 ] | Na vrh | |
ikeman | 12 nov 2011, 16:11 | |
| Član #972 Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00 Objav: 178
| Krchan je napisal(a): ...
En pregovor pravi: Nisem tako bogat, da bi kupoval poceni...
Točno tako, ko menjaš, zamenjaš nekatere stvari v kompletu. No mene so nasrali sprva za to lamelo.. na koncu pa sem zamenjal vse skupaj.
Sreča v nesreči je g. Vinko iz Čemšenika in moj mehanik, ki je hkrati družinski prijatelj. Tako, da se je ta zmeda še vedno končala finančno ugodno in za avto kvalitetno.
| Na vrh | |
Tadej | 14 nov 2011, 10:55 | |
| Član #95 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54 Objav: 104
| Zdravo,
kje pa je bila sklopka obnovljena in kakšna je bila cena? Jaz sem pred leti za 300+KM dal obnovit pri Sinter-ju in sem bil zadovoljen.
Lp, Tadej | Na vrh | |
ikeman | 14 nov 2011, 23:14 | |
| Član #972 Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00 Objav: 178
| Tadej je napisal(a): ...
Jaz sem pred leti za 300+KM dal obnovit pri Sinter-ju in sem bil zadovoljen.
Jaz sem dal sprva obnovit samo lamelo, ne spomnim se točno koliko, a bilo je poceni - beri preveč poceni
Tako, da mene tam sigurno ne vidijo več.
Izdelava je bila nadvse šlampasta. Sami netki, ki držijo skupaj lamelo so bili skoraj, da debelejši od originala Poleg tega sta bili obe ploskvi lamele zamakjeni za cca. 2-3mm izven centra.
Najbolje, da poslikam ta vrhunski izdelek, če ga še najdem kje.
p.s. verjamem, da bi, če bi to hoteli lahko naredili bolje. A misli sem, da vejo kaj delajo.. napaka!
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 33, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|