Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Okrepčevalnica
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

AWD sistemi ( Volvo & ostali )

Avtor objava
S60R-Ocean Race
20 feb 2011, 17:39 Predogled tiskanja
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Odpiram novo temo, kjer bomo debatirali o vseh AWD sistemih.
Volvovi Haldex, visko... Audi torsen, Subaru "symetric awd"...
Vsake izkušnje so zaželjene, prilepite kakšne video posnetke, sheme sistemov, tehnične podrobnosti/pomankjlivosti, učinkovitost, vzdrževanje...
Vglavnem VSE povezano z AWD sistemi.

Prijetno debatiranje!
Na vrh
tomazKK
20 feb 2011, 18:02
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Tastar Subaru Justy.
Na vrh
S60R-Ocean Race
20 feb 2011, 18:23
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
tomazKK je napisal(a): ...

Tastar Subaru Justy.


Zakon za sneg
Na vrh
S60R-Ocean Race
20 feb 2011, 18:31
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
S60R Haldex

KLIK

Na vrh
S60R-Ocean Race
20 feb 2011, 18:52
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
V70 XC Ph.1 VISKO
KLIK

XC70 Haldex 4. generacije
KLIK

Odzivnost prvega haldexa:
Audi A3 Haldex 1. generacije ( enak kot na 2001 V70 XC Ph.2 )
KLIK


[ Uredi 20 feb 2011, 18:56 ]
Na vrh
AljAž
20 feb 2011, 19:54
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Odkrivanje tople vode?
AWD in Volvo
veselo branje!

[ Uredi 20 feb 2011, 19:55 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
20 feb 2011, 19:59
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
AljAž je napisal(a): ...

Odkrivanje tople vode?
AWD in Volvo
veselo branje!


Ne, nobeden ne odkriva tople vode. Prav zato sem odprl novo temo, da ni govora samo o Volvo AWD sistemih temveč o AWD-jih vseh znamk, da slučajno v temi "Volvo in AWD" ne bi bili OFF TOPIC in bi koga pretirano motilo. Drugič pa bolj podrobno preberi naslov teme
Lp

BMW X-drive vs. Quattro ( pristransko ali ne, razlika je očitna )
Klik



[ Uredi 20 feb 2011, 20:50 ]
Na vrh
forba
20 feb 2011, 20:08
Član #977
Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08
Objav: 155
No pa še jaz nekaj vprašam ker o AWD bore malo vem: Jaguar x-type in njegov AWD? Kako se obnese in kateri sistem uporablja? Je mogoče že kdo preizkusil? Potrebujem karavana pa gledam x-typa. Hvala!
Na vrh
S60R-Ocean Race
20 feb 2011, 20:16
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
forba je napisal(a): ...

No pa še jaz nekaj vprašam ker o AWD bore malo vem: Jaguar x-type in njegov AWD? Kako se obnese in kateri sistem uporablja? Je mogoče že kdo preizkusil? Potrebujem karavana pa gledam x-typa. Hvala!


X-type ima Visko sklopko. Sistem je malenkost drugačen kot pri volvu, visko sklopko ima X-type spredaj, potem pa še center diff. Obratna postavitev, efekt mora v končni fazi bit zelo podoben. Sicer pa ima Jaguar v primerjavi z Volvo Visko sistemom en konkreten minus. Volvo Visko ( S70AWD/V70XC/V70AWD(R) ) ima zaporo zadnjega diferenciala, Jag tega nima.

X-type AWD v akciji KLIK


[ Uredi 20 feb 2011, 20:20 ]
Na vrh
Ovlov
20 feb 2011, 20:50
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
No ja, ko smo glih pri tej dolgočasni temi ... Za tiste, ki ravno tako kot jaz kupijo avto revijo 1x na leto: v zadnji številki magazina "Auto motor i sport" je objavljen test o tem, kako se obnesejo razni AWD-ji na snegu. V konkurenci so bili:

Audi RS5 coupe,
Subaru mpreza WRX STI,
Mini Cooper S Countryman ALL4,
BMW X3 XDrive 20d,
Volvo V60 D5 AWD,
VW Passat var. 2.0tdi MBT 4motion,
Mercedes s350 blue eff. 4matic,
VW Phaeton V6TDI 4motion,
Porsche Cayenne V6,
Range Rover TDV8 Vogue.

V skupnem seštevku "iznenađujuća pobeda pripala je" ...
Nagađajte, drugovi!
Na vrh
Damijan
20 feb 2011, 20:51
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Subi je definitivno liga glede AWD pogona.

BMW-jev X je do modela E39 sekret. Tudi sava slabšega pogona ne bi mogla naključno znesti skupaj, Ali na kratko, tako slab pogon si je težko izmisliti. Ko je kupil Roverja, je s tem dobil vrhunski AWD iz Roverjevih terencev.

Quattro je samo komercialni nateg. Zelo slab v praksi. Po novem pa so še ti večinoma elektronsko priklopljivi, zani kot 4motion pri VW. Je pa Audi šele leta 2008 dobil centralni Torsen C.

AR 159 3x Torsen C diferencial. In tudi predhodni modeli, 155 Q4, 33 Q4, Tempra, Delta in Dedra integrale, so imele vrhunski pogon, ki je bil še iz rally grupe N, ki zdrži do moči 900KM.
AR 164, viscomatic, skonstruiran pri firmi Steyr iz Gradca, v osnovi je RWD.

___________________________________________________________________
Pri AR33 sem malo zafalil. 33 Prmanent4 (P4) je imela stalni AWD, Q4 pa viskozno sklopko. To oboje pri motorju 1,7 16V. Pri motorju 1,2 89KM pa ročno vklopljiv 4x4, enak kot pri stari Fiatovi Pandi.
______________________________________________________________________

[ Uredi 21 feb 2011, 08:48 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
20 feb 2011, 21:00
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Damijan je napisal(a): ...

Subi je definitivno liga glede AWD pogona.

BMW-jev X je do modela E39 sekret. Tudi sava slabšega pogona ne bi mogla naključno znesti skupaj, Ali na kratko, tako slab pogon si je težko izmisliti. Ko je kupil Roverja, je s tem dobil vrhunski AWD iz Roverjevih terencev.

Quattro je samo komercialni nateg. Zelo slab v praksi. Po novem pa so še ti večinoma elektronsko priklopljivi, zani kot 4motion pri VW. Je pa Audi šele leta 2008 dobil centralni Torsen C.

AR 159 3x Torsen C diferencial. In tudi predhodni modeli, 155 Q4, 33 Q4, Tempra, Delta in Dedra integrale, so imele vrhunski pogon, ki je bil še iz rally grupe N, ki zdrži do moči 900KM.
AR 164, viscomatic, skonstruiran pri firmi Steyr iz Gradca, v osnovi je RWD.


Vozil sem 04' A4 Quattro 1.9TDI 131konjev. Na snegu je bistveno manj prepričljiv kot moj AWD ( Visko ), nevem, najbrž se toliko pozna Volvova diferencial špera. Zdi se mi kot da v Audiju je vrtelo po diagonali kolesa v prazno in to je to...
To kar se pa tiče vzdržljivosti pogonov v AR, Lancia itd... je proti Švedom vrhunsko. Visko sistem v Volvu je zaradi ogdona nenormalno občutljiv ker je sam visko predimenzioniran, da pogon takoj zagrabi oziroma skozi grabi. Profil, power-starti, poden gas skozi ovinke... In odgon crkne.

Haldexi novejše generacije so pa baje narejeni precej robustno.

Definicija Haldexovih "generacij" v Volvih:

Do letnika 2004: ( S60/V70/XC70 )
Haldex Generation I and II based all wheel drive system is reactive. The coupling activates after a wheelspin is detected. However, the reaction is very quick and just 1/4 of a wheel turn is needed to engage all wheel drive.

Od letnika 2004 naprej:
Haldex Generation III and IV based all wheel drive system is proactive. The electronics can pre-tension the clutch and activate all wheel drive before a wheel slip occurs.


[ Uredi 20 feb 2011, 23:30 ]
Na vrh
divja jaga
20 feb 2011, 21:58
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Sam se popolnoma nič ne spoznam na to, kateri AWD sistem je boljši; kaj pravite pa na ta test?
http://www.youtube.com/watch?v=vAHPMUkhj5Q&feature=related
Na vrh
S60R-Ocean Race
20 feb 2011, 22:00
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
divja jaga je napisal(a): ...

Sam se popolnoma nič ne spoznam na to, kateri AWD sistem je boljši; kaj pravite pa na ta test?
http://www.youtube.com/watch?v=vAHPMUkhj5Q&feature=related


Eni pravijo da je to Audi reklama, drugi da ne. Jaz sem deljenega mnenja. Če v Volvu izklopiš STC/DSTC/TRACS prideš noro daleč. Iz lastnih izkušenj lahko povem, z visko pogonom sem se po smučišču vozil v noro strmi klanec

Visco vs. Haldex prve gen. KLIK

[ Uredi 20 feb 2011, 22:11 ]
Na vrh
Plesko
20 feb 2011, 22:25
Član #15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53
Objav: 937
Vsak AWD pogon je dober v kolikor se uporabnik spozna z njim in ga zna temu primerno uporabljati, nekateri zahtevajo višje obrate oz več vrtenja koles spet drugi bolj mehanski tega praktično ne rabijo. Je pa sigurno to da omogočajo mehanski, preklopljivi awd pogoni bolj precizno in natančnejšo vožnjo. Prav tako pa so za dobro trakcijo izredno pomembne pnevmatike, npr. pri tistem X-type-u je voz obut v letne gume konkretne širine . Sigurno bi sam v vrh uvrstil, subaruja, land roverja pa morda še kakšnega
Na vrh
S60R-Ocean Race
20 feb 2011, 22:29
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
@Plesko
Kar se tiče hardcore offroad-a itak, landrover defender in companjoni. Kar se pa tiče malce snega, malce blata, kakšna luknjica... Zasnežen ali peščen/blaten klanec, boljša lega na cesti pa so ti pogoni čisto dovolj. So pa več kot opazne razlike med njimi.
Na vrh
divja jaga
21 feb 2011, 07:31
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

divja jaga je napisal(a): ...

Sam se popolnoma nič ne spoznam na to, kateri AWD sistem je boljši; kaj pravite pa na ta test?
http://www.youtube.com/watch?v=vAHPMUkhj5Q&feature=related


Eni pravijo da je to Audi reklama, drugi da ne. Jaz sem deljenega mnenja. Če v Volvu izklopiš STC/DSTC/TRACS prideš noro daleč. Iz lastnih izkušenj lahko povem, z visko pogonom sem se po smučišču vozil v noro strmi klanec

Visco vs. Haldex prve gen. KLIK

To si tudi jaz mislim
Jaz sem pač tak odgovor dobil, ko sem prijatelju posredoval link, da BMW pride dlje kot Audi
Na vrh
S60R-Ocean Race
21 feb 2011, 11:44
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Haldex pri delu v:

VW GOLF DRIFT KLIK

SEAT LEON DRIFT KLIK
Na vrh
Ovlov
21 feb 2011, 12:54
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Torej tole so rezultati zgoraj omenjenega primerjalnega testa (prva številka je čas, porabljen za določeno pot po snegu, druga seštevek vseh parametrov):

Audi RS5 coupe: 73,2 76
Subaru mpreza WRX STI: 76,0 59
Mini Cooper S Countryman ALL4: 70,8 87
BMW X3 XDrive 20d: 72,4 84
Volvo V60 D5 AWD: 68,4 91
VW Passat var. 2.0tdi MBT 4motion: 73,8 80
Mercedes s350 blue eff. 4matic: 76,6 79
VW Phaeton V6TDI 4motion: 71,6 79
Porsche Cayenne V6: 68,8 90
Range Rover TDV8 Vogue: 74,6 64
Na vrh
Krchan
21 feb 2011, 16:49
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Ovlov je napisal(a): ...

Torej tole so rezultati zgoraj omenjenega primerjalnega testa (prva številka je čas, porabljen za določeno pot po snegu, druga seštevek vseh parametrov):

Audi RS5 coupe: 73,2 76
Subaru mpreza WRX STI: 76,0 59
Mini Cooper S Countryman ALL4: 70,8 87
BMW X3 XDrive 20d: 72,4 84
Volvo V60 D5 AWD: 68,4 91
VW Passat var. 2.0tdi MBT 4motion: 73,8 80
Mercedes s350 blue eff. 4matic: 76,6 79
VW Phaeton V6TDI 4motion: 71,6 79
Porsche Cayenne V6: 68,8 90
Range Rover TDV8 Vogue: 74,6 64



Se pravi da je V60 vse "nascal"... kul
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 53, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete