|
|
(Novi S60) Mnenja, slike... Pojdi na stran
1
2
[3]
4
5
6
7
8
9
|
|
Krchan | 06 apr 2010, 14:09 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| S60 RWD | Na vrh | |
Terminator | 06 apr 2010, 15:05 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| lep je škoda samo da ni kakšne fotke zadka | Na vrh | |
urber | 06 apr 2010, 15:09 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
|
Da bi prišlo kaj takega v serijsko proizvodnjo...ja nič drugega nebi bilo kot | Na vrh | |
tomazKK | 06 apr 2010, 16:22 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Lep nekaravan. | Na vrh | |
Krchan | 06 apr 2010, 18:04 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Me pa zanima katero olje priporoča Volvo za svoja vozila v Belgiji? Total??? | Na vrh | |
urber | 07 apr 2010, 07:40 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Se strinjam, da bi bilo dobro, da bi razvili še boljši AWD. Bi pa bil S60 RWD prava poslastica, mokre sanje bi bile (zame), da bi novi S60 imel serijsko RWD. Kar pa seveda ne bo imel. Volvi so bili RWD, nevem zakaj so ga povsem opustili. Ko bi ga vsaj v določenih modelih še imeli na voljo. Lahko pa da bodo kitajci kaj naredili iz tega | Na vrh | |
urber | 07 apr 2010, 13:07 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Nekaj več slik + video Volvo S60 BTCS
[ Uredi 07 apr 2010, 13:07 ] | Na vrh | |
Stiffler | 08 maj 2010, 10:25 | |
| Član #345 Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48 Lokacija: Frogiland Objav: 374
|
pa vzameš 2x D3 | Na vrh | |
urber | 08 maj 2010, 13:39 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| klik
Torej nove oznake motorjev - od D-D8 in pa T-T8. Mislim da si lahko obetamo kakšne nove agregate! | Na vrh | |
JG | 08 maj 2010, 17:48 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| urber je napisal(a): ... klikTorej nove oznake motorjev - od D-D8 in pa T-T8. Mislim da si lahko obetamo kakšne nove agregate!
To mi je všeč, tudi novo označevanje, samo upam, da bo res kaj na tem, da Volvo končno ponudi še kaj močnejšga, bil bi že skrajni čas. | Na vrh | |
Krchan | 10 maj 2010, 00:19 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Se zgodi tudi najboljšim... klikni! | Na vrh | |
Krchan | 10 maj 2010, 10:01 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Podobno se je pred leti zgodilo Mercedesu, Top gear-ovci so si jih pa nato malo "privoščili" klikni! Šlo naj bi narobe, ker sistem ni bil vklopljen...
[ Uredi 10 maj 2010, 10:03 ] | Na vrh | |
gildo | 21 maj 2010, 22:54 | |
| Član #1184 Prijavljen dne: 23 jun 2009, 19:18 Objav: 84
| Erstkontakt: Volvo S60, 21.05.2010 Text: Alternativ mal anders Text: Michael Blumenstein / Fotos: Thorstel Weigl
Kratek prevod: Sicer daje občutek kontraproduktivnosti, vendar je cena novega s60 zavestno določena ca 3 do 4 % pod ceno audija a4. Švedi za novega s60 t-3 bencinarja s 150 KS zahtevajo od 27.000 eur naprej
Pričakovanja za nemški trg v letu 2011: do 4000 novih s60, za primerjavo audi a4 v letu 2009 75000 prodanih
Vsega ne bom prevajal, dimenzije so vam znane..
Pri S60 so se zavestno odločili za serijsko vgradnjo športnih sedežev.
Pohvala gre novemu avtomatskemu menjalniku. Doplačilo za avtoatski menjalnik je 2.100 eur. Za isto ceno sta na voljo šeststopenjski avtomatski menjalnik ali pa avtomatski z dvema sklopkama (Powershift), ki bo na voljo samo z 2,0T motorjem. V tej izvedbi naj bi predstavljal popolno harmonijo z motorjem 200KS (300Nm). Testna poraba 2,0T je pri ugodnih 7,9, v vsakdanjem življenju tudi preko 10. Kot najboljšo izbiro navaja avtor članka D3 motor s porabo 5,2 l/100km in močjo 163 KM. Cene v Nemčiji: D3 od 31.650 eur naprej d5 od 33.950 avtomatski menjalnik in pogon AWD: 38.550
Moč, poraba.. T6 304 KS 440 Nm 10,2 normirana poraba Nekaj je še splošnega opisa materialov, novosti. Oprema confort naj bi zadovoljila ca 95 % kupcev
Za fjanšmekerje bi še omenil 4C (Continuously Controlled Chassis Concept), ki bo v Nemčiji na voljo za dodatnih 1340 eur. Varnostni paket vključno s city safety za 1950 eur doplačila, usnjeni sedeži tudi skoraj toliko.
Pri nas pa še seveda nekaj procentov zraven.
lp | Na vrh | |
urber | 22 maj 2010, 07:32 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Popravil bi te glede City Safety, ta je namreč serijski, ni dodatna oprema torej ni doplačila. Ne govorim na pamet, tako piše v S60 reklamnem katalogu. | Na vrh | |
gildo | 22 maj 2010, 08:21 | |
| Član #1184 Prijavljen dne: 23 jun 2009, 19:18 Objav: 84
| Ja, maš prav. Sem bil malo prehiter, ker nisem prevajal v celoti. Piše v tem stilu: Volvo daje velik poudarek varnosti z vizijo, da naj bi do leta 2020 uspeli bistveno zmanjšati število smrti v kokpitu. Dodatni varnostni ukrepi so najcenejši v paketu, ki stane 1950 eur, city safety je že zraven avta (serijsko) lp | Na vrh | |
Augi | 06 jul 2010, 00:19 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Kje so pa D5 pozabili? | Na vrh | |
JG | 06 jul 2010, 08:27 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Saj ga omenijo in sicer kot dvolitrkega s 150kw, moč je prava, vendar najmočnejši disel ostaja 2.4. | Na vrh | |
Ovlov | 06 jul 2010, 10:33 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
|
Zadek OK, boki korektni, a nič posebnega (podobni marsičemu), spredek pa čista katastrofa, kakor pač že S60 (pobešen, težak rilec, bedne, prevelike, "made in Corea" luči, brez vsake elegance, naravnost ponižujoče za Volvo ... (kako vse drugače, izredno lepo in v skladu s tradicijo znamke je zdizajniran novi Saab 9-5!) | Na vrh | |
JG | 06 jul 2010, 12:37 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Ovlov je napisal(a): ... Zadek OK, boki korektni, a nič posebnega (podobni marsičemu), spredek pa čista katastrofa, kakor pač že S60 (pobešen, težak rilec, bedne, prevelike, "made in Corea" luči, brez vsake elegance, naravnost ponižujoče za Volvo ... (kako vse drugače, izredno lepo in v skladu s tradicijo znamke je zdizajniran novi Saab 9-5!)
Vsake oči imajo svojega malarja, meni je spredaj nor, kaj pa ti poimenuješ made in korea so pa pač tvoja videnja. | Na vrh | |
Ovlov | 06 jul 2010, 15:47 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| JG je napisal(a): ...
Vsake oči imajo svojega malarja, meni je spredaj nor, kaj pa ti poimenuješ made in korea so pa pač tvoja videnja.
No, potem je vse OK: tudi meni je spredaj "nor"
PS: Korejcem pa seveda opravičilo: še oni ne bi naredili takih luči... | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 06 jul 2010, 16:00 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| že XC60-ka ima take luči tako da je zelo teško dizajn od korejcev. | Na vrh | |
MaverickT | 06 jul 2010, 16:18 | |
| Prijavljen dne: 01 avg 2008, 20:55 Objav: 46
| Spet prepucavanje... Kako tipično, ko Volvo pride ven z novim modelom majo eni tolko za povedat čez design pa da je to sramota za Volva... blablabla...
Kot je že miha nakazal - V60 sledi designerskim smernicam, ki so jih začrtali z XC60 (torej vaš "zajeb" prihaja od tam). Designerji so strokovnjaki za design zatorej že sami vejo, zakaj so se spravili v to smer. Verjetno ne zaradi tega, da bi prodali manj, temveč da bi prodali več. Nekateri pač prisegate na stare volvaste škatle, katere pa definitivno v letu 2010 niso sposobne pospeševanja prodaje. In če tega niso sposobne, potem lahko rečemo so long Volvo. | Na vrh | |
Augi | 06 avg 2010, 09:42 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Pozdravljeni, danes sem imel možnost zapeljati novega lepotca. 2.0T povershift summum. občutki fenomenalni. Napram stari 60-ki ima veliko trjše podvozje, zelo malo nagibanja pri ovinkarjenju (slalom), pospeškov nisem testiral, ker je bil hladen motor. Občutek za volanom fenomenalen - precej boljši kot v XC60, čeprav je notranjost precej podobna. Ni mi sicer všeč postavitev grafičnega zaslona, vendar se bom že navadil ko ga bom imel Zadaj je precej več prostora za sopotnike, kot v S80. Odprtina prtljažnika pa dokaj mala. O zunanjosti smo pa že tak debatirali, meni je všeč, v živo še bolj. Komaj čakam na malo daljšo testno vožnjo, da še vidimo druge odlike. Prvi vtisi vglavnem fenomenalni. Jutri pa mogoče še sprobam D5, če bom imel kaj časa.
Lp
[ Uredi 06 avg 2010, 09:43 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 73, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5975 najnovejši član: Dmhskcrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|