Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Splošno
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Novi VOLVO D3 motor v XC-60

Avtor objava
andrejl
17 jul 2010, 13:41 Predogled tiskanja
Član #1735
Prijavljen dne: 16 jul 2010, 11:33
Lokacija: Dolenjska
Objav: 7
Konec junija sem vzel novi XC60 z D3 motorjem, t.i. DRIVe varianto. Ročni menjalnik, pogon spredaj itd... Po tehničnih karakteristikah naj bi porabil samo 6,5 l/100 km, dejansko pa je precej bolj žejen, saj pije kar okoli 9,0 litrov. To je do zdalje, prvih 3000 km. Mislim,da ima tudi kar veliko luknjo v navoru pri nizkih obratih in se ne premakne, dokler obrati niso preko 1500 rpm. Mrzel je precej glasen in kar nekaj cuka, če mu odvzameš gas in ponovno pritisneš v 2. ali 3. prestavi... Skratka, tile novi motorji niso ravno perla. Prej sem vozil V50 sport z 2,0 litrskim diesel motorjem in je delal odlično, vlekel z drugo, pil pa pod 6,0 litrov...
Me zanima če ima kdo kake druge izkušnje s temi novimi motorji oziroma če se to s kilometri kaj "uteče" v bolj normalne performanse, ki jih reklamirajo v tehničnih podatkih?

Na vrh
urber
17 jul 2010, 14:28
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Skoraj zagotovo se bo motor še malenkost utekel, vendar ne pričakuj čudežev. Kolikor vidim iz lastnih izkušenj (vendar ne pri avtomobilu) se je poraba zmanjšala potem ko se je motor dobro utekel.

Dejstvo je, da je motor malenkost podhranjen za takšen voz - saj veš da ima avto cca. 1800kg. V50 pa cca. 1400kg, motor pa ima isto delovno prostornino, sicer slabih 30 konjev več in nekaj več navora kot 2.0D v V50. Tu igra še vlogo zračni upor, ki je pri XC60 precej večji.

Poraba, katero izda proizvajalec, je merjena v najboljših pogojih, tako da so v realnosti včasih kar velika odstopanja pri vseh znamkah. Nisi povedal kako voziš - ali voziš res penzionistično, ali voziš dinamično, ali imaš težko nogo?

Mrzlega motorja NE pritisnit sploh, če želiš da ga boš še nekaj časa vozil. Najbolj pri tem trpi turbina če mrzlega zavrtiš v visoke obrate. Če ti cuka, nekaj ne štima, pojdi na servis, imaš avto itak v garanciji.

Nasplošno ti pa odsvetujem bilo kakšno tiščanja novega motorja, jaz bi ga do prvega servisnega intervala zelo lepo vozil, iztisnil bi moč iz njega le kadar bi jo res potreboval, drugače ne. Bolje se motor uteče.

Pa srečno vožnjo z zelo lepim Volvakom!
Na vrh
Augi
17 jul 2010, 20:43
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Pozdravljen,
najbolje da povprašaš uporabnika @Detra, ki ima enak motor v svojem. Oče ima v svojem stari D5 (185 hp) pa je poraba okoli 8L/100 km, s tem da se precej vozi tudi prikolica za živino. Drži pa to, da je nekaj prvih tankov bila večja poraba, vendar brez cukanja ipd...

Lp
Augi
Na vrh
Detra
18 jul 2010, 16:00
Član #1535
Prijavljen dne: 01 mar 2010, 09:05
Lokacija: Maribor
Objav: 29
Zdravo,

midva sva, kot je omenil Augi, enakega (D3 Drive, Summum) prav tako vzela konec junija. Ti bom kar po vrsti odgovarjal na vprašanja:
  • Kar se porabe tiče je res nekam visoka. Moj ima (po 2.600 km) povprečno porabo 7.1 litra. Gre za večinoma mestno vožnjo in v povprečju enkrat tedensko avtocesta do Lj. in nazaj iz Maribora. Na avtocesti pri 120 km/h je poraba na ravnih odsekih okoli 5 do največ 6 litrov. V mestu pri speljevanju skoči, ampak že v tretji prestavi (40 - 50 km/h) pade na okoli 6 litrov. Če ne bi imel toliko semaforjev do službe, bi bila povprečna poraba zelo blizu oglaševane. Jaz menjavam pri 2.000+ obratih, prvo prestavo še prej, ker najbolj vpliva na porabo.

  • Pri 1.500 obratih res ni neke velike moči, kar pa ni nič nenavadnega in sem isto stvar opazil pri praktično vseh SUV-ih. Z nekaj sto obrati več pa nimam nobenih težav pri pospeševanju in je motor zelo odziven, sploh v tretji prestavi. Tudi na avtocesti ga v nekaj sekundah dobim iz 100 na 140 v šesti prestavi. Za svojo velikost in motor ima po mojem mnenju dovolj dobre zmogljivosti, se je pa treba zavedati, da ni in nikoli ne bo športni avto. Za take obstaja T6 varianta. Tudi med D3 in D5 motorjem boš težko "na oko" opazil razliko v pospeševanju, ker sta praktično enaka.

  • Cukanje sem doživel tudi sam, ampak smo potem na servisu odkrili krivca - slabo gorivo. Zaradi tega se mi je pojavilo tudi opozorilo za Soot Filter. Konkretno sem takrat tankal na Agipu v Ljubljani. Pred tem v OMV-ju (Mb) in Shell (Avstrija). Ker redno službeno hodim v Avstrijo, zdaj vedno tankam tam (Shell) in cukanja ni več. Mogoče si imel malo smole, v vsakem primeru pa cukanje ni običajno in sem ga doživel samo enkrat.

  • Prvih nekaj minut je motor malenkost glasnejši, vendar v primerjavi z ostalimi dizli še vedno zelo tih. Na svojem imam dodatno lepljena vsa stekla, kar posledično zmanjša hrup v kabini, tako da včasih motorja skoraj ne slišim. Če ti nimaš te opcije je najbrž res malo glasnejši. Je pa še vsak do sedaj pohvalil, kako lep zvok ima, s čimer se popolnoma strinjam. Po nekaj minutah vožnje zelo lepo prede in skoraj popolnoma izgubi dizelski prizvok.


Podobnih težav torej nisem zapazil, še najbolj me čudi visoka poraba. Kje si ga pa vzel? Si že vprašal kaj na servisu?

Če že ne, probaj za začetek menjavati malo nad 2.000 obrati. Jaz ga potem pustim pri okoli 1.700 do 1.800 obratih, kjer je poraba nizka, hkrati pa imaš dovolj rezerve za hitrejše pospeševanje.

Midva sva z najinim zelo zadovoljnja in ga ne bi menjala za nič. Vendar kot sem omenil, avto je namenjen udobni in sproščeni vožnji, kjer tudi najbolj blesti. Če boš imel čas pa ga kar predstavi v rubriki Moj Volvo.

[ Uredi 18 jul 2010, 16:03 ]
Na vrh
andrejl
19 jul 2010, 20:48
Član #1735
Prijavljen dne: 16 jul 2010, 11:33
Lokacija: Dolenjska
Objav: 7
Zdajle sem ravno vse spakiral za na dopust, dal gor trugo in bil danes s tako opremljenim v Ljubljani (sem iz Trebnjega), pa sem vozil bolj zmerno. Pred tem sem pri 3000 km resetiral računalnik in do zdajle napravil kakih 600 km. Trenutno je poraba pri 8,2 - toreg gre na dol.. .
Se strinjam, da je veliko odvisno od noge. Moji kilometri so 85% na avtocesti in tam se vozim med 130 in 150. Malo me čudi, da v 6. prestavi pri 130 km/h več pije, kot pa v 5. Avto sem sicer vzel v Trzinu, pri Avto Aktivu, ampak zaenkrat mislim, da bom s pregledom na servisu počakal tja do 15.000 ali pa še dlje, če se bodo stvari odvijale naprej po vseh vaših predvidevanjih.
Na dopust bomo šli bolj ležerno, preko Vinice do Zadra. Potem pa nazaj verjetno čez BiH preko Mostarja in Sarajeva. Tako jih bo kmalu novih 3000 okoli, tokrat s polno natovorjenim in še s trugo.
Bom poročal kako se bo zadeva odvijala naprej. Se pa strinjam, da je razlika precejšnja ali se voziš po regionalkah med 80 in 100 s pretežno 4. prestavo, ali pa če si na AC, ko gre hitreje in tudi zračni upor naredi svoje...
Na vrh
Detra
19 jul 2010, 22:10
Član #1535
Prijavljen dne: 01 mar 2010, 09:05
Lokacija: Maribor
Objav: 29
150 na avtocesti se že mora poznati na porabi. Predlagam, da probaš z tempomatom na 115 do 120. Poraba bo nekaj litrov manjša, časovno pa ne boš nič na slabšem. Sigurno pa v šesti prestavi porabi manj, kot v peti. Verjetno si bil v 5. prestavi na kakšnem rahlem spustu, kjer se poraba takoj zmanjša za kakšen liter ali dva.

Imam pa občutek, da je za visoko porabo bolj kriva noga, kot motor

[ Uredi 19 jul 2010, 22:10 ]
Na vrh
andrejl
16 sep 2010, 18:14
Član #1735
Prijavljen dne: 16 jul 2010, 11:33
Lokacija: Dolenjska
Objav: 7
No pa sem spet tukaj. Medtem je seveda dopust že davno mimo, avtek ima že svojih 9.800, dama pa se mije sesul desktop, pozabil sem pasword in podobno, tako da so mi administratorji pri poskusu logiranja v tale forum zablokirali IP in sem se uspel vrnit med žive šele s svojega laptopa... Upam, da tale blokada ni za večno - ne vem kdo je skrbnik tele strani
pa nazaj k temi. Torej pred dopustom mislim, da je poraba bila nekje pri 8,2 l/100 km, potem pa smo s Thulejem in polno naloženi krenili proti Zadru. Po avtocesti got in dol tistih 250 v vsako smer, vmes pa dol po obalnih sestah bolj na easy še kakih 500. Vse skupaj z isto nogo, vendar doma začuda poraba ob vrnitvi kaže 7,9 . Torej se avto očitno uteče, kot ste uganili. Danes, še dodatnih 4000 km po vrnitvi z dopusta kaže 7,7 l/100 km.
Ugotavljam, da je to verjetno nekje optimum. Če sem naredil daljšo vožnjo po avtocesti s maksimalcem do 150 km/h, se je povprečje povzpelo za kako desetinko ali dve. potem pa ko naredim kakih 100 - 150 po regionalnih cestah, po predpisih seveda in večinoma 4. ali 5 prestava, poraba hitro pride nazaj do 7,7, enkrat celo manj, na 7,6.

Ob 10.000 km bom spet resetiral kompjuter in me zanima kakšna bo statistika do konca leta. Računam, da bom prilezel na enih 20.000 km.
Na vrh
supr
16 sep 2010, 19:12
Član #862
Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30
Lokacija: Slovenia
Objav: 167
Avto se uteče, ampak s pretežno mestno vožnjo ne bo poraba niti približno blizu oglaševane.
Oglaševano dosežeš kvečjemu z umirjeno vožnjo na dolge (ne daljše) relacije.

@andrejl: Ce si prej vozil 2.0D, si vozil PSA (Peugeot) motor.
Na vrh
Spletna stran
andrejl
16 sep 2010, 21:10
Član #1735
Prijavljen dne: 16 jul 2010, 11:33
Lokacija: Dolenjska
Objav: 7
V50 Sport je bil letnik 2007, mislim da je bil v njem PSA motor. Dobro se je obnesel, razen ene kolikor vem skorajda serijske napake - da je pri 100.000 km crknih EGR ventil. Poraba je bila okoli 6,7 in kompjuter je kazal korektno., kot tudi tale v XC 60. To vem, ker si pišem službene in privat kilometre in vse računa za gorivo. Poraba iz moje tablice in tista it avta sta skoraj enaki.

Se pa strinjam, da je doseči podatke iz tehničnih karakteristik v praksi nemogoče. Zame je že velik napredek, da sem iz začetnih 9 litrov pri prvih 2.000 km, sedaj prišel na teh 7,7, Če bo šlo naprej na tem nivoju, bo kar OK. Moram pa zrihtat tisto "kašljanje" in cukanje mrzlega motorja, ki se pojavlja v nizkih obratih. To mi ni všeč. Zato nerad grem na kake kratke relacije pod 5 km, ko se avto niti ne ugreje, pa ga spet ugasneš. To za dizle menda ni dobro.
Na vrh
asd
16 sep 2010, 21:31
Član #1837
Prijavljen dne: 12 sep 2010, 21:47
Objav: 28
Augi je napisal(a): ...

Pozdravljen, Augi
najbolje da povprašaš uporabnika @Detra, ki ima enak motor v svojem. Oče ima v svojem stari D5 (185 hp) pa je poraba okoli 8L/100 km, s tem da se precej vozi tudi prikolica za živino. Drži pa to, da je nekaj prvih tankov bila večja poraba, vendar brez cukanja ipd...


Lp.zanima me,ce ima tvoj oce v avtu avtomatski menjalnik,ali ročni,ker ravno kopujem xc90,pa me zanima kak je ko voziš tako prikolico.


[ Uredi 16 sep 2010, 23:34 ]
Na vrh
JG
16 sep 2010, 21:58
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
asd je napisal(a): ...

..., s tem da se precej vozi tudi prikolica za živino,...


nebi raje zamenjali/kupili kakega nemca.

[ Uredi 16 sep 2010, 23:35 ]
Na vrh
boych
17 sep 2010, 06:50
Član #1673
Prijavljen dne: 31 maj 2010, 10:55
Lokacija: velenje
Objav: 27
Nemca!? Če bo prkolco vleku ja drgač pa smo tule bolj za Švede ;).

Pa da ne bom čist skrenil od teme. Jst mam sicer D5,AWD/l. 2008, pa lahk rečem, da je pač poraba nekje okrog 1 liter večja od uradne in se suče malo pod 9l, tako da če ti kuri D3 okrog 7,5 je kr realno.

lp
boych

[ Uredi 17 sep 2010, 10:28 ]
Na vrh
Augi
20 sep 2010, 09:10
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Pozdravljeni,
oče ima ročni menjalnik. Zakaj nemca? Men se zdi prav udobno za peljat tud s švedom, pa čeprav ma dobro tono zadaj za vlečt. Oče je pač želel imeti ročni menjalnik. Če bi sam kupoval, bi sigurno vzel avtomatika, ker si pač nastaviš ACC on ti avtomatik lepo prilagaja hitrost, medtem ko pri ročnem moraš med vsakim menjanjem prestave tempomat ponovno vključiti.

Lp
Augi
Na vrh
asd
21 sep 2010, 22:43
Član #1837
Prijavljen dne: 12 sep 2010, 21:47
Objav: 28
Hvala,bom vzel verjetno tiptronika,sem bil na testu z obema,pa se mi zdi boljši ta,pa še prikolico sem lahko sprobal z obema.

Nemci so zelo slabi za prikolice.imamo(zdaj živim pri ženi-tam vozijo samo wv) transporterja syncro 140KM,pa svakinja Tiguana 150KM,pa je transporterju ze pri 115tkm motor crkno,potem volanski mehanizem,jermenico odtrgalo,kardan in se ohoho..ca:8700eu vse skupaj v enem letu in pol za popravila.Tiguan pa je nestabilen,in slab oprijem ob polni obremenitvi prikolice,pa še poraba je 12-14l.Tako da jaz in moji doma vozimo samo volvo,in zato ga kopujem,in vem da je sposoben peljat prikolico za živino.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 66, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete