|
|
Vodno vbrizgavanje (Water injection)
|
|
T-5R | 09 mar 2008, 00:01 | |
| Član #387Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745 | Vedno bolj se ogrevam za vgraditev vodnega vbrizgavanja. Po domače rečeno to brizga vodo pod visokim pritiskom v sesalno cev. S tem pripomore k ohlajevanju motorja, in boljšemu izgorevanju. Posledično se poveča tudi moč motorja. Vodi se dodaja tudi alkohol, ki preprečuje zmrzovanje vbrizgalne šobe, in nabiranje kondenza na stenah sesalne cevi. Najboljši naj bi bil sistem Aquamist, pa še cenejši je od NOS sistema.
Ima mogoče kdo izkušnje z tem?
Za lažjo predstavo sistema:
Za rezervoar se uporabi kar posoda za tekočino pranja šip.
[ Uredi 09 mar 2008, 17:18 ] | Na vrh | |
Volvoline | 09 mar 2008, 22:53 | |
| Član #96 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13 Lokacija: Loka Objav: 178
| A s tem aquamistom se slučajno iz auspuha spušča tudi dimna zavesa, za "zavaravanje protivnika"? | Na vrh | |
Žiiga | 09 mar 2008, 23:14 | |
| Član #481 Prijavljen dne: 04 nov 2007, 22:57 Objav: 30
| Za tole pa res še nism slišu. Sam par stvari mi ne štima. Okej kul, voda sprejema toplotno energijo. Bati so narejeni v konus, saj je zgoraj na vrhu bata največja temperatura, spodnji del odstopa tudi za 300 stopinj. Takaj torej bi hoteli ohlajevati motor, ko pa je pri delovni temperaturi bat pravilno "razširjen" in se najbolj prilega cilindru? In kdaj je voda (beri: nima najboljšega učinka na vžig) pripomogla k večji moči in boljšem izgorevanju. Problem izgorevanja pri visokih obratih je le v tem, da se mešanica ne vžge takoj, no, saj vsa ne. In se potem ta eksplozija, kasneje ekspanzija počasi širi.
Potem je tu spet del glede vode. Pač logično, ko voda preide v izgorevalni del se takoj ko preide v plinasto stanje razširi, kar povzroči večjo moč. Ampak spet s tem ker je voda, zavira popolno izgorevanje.
No če ima kdo odgovore sem jih prav željen slišati, ker tega pa res dejansko ne razumem | Na vrh | |
croma_man | 10 mar 2008, 08:12 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| to sem hotel kupit pri prejšnjem turbaču, dosti posegajo po tem pri drag racingu itd itd. Takrat sem prebral ogromno tujih forumov o tej zadevi in je sledeča :
- če imaš mešanico z alkoholom se dvignejo malenkost tudi oktani - bati se bolj hladijo in lahko spet posledično bolj odpreš boost (s tem da na serijskem motorju 1.4 top of the pops drugače bo prepihalo turbino) - najboljša verzija tega aquamista (ki je edini ki funkcionira), dobiš zraven različne dize za meglo delat, ampak rezultate bi moral sledit pa npr. z ETG (exhaust temperature gauge) nekje na kolektorju da vidiš kakšno temperaturo imaš v izpuhu (spet do 900-1000 stopinj) kar je več topi serijske bate, če so kovani držijo nekje 1200 stopinj. Se dobi tudi računalniški kontroler za to zadevo tako da lahko po prestavah in s časom doziraš vbrizgavanje mešanice.
Vsi ki so to montirali so pa imeli zelo navite motorje in bi brez tega sistema zmleli motor tako da pri tebi T-5R dvomim da bi bil pameten nakup.
Rajše večji IC in pa optimizacija računalnika, mogoče še kakšna predelava airboxa (ravno se spravljam nek kulturno izgledajoči sistem spelat do airboxa iz poliestra).
| Na vrh | |
T-5R | 10 mar 2008, 20:59 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Sistem špricanja vode v motor je že star, saj so ga uporabljali Američani že za čas 2. svetovne vojne v letalih. Takrat ni bilo reaktivnih motorjev.
Kot je croma man napisal, hladi bate ko se poveča boost. Vodna megla pa tudi preprečuje prezgodnji vžig (samovžig) mešanice v cilindru. Poleg tega, pa nastaja pri vžigu tudi para. Vemo pa, da so nekoč vlake vlekle parne lokomotive.
Tisti, ki si hoče še kaj prebrat o tem, prilagam povezavo na stran.
Optimizacija računalnika vsekakor. Tudi novi inektorji bodo šli gor, črpalko goriva Walbro 255L imam že naročeno, moram najti še en pameten regulator pritiska. Glede interkulerja, pa se mi zdi škoda uničit podobo sprednjega konca avtomobila. Neki no name interkulerji stanejo od 600€ naprej, in nimajo nekega posebnega učinka. Razen če bi bilo možno spravil gor interkuler od Volva FH 16...
| Na vrh | |
croma_man | 10 mar 2008, 21:26 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| tisti noname intercoolerji dobro služijo pri kolegih, litraža je pomembna in izpostavljena površina, je pa res da ima volvo zelo zaprt odbijač in brez posegov v izgled boš težko spravil večje satovje v litrih gor kot pa je serijsko. Se pa cene dosti dobrih IC-jev začnejo pri 200-300€, tudi držijo 500-600 hp b.p. kot sem bral na forumih in tud kolega iz Velenja ga uporablja ki ima 600 hp+ 155 q4 Alfo. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 91, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|