Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Volvo servisi
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

servis Summit avto [LJ]

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
shooter
27 dec 2006, 09:46 Predogled tiskanja
Član #141
Prijavljen dne: 27 dec 2006, 09:20
Objav: 27
Pozdravljeni!

Mislim, da je potrebno resno opozorilo glede servisa na Summit-u v Ljubljani!

Bil sem pri njih 3x in od tega 2x globoko razočaran! :-(

Na drugi varianti obiska so mi hoteli, kot pravi serviserji zaračunat vitrex, pa sem jih začudeno pogledal, saj sem ga preventivno dolil ravno zjutraj pred servisom. :-(

Grem na servis, rečem, da bi, kot dober skrbnik vozila, bil rad prisoten pri servisu. Mojster (kvazi servisni referent) Jenko Boštjan mi odgovori, da bi potem on moral biti cel čas poleg. No, z rahlo začudenim obrazom sem rekel...ok, potem pa opravite, pa mi javite, ko bo urejeno.

In se je zgodilo. Pokličejo me, da je potrebno zamenjat še nosilec motorja in da je cena 14.000. Sem si rekel OK, saj ni pretiran strošek. In me pokličejo, ko je bil avto poservisiran.

Potem pa mi pokažejo račun, nakaterem je bilo poleg vsega tudi 2 litra vitrexa!? Aja?! In rečem...kako pa to, da ste vitrex dolili?! Pa mi pravi Jenko, da ga je manjkalo in so ga kar sami dolili. In jaz njemu...kam ste ga pa nalili...pa on meni...ja v posodo...sem rekel...a pušča?!...pa on meni, da ne, da je vse ok...pa jaz s5 njemu...ja kako ste pa potem nalili vitrex, ČE JE BILA POSODA ZJUTRAJ POLNA DO VRHA?!

In me je ta "servisni referent ali kaj že" čukasto pogledal in rekel, da to pa ne more biti res...zopet je sledil moj aja?!...zakaj pa ne...in on meni...kakšne barve vitrex pa imate?!...sem rekel...ne sem mu rekel, vi mi povejte kakšnega imate...pa je rekel rdečega...fino, sem rekel, jaz pa plavega!

In pokliče serviserja,ki je popravljal oziroma servisiral avto...možakar je prišel, rahlo zafarbal in še vedno trdil, da je dolil vitrex....

Jasno, sem mu rekel, da naj v "ler vrže"....

Jenko mi je potem obračunal 10% popust in zadevo smo pozabili....


In naslednji obisk, pol leta kasneje...

Glej ga zlomka...ker je v 80ki original volvo webasto, se dogovorim za termin in mi pregledajo zadevo in sporočijo, da bo popravilo 120.000. Pravi zopet, ne boste verjeli - Jenko Boštjan, da je samo ventilatorček 47.000, ostali deli in delo skupaj pa nanese 120.000....

JAsno...malo preveč...razmišljam...kaj bi...ok...pa naj bo...stežka...povejte kdaj pridem...se dogovorim za rok...ok...

Odidem...se peljem po AC proti primorski, se v avtu ravno pogovarjamo, kako se je lepo voziti z Volvom, ko naenkrat začne nekaj ropotat in brusit...

Jasno, pogled je bil takoj :O ! Kaj je pa spet sedaj, pa ravnokar je bil na Summitu!

Ustavimo, pogledamo okoli avta, pod pokrov...nič...

Se peljemo naprej in ugotovimo, da v ovinkih nekaj brusi...zopet ustavimo...kaj vidimo?!

NA SERVISU SO SLABO PRITRDILI SPODNJO PLASTIKO POD ODBIJAČEM, KI JE BRUSILA PO TLEH POLEG KOLESA! IN TO SE JE ZGODILO ZOPET NA SUMMIT-U!


Torej...previdno pri izbiri servisa!

NA SUMMITU TE ZNAJO DOBRO NATEGNIT, LAHKO TE SPRAVIJO PA ŠE V NEVARNOST, SAJ JE NJIHOV ODNOS DO SERVISOV MALOMAREN DO ONEMOGLOSTI!

PRIPOROČAM VELIK IZOGIB TEMU SERVISU V LJUBLJANI. ČE SE PA NE BO DALO, PA BODITE POLEG, KO VAM GA BODO "OPERIRALI"!

;)

Pa da ne pozabim...ko so mi na drugem servisu menjali nosilec motorja, sem šel kasneje do mojega mehanika in sva skupaj začudeno ugotovila, da so nosilec motorja res zamenjali...

Pa srečno novo leto!

naslov popravil AljAž

[ Uredi 12 jul 2007, 15:56 ]
Na vrh
shooter
27 dec 2006, 09:52
Član #141
Prijavljen dne: 27 dec 2006, 09:20
Objav: 27
No, da še malo dodam...

Za Webasto...sem se pa kar za novega odločil, saj ga lahko ob menjavi avta vzamem ven in gre v drugega Volva! Cena je sicer 185.000, vendar...glede na to, da bi me popravilo starega stalo 120.000 (planiranih) sit oz. 500€, bom raje dodal še enih 250 in imel novo Webasto, pa še premontiral ga bom lahko v naslednjega Volva...
Na vrh
AljAž
27 dec 2006, 09:58
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Nič novega. Meni so tudi menjali webasto, kasneje sem izvedel da bi bilo dovolj očistiti ga. (ne vem zakaj mu rečejo webasto, ker ta moj ni za predgretje prostora??) Pa 1x mi je puščala hladilna in so rekli da bo treba ful menjat-cca 200K, v Celju so mi pa zrihtali za 50K (eno tesnilo pri nekem senzorju). Dela je bilo veliko, materiala pač ne. Vitrex je pa tako in tako že slaba šala...:(

[ Uredi 27 dec 2006, 10:00 ]
Na vrh
shooter
27 dec 2006, 10:08
Član #141
Prijavljen dne: 27 dec 2006, 09:20
Objav: 27
No, potem je to to.

Žalostno je le, da je pot do spoznanja taka.

Človek bi pričakoval, da NA TEM SERVISU pa le ni tako! Pa vidim, da je povsod tako. Sicer, če bi se verjetno s kakšnim njihovim delavcem na servisu dogovoril za popoldanski servis pri njemu doma, bi zadevo odlično naredil, tako pa...

Sem pa podobne zgodbe slišal tudi o Porshejevem servisu na Verovškovi, venda o tem tu ne bi, saj je tu Volvo definitivno na prvem mestu! ;)

Na vrh
Hong Kong
27 dec 2006, 12:37
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Sem kar vesel ko vidim, da nisem edini ki jamra cez njih a kot vidim Shooter vsaka ti cast, da si sel do konca, ne glede a je to en liter Vitrexa ali ne...
Jaz sem sel na Svedsko zaradi njihove malomarnosti in amaterizma a se nekaj casa ne smem pisati niti bom ker je zadeva pri odventiku in na Svedskem pri dir. VCC pri koncu in komaj cakam konec praznikov da placajo vse kar so naredili narobe.
Ocitno se ne bo nic spremenilo in bo treba zahtevati da se im vzame licenca.
Ce bojo se nategovali bom to sam uredil na Svedskem, saj si ne zasluzijo da predstavljajo ime Volvo.Na Hrvaskem so enemu uzeli pa bojo se njima ce ne bojo popravili nivo usluge.Bomo videli Januarja posledice iz Svedske.Lp.
aha da nebi kdo kaj komentiral po svoje:
poln podpis za zgornjo izjavo Branko Aleksandar
Na vrh
shooter
27 dec 2006, 13:07
Član #141
Prijavljen dne: 27 dec 2006, 09:20
Objav: 27
Pa še ena neuradna...

Ker me je zadeva neznansko motila, sem se o tozadevnih stvareh pozanimal tudi pri državnih organih barve ocean race...

Takle je bil pa odgovor...

Eden mlajših servis referentov z očitno sivimi lasmi (tisti, ki ste tam že bili, veste, za koga gre), po besedah enega od ljubljanskih represivnih organov v civilu uredi vse, če mu malo "podmažeš"... je bil baje zaradi tega že obravnavan in preganjan...pa je še vedno tam...

Toliko o kvalitetnih storitvah Summita...

[ Uredi 27 dec 2006, 13:08 ]
Na vrh
AljAž
27 dec 2006, 13:12
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
A tako. No,no, lej ga cefizelj....
Na vrh
bvogri
27 dec 2006, 13:16
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Ma sj na interclassu ni dost drgač, naj opišem nekaj težav, ki sta jih imela naša volva in reševanje le teh na interclassu:

1. potrebna zamenjava uparjalnika: avto pripeljem na servis, ga dajo na tester in ugotovijo da je šel izmejevalec??? ter da je potrebna še zamenjava sklopke klime, strošek okoli 300K... no peljem na Mion, kjer so mojtri za klime in ugotovijo, da klime sploh niso testirali z barvnim plinom, potem jim povem da so napisali, da je šel izmenjevalevc- mojstr je reku da za kej tazga pr klimi še ni slišu. No dal smo notr plin in ugotovil, da je šel uparjalnik... strošek vseeno 90K ampak dela kot mora

2. šel glavni ventilator motorja... grem na servis ugotovijo, da je morda elektronika šla...ali pa ventilator in mogoče še dihtgunga na glavi motorja ker je vrgl vodo vn. Pa rečejo prpelte čez par dni... brez kakršnega koli opozorila, da se lahko avto pregreje itd... No potem sm šel do Janeza Parklja in zamenjal smo ventilator- stvar rešena

3. Razedelilna kapa- pripeljemo na takrat še Lekše... in fantje niso mogli ugotoviti zakaj avto torkira.. menjali so vse kable in nazadje ugotovili da gre verjetno za dize- strošek zelo visok... no nazadje se je izkazalo, da gre samo za rezdelilno kapo, vendar šele ko smo avto peljali drugam

4. Najbol smešno od vsega je bilo, da so mislim da 1X računali kabinski filter, ki ga 850 sploh nima 8o|

Vglavnem nekaj bi bilo potrebno storiti, da bi se kvaliteta servisiranja volvov izboljšala +o(

[ Uredi 27 dec 2006, 15:50 ]
Na vrh
MiRo
27 dec 2006, 14:51
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
bvogri je napisal(a): ...

Vglevnem nekaj bi bilo potrebno storiti, da bi se kvaliteta servisiranja volvov izboljšala +o(


...tudi je oz. bo naše poslanstvo in ni hu*ič, da se ne bo nekaj premaknilo :@
Na vrh
Spletna stran
Hong Kong
27 dec 2006, 18:20
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Brez brige bodi se bo poboljsalo garantirano ne glede na to a prodajo 1000000 avtov na leto, ce servis ni po Volvo pravilih hasta la vista Japan.
Na vrh
MKovic
27 dec 2006, 18:45
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Tudi sam imam z Summitom slabe izkušnje. Mislim, da sem o tem že pisal v preteklosti, tako, da samo kratek povzetek glede na to, da ni šlo za Volva pač pa za Forda Scorpio.
Na avtu naj bi opravili preventivni servis, vključno z zamenjavo mikro jermenov klime in servo volna + nekaj malenkosti. Servis je bil polomija, jermenov niso menjali, "ker ima avto verigo". No ja, še vedno bolje, kot, da bi mi zaračunali menjavo neobstoječega glavnega jermena. ;)
Na vrh
Ivo
27 dec 2006, 23:39
Član #39
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13
Objav: 276
Žalostno a resnično ...
SUMMIT
poskodovana zadnja desna vrata pirpeljem k njim(uradni volvo servis) poklepati in pobarvati, storške krije kasko ...

pridem tja, ugotovim da je avto cudovito urejen, vendar po 1 dnevu ugotovim da se barva zadnjih vrat ocitno razhaja od barve ostalega vozila ...

se pogovorim z mozakarjem na oddelku za kleparstvo in licarstvo, mu recem, da kaj je to za en hudic, mi rece da je to pac posledica tega da je avto verjetno biu poliran vrata so pa na novo pa da se pozna razlika ... pa si recem ... ajde ... res so ga poliral(summit) bo ze ... ne bom moril ...

nakar pred parimi dnevi pogledam ta vrata ker sem videl crne pike ... kaj ugotovim ... da se je umazanija s ceste nabirala na pikicah v laku ... in to tko ene parih pikicah ... ajajaj ....

LEKŠE
pridem po žarnico za armaturko ... pogledava v vadis, mu pokazem uno ki sem jo vn vzel in recem da je pocila tista zascita okol, mi rece aha ... gre cez cesto in mi prinese zarnico za 1200 brez zelene folije ... prqasam a to je v redu da je brez ... rece jaaaaa ... si mislim ok ... pridem domov zmontiram ugotovim, da pol armature sveti rdece ... PONORIM :@ :@ :@
pridem naslednji dan ... da bi jst to zamenju ... mi model rece ... nimam na zalogi takih ...

cez par dni pridem spet, ujagam ta starga lekšeta, pa smo kuj uredil ...

......

nekaj tednov za tem ... mi crkle lucka v salterju za luci ... si recem gremo k leksetu, preventivno vzamem lucko ven, in jo nesem s seboj ... petek okoli 15 ure ... pridem v trgovino, me poslejo cez cesto v prodajalno rezervnih delov, pojasenm gospodicni da bom itaq nazaj sm rpsou ker vem da jemle zarnice iz delavnice ... no kokrkoli ...se sprehodim cez cesto ... pojasnem kaj bi rad ... model pogleda ... ja zal ... mam na zalogi ... samo ne morm prodat ... elektricar je seu domov ... :O :O :O :O :O :O :O *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-)

men nc jasn ...
pridem u summita okol 18h ... povem kaj bi rad ... mi takoj prnese ... in proda ... (y) (y)

[ Uredi 27 dec 2006, 23:45 ]
Na vrh
Misko
28 dec 2006, 20:45
Član #130
Prijavljen dne: 16 dec 2006, 22:23
Objav: 26
Mogoče bo to še komu koristilo,

Na Summit sem pripeljal V70 2.4T, po tem, ko ugotovim, da mi počasi kaplja olje.
Njihova diagnoza: pušča tesnilna masa (njihove besede) na motorju,
predlagajo servis, 16 ur dela in nekaj malega za material.
Odklonim, ker si mislim, da bom to naredil, ko bo na vrsti veliki servis.

Potem prevozim cca 16.000 km (kaplja vedno bolj) in avto pripeljem na servis, da pogledajo menjalnik, ugotovijo, da mi pušča semering na volanski gredi (njihove besede), servis 300.000 SIT oziroma, če dajo zadevo obnoviti dobrih 100.000 SIT. Servis odklonim, ker hočem najprej ugotoviti kaj je z menjalnikom.

Danes sem na Dumidi prosil, če pogledajo še to poleg menjalnika in ugotovijo, da pušča o-ring pri cevki turbo polnilnika (pričakovano po 150.000 prevoženih kilometrih), cena 385,00 SIT in manj kot ura dela.

Dvakrat so mi popolnoma napačno diagnosticirali težavo s puščanjem olja, hote ali ne je to dovolj, da so izgubili vse moje zaupanje.

Menjalnik je pa itak zgodba zase, več o tem v drugi temi.

So mi pa brez najmanjše napake in zamude opravili vsa ličarska dela (parkirišče, kasko)

[ Uredi 28 dec 2006, 21:17 ]
Na vrh
Hong Kong
28 dec 2006, 21:05
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Dobro, da ti niso rekli, da moras menjati katalizator.Zakaj.
Poleti je enemu tujcu na poti na morje avto crknil v Siski,
ga je AMZS pripeljala do "struckotov" in diagnoza je bila, da je
treba zamenjati auspuh oz. katalizator ker lambda sonda kaze
probleme in da je to cca. 160.000 Sit plus delo.
Cloveku je samo crknil plovcek za bencin v rezervoarju in je
avto delal na hlape ali par kapljic ter se konstantno ugasal ker ni bilo
dovolj bencina.
Je prisel gospod iz AMZS ko je parkiral kamioncek in rekel, da naj ne nakladajo in samo natocijo 5 litrov bencina ter pustijo avto delati 15 min.Bil sem prisoten in se dobro nasmejal.
Otroci in zena sta lezali na travi v toku "operacije Laufer" hahahaha
Zakljucek: Nimajo sposoben kader in zmisljujejo okvare.
-Ta drugemu so hoteli zasvasati sraufe na felgnah ker niso imeli kljuca za LOCK sistem. Noro.
no comment please.


[ Uredi 28 dec 2006, 21:07 ]
Na vrh
BOB
29 dec 2006, 02:57
Član #117
Prijavljen dne: 08 dec 2006, 23:45
Objav: 67
Pridem jaz na Summit prosim ce lahko mojega V70 D5 priklopijo na računalnik in pogledajo če dodatni grelec (po njihovem Webasto- ki to vsekakor ni ceprav opravlja podobno funkcijo) javlja kakšno napako. Model mi rece da mogoce naslednji teden. ZAKAJ šele naslednji teden se začudim. Ker ta teden montiramo gume in nimamo časa. HALOOO
Dogodek sem vpisal v knjigo pritožb, ker pohval itak ni. Normalno ne pričakujem odgovora čeprav sem vpisal vse svoje podatke.
Na vrh
Hong Kong
29 dec 2006, 08:18
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Ker ocitno nobeden nima posluha za to kar se dogaja na Summit Avto Ljubljana obrnite se z vasimi pritozbami in pohvalami na naslednji naslov:
Odgvorna oseba na Dunaju je:
Hucika Anamarija in njej posljite vase pritozbe na naslednji naslov

ahucika@volvocars.com

in detajlno opisite vse skupaj z tocnim datumom, st. naloga in
nezadovoljno servisno uslugo ali osebo z polnim imenom in
priimkom katera se je neprimerno obnasala do vas.

Najverjetneje vas bo poslala nazaj na Slo ali Zagreb na gospoda ki je odgovoren za Volvo Slovenija in ki trdi, da je njegovo delo zadovoljstvo
Volvo strank na prvem mestu.Ti podatki so javni na Hr strani zato ih
objavljam tudi tukaj.Menim, da Vam bo g. Bajic pomagal.
Meni ni in sem sel na Svedsko. :-*


*************************************
Tukaj je njegov mail zal po 46 dneh zamude ko vec nisem hotel
stopiti v Summit a ne da njima dam avto da ga sraufajo.
Napisal sem mu, da zal tako "azurno" pomoc ne rabim vec in da
ne stopim na parking ker tamo kradejo stranke po avtih.
Kompletno orodje in privatne stvari so mi zmankale.Odgovor je
bil"mi nic nismo videli, mi nic ne vemo, zalite se policiji" Aha !
*************************************

Postovani gospodine Aleksandar,

Meni je osobno zao sto se Vi uzrujavate vezano za kvalitetu instalacije dodatne opreme na Vasem automobilu, jedino bih zelio biti objektivan te ukoliko je bilo tko iz Summit-a zaista odgovoran za sve navedeno neka i odgovara.

Ukoliko su napravili pogresku neka je i plate ! nemam zaista nista protiv.

Jos se uvijek nadam da cete shvatiti poziciju u kojoj se svi nalaze te da cete pristati na zajednicki sastanak, zaista nema lose misljenje o niti jednom Volvo kupcu jer naime zivim od njih te pomoci istima je bit mog posla, ali ne pod svaku cijenu !

Isto tako zelim ugodan vikend bez bilo kakvog zamjeranja,

Goran Bajic
Volvo Car Austria GmbH
Branch office Zagreb
Zavrtnica 17 / Poslovni centar
10 000 Zagreb
Croatia
Tel: + 385 1 6064 567
Fax: + 385 1 6064 580
GSM: + 385 99 6064 567


[ Uredi 29 dec 2006, 08:35 ]
Na vrh
Hong Kong
29 dec 2006, 08:43
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Komentar enega Volvo dealerja iz USA:

I have been following your story...I am SO GLAD that you have your OR XC90 back in proper working condition! Hans and his staff are the best YES??
As a US dealer, I can tell you that customer service is a high priority! Every car should be as perfect as it can be...and when there is some evidence of poor quality or craftsmanship..it should be addressed immediately and with the acknowledgement of the
0$ spent by YOU. You should NEVER have to do go through what you just went through, to get satisfaction!NOW.....you can enjoy your Volvo! The way it was meant to be enjoyed!
--------------------------------------------------------------------------------
Bob Kennedy
University Volvo OSD mgr.
Charlotte, NC. USA
The best way to buy a Volvo???? OSD
VOLVO FOR LIFE


[ Uredi 29 dec 2006, 08:44 ]
Na vrh
AljAž
29 dec 2006, 11:45
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Seveda. Stranka mora biti sitna, sitna in sitna. Pa se bodo trgovci in serviserji že še naučili kako se obaša...
Ne pa ko v jugi ko si imel 3 barve za fičakelna in 2 prodajalca. Se pravi skoraj nobene izbire.
Na vrh
c70
29 dec 2006, 11:45
Član #3
Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18
Objav: 1247
Ja, naše trgovce bi bilo treba pošiljati na šolanje v ZDA.

Od blagajničark pa do prodajalcev avtomobilov- čisto vsi so vljudni, prijazni, ustrežljivi...

Pri nas doživiš šok in totalen stres ob nakupovanju (pa čeprav je to le Spar ali pa Mercator). Neprijaznost na blagajni... vse je treba zmetat 1,2,3 v vrečko, pol pa še denar ven iz denarnice in če nisi tip-top v 5 sekundah, te že čudno gledajo, kaj si še vedno tukaj, al kako?!! Meni ponavadi kovanci letijo po tleh, ko se poskušam po hitrem postopku odstranit z blagajne.
V ZDA ti oni zložijo v vrečko, nič te ne preganjajo, niso nevljudni, še povabijo te, da se kmalu spet oglasiš v prodajalni in prijazno zaželijo lep dan še naprej.
Da ne omenjam, ko tvoja noga le stopi na parkirišče prodajalne avtomobilov, bodisi rabljenih, bodisi novih, prodajalec prileti do tebe, te pozdravi in se vljudno predstavi in ti da svojo vizitko, nato te vpraša, če lahko kako pomaga in se ne vsiljuje, če želiš le pogledati vozila. Opozori te le, da če potrebuješ pomoč, samo pomahaj in bo prišel.

Eh ja.... :-|
Na vrh
Inge
29 dec 2006, 13:30
Član #107
Prijavljen dne: 28 nov 2006, 13:53
Objav: 51
C70, se popolnoma pridružujem tvojemu mnenju, vendar pa je treba vedeti tudi to, da bi pri nekaterih slovenskih strankah tudi trgovci v ZDA kmalu postali kot trgovci v Sloveniji.

Na vrh
alfaromeo
29 dec 2006, 19:13
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Mal off topica očitno ne škodi......
Na vrh
noj
29 dec 2006, 19:33
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Zaradi težav v službi umaknjen post!

[ Uredi 05 mar 2007, 19:22 ]
Na vrh
alfaromeo
29 dec 2006, 21:27
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
...s tujim k*** po koprivah opletat ni problem....
Z JB nimam problemov....

OT: Kje pa ti delaš tam??? lahko PS.


[ Uredi 17 jul 2007, 16:21 ]
Na vrh
Misko
29 dec 2006, 21:33
Član #130
Prijavljen dne: 16 dec 2006, 22:23
Objav: 26
Ker je bil moj referent na Summitu ravno g. Jenko in ker sem že pisal o izkušnjah s Summit servisom je mogoče prav, da povem naslednje. G. Jenko je imel vedno zelo korekten in profesionalen odnos do mene kar je tudi normalno pričakovati. Menim, da mi je samo posredoval informacije, ki jih je dobil v delavnici in od njega nisem pričakoval kakšnih posebnih strokovnih komentarjev. Problem je v tem, da so informacije, ki sem jih dobil preko njega bile najmanj napačne, da ne rečem kaj več.
Je pa verjetno ravno on najbolj izpostavljen saj on komunicira s stranko in ne nek nekompetenten serviser. Serviserja jaz tam nisem nikoli videl, kaj šele, da bi govoril z njim.

g. Žužku pa predlagam da več energije in truda vloži v izboljšanje kvalitete servisa in v zavedanje odogovornih, da jim nekaj hudo škripa. Riba smrdi pri glavi.

Stranke bodo hitro opazile spremebe na bolje, brez skrbi.
Na vrh
Hong Kong
30 dec 2006, 07:38
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Ne da mi mir da ne povem svoje:
Kako je kdorkoli ali odgovorna oseba na visjem nivou v Summitu dovolila, da se kljub Volvo pravilih (da oseba ki odpre haubo mora biti pred tem solana in trenirana v enem od Volvo trening centrov) lahko amater, vajenec nesolana oseba demontira in instalira opremo na mojem avtu 8 dni ? Hvala !!!
Daj mi to obrazlozite?
Zal bi Vam vse detajlno opisal a se ne smem dokler zadevo vodi dir.VCC.na Svedskem.
Pogovarjal sem se z vajencem in tocno tako, nic ni kriv dobil je navodila od sefa.Naj odgovarja ta sef in bo to vam garantiram.Ce slisim, da je vajenec zaradi tega dobil odpoved mu bom pomagal z odvetnikom da gre nazaj.100%
A te vase storije po Summitu in cinicna ismijavanja so samo dokaz, da vam je dolgcas in da se ubadate z tujimi"kako je napisal gor/k...i".Ljubljana je majhna in vse se ve.Jaz imam cisto vest in moj primer je kot ves preverjen zdaj na najvisji instanci in cisto vest imam
ceprav so prej izmisljali vse zive variante za moj primer.Zal je samo ena.
Tudi ce dobi navodila od sefa ce ima muda je dolzan na sestanku povedati, da ne sme necesa opraviti in zakaj.(a bo ostal brez sluzbe?To ni izgovor.)
Sem raje doma kot da me neki zabiti sef zajebava ki se ne premakne iz stola in igra Tetris na PC (ker mu IQ ne dovoljuje vec) in ni videl tujine oz. dela na terenu.V mojem primeru Strix pa se nekaj bi jih nastel... (*)
Veselo v Novo leto.



[ Uredi 30 dec 2006, 08:11 ]
Na vrh
shooter
30 dec 2006, 12:38
Član #141
Prijavljen dne: 27 dec 2006, 09:20
Objav: 27
Kar se vitrexa tiče, je bil dolit zjutraj, na servisu pa dopoldne. Če pa izhlapi v nekaj urah liter, je pa hudičevo hlapljiv vitrex!

Torej...

Nima smisla...pač so zakuhal zadevo, vtis je narejen, slabe volje je dovolj in mene tam zagotovo ne vidijo več. Je pa itaq tako, da, ko nekaj crkne, je pri njih račun vedno z veliko ničlami, tako, da je dvom v njihovo kvaliteto še večji. Največkrat gre pa za menjavo delov. Redko za popravila!

Tako pač je. Sami si delajo reklamo!

Kdor zna, zna, kdor pa ne zna, naj pa raje tega ne dela, saj je edina stvar, ki jo dela, slab vtis!

Na vrh
noj
30 dec 2006, 13:59
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Zaradi težav v službi umaknjen post!

[ Uredi 05 mar 2007, 19:21 ]
Na vrh
Hong Kong
30 dec 2006, 17:37
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Noj? Kam se tekocina usede? Od kdaj tekocina spreminja obliko in to na manje? To bi zanimalo NASA center.
Ne razumem oprosti te fizike ali kemije :tongue: Kaksen vakum ce posoda za dolivanje ima na vrhu zamaska majhno luknjico in se posebej dodatno gumijasto cev da ko dolivas odvecni zrak hitreje izhaja ven?Posoda je narejena iz trde plastike in ne upojne...? Lahko se "razlije" v posodi v vse koticke a da je zmanka 1 liter ali vec je absurdno.Nemogoce.

A joj, skoraj sem pozabil o cem se mi pogovarjamo-hahahaha ma ne fantje
pri njih je vse mogoce.Tudi Vitrex izhlapi cez noc.
Pumpica ali njih vec nikakor ne more ustvariti vakuma ker je na obeh straneh odprto.Na zamasku in na izhodu kjer prsi voda-vitrex.
Mislim, da ti bom dal VADIS da pregledas.
Lepo se imej in cim prej zamenjaj sluzbo in s ponosom povej da ne delas vec tam. (y) ;) Joke.
Na vrh
sebaveh
30 dec 2006, 18:17
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Pri dolivanju vitrexa se lahko zgodi - če avto ni na ravnem - da se ustvari zračni žep na vrhu posode, sploh če je bolj nerodno oblikovana. In ko se malo pelješ in vse skup žlabudraš, se zračni žep napolni z vitrexom, tisti zrak pa gre ven, in potem se vidi da je nivo malo padel.
Na vrh
Spletna stran
Hong Kong
31 dec 2006, 08:36
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Ja sam ne 1 liter tekocine.Je tako?
Na vrh
AljAž
31 dec 2006, 10:36
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Odvisno od velikosti z. žepa. Lahko tudi precej več.
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 54, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5975
najnovejši član: Dmhskcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete