Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Serije 100 / 200 / 700 / 900 / S90 / V90 / ostali RWD
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Nakup 740

Avtor objava
gasper.suligoj
01 okt 2010, 20:51 Predogled tiskanja
Član #932
Prijavljen dne: 14 nov 2008, 23:18
Lokacija: Tolmin - Ljubljana
Objav: 171
To temo sem hotel odpreti že dalj časa, pa se nikoli nisem spravil k temu, češ da bom čez dve leti moj avto šenkal sestrici in šel v nabavo... Včeraj pa sem ga razbil.
Vseeno zdaj ne gori voda, nekaj nasvetov pa bi le rabil.

Motor: Definitivno bencinar. Turbo, N/A? Koliko so sploh močni...
Od opreme si želim le šibedah, klimo, mogoče špero (nekaj sem bral o tem).. Obvezno karavan.
Tega itak ni za dobiti pri nas, mogoče kdo pozna koga, ki bi mi pomagal kaj iz tujine privlečt? Ima smisel?

Denarja ni nekaj baš, ampak delam na tem

Hvala za odgovore, če se kaj srečamo pa dam za
Na vrh
rdečs40
01 okt 2010, 21:25
Član #50
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25
Objav: 382
Iz tujine ga boš težko privlekel. No, privlekel že ampak registracija zna bit ptoblem EURO normativi pa to, razen če kupiš pri nas še enega "za dokumente", ali pa če je že oldtimer, kar pa te modeli še niso.
To je to kar se tiče mojega "znanja" o teh modelih, sicer pa srečno.
P.S. sem pa tja se tudi pri nas prodaja kakšen soliden cegelček in kdor čaka dočaka :-)
Na vrh
MKovic
02 okt 2010, 20:40
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Karavani postajajo vse bolj redki tudi izven meja Slovenije. Zanimivo, da je karavanov serije 200 na voljo dosti več, dosegajo pa neverjetne cene: celo do 10.000+ EUR za lepe primerke.
Če je možnost definitivno turbo. Oboji, tako turbo kot N/A so neuničljivi, moči se gibljejo od 110 konjev pa do 155 - v originalni konfiguraciji. V turbo izvedbi špera ni opcija, Volvo jih namreč v turbinske različice ni vgrajeval. Če bo avto imel klimo in šibedah je velika verjetnost, da bo imel tudi vse ostale luksuzne dodatke tistega časa. Če to že ni bilo storjeno, pri klimi računaj na strošek predelave na R134 plin. Je pa res, da klimatski sistemi tistega časa niso bili pretirano zanesljivi in večina klim v 740 ne deluje več.
Na vrh
gasper.suligoj
02 okt 2010, 22:28
Član #932
Prijavljen dne: 14 nov 2008, 23:18
Lokacija: Tolmin - Ljubljana
Objav: 171
Hvala za oba odgovora, predvsem pa Mkovic-u. Torej špere najbrž ne bo, kilme pa tudi ne...
Najbolj mi je padel v uč tale:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=135996502&pageNumber=1
Počakam še 3 mesece in bo šlo kot oldtimer (upam)

Pa še ta je lep, le sem ga ne morem spravit.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=135609005&pageNumber=1

Kdo ve kaj več o t.i. sivem uvozu?
Trenutno sem brez avta in se vozim z neregistrirano Nivo mogoče bom pa še kaj življenja izvlekel iz moje stare razbitine..

Lp, gasper

[ Uredi 02 okt 2010, 22:30 ]
Na vrh
divja jaga
02 okt 2010, 23:30
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Gašper, upam, da najdeš kakšno hudo "zverinco" .
Samo nekaj me pa, na nek način moti oz. zanima; a ni za oldtimerja po novem pogoj 30 let star avto?? Ker sem nekje slišal, da so dvignili staroatno omejitev, ker je bilo preveč zastav, lad itd...

Na vsak način si pa želiš imeti 740 karavan,to pa boš džek na severno-primorskem koncu (pa ne me napačno razumet)
Na vrh
bbf
03 okt 2010, 09:06
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
za SVS članstvo: pogoj za pridobitev statusa starodobnika je narejena homologacija in poročilo o uvrstitvi v razred statusa starodobnega vozila (a,b,c). potem pa če je med (25)26 in 30 leti, moraš biti član nekega društva starodobnih vozil (v okviru SVS) vsaj eno leto, ali pa se mora avto udeležit vsaj dveh na koledarju označenih priredtivah (SVS). potem dobiš vcertifikat. cena 100€ homologacija in 40-60€ poročilo.

za SVAMz pa je pogoj starost 25 let, če je uvoženo ali brez dokumentov še homologacija, izpolnjeno vlogo in mogoče še ogled, kot član pridruženega kluba 30€, seveda moraš biti član še naprej, če ne certifikat ne velja. dobiš ga za 5 let in med tem po ogledu ti ga podaljšajo za 10 let (kao stalni certifikat..hm).

povsod nekaj mešajo star 25 ali star nad 25. to je lahko ali 26 ali 25+1dan, pa še modelno leto nekateri nekaj vmes štrikajo.

sam sem mennja, da če boš že uvažal 740, boš tak letnik, ki bo pri nas že starodobnik (85, 86), dobil bl zlupane kante brez opreme. sploh če denarja ni nekaj baš in se že sedaj voziš z neregistrirano nivo..
Na vrh
gasper.suligoj
03 okt 2010, 12:16
Član #932
Prijavljen dne: 14 nov 2008, 23:18
Lokacija: Tolmin - Ljubljana
Objav: 171
Kakor kaže. bo projekt odložen na kasneje - večino razlogov je našel bbf z Nivo pa se vozim le okoli vasi, v Ljubljano grem z vlakom ;) Registrirat pa je ne morem, ker je nagnita.
Karamboliranega bom poštimal (čeprav je na meji rentabilnosti), potem pa šparat in čakat na priliko.

Hvala vsem za pomoč.
Na vrh
Volvej
03 okt 2010, 14:33
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Morda bi se dalo dobiti certifikat za 740 že ko je star 20 let, ker je v Sloveniji redek. Drugače pa se misli meja za certifikat res povzdignit na 30 let.
Na vrh
bbf
03 okt 2010, 16:39
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
tole "meja za cerifikat vzdigniti na 30" se govori že 5 let. fora je v tem, da gre zbiralcem v nos, ker so sedaj že jugoti, fičoti, stoenke, kadeti, golfi enke, (volvoti 300, 700)... zdravi za oldtajmerje, in jim ne diši da se njihov 'trg' širi na pocen področja. poceni zato ker jih je veliko in so praktično zastonj (gnili, neoriginalni, neohranjeni), trg pa zato ker jim veča izbor in ceni 'taprave' oldije. problem je pa samo v naših zvezah ali zvezi, ki zavestno podeljuje certifikate gnilim kantam z edinim namenom lastnika iti po 90% skonto zavarovalnino, o starodobništvu pa niti ne razmišlja in se celo posmehuje temu. dokler bo taka kultura na zvezi in med ljudmi, se bo vedno razmišljalo o teh 30 letih.

res smešno je razmišlati, da bi bil volvo 200, 700, 800, 900 starodobnik pri 20 letih
ti avtomobili so takrat še v rani mladosti !!
nekaj drugega je 300, 400, pri 20 so že kar dobro ulavfani, nekateri že pošteno predihani..

[ Uredi 03 okt 2010, 16:47 ]
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 50, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete