Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Potovanja z Volvom

Avtor objava
Torkel
08 nov 2011, 07:24 Predogled tiskanja
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
Malce sem pregledal forum a podobne teme nisem našel.

Mi z našim Volvom kar dosti potujemo. V glavnem je bil tudi kupljen z namenom, da vleče prikolico.

Vedno bolj nas vleče v konce, kot so severna Afrika in Azija in pojavlja se vprašanje, kako je bi se naš V70 tam obnesel. Vedno bolj so intenzivna tudi razmišljanja o nakupu XC 70 (XC 90 mi ni všeč in se ne vidim notri) oz. ekstremni alternativi Toyoti Hilux. Dejansko rečeno, se v volvu tako dobro počutim, da znamke nebi menjal.

Prav tako se pojavlja dilema o tem, kak motor naj ima vozilo za take poti (dizel/bencin). Nasledne vprašanje so volvo servisi v predelih sveta, kot je zgornja polovica afrike, zahodni del azije...

Za namen teh potovanj bomo (ob nakupu 4wd avta) predelali tudi prikolico - nekoliko bo dvignjena (morda montaža blazin...), na konceh bo dobila tudi drsne površine za lažje premagovanje naklonov. Ne gre za off road vožnjo, temveč za slabe ceste

Je kdo v teh koncih že bil z volvom, kakšne so izkušnje, mnenja ipd.


Na vrh
Andrei
08 nov 2011, 09:38
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 475
Mislim, da je bolj smiselno razmišljati o avtodomu, če veliko potujete. Sicer pa predlagam, da se s temi vprašanji obrneš na Tilna: http://www.desertsoul.com/, on ogromno potuje po tistih koncih.
Na vrh
Spletna stran
Torkel
08 nov 2011, 10:15
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
Hvala in ne za AD. Ne bom komentiral za in proti, je o tem bilo na drugih forumih veliko debat.
Na vrh
alfaromeo
08 nov 2011, 12:54
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Za Maroko ni nikakršnega problema.
Na vrh
Torkel
08 nov 2011, 13:25
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
alfaromeo je napisal(a): ...

Za Maroko ni nikakršnega problema.



Tudi sam imam takšne informacije Menda so do Senegala ceste (vsaj glavne) čisto ok.
Na vrh
Torkel
25 jan 2016, 00:47
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
Tole zanimivo stran sem našel - morda pa bo komu kot dobra inspiracija za popotniško izkušnjo:
http://expeditionportal.com/tuusula-finland-to-bishkek-kyrgyzstan-in-a-volvo-240-wagon/
Na vrh
najob
25 jan 2016, 10:04
Član #11472
Prijavljen dne: 22 jun 2014, 15:21
Objav: 29
Sam sem bil z Volvom samo po Srbiji, a s Fiat Doblo sem bil v Tuniziji. Bil je 1.9 diesel. Tam je nafta zelo kvalitetna in poceni. (cca. 0,50 EUR/L). Sedaj je potrebno spremljati malce zadeve v Tuniziji. Ceste imajo odlične, prideš po celi Tuniziji. kampe imaš popisane v camping caravaning izdaji - poceni, eni bolj, drugi manj urejeni.

Okvara avtomovila pa je izgledala takole : copy past iz Nivaoffroad forrum .
Angleški pregovor pravi:"Bedak se uči na lastnih napakah, pametni na drugih" sem se odločil da izkušnjo s popravilom avtomobila in vsem kar se je dogajalo lepo napišem....želim, da se to ne bi nikoli nobenemu zgodilo, toda nikoli se ne ve.

Torej;

Mi smo bili v Nabeulu in ker so bili naši znanci ta čas ravno v Soussu smo sklenili da jih obiščemo.Že skoraj pred ciljem, še vedno na avtocesti, se nam je prižgal simbol "motor", kar je pomenilo neko okvaro na vbrizgovalnem sistemu.Kmalu po tistem znaku je avto začel izgubljati na moči in ob vsakokratnem prestavljanju so vrtljaji padli na 0.Pred cestninsko postajo je avto dokončno odpovedal.Prerinili smo ga na parkirišče.Odšel sem do postaje nacionalne garde in gardistka je takoj poklicala vlečno službo.Ni minilo 10 minut, ko je vlečna služba že prispela.Še pred prihodom sem gardistki naročil, da želimo, da nas vlečna odpelje na FIAT servis.
Ko smo se že peljali sem šoferju to še enkrat pojasnil.Šofer mi je odvrnil, da so Italijani slabi mehaniki in da me bo odpeljal k nekom drugemu.No kmalu smo prišli do tega mehanika.Delavnica....ni bilo dvigala, niti jaška....no upali smo da bo to hitro popravljeno.

-PRVI ŠOK vprašal sem za ceno prevoza, bilo je cca 30 km.Šofer je povedal ceno - 150 TND -.Cena se mi je zdela previsoka in to sem mu tudi povedal.Poklical je "šefa" in ta je dejal da je to v redu cena.Preden sem mu plačal mi je dal v podpis prazen list papiraj popisanega z arabskimi črkami.Plačal sem mu in šofer je odšel.
Kasneje sem izvedel, da bi mi moral dati fakturo, katero pa seveda nisem dobil in da nas je opetnajstil za cca 90 TND.
Nasvet: VEDNO ZAHTEVAJTE RAČUN, v kolikor se vam bo znesek zdel previsok, vljudno prosite šoferja naj pokliče policijo /šurta - arabsko/ in verjemite mi da bo znesek po tej prošnji večl kot pravšnji.

-DRUGI ŠOK mehanik....ker se je to zgodilo v soboto popoldne je rekel, da bo avto popravljen v ponedeljek.Prvi moment je dejal, da se je pokvarila črpalka za gorivo in da bo to stalo 600 TND.Dal mi je vizitko in rekel, da ga pokličem v ponedeljk ob 14 uri.Ko sem ga takrat poklical je dejal, da je šel še senzor vrtljajev in da bo vse skupaj to stalo 900 TND.Ker sem ga klical iz hotela in je bil slučajno zraven prisoten tudi hotelski mehanik, ga je stvar zanimala.Ko sem mu povedal zgodbo in ceno je samo zmajeval z glavo in mi povedal, da je to "barša flus" /mnogo preveč/.Naslednji dan smo se odpokali v louge in odšli do mehanika...seveda avto ni bil nič boljši, ko takrat ko smo ga pripeljali. Obdajale so nas črne slutnje in odšli smo do policije.Povedali za problem in v spremstvu policije odšli do mehanika.Sam šef se je ob prihodu policije "izgubil" toda dobili smo zagotovilo, da bo avto popravljen v četrtek zjutraj in da cena ne bo višja od 250 TND.
V četrtek smo prišli...toda avto je bil še vedno tak kot v torek...se pravi nič niso naredili..ker ni bilo dela.Tudi šefa ni bilo.Delavcu, ki je bil najbolj pripravljen pomagati, sem omenil, da sem 5 minut dalje videl FIAT servis in da naj greva tja po del.Privolil je in dejal, da mogoče mi bodo , kot evreopejcu, del tudi prodali.Na servisu je bilo zelo optimistično in del mi je bil obljubljen za 2 uri.Po dveh urah so res dobili senzor vrtljajev, kateri pa je bil dober za modelem od leta 2008 dalje.Starejših in s tem primernih za moj avto ni bilo v celi Tuniziji.Toda na servisu so dali naslov mehanika, ki bi znal našo napako popraviti.
In res odpravili smo se do tega mehanika, ura je bila 4 popoldne.takoj so dali avto na računalnik in javil jim je dve napake. 4 mehaniki so se "zakopali" v avto in odpravili napaki.S šefom smo odšli na poizkusno vožnjo in po 5 km je avto spet crknil.z avtovleko smo prišli do delavnice in zopet je sledila diagnostika in odprava napake....tokrat je bil senzor.....Šef ga je odnesel in odšel.Približno ob 19 uri je prišel in dejal, da senzorja ni mogoče nikjer dobiti.Nervoza, tesnoba v naših srcih je bila čedalje večja.Vprašal nas je v katerem hotelu smo v Soussu, da nas bo odpeljal tja, ko smo mu povedali, da smo prišli iz Nabeula... je začel mozgati in iskati nek senzor, katerega bi priredil.Ni nič pametnega našel, toda v nekem momentu skoči kot da bi ga nekaj pičilo in zgine v neko sobo.Kmalu se prismeje in v roki držii senzor.Pojasni mi, da ima v skladišču razbiti motor od FIAT stillo 1.9 JTD.Verjeli ali ne ....bil je pravi.Ko so to končali je bila ura že 21.00 in odšli smo na 50 km. dolgo preizkušnjo.Avto je delal " ko metek".Ko smo se vrnili okoli 22.00 ure v delavnico, so tam čakali še trije mehaniki, kateri so do konca pošravali avto in nekako ob 22.30 uri je bil avto popravljen.Za delo in material smo plačali 190 TND.

Seveda smo vso zadevo prijavili na policijo, nacionalno gardo in kasneje poslali še dopis na ministrstvo za turizem. S tem smo želeli opozoriti odgovorne, da bi take primere bolj nadzirali, saj smo turistri, v kolikor še nismo imeli takega primera, lahek plen.

Ko smo nadaljevali svojo pot po Tuniziji, smo spoznali mnogo dobrih ljudi kateri so nam vedno bili pripravljeni pomagati, svetovati oz.samo pokrmljati z nami.Vse to so bili zelo lepi trenutki, kateri so prekrili neprijetno izkušnjo.

Kakorkoli že, iz tega smo prišli bogatejši za izkušnjo več, kar tudi nekaj šteje.

No večino pogovorov tako z policaji, nacionalno gardo, kot tudi z "negativci" sem opravil v arabskem jeziku, toda tudi ta mi ni pomaqal pri "nategu".

Ponavadi se zgodbe srečno končajo.Tako je bilo tudi v mojem primeru.
Sem član AMZS s članstvom plus in trdno sem bil prepričan da to velja samo v Evropi,toda ko sem se kasneje pozanimal to članstvo krije tudi Maroko, Alžirijo in Tunizijo in po obširnem dopisu so mi pokrili stroške nočitve in vleke vozila v Tuniziji. Very Happy zelo pohvalno in pozitivno.

Lp
Na vrh
Torkel
25 jan 2016, 13:39
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
Dobra izkušnja
Drugič moraš v Maroko z Volvom...
Na vrh
Simon
25 jan 2016, 15:18
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
Da se to to dol nardi z volvotu, ga pomoje lohka kr dol pustiš
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 61, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5975
najnovejši član: Dmhskcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete