Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

V70 2.5D, my2001, "Sumljiv'c" - Sandi55

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
Sandi55
01 apr 2012, 20:47 Predogled tiskanja
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Evo, da še jaz predstavim svojega "novega" volvota. Gre za leta 2000 izdelanega V70, modelno leto 2001 z meni dobro poznano "traktorsko" 2.5 tdi mašino koncerna VAG.

Avto ima od opreme sledeče:
- usnjen multifunkcijski volan (radio, tel., tempomat, navigacija)
- tempomat,
- potovalni računalnik,
- vgrajen originalni telefon (zvočnik v naslonu za glavo in dodatna slušalka v naslonu za roko),
- radio na CDje in kasete (nisem si zapolnil hateri HU),
- CD izmenjevalec,
- navigacija (na CDje, ne na DVDje ),
- seveda tudi klima (ki (še) ne dela - pomojem je zaribal ležaj... kompresor se "dere" - "Zelen V70 tdi" je že opisoval težavo, ga bom po ZSju povprašal o podrobnostih, Kelvan pa je baje dal not kompresor od Ph1 tdija - tudi to moram še raziskati, ker imam enega delujočega na zbitem),
- lita ALU platišča (sicer not in my taste - gor so skoraj nove zimke)
- strešne sani,
- vlečna naprava,
- zatemnjena stekla (drugi razlog, da je "sumljiv'c") - tudi sprednja, vse homologirano, še v času, ko se je to dalo

Torej minusi:
- klima (kompresor),
- strgan sedež (klasika pri teh iz velurja)
- premika se tapeta vrat (tudi serijska teh avtov)
- vgrajen ima čuden ultra star sistem kape filtra goriva od XY avtomobila, brez odduha in povratni vod goriva kar povezan preko nekega "I" adapterja, bom prevekslal iz mojega (lani sem celo polomil oddušek in kupil novega), tako, da bo potem "original", tudi cev za dovod od filtra do puimpe je kar nekaj štukana, da so zmanjšali presek, da je pasalo na to kapo filtra, tako, da gredo gor kar moje stare cevi
- lesena grda ročka prestavne ročite (vgrajena naknadno) - ŽE UREJENO - dal iz svojega starega avtomobila, paše kot ata na mamo:D


Ostalo je klasika, traktor kot traktor Me like it ;D

Zakaj pa je sumljiv že v štaru? Hja, ma kar dolgo zgodovino, enkrat v garanciji že menjan motor(mislim da leta 2003 pri cca 150kkm), leta 2009 je imel že 330kkm (normalno za tak avto), nato pa je "čudežno" izgubil cca 150kkm. Zaradi tega se sploh ne obremenjujem, ker je eden večjih stroškov, ki ga ta tip motorja vleče za sabo obnova/menjava Bosch pumpe bila narejena pred dobrih 50kkm na Dumidi (klical tja, so mi potrdili trditve prejšnjega lastnika), menjane ima tudi vse nosilce motorja, torej je na meni le še, da naredin velik servis (vodna črpalka, šponerji in zobati jermeni), premečem iz svojega 2 leti stare grelne svečke, sperem hladilni sistem in mu dam svežo hladilno tekočino, popucam vse vakuume, EGR, sesalni kolektor, hladilnike itd ter avto redno vzdržujem. Najprej se moram še bolj podrobno pri Dumidi in RSL Levec pozanimati, če so mu že oni kdaj delali velik servis, ker če so ga, ga jaz potem mogoče še nebi delal. Bomo videli, če ne bo nobenih podatkov, ga bom naredil, jutri grem še po vse račune k prejšnjemu lastniku, potem pa kupit olje in filtre ter narest redni servis. Delal ga bom sam, ker je vse enako kot pri prejšnjem, tako, da je že vse poznano in enostavno.

Cena je bila kar dobra, poštena glede na to, da avto zadnje pol leta ni bil NIČ vzdrževan (olje ni bilo zamenjano že 20kkm... ), ter da ne dela klima, čeprav je bila lani aprila napolnjena na AMZSju (so pa dali barvilo zraven, ne vem če je to kul). Bom moral nekaj ščarat.

Evo še dve hitri fotki posneti danes na njivi pred mrakom ;D



[ Uredi 29 jul 2012, 10:08 ]
Na vrh
bsheep
01 apr 2012, 21:50
Član #1928
Prijavljen dne: 03 nov 2010, 22:33
Objav: 512
Ce mojga ne komentiras bom pa jest tvojga , heheh.
Zanimiva V70 ph2 , sploh ker ima mal vec opreme!

Cuvaj ga pa ne se vozt po gozdu!
Na vrh
Sandi55
01 apr 2012, 22:35
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
thx ;) Oglasi se kaj, da ga vidiš v živo! Je res kar lepo ohranjen avto za ~400kkm, čeprav sem ga v opisu kar skritiziral

Pozabil sem dopisati še, da ima STC in alarm. Oprema je taka, kot jo ima avto iz te povezave, samo da nima kombinacije usnja na sedežih, imam pa vlečno kljuko (pa 1800 več v žepu ). No od tega bo šlo vsaj pol za zrithat avto...

Aja, pa tisti, ki ste brali okrepčevalnico - avto nima nobene napake na motorju, vse dela kot bi moralo, tipo je jeseni menjal samo sprednje gume, zadnjih ne, le-te so bile pa zdaj že tako jajčaste, da je vse treslo, ko si se peljal. Preden mi ga je prodal, ga je peljal na AMZS na pregled podvozja (vse OK), priklop na komp in centriranje gum aja, pa nabavil je še 2 novi zimski pnevmatiki, nato pa krepko dvignil ceno...Kupil sem ga za 2200, kar je še vedno pol manj v primerjavi z avti na avto.net, pa dodatna oprema je tudi kar fina . No, avto je OK, ko se ga lotim bo pa špica! Sledijo seveda boljše fotke (ko bo spucan in spoliran in sedež pokrpan).

[ Uredi 01 apr 2012, 22:52 ]
Na vrh
revival
02 apr 2012, 18:15
Član #1874
Prijavljen dne: 04 okt 2010, 18:14
Objav: 220
Nice car, kot sem že večkrat povdaril,moj favorit
Na vrh
Beno15
02 apr 2012, 19:33
Član #2660
Prijavljen dne: 17 mar 2012, 12:11
Objav: 12
zelo lep Volvo, a to ima volvo motor ali je od kakšne druge znamke?

[ Uredi 02 apr 2012, 19:36 ]
Na vrh
Sandi55
02 apr 2012, 19:57
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
revival je napisal(a): ...

Nice car, kot sem že večkrat povdaril,moj favorit

Lep je ja, ko ga spedenam bo pa zakon! Smešno je to, da mi je tamala stara 3 leta, ko sem jo vprašal, kakšne barve avto naj kupim, rekla rdeče To je bilo še preden sem sploh izvedel za ta avto in potem, ko sem ga videl, je bil love at first sight. Po svoje mi je kar všeč, da je na zunaj lep, motorno pa malo zanemarjen, tako da se mu lahko malo bolj posvetim in ga spoznam. Danes sem razdrl klima filer, jutri pa upam, da že dobim olje in filtre, pa na klocne z njim

Mašina ni Volvotova, je VAG - Volkswagen, Audi. Vgrajevana je bila v transporterje, Audije A6 in prej v 100.
Na vrh
revival
02 apr 2012, 22:01
Član #1874
Prijavljen dne: 04 okt 2010, 18:14
Objav: 220
Važno,da je rdeč motor imaš pa itak rezervni,če de ne motim
Na vrh
Sandi55
09 apr 2012, 00:29
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Motor imam, je tukaj enak kot v starem V70, vse razen motorja pa prodajam. Moram samo še spisat oglase...

Drugače pa sem poleg registracije in prepisa (skupaj dobrih 300€, ker je samo do 22.10., sem pa vzel še 3 nove tablice-prej je bil MB...), nabavil in zamenjal še olje, filter olja, zraka in klime. Že prej opisano diesel filter kapo sem s filtrom (s cca 10 kkm) in vsemi cevmi v motornem prostoru prevekslal iz starega. Očistil sem zgoraj dostopne cevi ICja, air-box, cevi do in iz njega, preveril in spucal vse vakuum cevkice, cevkico za MAP, spucal MAF, preveril, če deluje EGR (naredi kling, ko spustiš vakuum - membrana je torej OK), ... Skupni strošek le dobrih 60€ {olje 30€ in filtri olja, zraka in prostora vsi skupaj 30€, drug teden pa vseeno zamenjam še filter goriva - to bo tudi le še cca 5-10€}.

Danes sem si zmontiral še Aux-in kabelček z bananco - zadeva seka, poleg tega pa sem odprl pokrov sprednjih brisalcev in malo ofrišal notranjost cevi ventilacije s špricanjem antibakterijskega spreja v luknjo za zajem zraka. Seveda sem to počel brez vgrajenega klima filtra. Enako stvar sem naredil že na starem in moram reči, da zadeva deluje

Zamenjal bom še vse grelne svečke, ker se mi zdi, da se avto predolgo greje in ne vžiga "iz šusa" (kot je prej stari ali pa kot vžiga Blažev (@bsheep), ki je bil ravno danes na obisku. Jih bom kar pobral iz starega. Mogoče je kriv timing pumpe, ampak to tudi sledi v kratkem, saj že iščem kit komplet za velik servis - oba jermena, šponerji, rolce in vodna pumpa. Pri Potokarju sem že dobil ponudbo za 185€, bom pa še malo okrog vprašal, če mi kdo lahko ceneje dobavi (vajtsnejku sem že tudi poslal ZS, ker vem da dela v Eurotonu), info mi lahko napišete v temo ali pa na ZS. Zamenjati nameravam VSE, da bo potem mašina spedenana kot je treba (in mir u bajt).

Potem pa ostane "le" še klima... Hm, nevem, baje je serijsko sistem nagnjen k puščanju (vsaj pri teh letih ). Upam, da ni kaj večjega, ker res nebi rad razstavljal cele armaturke in menjaval uparjalnik.

[ Uredi 09 apr 2012, 00:31 ]
Na vrh
VOLVOV40
09 apr 2012, 11:32
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Pri teh modelih ni seriskega puščanja na evaporatorju ,je pa bolj občutljivi kondenzator in pa cevi do njih.
Na vrh
Sandi55
09 apr 2012, 12:18
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Hvala!
Na vrh
Sandi55
11 apr 2012, 08:20
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Eno vprašanje, na kaj moram paziti pri menjavi sredinskega spodnjega nosilca motorja (Torque rod - označen s "6" - malo drugačen je, ker ne najdem slike za TDIja)?
Zgornja puša (tista bližje motorja) je čisto požrta...



Vem, da je bolje kupiti novega, razmišljam pa, da bi zaenkrat vgradil kar še čisto "lepega" iz starega volva zato me zanima, če so tele tri številke dejansko enaki nosilci ali ne:
30671354, 30680750, 9470836.

Še nekaj, tisti nosilec, ki je označen s št. 5 in ima gor nastavek za cevkico, kam mora biti ta cevkica speljana? Pri meni gre tja do air-boxa, priklopljena ni pa nikamor...

Hvala!

EDIT:
Sem ugotovil, zakaj je tisti drugi selenoid pritrjen na airboxu... Za regulacijo vakuumskih nosilcev

na sliki so;
1.Vacuum pump
2.Brake booster
3.EGR controller
4.Engine pads
5.Solenoid valve
6.Engine speed (RPM)/position sensor
7.Engine control module (ECM)
8.ABS control module.

Poenostravljeno povedano pri nižjih obratih/hitrostih (do 1100rpm / 80 km/h) ECU odpre solenoid, da se nosilca zvakuumirata in sta tako nosilca mehkejša, pri višjih obratih (nad 1000 rpm oz. nad 100 km/h) pa se selenoid zapre in spusti v nosilce atmosferski tlak, kar jih naredi trše in zagotovi udobnejšo vožnjo.

[ Uredi 11 apr 2012, 21:18 ]
Na vrh
Sandi55
12 apr 2012, 19:19
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Nisem siguren, da je sprednji vakuumski nosilec čisto OK, ker ko sem sesal (kar o domače) zrak iz zadnjega, se je naredil vakuum in ni spuščalo, pri sprednjem pa je... No, vseeno sem povezal cevkice na selenoid in rezultat je manj vibracij v kabini v prostem teku.
Juhej, pol:nula zame! Ko ugotovim kako morajo biti te cevkice speljane in zrihtam tako kot je treba, bo pa ena:nula zame
Na vrh
Sandi55
15 apr 2012, 23:55
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Ta vikend peljal LJ-SG-VE-MB-LJ, pred tem resetiral BC pa mi kaže povprečno 6.4 (v cca 350km), s tem, da je bila vožnja po AC 130-150 km/h in regionalke skoraj po omejitvah (+(10-20)km/h). Delno turistična vožnja torej.

Pri pretežno mestni vožnji do sedaj, kratkih relacijah in "testiranjem"(beri tiščanjem, da vidimo, kako zadeva sploh gre) je bila poraba po BC 8.3.

Koliko BC laže pa s tem tankom (zaradi vmesnega reseta) na žalost ne bom mogel ugotoviti. Kaže mi še 3/8 tanka in pravi, da lahko naredim še 500km, prevozil pa sem jih cca 660. Po BC izračunu 70/1160=> 6l/100km, trenutna povprečna izračunana "od oka" pa je ob oceni, da je še 3/8 tanka goriva in da sem prevozil 660km nekje okoli 6.6l/100km. Ko ga natankam do čepa, bom videl koliko dejansko pije v kombinaciji AC/mesto, nato pa bom lahko tudi preskusil, za koliko mi BC laže.
Na vrh
Sandi55
23 apr 2012, 09:30
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
SXC v Lambergu pri Šmarju. Na tekmo sem peljal dva kolega iz Trzina. Poraba s prikolico v 200km (Trzin-Lamberg-Trzin) se je dvignila na 8.5 po BCju. Poraba prejšnjega tanka je bila 7.3 po BC, izračunana pa 7.14 l/100km. Glede na težko nogo 1/3 tanka, "lepe" vožnje (AC) druge teretjine ter mestne vožnje zadnje tretjine, sem več kot zadovoljen!

Še ena slikca Sumljivca s prikolo za mopije

(ne vidi se ravno najbolje, ampak sem ga moosal - samo črna obroba, moos in napis Volvo - subtilno in ne preveč vpadljivo)
Na vrh
PP
23 apr 2012, 10:42
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
Sandi,
cevki iz vakumskih nosilcev sta priklopljeni na Selenoid na Aibox-u, kot si ze sam ugotovil. Ce nosilec pusca ali ne je tezko ugotoviti, ker meni je le obcasno puscal. Ce ti pusca ti avto ob pospesevanju bolj kadi, saj se turbo posledicno odpira bolj pocasi.
Z menjavo nosilcev sem menjal tudi cevke, ker je bila ona zadaj predrgnjena.
Na vrh
Sandi55
23 apr 2012, 11:53
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Hvala! Ob priliki zvakuumiram, pa bom videl. Večjega kajenja nisem opazil. Imam pa cevke ok, ampak prekratke...
Na vrh
Sandi55
26 apr 2012, 13:19
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Včeraj sem zamenjal sprednje zavorne ploščice in zunanjo protiprašno gumico batka na levi (voznikovi) strani. Gumica je bila strgana zato je notri batek začel rjaveti in zavora se je zatikala (je tulilo in grela se kje kot pri norcih). Ker sem že razdiral, sem zamenjal še ploščice - dal sem Ferodo Premier po priporočilu kolegov - baje so dosti mehke in ne požirajo preveč diskov. Cena je malo višja ampak upa, da se bo izplačalo, malo popusta pa gre (polna cena je 75 EUR, kar pa ni tako malo). Drug teden dam še zdrejat sprednja diska. Fotka pri brušenju batka (zaenkrat samo pobrušen zunaj viden del batka - brusni papir 1000), kasneje bom zamenjal obe mehki cevki, zavorno tekočino ter razdrl in popolnoma obnovil obe sprednji zavorni čeljusti. Mogoče jih še špricnem v rdeče - če dobim kako temno bordo rdečo temperaturno obstojno barvo. Mogoče celo obnovim zadnje, bom videl ko razdrem, še nisem

Še ena fotka brušenja (klik na slikco):


Podvozje je drugače SUPER - nobenega lufta. Prejšnji lastnik je namreč že zamenjal vse (roke, stabilizatorje itd) Tudi amortizerji še niso za odpis. Narediti pa bom moral optiko, ampak jo bom delal šele, ko nabavim letne gume in jih zmontiram na stara lita platišča... Me že "ful matra" kako bo izpadlo, upam da lepo - te litke, ki so trenutno gor, mi niso najbolj všeč, zato me matra še bolj :(
Na vrh
Sandi55
30 apr 2012, 12:28
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Včeraj sem ga prvič sam ročno opral in opazil polno lis in mest potrebnih poliranja. Kolegi me prepričujejo, naj snamem zavesice na zadnjem koloteku, pravijo jim "dedi zaves'ce", ampak moram najprej nabavit čepke, da ponovno pritrdim plastike skupaj.

Kar se porabe tiče sem več kot zadovoljen; 200km s prikolico in 720 brez ob normalni vožnji je prineslo porabo ta 6.85 l/100km. Trenutni tank bom probal pa celega vozit relativno varčno, da vidim, kakšen je lahko minimum moje porabe.
Trenutno sem na vandranju po Bosni in BC kaže 6.3... Je pa treba upoštevat, da tukaj nimajo avtocest ne velikih gneč, tako, da je vožnja relativno konstantna, vsakih 10 minut prehitevanje "starodobnikov", ki več ne morejo voziti hitreje od 90 km/h, kar lepo razbije dolgčas, pa še mašinca lepo zadiha ta čas ;)

[ Uredi 30 apr 2012, 12:29 ]
Na vrh
Torkel
30 apr 2012, 19:15
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
Hm, meni pa se zdi, da na karavanskega volva prav pašejo zavesice...:-)
Na vrh
Sandi55
12 jun 2012, 18:45
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Pokrovčki...
Na vrh
tomsom
12 jun 2012, 18:56
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Jaz bi imel, oziroma bom imel zavesce. Men so kulske in funkcionalne.
Na vrh
revival
14 jun 2012, 10:42
Član #1874
Prijavljen dne: 04 okt 2010, 18:14
Objav: 220
Sandi55 je napisal(a): ...

Pokrovčki...




Mimogrede,a si se slučajno včeraj okrog 15h peljal skozi Lavrico?
Na vrh
Sandi55
14 jun 2012, 22:16
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Na Lavrici pa že dolgo nisem bil...

Evo, danes sem končno uspel zrihtati usnje v avtu, da je enotnega izgleda; že takoj po nakupu sem zamenjal manšeto prestavne ročice, ki je bila čisto zgonjena, pa še siva in izdelana iz umetnega usnja. Ker je imel prejšnji lastnik leseno prestavno ročico, sem jo prestavil kar iz starega, pa mi je začela pokati mehka plastika ročice in sem jo malo polimal in še njo oblekel v usnje. Ker je avto rdeč, sem se odločil za rdeč okrasni šiv v barvi avta(bordo). Izdelal sem še novo manšeto za ročno zavoro, ker je bila stara iz sivega skaja, rezultat pa je tole:



Kako se vam zdi?
Zahvala gre pa moji mami za šivanje;)
Na vrh
Torkel
14 jun 2012, 23:02
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
A bi ta tvoja mama še kaj sešila? Dobro ji gre od rok! Na mojem V70 je precej spokana manšeta okoli menjalne ročice...:)

Na vrh
Sandi55
15 jun 2012, 00:51
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Verjetno bi lahko, jo bom vprašal, samo imam en manjši tehnični problemček; cvirn oz. sukanec za okrasni šiv sem si sposodil od landlorda, ta je pač rdeč, če bi imel okrasni šiv v rdeči barvi, potem ni problema zašit, če pa imaš kake druge želje pa povej, da si ga sposodim. Usnja imam še ne kaj, ampak je tanko, mogoče celo pretanko za menjalnik... Jaz sem manšeto vzel iz starega volva, bila je narejena na novo preden sem ga kupil, pa sva danes samo okrasna šiva dodala, je pa izdelana iz usnja debeline okoli 1,5 mm, medte ko imam jaz samo 0,75 mm debelo usnje (je dovolj debelo za ročno). No, izbira je tvoja, Mogoče bi bilo pa ok!
Na vrh
Sandi55
21 jul 2012, 12:45
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Dovolj sem že kmel kromirane maske in grdega znakca (je bil že čisto črn na kromiranih delih), pa sem se odločil in ga špricnil v črno mat barvo. Tako sredisnki del grila kot tudi sami nakec. Izgled je malo čapski ali kot je nekdo enkrat to izjavo malo polepšal, bolj 'getto' ;) No oriđinal pride... mi ni glih najbolj všeč. Komentarji dobrodošli.
Na vrh
Sandi55
25 jul 2012, 15:21
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Kako bi izgledalo, če bi celo masko s poševnico vred pobarval na črno in dal originalni znakec?
Na vrh
Augi
25 jul 2012, 16:24
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
photoshop, al pa črn selotejp čez in sprintan znakec na sredini, pa boš še v živo videl.
Na vrh
Volvej
25 jul 2012, 16:43
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Če imaš kako slikico od spredaj ko še nisi imel pobarvanega Volvo logotipa ti lahko v PS pobarvam gril na črno.
Na vrh
T0ny
25 jul 2012, 18:15
Član #2533
Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09
Lokacija: Vipava
Objav: 421
Evo... sicer je zelo na hitro narejeno ampak nek predogled je

Na vrh
Sandi55
29 jul 2012, 10:45
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
T0ni hvala! Všeč.... ko dobim znakec definitivno probam - bom kar ličarski trak špricnil, da bo dober predogled, in če bo lepo, bo šel pač cel v črno.

Avto sem spoliral, rabil bi še brusni papir 3000, da bi lahko odstranil globje praske, ampak sem kar zadovoljen z rezultatom. Toča, ki mi ga je stolkla, je pustila kakih 30 luknjic, a sedaj ni več tako opazno, lot pred poliranjem. Malo me skrbi, ker nisem laka po poliranju nič zaščitil, pa bi tukaj vprašal kaj cenovno sprejemljivega priporočate? Vosek ali kako drugo zadevo?
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 46, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete