Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 (2.gen) / XC60
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(XC60) Prvi Volvo - prosim za pomoč

Pojdi na stran  1 [2]
Avtor objava
Detra
04 mar 2010, 16:39
Član #1535
Prijavljen dne: 01 mar 2010, 09:05
Lokacija: Maribor
Objav: 29
Potemtakem se laminirana stekla vsekakor splača vzeti, če poleg same zaščite nudijo tudi boljšo zvočno izolacijo. Kladivce za razbitje pa potem tudi zadošča za izhod v sili. Hvala za informacije.

Moram priznati, da se vedno bolj nagibam proti Volvu.
Na vrh
Poršejčkov at
04 mar 2010, 22:14
Član #745
Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53
Lokacija: Zgornje Pirni?e
Objav: 263
Detra je napisal(a): ...

Sem šel skozi celoten seznam dodatne opreme in bi rabil sledeče:
- dodatno zatemnjena stekla
- pametni ključ (o čemer še razmišljam, če se sploh splača)
- boljši radio z MP3 podporo (+ USB konektor)
- leseni okrasni vložki (armatura + volan)
- kovinska barva

Vse skupaj nanese okoli 2k.

Avtomatika nočem, webasto še manj. Pri Summum paketu z mojega stališča dobim čisto vse, kar rabim in še nekaj več. Ostala dodatna oprema mi je nepotrebna, že tu bi najrajši vzel brez električnega prtljažnika, ampak žal ni te možnosti.

...


Če boš imel avto parkiran na prostem, je Webasto grelec odlična izbira od pozne jeseni do zgodnje pomladi se vsedeš v topel avto z ogreto mašino. Prestaviš v "D" - Drive in odhitiš novim zmagam naproti. Avtomatik je ZAKON!!!!

Radio vzami najboljši, stekla dodatno temnjena, pametnega ključa pa (po moje) ne rabiš.

Probaj dobiti v test še XC60 z avtomatskim menjalnikom, pa se vozi malo po Mariboru, gor in dol.

XC60 ni dirkač, je za UŽIVAČE (kot tudi "stari" XC90 - a'la moj ).

LP, Ivo
Na vrh
MaverickT
04 mar 2010, 22:23

Prijavljen dne: 01 avg 2008, 20:55
Objav: 46
XC60 DRIVe & avtomatik... Hmmmm, meni diši kot pikico podhranjena kombinacija. Ampak ne bom nič rekel, nism vozil še XC60 DRIVe.
Na vrh
Spletna stran
JG
05 mar 2010, 00:20
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Sem šel skozi celoten seznam dodatne opreme in bi rabil sledeče:
- dodatno zatemnjena stekla
- pametni ključ (o čemer še razmišljam, če se sploh splača)
- boljši radio z MP3 podporo (+ USB konektor)
- leseni okrasni vložki (armatura + volan)
- kovinska barva

kaj pa oprema
Na vrh
Detra
05 mar 2010, 01:33
Član #1535
Prijavljen dne: 01 mar 2010, 09:05
Lokacija: Maribor
Objav: 29
Misliš kateri paket bom vzel? Summum.
Na vrh
urber
05 mar 2010, 08:56
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Glede avtomatika je tako da kakor komu sede. Jaz bi si ga verjetno v takšnem avtu omislil, če si ga pa ti ne želiš je pa to tako ali tako tvoja želja.
Webasto ti pa toplo priporočam. Kot je rekel @Porjšejčkov at si nastaviš timer in ob tej uri vstopiš v topel, odmrznjen avto (kar ti bo sploh ZELO prav prišlo ker nimaš garaže), poleg tega je ogret motor. V glavnem, webasto je zakon, in jaz zelo pogrešam to, da nimam možnosti nastavitve na timer.
V primeru pa da si ne nastaviš timera, ti pa polega tega webasto po vžigu motorja pomaga pri dogrevanju kabinskega prostora in motorja. Ker je D5 oz. 2.4D motor zelo masiven, potrebuje pozimi dolgo časa da se segreje, in webasto bo poskrbel za to da ti bo v avtu zelo hitro toplo, kljub teu da bo motor mrzel.
Webasto le vzemi!
Na vrh
Airbus
05 mar 2010, 09:27
Član #1202
Prijavljen dne: 02 jul 2009, 10:36
Objav: 246
Lahko samo potrdim urberjeva priporočila: webasto je pri zimskem parkiranju zunaj za večje dizle nuja. Ker je doplačilo relativno ugodno, zelo toplo priporočam Premium Sound. Ostalo je odvisno od okusa.

LP
Na vrh
Detra
05 mar 2010, 10:34
Član #1535
Prijavljen dne: 01 mar 2010, 09:05
Lokacija: Maribor
Objav: 29
Pa se res tako hudo kadi? O Webastu sem že razmišljal, potem pa sem videl par posnetkov, ko se zakadi celo parkirišče in prebral o gasilcih z našega konca, ki so enemu tu na forumu razbili šipe, ker so mislili, da mu gori avto. Najbrž jih je ta lekcija izučila, ampak vseeno. Tu okoli je dosti stanovanj in ne bi rad imel vsako jutro gasilce tu.
Na vrh
Ovlov
05 mar 2010, 11:20
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Ah, tako je to, moj dragi Detra: čim več stvari imaš, tem več je skrbi. In to velja tudi za avtočke ...

[ Uredi 05 mar 2010, 11:21 ]
Na vrh
Poršejčkov at
05 mar 2010, 21:34
Član #745
Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53
Lokacija: Zgornje Pirni?e
Objav: 263
Detra je napisal(a): ...

Pa se res tako hudo kadi? O Webastu sem že razmišljal, potem pa sem videl par posnetkov, ko se zakadi celo parkirišče in prebral o gasilcih z našega konca, ki so enemu tu na forumu razbili šipe, ker so mislili, da mu gori avto. Najbrž jih je ta lekcija izučila, ampak vseeno. Tu okoli je dosti stanovanj in ne bi rad imel vsako jutro gasilce tu.


Moj čisto nič ne kadi!!! Resno, brez kakršnekoli šale!!

Je pa res, da "zuji" (beri: spušča tak zamolkel zvok, kot da bo zdaj-zdaj odletel kot reaktivc). Tak zamolkel, grlen zvok. Folk ki gre mimo samo gleda, češ: "Kaj si ne bodo še zmislili?!"

Webasto in geartronic sta pri takih avtih ZAKON!!!

Še enkrat ti predlagam, probaj vozit avtomatika. Jaz sem se vanj zaljubil že pri vožnji gor in dol po parkingu!!!

LP, Ivo


[ Uredi 05 mar 2010, 21:35 ]
Na vrh
volhart
08 mar 2010, 15:51
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Na sejmu sem videl oba...XC60 in CR-V. Ce gre res za podoben denar, samo komentar okoli notranjosti...CR-V je obupen, XC60 je zelo kul. Glede zunanjosti vsaj pri meni velja podobno mnenje. Sicer pa stvar posameznika.
Na vrh
tomazKK
08 mar 2010, 16:36
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Js se sploh ne trudim tehtno primerjat Volva in Honde.
Js se iz 940ke smejem Hondam, pa če tud mi jutr crkne!
Na vrh
Detra
09 mar 2010, 15:59
Član #1535
Prijavljen dne: 01 mar 2010, 09:05
Lokacija: Maribor
Objav: 29
Sem bil danes na testni vožnji.. Kaj naj rečem, jutri ali v četrtek bom plačal aro

Same vožnje ne bom opisoval, ker sami veste, pri čem ste, bom pa na kratko opisal vse igračke, ki so bile poleg. Dali so mi najboljši model, ki je imel praktično vse, razen progresivnega servo volana in najboljšega ozvočenja. Ostalo pa je bilo takole:
  • Avtomatik me je razočaral. Sicer sem tako ali tako nameraval vzeti ročni menjalnik, ampak vseeno. Prestave je menjal prepočasi in/ali prepozno. Pri semaforju mi je ob malo plina navil mašino, kljub temu, da sem se premaknil le za pol metra ipd. Mogoče komu bolj paše, mogoče je pri drugih modelih drugače, ampak osebno mi avtomatik ni všeč in ga tudi zastonj ne bi hotel.

  • Prilagodljiv tempomat je super zadeva za avtocesto. Nastaviš na 130, potem pa ti sam pospešuje/bremza, če je kdo pred tabo. Kolikor sem uspel testirati zadevo, je zmeraj lepo počasi bremzal, tako da ni bilo hitrih sunkov. Se mi pa ni noben vrinil pred nos, tako da bi takrat mogoče malo bolj cuknilo. Najkrajša razdalja, ki jo lahko nastavimo, je za (tudi naše) avtoceste čisto primerna.

  • Opozorilnik za mrtvi kot je sicer praktičen, ampak so ogledala tako široka, da je nemogoče spregledati kakšno vozilo. Zadeva tudi ne deluje 100% in se je kar nekajkrat posvetila lučka, ko je bila cesta čisto prazna. Je pa toliko pameten, da ne zaznava vozil, ki prihajajo nasproti. Tudi v počasni koloni se izklopi. Za pozorne voznike popolnoma odveč.

  • Opozorilo za premajhno varnostno razdaljo (rdeče lučke projecirane na sprednjo šipo) je tudi bolj kot ne neuporabno. Na avtocesti v malo bolj gostem prometu sveti non-stop, na lokalni cesti pa tudi bolj kot ne samo moti. Zopet, za pozorne voznike nepotrebna zadeva.

  • Opozorilo za menjavo smeri brez žmigovcov je delovalo brez napak. Je pa zadeva na prazni cesti malo moteča, ker jaz nikoli ne uporabljam žmigovcev, če je vse čisto prazno okoli mene. V tem primeru vseeno piska.

  • Hotel sem sprobati sistem, ki naj bi nadziral voznika in ugotavljal, če je le ta utrujen. To naj bi zaznalo tako, da opazuje smer vožnje in začne piskati, ko zazna neobičajno vožnjo. Jaz sem po (popolnoma prazni) avtocesti počasi vijugal sem in tja, pa ni nikoli zapiskalo, tako da očitno sistem ni najbolj zanesljiv.

  • Nadzor spusta po klancu žal nisem uspel sprobati, je pa električna ročna zavora zanimiva. Namesto ročke je samo en gumb. Zelo uporabno pri speljevanju v hrib, saj se avtomatsko sprosti, ko se doda malo plina. Vseeno pa mogoče manjka kontrola, saj si lahko pri "navadni" sam določil, kako močno boš zategnil, tu ti jo pa pomoje kar do konca.

  • Navigacija sploh ni tako neuporabna, kot sem bral po testih in se mi je pravzaprav zelo dopadla. Mali joystick na volanu za upravljanje navigacije je zelo uporaben.

  • Električni prtljažnik je brezveze

  • Nočna osvetlitev je božanska. Kaj lepšega še nisem videl in mislim, da sem 10 minut samo sedel v garaži in gledal, kak se vse lepo sveti.

  • Parkirni senzorji zadaj so obvezni, spredaj pa ne.

  • Občutka za hitrost praktično ni. V mestu se sploh ne zaveš, ko ti na števcu že kaže krepko preko 80.

  • Sistema City Safety nisem probal, ker je močno snežilo. Drugače bi nastavil kakšen karton in probal. Sem pa prepričan, da deluje brezhibno.

  • Zelo priporočam laminirana stekla. V primerjavi z konkurenco je sicer avto tih tudi na avtocesti, ampak dodatna zvočna izolacija nikoli ne škodi.

  • Najbrž je to prvi Volvo, za katerim se na cesti vsi obračajo. Toliko pogledov nisem bil deležen še nikoli, pa sem vozil že bolj "popularne" znamke.


Na kratko torej; večina varnostnih dodatkov je v praksi neuporabnih, z izjemo zadnjih parkirnih senzorjev in prilagodljivega tempomata za avtoceste. Vse ostalo je za voznika, ki ima glavo na pravem mestu, popolnoma odveč. Če ne drugega, si bi po nekaj tednih izklopil vso to piskanje, kar pa je potem isto, kot če zadeve sploh ne bi bilo. Žal je tako, da te vsi ti "pomočniki" še bolj motijo pri sami vožnji in so po mojem mnenju prej nevarni, kot uporabni.

Konec maja naj bi bil v Sloveniji. Zdaj se muka ob čakanju šele prične.

Iskrena hvala vsem za komentarje in pomoč. Upam, da se poleti vidimo na kakšnem pikniku/izletu.
Na vrh
mark-XC90
09 mar 2010, 16:57
Član #1467
Prijavljen dne: 16 jan 2010, 00:21
Objav: 86
Za drugo ne bom nic rekel, ampak pri teh velikih terencih se mi zdi, da je avto smesen ce ni avtomatik, vsaj jaz si nasega ne predstavljam z rocnim menjalnikom, menjalnik se mi pa ne zdi nic slabsi od konkurence, res da nima sport mode, ampak se ko ga do konca stisnes, ga sam do rdecih stevilk pozene. Ceprav ponavadi ne gledam , kdo me gleda, pa res glavo obrnejo, sploh ko sem se v srednjo pripeljal al pa zaj na faks. Drugac pa jaz osebno sploh nisem pogledal volva dokler ga oce ni kupil, do prve testne voznje sploh nisem vedel kako dobri so. Jaz sem od zacetka navijal za Q7 ali pa cayenna in sem bil prav malo razocaran, ko je oce zacel z volvotom, samo je vso razocaranje izginilo po prvi voznji in upam, da ko bo oce menjal avto, da dobim jaz volva:)
Na vrh
volhart
09 mar 2010, 17:15
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Fantje...za marsikaterim Voplvom so se obracali pogledi...rumeni 850 T5-R (oblika letnik 91), C70 Ph I (97), S60 (00). Za temi avti se se danes obracajo pogledi...v Sloveniji seveda bolj kot kje drugje, ker smo balkanci navajeni na nemske avtomobile.

Marsikateri pogled pa se tudi obrne tudi, ko kak T5 cegu aka mihov hladilnik pade mim, ti pa v kakem natunanem geplnu prevec preprican v svoje konje...
Na vrh
Augi
09 mar 2010, 18:24
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Kar se teh dodatkov tiče ki so zgoraj našteti, se popolnoma strinjam da so tudi moteči če ne voziš zelo zgledno. Vendar ti sistemi niso namenjeni času, ko si pozoren, ampak ravno trenutku ko nisi pozoren, v teh primerih te pa rešijo prometne nesreče. Preverjeno. Sicer mi pa nasploh grejo na živce vozniki, ki ne znajo uporabljat smerokazov ob menjavi pasu, izvozu iz rondoja... Tudi mi smo bili bolj navdušeni nad ročnim menjalnikom od geartronica. Sicer pa naj ti čas hitro mine do maja, in pa srečno vožnjo z njim.
Na vrh
noj
09 mar 2010, 18:31
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Se povsem strinjam, da je večina te elektronike odveč oz. celo moteče in je samo za nabijanje točk na raznih varnostnih testih, v resnici ni pa vredna pol p... mrzle vode!
Kar se tiče pa el. prtljažnih vrat, pa bodi pazljiv, da jih ne boš zapiral slučajno sam, saj se zelo hitro pokvari mehanizem, videl to že na volvu xc70, bmw x6 in opel insignii. Vsem se je pokvarilo zaradi vlečenja vrat z roko navzdol (ker je elektromotorček tok počasen, da te srat prime, pri volvu pa najbolj), stroški popravila niso zanemarljivi.
Pa veliko uživanja in brez okvar ob nakupu novega stroja!
Na vrh
aly
10 mar 2010, 15:08
Član #773
Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19
Lokacija: Kranj
Objav: 429
Še beseda, ko je ravno naneslo na t.i. "webasto" oz. predgrelnik. D5 mašina ga ima itak že serijsko dograjenega, ker je tako masiven blok težko ogreti. Dokupit je treba samo še opcijo za timer (samo softver), da ga ima uporabnik lahko pod kontrolo - sicer se prižge ob vklopu motorja.
Za 2.4D mašino ne vem.
Jaz bi vsekakor vzel D5, ker sem mnogo dobrega slišal o njej (kubatura je ravno tako 2.4L).


Srečno z nakupom - jaz sem se pri nakupu mojega (ko sem izbiral med različnimi znamkami) enako počutil. Ko sem se usedel v Volvota, nisem hotel več ven

[ Uredi 10 mar 2010, 15:10 ]
Na vrh
Spletna stran
Detra
11 mar 2010, 11:43
Član #1535
Prijavljen dne: 01 mar 2010, 09:05
Lokacija: Maribor
Objav: 29
Evo, pred pol ure sem plačal aro. V drugi polovici maja naj bi bil avto "že" pri meni. Javim, ko pride, brez slik seveda ne bo šlo.

Zdaj, ko je odločitev padla, lahko tudi omenim, da sem bil pri praktično vseh Volvo prodajalcih, razen v Kopru. Po prijaznosti/odnosu bi jih razvrstil takole:
1) Dumida
2) RSL Levec
3) Lepoša
4) Avto Aktiv
5) Lekše
6) Interclass

Vzel sem ga torej pri Dumidi, kjer sem dobil dobro ponudbo in zelo korekten odnos. Bolj gladko že ne more iti skozi, kot je šlo tu. Pri Summitu pa so mi odgovorili, da od februarja dalje Volvov ne prodajajo več. Kolikor berem po forumu si človek misli hvala bogu. Za Interclass bi rekel le to, da je bila gospa zelo prijazna, vendar žal ni imela nič z Volvi, saj je bil glavni prodajalec odsoten. Le ta me je poklical tri dni po dogovorjenem roku in se ni niti opravičil za zamudo, tako da se z njim potem nisem dalje pogovarjal.

Še enkrat torej hvala vsem in se vidimo na kakšnem izletu.

[ Uredi 11 mar 2010, 11:53 ]
Na vrh
urber
12 mar 2010, 10:15
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
@Detra
Upam da se srečamo kdaj na kakšnem pikniku, izletu ipd. da bom lahko videlo tvojo mrcino!
Pa ne pozabi ga predstavit v temi Moj Volvo ko ga dobiš.
Na vrh
Krchan
12 mar 2010, 23:33
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Čestitke, naj ti hitro mine tja do maja!
Na vrh
Detra
13 mar 2010, 20:51
Član #1535
Prijavljen dne: 01 mar 2010, 09:05
Lokacija: Maribor
Objav: 29
Hvala za želje. Vsekakor ga predstavim, ko pride.

Samo še 73 dni Kak se bo to počasi vleklo zdaj...
Na vrh
volhart
15 mar 2010, 07:27
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Cestitke, naj ti cimhitreje mine teh 73 dni. V tem casu pa lahko prestudirs vse poti in ceste, kjer ga bos testiral in priganjal. V tem casu pa lahko poisces kaksno literaturo in se o njem in tehniki kaj novega naucis (Vadis, Haynes itd), ce seveda ta literatura ze obstaja...tega trenutno se ne vem, ker ocitno se ne potrebujem literature o XC60.
Na vrh
Detra
15 mar 2010, 11:08
Član #1535
Prijavljen dne: 01 mar 2010, 09:05
Lokacija: Maribor
Objav: 29
Owner's manual sem že našel in ga nekajkrat preletel Sem našel še nekaj (dobrih) malenkosti, za katere sploh nisem vedel.
Na vrh
Detra
12 maj 2010, 21:12
Član #1535
Prijavljen dne: 01 mar 2010, 09:05
Lokacija: Maribor
Objav: 29
Prišlo je do manjše spremembe. Volvo je letos malo prej začel z novim modelnim letom. V novo serijo je padlo tudi moje naročilo. Kar se tiče same opreme se ne spremeni nič, le motor bo drugačen in sicer novi D3. Iz 2.4 je padlo na 2.0 kubikov, prav tako je 10 konjev manj. Je pa hkrati poraba za liter manjša, z emisijami pa pride v Euro 5 razred. Dodatno ima dve turbini (prej eno). Pospeški so praktično enaki (prej 9.8, zdaj 10.3), tako da razlike v vožnji ne bi smelo biti. Novi motor naj bi bil tudi tišji.

Najkasnejši rok dobave je v sredini junija.
Na vrh
Detra
28 jun 2010, 23:14
Član #1535
Prijavljen dne: 01 mar 2010, 09:05
Lokacija: Maribor
Objav: 29
Srečen epilog (oz. začetek nove) zgodbe se nahaja tukaj.

[ Uredi 28 jun 2010, 23:14 ]
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 50, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete