|
|
(Novi S60) Mnenja, slike... Pojdi na stran
1
2
3
4
5
[6]
7
8
9
|
|
Krchan | 25 sep 2010, 13:25 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Saj Audi in BMW imata M-sport in S-line pakete za TDi-je in podobno. Res pa je, da imajo poleg tega tudi prave M-je in RS-e.
Mogoče pa nas še presenetijo. Saj M-ji, AMG-ji in vsi ostali ponavadi pridejo kasneje, čez kako leto produkcije, dve, ali še več...ker ne me narobe razumet, tut jst bi se najbrž začel slinit ob R-ju.
[ Uredi 25 sep 2010, 13:31 ] | Na vrh | |
JG | 25 sep 2010, 13:51 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| tomazKK je napisal(a): ... Krchan je napisal(a): ... Ahh, kaj nergate. Seveda bi tudi jaz raje videl R-a, ampak tale T6 s 305HP pusti za sabo vse dosedanje R-je. zgleda dobro, tehnološko je dober, kaj bi pa še radi. Na koncu pa bo večina itak kupila dizla. dans ma folk pač rad, da tud 1.6D "hudo zgleda". In ma tko možnost doplačat za ta R-design. Po drugi strani, pa bi lahko Volvo na to T6-ko nalimal tisti R, pa ta R-design naredil samo za to verzijo, pa bi bli vsi zadovoljni. Sicer pa se eni brez veze sekirate če bo R ali ne bo R-a, ker boste itak do smrti vozili "taprave" Volve serij 700-900 ipd. Vidiš, to je pa dobra ideja. T6R, pa bi popadali na hrbt kot popipsane muhe. Men je bedno ker s temi oznakami dobim občutek ponarejanja. Sploh ker vemo kaj je tista črkica R pomenla. Kot da bi BMW, MB al pa Audi meli M-design, AMG-design in S-design. Dodatno še zmešnjava z novimi oznakami navadnih modelov. D3 in podobno...
Brez zamere, ampak pojdi pogledat nemce, pa boš videl, da imajo M-design (ala M-optik), AMG-design (ala AMG optik) in S-design (ala S-line) in to prav tako uradno kot dodatna oprema.
[ Uredi 25 sep 2010, 13:51 ] | Na vrh | |
tomazKK | 25 sep 2010, 15:15 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Pardon, se posipam s pepelom, a ne spremljam nemcev tak precizno. Me prov BK za njih. A tam je torej ta ideja zrasla. No, zdej mi je pa še bolj bedno.... | Na vrh | |
tomazKK | 27 sep 2010, 11:07 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| To mi niti ni tako grozn. D5 je pač turboDiesel 5cilindrov. Kot je T5 Turbobencinar 5cilindrov. D3 pa ni turboDiesel 3 cilindri, ampak D5 2.0. Vsem lepo jasno. Konji so lahk v prometni, ker se prepogosto večajo, da bi vsake dve leti moral oznake menjavat. Prav mi pa je, da je karavanska verzija s60-ke V60 in ne v70 (kot do zdej), ker je zdej v70 karavanska verzija s80-ke. Zmešnjava...
| Na vrh | |
tomazKK | 27 sep 2010, 11:09 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Drgač mora bit pa po moje s60 super avto, no. | Na vrh | |
alfaromeo | 27 sep 2010, 11:45 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| tomazKK je napisal(a): ... Drgač mora bit pa po moje s60 super avto, no. je uredu. Samo tele oznake, bi lahko malo bolj premišljeno izbirali, da bi ostal enak pomen, kot je bil že nekoč. T4, 2.0T, T-5, T5, D5, mogoče bo kdaj D6 (ali ne JG ).
Zakaj ni T3 1.6T?
Zakaj je T5 v novi S60 štiricilniderc. torej zakaj ni T4
Skratka ob novih oznakah se mi močno. ,
avto je pa super za in je velik korak naprej glede na staro S60
[ Uredi 27 sep 2010, 11:46 ] | Na vrh | |
Krchan | 27 sep 2010, 17:24 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Meni je sicer čisto uredu to z oznakami Tx in Dx, ampak kaj za vraga so potem mislili s tistim 203HP bencinarjem in ga poimenovali 2.0T?!! Ker tiste cifre v večini nimajo več veze s številom cilindrov, pa bi lahko začeli s T2 za 1.6 150HP pa vse tja do T6. | Na vrh | |
Damijan | 27 sep 2010, 18:41 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Oznake Tx in Dx niso čisto nič več vezane na motorno izvedbo. To je nastalo zaradi novih EKO norm in izpustov CO2. | Na vrh | |
Krchan | 27 sep 2010, 18:54 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Damijan je napisal(a): ...
Oznake Tx in Dx niso čisto nič več vezane na motorno izvedbo. To je nastalo zaradi novih EKO norm in izpustov CO2.
Kako to misliš? | Na vrh | |
Damijan | 27 sep 2010, 21:38 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Glede na prostornino in izpust co2. Zato so se nekateri modeli tudi dosti pocenili in drugi zelo podražili.
In te oznake Tx, Dx imajo vsi modeli, ne samo S60.
[ Uredi 27 sep 2010, 21:39 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 29 sep 2010, 14:18 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Ne bom rekel, da je sistem bullet proof, a tale filmček je malo hecen. Avto sploh ne zavira. Na srečanju se je zadeva preizkušala in je bilo vedno BP. Več kot 12 karat. Tudi pred živo lutko je avto ustavil sam.
| Na vrh | |
urber | 29 sep 2010, 18:20 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Tudi jaz mislim, da sistem ni perfect, a se tudi meni zdi filmček malenkost hecn. Jaz sem pri testni vožnji na Dumidi poskusil kakšnih 5x, vsakič se je avto ustavil brez problema.
Se pa vidi, da je avtor besedila povsem objektiven. No, ko že pravi, da je V60 zajeb** 3x/12x, in s svojim sarkazmom zopet izkazuje svojo objektivnost, češ da se bo moral pešec prav postavit.
Hmmm...Volvo bi v tem primeru zbil 3 ljudi od 12, bilo kater drug avto na svetu ki obstaja, pa bi žal zbil 12 ljudi od 12. Pač, vidi se kako je Volvo cenjena znamka v Sloveniji. | Na vrh | |
Damijan | 29 sep 2010, 19:39 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| urber je napisal(a): ... ... Hmmm...Volvo bi v tem primeru zbil 3 ljudi od 12, bilo kater drug avto na svetu ki obstaja, pa bi žal zbil 12 ljudi od 12. Pač, vidi se kako je Volvo cenjena znamka v Sloveniji.
Idiotsko razmišljanje, sploh če si voznik avtomobila!
Vse je v glavi voznika. Če imaš pošlihtano v glavi, je lahko tudi kočija varnejša od skropucala z vso vesoljsko tehniko.
Zaradi takega razmišljanja in zanašanja na "nedelujočo" varnostno tehniko, so razmere na cestah takšne kot so. | Na vrh | |
Majkl | 29 sep 2010, 20:44 | |
| Član #359 Prijavljen dne: 05 jun 2007, 22:48 Objav: 346
| Damijan je napisal(a): ... urber je napisal(a): ... ... Hmmm...Volvo bi v tem primeru zbil 3 ljudi od 12, bilo kater drug avto na svetu ki obstaja, pa bi žal zbil 12 ljudi od 12. Pač, vidi se kako je Volvo cenjena znamka v Sloveniji.
Idiotsko razmišljanje, sploh če si voznik avtomobila! Vse je v glavi voznika. Če imaš pošlihtano v glavi, je lahko tudi kočija varnejša od skropucala z vso vesoljsko tehniko. Zaradi takega razmišljanja in zanašanja na "nedelujočo" varnostno tehniko, so razmere na cestah takšne kot so. Meni se pa ne zdi idiotsko. Namreč nihče se ne zanaša na to, tudi volvo ni naredu tega da bi VOZNIK porenehal opazovati predvsem pa VOZITI. Moje mnenje je da je narejeno kot varovalka. Torej če se slučajno zgodi... In če se slučajno zgodi 12im v Volvu z tehnologojo so 3je mrtvi(najslabši primer!), če se to pripeti 12im v BMWju imamo 12 mrtvih. Torej urber je kr zadel žebljico na glavico! | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 29 sep 2010, 21:52 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Kdo pa je sploh govoril o tem da so ti sistemi bulletproof?? Pač helps to prevent, da pa vedno ne pomaga je pa tako ali tako jasno. To je kot da bi rekel če imaš v avtu ESP (DSTC) pa ne moreš letet iz ceste. Ja, pri normalni vožnji te bo ESP v morda 75% rešil, da boš ostal na cesti, ostaja pa 25% da boš pač letel dol. Enako je pri city safety... | Na vrh | |
Krchan | 29 sep 2010, 22:52 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Zanimivo je tudi to, da na Youtubu najdeš "milijon" videov, ko sistem deluje dobro, ter dva primera, ko ne deluje. Pa se ve, da so tisti "faili" bolj zanimivi za objavo... | Na vrh | |
urber | 30 sep 2010, 09:16 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Damijan je napisal(a): ... Idiotsko razmišljanje, sploh če si voznik avtomobila! ...
Če si prebereš še enkrat, to ni ravno razmišljanje, ampak dejstvo.
Potrebe po žaljenju mislim da ni. Sem voznik avtomobila ja. Če imam pošlihtano v glavi, nevem. Če imaš ti prav tako nevem. Ker niti ne vem, kaj zate pomeni pošlihtano.
Damijan je napisal(a): ...
...Zaradi takega razmišljanja in zanašanja na "nedelujočo" varnostno tehniko, so razmere na cestah takšne kot so. ...
Koliko ljudi pa vozi avtomobile z napredno varnostno tehniko ala aktivni tempomat ipd.? 1%? Kaj več ne. Itak 90% ljudi sploh ne ve kaj je to, kaj šele kaj je Volvov City Safety in pedestrian detection. Torej, nevem zakaj bi ''nedelujoča varnostna tehnika'' vplivala na razmere na cestah, in pa moj način razmišljanja, kar v bistvu ni bilo razmišljanje ampak dejstvo.
| Na vrh | |
tomazKK | 30 sep 2010, 10:22 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| A niso vsi varnostni sistemi bli v zobeh kritikov?
"Če privezan zletiš v vodo, pa se ne morš odvezat, se utopiš!" Tega še ni noben slišal, al pa karkol na račun varnostnega pasu? Če bo kdo jebal, mu tole vržte za argument. Pa ne sekirite se tolk. | Na vrh | |
Damijan | 30 sep 2010, 19:55 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| @urber, mišljeno je bilo na splošno. Nima veze, kako zanesljiv je sistem, v %. Ljudje se bodo počasi začeli naslanjati na to in bodo tudi odmislili, da morajo zavirati in pa biti pozorni na promet in dogajanje okrog. In bo čez čas, kdo v nesreči s smrtnim izidom, pripomnil, avto ni zaviral, če sem jaz pozabil.
In tako bo povsod prelaganje krivde na drugega, kot smo že vajeni v ostalih zadevah, povezanih z ekonomsko krizo. | Na vrh | |
Ovlov | 30 sep 2010, 21:10 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Se pravi, če te prav razumem: se peljem po cesti, predme skoči pešec, pomislim, a bi pritisnil na zavoro al ne ... si rečem, ah, brez veze, bom rajši do konca odtipkal SMS, bo avto že sam zabrezmal ... in rajši tipkam in ne pritisnem ... Bože mili ! | Na vrh | |
urber | 01 okt 2010, 13:41 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| @Damijan Ja no, v tem se strinjam, da bi po eni strani ti varnostni pripomočki vplivali na določene ljudi. Vendar, preden bodo podobni sistemi v vsakem avtu kot danes npr. ABS, bo preteklo nekaj let. V teh letih se lahko še precej spremeni. Jaz osebno se takega sistema nebi branil, pač ena ''varovalka'', izhod v sili. Nikakor pa nebi nikoli 100% zaupal takšni stvari.
| Na vrh | |
volhart | 01 okt 2010, 14:06 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Skoraj vsak večji tehnološki napredek vpliva na prihodnje rodove. Ponavadi jim vzame nekaj zdrave pameti, hkrati pa jih zaradi bolj kompleksnega okolja izpostavi novim nevarnostim. Tako je bilo z računalniki in internetom, tako je tudi s tako malenkostjo, kot je nov volvov sistem. Ko začne človek preveč zaupat tehniki in njegova zdrava pamet in zbranost na področju najbolj osnovnih elementov preživetja otopita, je vzorec posledic dokaj jasen. Zaradi zaupanja internetu smo bolj in bolj javno razgaljeni. Lahko te oropajo, lahko te najdejo, lahko te očrnijo, ker si gledal animal porn itd. Podobno je z današnjimi študenti. Pritožujejo se zaradi preveč teorije v šolah, na fakultetah. Ja, ampak ravno ta teorija ti pojasni kako stvari delujejo...praksa je le ena izmed podmnožic teorije. Ko veš, kako stvari delujejo, si lahko v praksi mnogo bolj uporaben...teorija v šoli je kot zdrava pamet v življenju...dobro je da jo imaš nekje in da jo znaš uporabit ko jo potrebuješ. Če ne si bolj prepuščen metodi poskusov in napak. In če to delaš za volanom, pa magari novega Volvota, potem nekaj s tabo ni v redu...ne leti na nobenega.
| Na vrh | |
Damijan | 01 okt 2010, 21:56 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Ovlov je napisal(a): ... Se pravi, če te prav razumem: se peljem po cesti, predme skoči pešec, pomislim, a bi pritisnil na zavoro al ne ... si rečem, ah, brez veze, bom rajši do konca odtipkal SMS, bo avto že sam zabrezmal ... in rajši tipkam in ne pritisnem ... Bože mili !
In verjetno bodo ljudje začeli tako razmišljati in delati... Razumel si moj point.
@urber, pa sva se razumela
Vso situacijo, oziroma razvoj do stanja situacije, kakršna je danes, pa je @volhart lepo opisal. | Na vrh | |
primzy69 | 02 okt 2010, 08:26 | |
| Član #1414 Prijavljen dne: 11 dec 2009, 16:07 Objav: 130
| Tudi jaz sem že ''testiral'' s60, D5 pri Lekšetu. Avto je res dodelan. Pelje se odlično, če so po besedah prodajalca za primerjavo vzeli bmw serijo3 kar se tiče podvozja, so naredilil fantastično potezo, ker je avto res tog. Edini dve veliki kritiki sta, leder, ki je spet cigu migu, kot iz kakšnega spodnjega razreda, to ma nemec veliko bolje popedenan. Najbolj pa me je zmotilo da nima temperature vode!? Po mojem vprašanju kdaj naj bi bil avto segret vsaj malo, mi je prodajalec odgovoril zdrava pamet. Hja odlično! | Na vrh | |
940 | 14 okt 2010, 15:35 | |
| Član #657 Prijavljen dne: 26 feb 2008, 20:01 Objav: 233
|
čist hudo...
[ Uredi 14 okt 2010, 15:36 ] | Na vrh | |
Ursus | 20 okt 2010, 05:58 | |
| Član #488 Prijavljen dne: 09 nov 2007, 23:55 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 161
| Včasih se mi je zdelo blazno trapasto, da niso vsi Volvoti narejeni v Gothenburgu ampak v Belgiji in na Nizozemskem. Dandanes pa dojamem, da mi je prav toplo pri srcu, ko preberem Assemled in Belgium in ne v kaki kitajski dupi. | Na vrh | |
divja jaga | 20 okt 2010, 15:44 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| A lahko kdo uredi testno vožnjo z novo S60ko? ( Avto Aktiv je mene veselo skenslal, ker nimam 3 leta vožniških izkušenj ) | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 32, Članov: 1 ... daikini ogleduje news.php
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5968 najnovejši član: stewartsbiots |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|