|
|
Pa smo na kitajskem
|
|
TADO | 30 avg 2010, 17:48 | |
| Član #1674Prijavljen dne: 31 maj 2010, 15:44 Objav: 14 | lp A mislite da se bo kvaliteta volvov zmanjšala na Kitajskem? Direktor pravi da bojo začeli delat še bolj luksuzne:) Ampak skbi me pleh,podvozje itd...
[ Uredi 30 avg 2010, 17:49 ] | Na vrh | |
mrv | 30 avg 2010, 18:48 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| To je vse malo stvar okusa. Moje mnenje je da bo vse slabše
| Na vrh | |
Anže | 30 avg 2010, 19:40 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Dokler materiali ne bodo iz kitajske, in dokler jih bodo delali na švedskem, se nimamo kaj bati ;) sicer pa neverjamem da bodo pustili tako ugledno prestižno znamko da ji tako upade kvaliteta... | Na vrh | |
mrv | 30 avg 2010, 19:51 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| @anže Materiali že zdavnaj ne prihajajo več iz držav iz katerih bi jih pričakoval. Že zadnih 10 let gre zmeraj bolj na slabše vse.
Mojo mnenje je da so vozila do letnika 2000, bol natančneje vozila letnik 90-95 kvalitetno oz kakovostno na najvišjem nivoji/rangu izdelani.
Nekoč so bile to borbe med proizvajalci, vsak je htel naret boljši izdelek od konkurenta, bolj kvalitetno, bolj zdržljivo, bolj elegantno. Pojavle so se celo stvari ki bi naj bile za večnost. Na nekem rangu pa se je to vse ustavilo, saj če bi bile stvari za večno nebi bilo potrebe po novem izdelku/vozilu.
Kitajci so dandanes že tako daleč da lahko izdelek naredijo ki bo točno po XXY dnevi in XXY urami crknil, ne glede na to če bo v tem času zmeraj v uporabi ali nič. Takorekoč imajo dandanes izdelane stvari določen rok uporabe.
[ Uredi 30 avg 2010, 19:54 ] | Na vrh | |
JG | 30 avg 2010, 20:17 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Deli za Volva verjetno že sedaj prihajajo od vsepovsod, vendar sem mnenja, da v kolikor želijo prodajati avto pod trenutno filozofijo, bodo morali biti vsi ti deli na najvišji možni ravni, kar se tiče kvalitete.
Je pa zanimivo, kako se veliko ljudi obremenjuje s tem in kako se prav v vsakem testu novih Volvov omenja, da je to zdej kitajsko ipd. Recimo še nisem zasledil v evropskem testu, da bi omenjali tole: http://www.worldcarfans.com/110070227162/bmw-considering-mexican-parts-suppliers---may-invest-1 tukaj se pa zadeva preskoči in je vse skupaj ohoho super. | Na vrh | |
tauren | 30 avg 2010, 21:06 | |
| Član #696 Prijavljen dne: 03 apr 2008, 15:24 Lokacija: Celje Objav: 273
| "As you have probably guessed, BMW is considering the investment to cut production costs. Labor rates are relatively cheap in Mexico, compared to the U.S. and Germany, and the company wants to lower expenses nearly $4.9 billion (€6,131,253,575) by 2012."
kulk je to dnarja?
[ Uredi 30 avg 2010, 21:07 ] | Na vrh | |
Krchan | 30 avg 2010, 21:19 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| vajtsnejk je napisal(a): ...
Mojo mnenje je da so vozila do letnika 2000, bol natančneje vozila letnik 90-95 kvalitetno oz kakovostno na najvišjem nivoji/rangu izdelani.
Moj je l. 2004, pa mi v dveh letih razen ene malenkosti, ki pa me ni nič koštala, ker je šlo za vpoklic zaradi tovarniške napake in brezplačno menjavo, avto ni stal niti enega centa zaradi kakšnih okvar. Tudi ena ena samcata žarnica še ni crknila (trkam po lesu), tako da je tisto o 90-95 letnikih bolj tako-tako. Res da sem imel P306 tega letnika in ne Volva, ampak morem rečt, da je bil katastrofa od avta. Upoštevati je treba tudi to, da če bi z današnjo tehnologijo in znanjem delali avtomobile na tehnološki ravni letnikov 90-95, se najbrž nebi nikoli pokvarili... Nove, še nepreizkušene tehnologije pa terjajo svoj davek. Mislim da danes sploh ni problem narediti zelo zelo zanesljiv avto. Narediti avto, ki pa je varen, lep, lahek, dobro opremljen in z veliko "elektronike", je pa že malo bolj zahtevno, če hočeš da je še koliko toliko cenovno konkurenčen.
[ Uredi 30 avg 2010, 21:21 ] | Na vrh | |
mrv | 30 avg 2010, 21:59 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| Se opravišujem za površnost, to sem preveč splošno omenil. Treba od letnika 2000 naprej upoštevat za kateri trg je vozilo bilo izdelano. Plus tega nisem mislil vsa vozila med omenjenimi letniki temveč vsaj tista z motorjem nad 1,8l oz 2.0 kubikaže oz v mojihi očeh bolj eksotem to pa si vsak po svojem definira. Jaz bi tudi reko da je celo blo tak, več opreme, boljše izdelan.
[ Uredi 30 avg 2010, 22:03 ] | Na vrh | |
tomazKK | 30 avg 2010, 22:02 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Js si morm še dve 940ke za dele pršlajsat!! Pol se mi pa j*** za letnike 2010 in naprej, do konc življenja! | Na vrh | |
sebaveh | 30 avg 2010, 23:10 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Stroške bi lahko zelo zmanjšali že s tem, če bi se znebili vse odvečne krame na avtu. Zakaj mora danes vsak avto imeti na motorju okrasno plastiko? Peugeot 607 naprimer, ko pogledaš pod havbo se ti dejansko zdi kot da vidiš še eno havbo... Zakaj ima Fordov enoprostorec ali karavan (ne spomnim se modela) zadaj po 4 pozicijske žarnice na vsaki strani, če bi bile pa dovolj kvečjemu dve? Čemu se proizvajalci znamk na splošno hršijo in zapravljajo denar z nekimi novimi študijami, prototipi, modeli, če jih pa 3/4 ne ugleda serijske proizvodnje? Če pa že, pa so popolnoma drugačni, oziroma skromnejši od pričakovanega? Čemu je treba enostavne stvari zakomplicirati do te mere, da neka komponenta dobi dvakrat več sestavnih delov za enako funkcijo kot jo je opravljala do sedaj?
Res da ne poznam nekaterih strategij in načina dela v avtoindustriji, ampak zdi se mi pa, da si v določenih primerih proizvajalci sami kopljejo jamo. In to zavestno. | Na vrh | |
volhart | 31 avg 2010, 08:07 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Plastika na motorju...preveč učinkovito hlajenje motorja odvzema takemu motorju tudi moč. Zato so novejši motoji čimbolj obloženi s plastikami in ostalim. Snovalci namreč menijo, da moderen voznik svojega avtomobila ne vrti na obratih predolgo (modernim avtomobilom temperatura vode posledičnio hitreje raste), ampak le pri prehitevanju, zato manj učinkovito hlajenje ne sme biti problem. Za nekatere od nas to ni čisto res in zato potrebujemo avtomobile brez nam odvečne plastike...z goričkega v piran skoz 230 zmore redkokateri nov avto...pomoje.
Tehnologija že dolgo ni več problem...avtomobile posredno konstruirajo ekonomisti, kateri želijo, da avto zdrži garancijsko dobo, nato pa tu pa tam obišče serviserje. Kako je mogoče, da lahko dobiš v prosti prodaji čisto soliden prenosen telefon za 100 eur, kar je cenovno blizu kosu železa obloženega z malo gume, ki predstavlja nosilec motorja. Razlika v tehnologiji je seveda očitna...ni kriv telefon temveč ž'lez. | Na vrh | |
PP | 31 avg 2010, 08:48 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| sebaveh wrote: >Čemu se proizvajalci znamk na splošno hršijo in zapravljajo denar z nekimi novimi >študijami, prototipi, modeli, če jih pa 3/4 ne ugleda serijske proizvodnje? Če pa že, pa >so popolnoma drugačni, oziroma skromnejši od pričakovanega?
No če boš kdaj delal v razvoju boš bolje razumel zakaj se delajo študije in prototipi. To si lahko privoščijo le najboljše firme, ki investirajo do 20% prihodkov v razvoj. V razvoju se ne razmišlja kaj bo aktualno drugo leto ampak malo bolj v prihodnost. Torej če je volvo v sredini 90ih razvil platformo za V70II, S60I in S80I in le ta je prišla v proizvodnjo 00-01 so potemtakem tako ali tako zadeli v črno. Je pa res da niso vse lastnosti prototipov vgrajene v serijska vozila. Za to je lahko več razlogov, od povpraševanja, do težav pri izdelavi in same ekonomske upravičenosti. Vse fime iščejo takoimenovane "Unique Selling Points" da bi se zaradi njih lahko razlikovale od ostalih znamk in posledično povečale prodajo in ceno. Ko izdelajo prototip se natančno vidi koliko je ideja uporabna in izvedljiva. Mislim da Volvu na tem področju kar uspeva, npr.City Safety system in en kup drugih malenkosti ki mi polepšajo dan ko se vozim z mojim Volvom
>Zakaj mora danes vsak avto imeti na motorju Ker nima samo funkcije okrasa ampak tudi npr. pri D5 motorju duši zvok in če pogledaš malo natančneje pen na spodnji strani vpija olje in gorivo, še posebno na zadnji strani motorja. Za moje pojme dokaj "Smart"
Zakaj toliko plastike v avtih, verjetno zato ker je surovina cenejša, lažja je lažje narediti orodje za serijsko proizvodnjo.
lp
PP
| Na vrh | |
MKovic | 01 sep 2010, 20:31 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Volvo. 4 life je napisal(a): ... tomazKK je napisal(a): ... Js si morm še dve 940ke za dele pršlajsat!! Pol se mi pa j*** za letnike 2010 in naprej, do konc življenja! Lajkam -> strinjam ! Dodal bi si še eno 2-jko, pa par turbo motorjev na lager, pa vozi dokler benzina ne zmanjka
Me too, me too.... | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 61, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|