Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Volvo servisi
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Dober Servis(er)

Pojdi na stran  1 [2] 3 4 5 6
Avtor objava
jjanez1234
05 okt 2009, 13:45
Član #1323
Prijavljen dne: 05 okt 2009, 12:35
Objav: 2
Prebral sem tvoj prispevek. Zanima me, kako ti je odpravil napako, da je klima po 15 min spet delala, ne da bi demontiral kompresorja. Namreč imam izkušnje s to napako, sam sem jo odpravljal. Ni varjante, da demontiraš prednjo potisni ploščo kompresorja brez izvlakača (up cigerja) imaš pa samo 3cm prostora, izvlakač pa je visok vsaj 10 cm. Kaj čara ?





[ Uredi 05 okt 2009, 13:46 ]
Na vrh
monaco
15 jan 2010, 13:27
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Kak nasvet za ugodnega serviserja, ki se spozna na Volvote v okolici Koroške ali pa vsaj Celja? To mislim neuradne servise, da bi mi naredil redni servis in avto malo pregledal.
Na vrh
-joey-
15 jan 2010, 15:59
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
xxxxxx iz ljubljane xxxxxxxxxx ima original tester za Volvo VIDA DICE.

[ Uredi 03 mar 2012, 21:08 ]
Na vrh
Augi
15 jan 2010, 23:50
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
monaco, verjemi da je dumida najboljše, kar lahko dobiš v slo. Brat je dal enkrat na servis privat mojstru, in je naredil nekaj malenkostnih napak, katere lahko povzročijo kar precej škode. Moje mnenje, če že hočeš met vredu avto pač greš na original servis... Menjaš edino olje motorja sam, če ga uspeš dobiti enakega po ugodnejši ceni.
Na vrh
monaco
07 mar 2010, 00:15
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Hm... sem na RSL spraševal za ceno priklopa na tester in servisa. Pa mi reče "250-300€ če ni kaj posebnega". Ok, in kaj dobim za ta denar? Priklop na tester, menjavo olja, oljnega filtra, zračnega filtra, po potrebi filtra klime, pa avto cel pregledamo...
Na vrh
Lvovo
17 mar 2010, 00:59
Član #1145
Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 209
čaki, da jz najdem cifro svojga...upam da jo mam, če ne se bom pa osebno zafural tja in ga vprašam še za svoje malenkosti.
Če ti ko rečem, za 140€ mi je zamenjal olje in oljni filter, naredil ročno, ki se mi je razletela (to pomeni: razstavil vse zadaj na obeh straneh, pobrusil/sčistil diske zadaj, ki so obenem boben za ročno, vstavil nove original Volvo pakne, zadevo nastavil) in avto priklopil na PC.
Edina stvar, ki sem jo prinesel s seboj je bila oljni filter-ostalo je imel vse on; olje in pakne.
Zrečni in kabinski filter sem pa že jaz doma dal.
Na vrh
monaco
17 mar 2010, 20:32
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Odlično.
Aja, ali ima Volvo tester ali navadnega OBD2 (to imam tudi sam in je precej "informativne narave"
Na vrh
Lvovo
17 mar 2010, 20:40
Član #1145
Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 209
NE vem...tolk pa spet nisem..
JA, no nisem se še dons ubadal z iskanjem številke serviserja, k sm mel dost dela z iskanjem podložnih gum amortizerja.
Vem pa, da lahko z njim štela razne parametre-kot na primer timing zaklepa vratc bencinskega tanka (uradno nekaj zamuja, da lahko kao zaklenjenga tankaš, jz sm mislu, pa da je motorček šel).

[ Uredi 17 mar 2010, 20:41 ]
Na vrh
liya
12 avg 2010, 14:02
Član #1772
Prijavljen dne: 12 avg 2010, 13:58
Objav: 2
Najboljši servis v Lj. oz. okolici ?
Na vrh
DoomStar
12 avg 2010, 15:03
Član #956
Prijavljen dne: 01 dec 2008, 22:02
Lokacija: Ribnica
Objav: 295
Lekše.
Na vrh
Spletna stran
Torkel
12 avg 2010, 17:43
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
Tudi sam bi rekel Lekše. Doslej dobre izkušnje, cegu pa dela BP. Že pet let ga rihtajo.

Na vrh
liya
13 avg 2010, 16:13
Član #1772
Prijavljen dne: 12 avg 2010, 13:58
Objav: 2
Mogoče kakšen nepooblaščen serviser?
Na vrh
Ovlov
03 sep 2010, 10:22
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Še 4.000 km me loči od velikega servisa (menjava jermena itd.). Vse doslej sem mislil, da mi bo to naredil toliko hvaljeni Jože iz Vižmarij. Zdaj pa berem Urberjevo izkušnjo ob nakupu xc-ja, kjer je omenjen tudi dotični Joško ...

(Cit.: Torej grem h Jožetu, vse skupaj je klavrno izpadlo, avto je iz FWD postal NonWD. Če koga zanima za kaj se je šlo, lahko pošlje PM in lahko tam povem zgodbo, vglavnem mene Jože ne vidi več.
Zakaj NWD? Iz menjalnika je teklo olje, cca. 0,5l v petih dneh. V celem letu bi bilo malce preveliko olja. )


Lahko si torej mislite, da postajam skeptičen. Kaj mi torej svetujete? Poznate še koga zanesljivega, ki bi mi za tam okol 500 evrov opravil omenjeno zadevo? Lepa hvala za vsako pametno sugestijo!
Na vrh
alfaromeo
03 sep 2010, 10:40
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Za moje pojme bi moral VSAK "kozolec" majster narediti omenjeni servis za 500 do 600€ z materialom, ki seveda ni original. Če ne se ne izplača.
Na vrh
Ovlov
03 sep 2010, 12:18
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Hm, saj jermenov idr. delov ne dela Volvo, ampak Gates idr. V čem je torej problem? V izvedbi? Kolikor vem, postopek ni kdovekako zahteven. Pozna kdo koga, ki dela na kakšnem servisu in fuša? Kolegu (V70) so to zrihtali kar pri "Modrem levu" (za 400€), kjer je imel neko vezo ....
Sori, ampak 1.000 evrov plus na uradnem servisu se mi zdi rop pri belem dnevu.
Na vrh
PP
03 sep 2010, 12:27
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
@Ovlov

zobati jermen je od Continetala, mikro jermen pa je od Gates-a. Napenjalec in rolca so od firme INA. Ce zadeve ne kupis pri Volvo je edina razlika da nimajo vtisnjenega Volvo logotipa.
Drugace pa je z jermeni kar delo, midva z mehanikom sva potrebovala skoraj 5 ur pa zva zraven zamenjala se semering motorne gredi pri jermenici. Tako da sva morala vmes se zvarit orodje da sav lahko odstranila jermenico.

lp

PP
Na vrh
mrv
03 sep 2010, 13:30
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
Continental zobatega jermena jaz osebno na nobeno vozilo nebi montiral.
Avtomobiliska industrija mnogo spreminja dobavitelje, ker največ plača tisti je nato prvovgradnja.





[ Uredi 03 sep 2010, 13:33 ]
Na vrh
volvo mojster
03 sep 2010, 13:56
Član #1399
Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40
Objav: 146
jaz osebno vgrajujem gates jermena in ina šponarje in role na d5 motorje in ni nobeenih problemov!
Na vrh
PP
03 sep 2010, 14:08
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
@vajtsnejk,

za kaj pa ContiTech jermeni niso dobri? Na mojem D5 je bil kontitech prva vgradnja.

lp

PP
Na vrh
volvo mojster
03 sep 2010, 14:17
Član #1399
Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40
Objav: 146
ne mislim s tem da niso dobri ampak samo to, da jest vgrajujem gates, nisem pa se videl da bi na kaksnem jermenu od d5 motorja pisalon contiteh.
so pa na splošno conti jermena tudi zelo dobra
Na vrh
Ovlov
03 sep 2010, 18:15
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
@ PP: Hvala za info!

@ Volvo mojster: Če prav razumem, vgrajuješ jermene itd. tudi drugim (razen če nimaš sam volvo flote ) Če to drži - a bi se dalo zment s tabo za to zadevo?
Na vrh
mrv
03 sep 2010, 19:33
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
Verjetno je odvisno za kateri trg je vozilo bilo izdelano takšni material je noter.

Primer, Seat in VW 1.4 motorji. Seat ima original nalepko, Repsol olje, Polo pa z popolnoma istim motorjem pa priporoča ARAL.

Kolk pa zdaj v programu gledam res kaže da je contitech prvovgradnja skoraj pri vseh volvotah in tudi pri fordih. Sicer me malo začudi ampak oni že znajo kaj delajo. Tu je tudi brezveze it v detail. Tudi nisem omenil da so slabi.

V našem koncu štajerske se "večina" Gates uporablja, tak se bom izrazil.
Najbolj ironično na tem pa je da imam od velikega servisa gates jermen noter, naleka z kilometrino pa contitech

[ Uredi 03 sep 2010, 22:46 ]
Na vrh
PP
03 sep 2010, 21:43
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
@vajtsnejk,

sem se dobro nasmejal ob branju tvojega posta

No jaz sem iz SLB, torej sem ravno tista izjema ki je vgradila ContiTech na štajerskem

Jaz sem sicer kupil Contitech set, kje je bila zraven rolca in pa španer od INE.
Pri avtozaniču je bil set 150€, pa sem ga pol v DE naročil pa je bil 106€.

lp

PP

Na vrh
volvo mojster
04 sep 2010, 13:58
Član #1399
Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40
Objav: 146
ovlov, kontaktiraj me na zs
Na vrh
Mazi
13 dec 2010, 19:14
Član #349
Prijavljen dne: 29 maj 2007, 10:35
Objav: 4
Vsekakor priporočam, da lastniki predvsem novejših vozil Volvo servise opravljate na pooblaščenih servisih, saj imate tam na vsak račun ali storitev 1 letno garancijo na vgrajene originalne dele in storitev.
Pri mehanikih pod kozolcem tega ni pa čeprav so nekateri strokovnjaki. Ko pa do česa pride zaradi slabe storitve se pa lahko stranke samo obrišejo pod nosom.
Ne vem če se to izplača za par eur, ki jih prišparaš pri neoriginalnem mehaniku.
Prednost pa je tudi pri prodaji rabljenega vozila, ki je bil redno servisiran na pooblaščenih servisih.
Mehaniki pod kozolcem nimajo originalnih testerjev in nekaterih napak preprosto ne morejo odpraviti drugače kot da avto pripeljejo na pooblaščen servis.

LP Majda
Na vrh
Plesko
13 dec 2010, 19:42
Član #15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53
Objav: 937
Dokler bodo pooblaščenci za mastne denarce prodajali meglo, (ne vsi), toliko časa bodo ljudje vozili na servis k nepooblaščencem.
PS: V večini primerov avtomobil katerega imaš daljše časovno obdobje servisiraš zaradi sebe in ne zaradi par 100€ višje cene pri prodaji.
Na vrh
Augi
13 dec 2010, 19:55
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Mazi, poznam primer sicer ne pri volvonu, ko na pooblaščencu z original računalnikom niso mogli izbrisati napake za air bag (se pravi da ni nujno da se airbag sproži v primeru trka), potem pa je mehanik izpod "kozolca" s svojo vzhodnjaško mašinco lepo porihtal zadevo.
Toliko o tem. Sicer pa konkretno glede Volvov mi je slabo ko slišim za kak software in ceno zanj!
Na vrh
monaco
13 dec 2010, 22:00
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Mazi je napisal(a): ...

Vsekakor priporočam, da lastniki predvsem novejših vozil Volvo servise opravljate na pooblaščenih servisih, saj imate tam na vsak račun ali storitev 1 letno garancijo na vgrajene originalne dele in storitev.
Pri mehanikih pod kozolcem tega ni pa čeprav so nekateri strokovnjaki. Ko pa do česa pride zaradi slabe storitve se pa lahko stranke samo obrišejo pod nosom.
Ne vem če se to izplača za par eur, ki jih prišparaš pri neoriginalnem mehaniku.
Prednost pa je tudi pri prodaji rabljenega vozila, ki je bil redno servisiran na pooblaščenih servisih.
Mehaniki pod kozolcem nimajo originalnih testerjev in nekaterih napak preprosto ne morejo odpraviti drugače kot da avto pripeljejo na pooblaščen servis.

LP Majda


32€ za samo priklop na tester? Ne hvala!
Na vrh
Plesko
13 dec 2010, 23:14
Član #15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53
Objav: 937
Točno take zadeve, in menjava jezika 100+€.
Na vrh
Mazi
13 dec 2010, 23:50
Član #349
Prijavljen dne: 29 maj 2007, 10:35
Objav: 4
Saj pravim da je to samo moje mišlenje Jaz imam že tretjega Volva in sem vse servisiral na pooblaščenem servisu in nisem imel nikoli nobenih težav.
Res da je med servisi razlika v ceni in se prej lahko prepričas o ceni servisa ampak pri prodaji rabljenega vozila ti zelo pomaga če imaš vse račune in servisno knjižico kot je potrebno. Nikoli nisem rabljen Volvo prodajal več kot dan dva, ker je bilo prvo vprašanje ali je avto iz uvoza ali je redno servisiran in ali so km realni.
Mislim da se pooblaščenci ne smejo zajebavati s strankami saj hitro izgubijo koncesijo.
Itak pa imaš kot stranka vedno zahtevati normativ, ki ga predpisuje Volvo matična tovarna in ti na pooblaščenem servisu ne smejo več računati. Glej na strani Zveza potrošnikov.

LP
Na vrh
monaco
13 dec 2010, 23:54
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Zakaj je potem priklop na tester v Levcu 3x dražji kot v Pesnici?
Zakaj ti želijo pol avta zamenjat preden ugotovijo kje je napaka, če je vse po normativih?

Servisna knjiga pri rabljenih je tako tako... Ni je problem dobit

Ne rečem, da pooblaščeni servisi niso ok, toda cene nekaterih storitev so kratkomalo pretirane, račun gor ali dol.
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2] 3 4 5 6

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 59, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete