Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Volvo ali ne Volvo, to ni več vprašanje-v70...bo imate nasvet?!?!?!

Avtor objava
R theVOLVO
07 jun 2010, 11:03 Predogled tiskanja
Član #1684
Prijavljen dne: 07 jun 2010, 10:35
Objav: 5
Zdravo Volvaši in forumaši (tudi lepši del populacije seveda),

kot vidite je odločitev že padla, VOLVO bo...
Odločil sem se da nam privoščim eno v70-ko, ker berem na forumih in spletu, da je to fejst fajn avto in da nudi nekaj robustnosti, prostora, udobja in še in še...Skratka odločili smo se in poistovetili za in z volvom, ker imamo otroka, pse, radi potujemo (eno ali večdnevne ture) in pri tem potrebujemo dobro ohlajeno dnevno sobo na kolesih...smo rekli v70 naj bo!

Ampak tule se moj know how okrog znamke neha. Sicer sem že pričel s prebiranjem foruma, vaših ugotovitev,... pa vseeno želim pojasniti svoje stališče. Lepo prosim vse, ki ste s tega področja bolje doma, da me opozorite, če morda nisem pomioslil na vse ključne pasti, ki me pri tej odločitvi čakajo.
Skratka, kupil bi v70-ko najverjetneje iz tujine (nemčija ali severneje- ne italija). Budget za avto bi bil okrog 10k€ (plus, minus kakega jurja) in takšen avto bi želel voziti kakih 5 let, kar pomeni, da ima lahko avto nekje okrog 100.000km.
Torej kao se po vaše lotiti projekta v70, kar avtomobile.de pa akcija ali bi se povezali s kom, ki se s tem ukvarja in bi ga naročili njemu.
Kaj je dobro preveriiti pred nakupom modela in teh kilometrih kot jih navajam ?!?!?

Pozna kdo koga, ki se spozna na volvo, je pošten in hkrati uredi vse to?!?!?!?! Vprašanje ane?

hvala za vse vaše nasvete, mnenja in priporočila.

Upam, da se vam kmalu pridružim na katerem od srečanj še kot ponosni lastnik svoje v70-ice.

p.s. kot rečeno kar je objavljeno tule okrog vzdrževanja, ... bom prebral, če a kdo pozna kogarkoli, ki bi mi znal povedati še kaj več se pa pripioročam.

LP R theVOLVO wannabe

[ Uredi 07 jun 2010, 14:07 ]
Na vrh
VOLVOfil
07 jun 2010, 11:10
Član #1666
Prijavljen dne: 23 maj 2010, 19:42
Lokacija: Celje
Objav: 61
Kej velik ti ne morem svetovati, sem se pa kak mesec nezaj ukvarjal z istimi pomisleki in skrbmi in se odločil za V70, prpelano iz Italije leta 2005, letnik 2001 za, po moje smešen denar, glede nato kaj dobiš in sem več kot zadovoljen (vsaj zaenkrat-> čakam, da me doleti srečanje z uradnim servisom, potem bo ocena bolj objektivna )

Tako da: si na pravi poti in priporočam ti dizla, predvsem zaradi porabe, vse ostale karakteristike so bolj na strani bencinarjev, menda...
Na vrh
JG
07 jun 2010, 11:13
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
To je trenutna ponudba V70 v cenovnem in starostnem kriteriju, kot si jih navedel. Že bežen pogled ti bo razkril, da bo imel V70 star pet let s ceno 10k eur bolj 200k km ne pa 100k.
http://www.avto.net/_AVTO/results.asp

Drugače pa je moj nasvet, če se ne spoznaš na avtomobile (kot se recimo sam ne), da lepo avto, ki ti je všeč pelješ na uradni Volvo servis, da ti naredijo pregled (računalnik, ga dvignejo, se peljejo,...), potem je pa konec koncev to vse, kar lahko preveriš pred nakupom rabljenega avtomobila.

Pa srečno pri nakupu

[ Uredi 07 jun 2010, 11:17 ]
Na vrh
R theVOLVO
07 jun 2010, 11:40
Član #1684
Prijavljen dne: 07 jun 2010, 10:35
Objav: 5
res je na avto.net-u z navedenimi karakteristikami precej vozil s takšnimi kilometri vendar razmišljam io tem, da bi ga potegnil dol preko spletne stranui,kjer avto enostavno bidaš....

tam pa imajo avti nekaj manj km (govorim o približno 130-150k) kot npr tale:

VOLVO V70 2.4 TURBO - D MOBILITY+TOP LINE (Break, Diesel, 5 gears, 05/2005, 149.840 km, 130 pk)
- Airconditioning
- Navigation
- Central locking with remote control
- Cruise Control
- 4 elec windows
- Leather
- Alloy wheels
- Electric mirrors
- Radio/CD
- Multifunctional steering wheel
- Service History
- Park distance control
- 6 Airbags
trenutna cena,kjer bidanje še poteka pa je:
Highest bid: € 8.600 VAT Exclusiv
Na vrh
R theVOLVO
07 jun 2010, 11:48
Član #1684
Prijavljen dne: 07 jun 2010, 10:35
Objav: 5
Ali pa morda tale?????
VOLVO V70 2.4D 185 CV MOMENTUM / NAVI (Break, Diesel, 6 gears, 06/2006, 73.640 km, 185 pk)

Highest bid: € 10.200 VAT Exclusive


Aut. airconditioning
- Navigation
- Central locking with remote control
- Cruise Control
- 4 elec windows
- Leather
- Alloy wheels
- Xenon
- Electric mirrors
- Radio/CD
- Multifunctional steering wheel
- Service History
- DVD
- Park distance control
- 6 Airbags
Na vrh
volhart
07 jun 2010, 13:39
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Ma te skori nima kaj skrbet, tud ce ma 200 kkm. Ce govoris o +-1000, ga kupi za malce vec kilometri, vlozi vanj 2000 eur...podvozje (Vargalant), velik servis (povprasaj po forumu), malce elektronike (tester + homemade)...ce bo od tega sploh kaj resnicno potrebno in se mirno vozi naslednjih pet let.
Na vrh
R theVOLVO
07 jun 2010, 14:13
Član #1684
Prijavljen dne: 07 jun 2010, 10:35
Objav: 5
no tole pa so spodbudne besede...Hvala! Glede na to, da sem tule čisti aberveznik kar se tiče brand-a VOLVO.

Hvala, bom hvaležen vsem za vaša razmišljanja, ki mi bodo pomagala izbrati ustrezen kos
Na vrh
MKovic
07 jun 2010, 19:54
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Pozdravljen (skoraj) v družino.
Moj nasvet bi bil, da se bolj kot na kilometre osredotočiš na servisno zgodovino. Primerek s 100.000 km in površnim lastnikom bo skoraj gotovo slabši od primerka s 300.000 km, ki je bil pravilno in redno servisiran.
Vsekakor pa ni povsem neverjetna možnost, da bo imel tisti s 100.000 km na števcu za sabo dejansko 450.000.
Pri nakupu, četudi se na avtomobilske zadeve ne spoznaš, veliko velja zdrava pamet. Torej: kaj pravi servisna knjižica in evidenčni listki o servisih v motorju? Se skladajo, ali je morda občutno časovno nesorazmerje med rednimi servisi?
Notranjost: stanje volana, pedalk, voznikovega in zadnjega sedeža (taksi).
Karoserija: skladnost rež med vrati, pokrvovom motorja in partljažnim pokrovom? So vsa stekla iz iste serije (številka in datum izdelave)?
Stanje sklopke: ustreza stanju na števcu kilometrov? (subjektivno, starejše gospe niso prizanesljive in je lahko tudi pred tem že povsem obrabljena ).
Svetila: se datumi proizvodenje ujemajo z letnikom vozila?
Motor: če med delovanjem (previdno) odviješ pokrov za dolivanje olja mora le-ta stati mirno na ležišču. Kakršnokoli uhajanje plinov in poskakovanje pokrova pomeni, da je motor blizu svojega konca (ali generalne).
Menjalnik: če je ročni in Volvo, se nimaš česa bati, pri avtomatiku bodi pozoren na gladko prestavljanje (rahlo cukanje ob polnem plinu je normalno).
Glede na kilometrino, ki jo nameravaš prevoziti v petih letih, bi se osebno nagibal bolj k bencinskim izvedenkam.
Na vrh
sivagriva
07 jun 2010, 21:02
Član #591
Prijavljen dne: 17 jan 2008, 12:05
Lokacija: o'bala
Objav: 37
Če nameravaš uvozit avto, vsekakor poglej ali povprašaj tudi tukaj,so izredno solidni:http://www.caryncar.com/EN/index.php

lp
Na vrh
R theVOLVO
07 jun 2010, 22:02
Član #1684
Prijavljen dne: 07 jun 2010, 10:35
Objav: 5
MKovic je napisal(a): ...

Pozdravljen (skoraj) v družino.
Moj nasvet bi bil, da se bolj kot na kilometre osredotočiš na servisno zgodovino. Primerek s 100.000 km in površnim lastnikom bo skoraj gotovo slabši od primerka s 300.000 km, ki je bil pravilno in redno servisiran.
Vsekakor pa ni povsem neverjetna možnost, da bo imel tisti s 100.000 km na števcu za sabo dejansko 450.000.
Pri nakupu, četudi se na avtomobilske zadeve ne spoznaš, veliko velja zdrava pamet. Torej: kaj pravi servisna knjižica in evidenčni listki o servisih v motorju? Se skladajo, ali je morda občutno časovno nesorazmerje med rednimi servisi?
Notranjost: stanje volana, pedalk, voznikovega in zadnjega sedeža (taksi).
Karoserija: skladnost rež med vrati, pokrvovom motorja in partljažnim pokrovom? So vsa stekla iz iste serije (številka in datum izdelave)?
Stanje sklopke: ustreza stanju na števcu kilometrov? (subjektivno, starejše gospe niso prizanesljive in je lahko tudi pred tem že povsem obrabljena ).
Svetila: se datumi proizvodenje ujemajo z letnikom vozila?
Motor: če med delovanjem (previdno) odviješ pokrov za dolivanje olja mora le-ta stati mirno na ležišču. Kakršnokoli uhajanje plinov in poskakovanje pokrova pomeni, da je motor blizu svojega konca (ali generalne).
Menjalnik: če je ročni in Volvo, se nimaš česa bati, pri avtomatiku bodi pozoren na gladko prestavljanje (rahlo cukanje ob polnem plinu je normalno).
Glede na kilometrino, ki jo nameravaš prevoziti v petih letih, bi se osebno nagibal bolj k bencinskim izvedenkam.



hvala za izčrpne podatke, bodo koristili sem pa med "vrebanjem" za informacijami tipa: Osnove za telebane kako do solidnega v70, odkril, da se znanec iz faksa ukvarja z uvozom vozil iz Italije-Poleposition iz Škofljice.

kaj pa taka varianta?????

Sivagriva:
Hvala, hvaležen za odgovor, samo link pa ne dela. Lahko še 1x...

lp

wannabe Volvo owner...
Na vrh
Krchan
08 jun 2010, 11:00
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
http://www.caryncar.com/EN/index.php
Na vrh
Airbus
08 jun 2010, 13:55
Član #1202
Prijavljen dne: 02 jul 2009, 10:36
Objav: 247
Mogoče še tole; tudi sam sem pripeljal svojega V70 iz Nemčije. Pri teh internetnih avkcijah je treba prišteti še ostale stroške: v vseh navedenih primerih je VAT excluded, kar lahko namiguje, da je vozilo namenjeno prodaji podjetju. V nasprotnem primeru prištej 19% nemškega davka ali 20% slovenskega. Potem so tu še stroški transporta vozila do Slovenije. Ko vse sešteješ, in je cena nižja, kot pri primerljivem slovenskem vozilu, potem so z "uvozom" povezane težave smiselne; avtomobili izdelani za Nemški trg in voženi po nemških cestah ter servisirani na nemških poblaščenih servisih so mnogo bolje ohranjeni kot slovenski ekvivalenti.
Srečen in ugoden nakup!

LP
Na vrh
Lvovo
22 jun 2010, 00:41
Član #1145
Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 209
No jz sm ga kupu pr poleposition, pa mi še dela, se prpravljam na redni servis, 170Kkm, še 2jurja manjka.
Kupil s 151kkm, z izjemo menjave prvih amortizerjev, razletele ročne, servisa na 155kkm in gornjega nosilca motorja še dela.

S tem, da sem ga vmes že enkrat razbil in tašne bale...
aja naredu bom zgleda v slabem letu 20000km, s tem, da je avto en mesec stal, ker smo iskali glažune zanj, ker je bil-razbit. (to se ne šteje kot okvara!)
No, ni V70, je XC, je pa isto praktično, sam da grem jz lahko skoz grm, v70 pa ne.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 55, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete