|
|
Ksenonski žarometi Pojdi na stran
[1]
2
3
4
|
|
Blaž | 09 jan 2007, 14:08 | |
| Član #7Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283 | Razmišljam o montaži xenon kita v avto!
Bral sem o zlo pozitivnih izkušnjah s tem po drugih portalih, pa me zanima, če ima kdo izkušnjo z montažo te zadeve v volvota!?
[ Uredi 28 okt 2007, 11:34 ] | Na vrh | |
AljAž | 09 jan 2007, 14:17 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| A to naj bi bile sprednje xenonske luči?? | Na vrh | |
Blaž | 09 jan 2007, 14:26 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| Jap - sprednje kratke (zasenčene)!
Za dolge baje ni dobro, k jih uklapljaš gor, pa dol je pa baje priporočljivo, da se mal shladijo pred ponovnim vklopom!? | Na vrh | |
AljAž | 09 jan 2007, 14:40 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| No nisem se še zanimal za kaj takega, samo vem pa da če ti crkne žarnca si ob veliko €€. Smo imeli na Safranu, je bilo nekje med 40 in 60Ksit ko je ena šla rakom žvižgat... | Na vrh | |
BOB | 09 jan 2007, 17:46 | |
| Član #117 Prijavljen dne: 08 dec 2006, 23:45 Objav: 67
| Cena žarnic ni več problem dobi se že za okoli 55 EUR komad dobro je zamenjati obe hkrati. Problem je pri naknadnji ugradnji, ker predpisi določajo da mora imeti avto v primeru vgrajenih xenon luči avtomatsko nastavljanje višine žarometov (ni dovolj ročno) in hkrati pranje žarometov. Če tega nimaš je homologacija nemogoča in ker luči svetijo precej drugače vsak policaj vidi kaj imaš vgrajeno nimaš homologacije in potem...... *-) . Kiti, ki se dobijo za malo denarja so precej vprašljivi glede kakovosti in crkujejo, pa ne samo žarnice temveč tudi druge komponente, napetost je namreč 10000 V in več. Raje v original luči vgradi kakovostne žarnice. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 09 jan 2007, 22:43 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Nič ni potrebno menjati obe ko ti crkne ena. Meni je že ena crknila, zamenjal samo eno in svetita obe identično. Glede naknandnjih vgraden ni problemov v urci zmontiraš vse. Poznam par ljudi ko imajo naknadno vgrajen xenon in ni nobenih problemov. Za homologacijo pri nas pa še trenutno ni potrebno imeti pranje žarometov to je potrebno po zakonu v Nemčiji. Mislim pa da se policisti ne bi vtikali v luči Volva V70 ker je to itak višji razred vozil medtem pa ko vidijo xenon v kakšni stari hondi in še to z kakšnimi spojlerji ipd. pa zna biti problem. Pa še v nobeni homologaciji ne piše da imaš vgrajen xenon niti meni, ki ga imam serijsko in nimam niti ročnega niti avtomatskega nastavljanja snopa. To se pri navadnem xenonu ki ni Bi-xenon uravnava z imbus ključem.
[ Uredi 09 jan 2007, 22:46 ] | Na vrh | |
Airborne | 10 jan 2007, 13:32 | |
| Član #73 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:01 Objav: 27
| Jaz sem se na forumu že zanimal za vgradnjo HID kita (eden izmed boljših, ki se dobijo pri nas, naj bi bil Kaixen cena okrog 200EUR), v Volva V50 in je bil odgovor, da bo svetila lučka na armaturi, ki sporoča da je žarnica pregorena in obstaja možnost da potem računalnik izklopi luči.
O rešitvi se je govorilo nekaj o vezavi uporov, spet drugi so to možnost odsvetovali, ker naj bi bila nevarnost požara.
Tako da tudi sam še čakam na kakšen strokoven, predvsem pa preverjen nasvet, glede vgradnje kita.
lp
[ Uredi 10 jan 2007, 13:35 ] | Na vrh | |
Blaž | 10 jan 2007, 15:57 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| Airborne je napisal(a): ...
da bo svetila lučka na armaturi, ki sporoča da je žarnica pregorena in obstaja možnost da potem računalnik izklopi luči.
No, predvsem to me je zanimalo, kako je s tem računalnikom in javljanjem napak! | Na vrh | |
alfaromeo | 10 jan 2007, 16:08 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| To da bo javljalo, da je žarnica pregorela, je verjetno, saj je to v povezavi z napetostjo, tokom, upornostjo, ki je pri Xenon lučeh drugačna. več naj povedo tisti ki to bolj obvladajo), da bi pa računalnik kar sam ugasnil luči, pa je najverjetneje za lase privlečena zgodbica za lahkonoč. Potemtakem bi luči ugansilo tudi, če/ko bi pregorela "navadna" žarnica .
lp
[ Uredi 10 jan 2007, 16:11 ] | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 10 jan 2007, 20:30 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Na pooblaščenem servisu lahko izklopijo to funkcijo javljanja napak na lučeh oziroma skoraj vse kar se izpiše na zaslonu BC-ja. | Na vrh | |
Airborne | 11 jan 2007, 18:10 | |
| Član #73 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:01 Objav: 27
| S60-OR to je super novica, ali lahko na servisu tudi vključijo xenon način, torej da se računalnik obnaša, kot da so notri original xenon in ne navadne luči? lp
[ Uredi 11 jan 2007, 18:14 ] | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 11 jan 2007, 19:29 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Tega sicer ne vem, sem pa da se zagotovo da izklopiti opozarjanje. | Na vrh | |
KLEMC | 11 jan 2007, 20:34 | |
| Član #165 Prijavljen dne: 11 jan 2007, 20:08 Objav: 3
| jest bi dal rad xenon v 850 t5r | Na vrh | |
Yaris | 12 jan 2007, 08:04 | |
| Član #118 Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25 Objav: 141
| Nio sam imam na Hondi tak kit, in lahko rečem, da ne motijo nobenega soudeleženca. Čakam pa, da pridejo tele luči da jih zmontiram notr in vam potem povem, kako se obnese. Lahko rečem le, da se splača cene pa niso tako visoke, za H1,H3,H7 so 150EUR, bixenon pa 200EUR. | Na vrh | |
Damijan | 12 jan 2007, 12:34 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Yaris, za kateri wagen pa so tele luči in koliko stanejo? | Na vrh | |
alfaromeo | 12 jan 2007, 14:15 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| pomojem honda civic ;) | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 12 jan 2007, 16:46 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| :ugly: :ugly: :ugly: | Na vrh | |
Airborne | 12 jan 2007, 17:55 | |
| Član #73 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:01 Objav: 27
| Evo sem našel en link, za s/v70, s80 kako prelisičiti BC, mislim pa da ni za s/v50, mogoče pa vseeno:
http://www.xenonvalot.com/xenonfixvolvo.html
Drugače pa naj bi bilo pri modelih novejših od letnika 2005 tako, da računalnik izklopi tok in luči sploh ne svetijo. lp
[ Uredi 12 jan 2007, 17:55 ] | Na vrh | |
Yaris | 13 jan 2007, 09:13 | |
| Član #118 Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25 Objav: 141
| Luči so za V70 I.gen, za njih pa sem dal 200 EUR. Bom danes poslikal. Notri sem dal xenon kit in delajo odlično. | Na vrh | |
Damijan | 13 jan 2007, 12:01 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Yaris, kje si jih pa ubodu za to ceno??? Potem bi pasale tudi na mojega S70. SI ubodu rabljene ali nove? Daj kakšen info več. | Na vrh | |
MKovic | 13 jan 2007, 17:57 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Pred leti je bil Volvo močno proti vgradnji xenonskih žarometov v svoja vozila. Bali so se namreč, da bi visoka napetost na kateri le-te delujejo poškodovala reševalce v primeru nesreče. Prav zato imajo novejši modeli varnostno funkcijo, ki ob zaznani napaki izklopi napajanje žarometov. Osebno imam pomisleke proti vsem takšnim (dvomljivim) nadgradnjam. | Na vrh | |
Yaris | 14 jan 2007, 09:34 | |
| Član #118 Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25 Objav: 141
| Najdu sem jih na Ebayu, zdej pa sem začel še malo s tuningom
| Na vrh | |
Terminator | 14 jan 2007, 10:12 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| nice (y) | Na vrh | |
Hong Kong | 15 jan 2007, 16:42 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| MKovic je napisal(a): ...
Pred leti je bil Volvo močno proti vgradnji xenonskih žarometov v svoja vozila. Bali so se namreč, da bi visoka napetost na kateri le-te delujejo poškodovala reševalce v primeru nesreče. Prav zato imajo novejši modeli varnostno funkcijo, ki ob zaznani napaki izklopi napajanje žarometov. Osebno imam pomisleke proti vsem takšnim (dvomljivim) nadgradnjam.
Da obrazlozim napajanje xenon lamp. Lampa in ne zarnica, ker je ne moremo klicati "zarnica" ker lampa nima nitke katera se "zari" temvec je cevka napolnjena z specialnimi plini in katodo katera s pomocjo visokego napetosnega transformatorja v nekaj microsekundah vzge plin v lampi in za nadaljnje delovanej oz. konstantnost svetlenja ne potrebuje visoke napetosti ker se ta zmanjsa na minimum potreben, da lampa deluje.
Glede bojazni, da bi koga ubila ali poskodovala je majhna in je bolj gledano s strani projektantov na varnostnem podrocju mal pretirana. Ko se avto butne ali prevrne tudi ce bi xenon deloval nikoli nima zacetne visoke napetosti lampa. Tudi ta napetost nobenga ne more ubiti, lahko naredi edino majhen sok kot ograja za konje ali kravice na kmetijah.
Vgraditev xenona v stara vozila ni nikakrsen problem, ce je paket narejen za ta avto tako kot te lucke vse komplet.Drugace se da to funkcijo "Preskociti" tako, da se ugradi navadni upor v nazivni vrednosti H1 ali H4 lucke z relejem na xenon.Mala malica. Tudi sam nisem za taksne predelave. (yn)
[ Uredi 15 jan 2007, 16:44 ] | Na vrh | |
MKovic | 15 jan 2007, 21:15 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Hong Kong je napisal(a): ...
Lampa in ne zarnica...
Drži, tehnologija je enaka principu fotografskega fleša. Zaradi tega po definiciji napetost med elektrodo in anodo, ki energirata plin ne more biti majhna in je lahko smrtno nevarna. Drži, da je tok relativno majhen, vendar še vedno nekajkrat višji od stimulacijskega toka srca. Za razliko od električnih pasterjev pa le-ta ni pulziran.
O plusih in minusih je SAE napisala celo ekspertizo, ki je bila podlaga za radikalno spremembo ameriške zakonodaje. Če povzamem zelo na kratko ugotvalja, da xsenonska tehnologija prinaša pluse voznikom vozil z takšnimi lučmi, zaradi svoje intenzivne svetilnosti v modrem spektru pa povzroča daljšo zaslepitev voznikom v nasprotni smeri. Črta ali je so xsenonske luči plus za avtomobilsko varnost tako še ni potegnjena. Se pa strinjam, da so cool. :-)
| Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 23 jan 2007, 16:23 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| A te luči, ki si jih je Yaris montiral v S/V 70 pašejo na S40 phase I.? | Na vrh | |
Hong Kong | 23 jan 2007, 18:12 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| Prve Xenon sem imel davnega 2003 leta na novem CLK 240 in so mi vsi zivi na cesti kljub temu, da je avto bil nov blendali, da kaj imam dolge luci. Razlika od navadnih H4 je neprimerljiva.Tudi zdaj jih imam in voznja ponoci je super. Ceprav je mal ven teme, meglenke na XC90 so vsaj za mene zelo zelo slabe in tukaj bom zasigurno menjal zarnice ce bo kaj pomagalo ali kompletne obe z ohisjem.Placa je itak kolikor ces pod odbijacem. (#) | Na vrh | |
AljAž | 23 jan 2007, 22:59 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| ful so lepe, samo ko so prižgane (zadnja slika) so mi katastrofa, avto sploh zgubi obliko..groza....ko kak BMW :( | Na vrh | |
Yaris | 24 jan 2007, 07:56 | |
| Član #118 Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25 Objav: 141
| Hong Kong sej lahko samo žarnice zamenjaš pri meglenkah.
Ja avto pa na sliki res ob prižganih lučeh deluje kot kak BMW, v živo je boljše:)
Luči pa so za serijo 70. | Na vrh | |
Blaž | 24 jan 2007, 08:39 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| Yaris je napisal(a): ...
Luči pa so za serijo 70.
To za prvo serijo, kaj pa za drugo serijo 70k, slučajno veš, če se kej takega dobi!? | Na vrh | |
MiRo | 24 jan 2007, 10:07 | |
| Član #2 Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44 Objav: 889
| HK in MKovic odlicna obrazlozitev... (y) (y) (y) | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 56, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5973 najnovejši član: Ubvpwcrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|