|
|
DSTC- sneg in hitrost
|
|
Augi | 09 jan 2010, 21:37 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| DSTC deluje do končne hitrosti, izklopiš pa lahko samo proti zdrsu, zaviranje posameznih koles pa ostaja... | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 10 jan 2010, 00:48 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Veliko je odvisno od podlage po kateri voziš DSTC ne deluje na zelo gladki podlagi! Svojega V50 sem z ročno z lahko obrnil na zvoženem in lepo otrjenem snegu na parkirišču, če je pa dosti snega pa daga bo odnelo pa bo DSTC prijel, zdi se mi da deluje na vibracije ne pa glede na lego vozila in smeri obrnjenega volana. | Na vrh | |
AljAž | 10 jan 2010, 17:12 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Seveda da deluje glede na lego vozila in smer volana. Kakšne vibracije ti to misliš?? | Na vrh | |
volvo5er | 10 jan 2010, 17:35 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Ma ta DSTC je za po snegu bedarija, vse veselje uniči
DSTC dela drugače skozi, tudi ko je "izklopljen" se vseeno vklopi (sicer kasneje), izredno učinkovito pomaga nadzirati zadek vozila, ne pomaga (oz prepozno pomaga) pri zdrsih ki se zgodijo v trenutku, npr če zapeleš iz uredu na izredno spolzko podlago, pa tudi pri podkrmarjenju je bolj kot ne neučinkovit. | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 10 jan 2010, 21:35 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| To mislim tako, da glede na moč vibracij koles dobi informacijo s kakšno močjo mora on stisnit zavoro na določenem kolesu. Tako si jaz to predstavljam. Ker kakor je že volvo5er rekel da zelo pozno reagira sistem. Malo je pa tudi to da moraš zaupati sistemu, ker se mi zdi da pri večini je tako, ko vozilo izgubi smer v katero bi voznik rad da gre, pohodijo zavoro kar je pa še huje. Tako sem videl eno gospo z Hyundai Getz-om zavije in ko je avto odneslo po zavori in ker je avto lahek je ''opa cupa'' jo obrnilo kot leteči krožnik, res da sem umrl od smeha, ker gospe ni bilo čisto nič jasno.
Tako je moje mnenje, sistema pa nepoznam čisto dobro samo vem pa da kdaj pakdaj ga lahko obrnem pod ročno ne pa vedno. | Na vrh | |
ChickenBoy | 11 jan 2010, 18:51 | |
| Član #1274 Prijavljen dne: 29 avg 2009, 15:10 Objav: 74
| Moje izkušnje so take kot je že volvo5er napisal. Če spustijo prve gume, potem gre avto samo še naravnost, dokler se pač ne ustavi oz. gume ne zagrabijo. V primeru, da odnaša zadek potem pa pač samo še po gasu in potem samo še gledaš kako lučka utripa.
Mihc to je lastnost majhnih avtomobilov. Pri twingotu sem počas pripeljal in sem ga komot z ročno obnril, pri V50 pa rabiš že kar nekaj hitrosti. Do sedaj sem problam 2x z ročno zapeljat na dvorišče. 1x se je sistem vklopil. Pomoje je odvisno od tega kakšna je podlaga in kako zaznava oprijem. | Na vrh | |
primzy69 | 11 jan 2010, 22:48 | |
| Član #1414 Prijavljen dne: 11 dec 2009, 16:07 Objav: 130
| Mihc V50 T5 je napisal(a): ...
Veliko je odvisno od podlage po kateri voziš DSTC ne deluje na zelo gladki podlagi! Svojega V50 sem z ročno z lahko obrnil na zvoženem in lepo otrjenem snegu na parkirišču, če je pa dosti snega pa daga bo odnelo pa bo DSTC prijel, zdi se mi da deluje na vibracije ne pa glede na lego vozila in smeri obrnjenega volana.
če si držu gas res ne prijemlje, če pa gas spustiš, pa tkoj zagrabi...
| Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 16 jan 2010, 12:15 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Mislil sem da je kaj v zvezi z vibracijami ker ima sistem tako zakasnitev. Sem imal situacijo v rahlem uvinku mi je šel avto pošrek čez celo cesto pa sem videl avto, ki je peljal v nasprotni smeri in je tako pozno zanal da sem mislul da je konec z mano ali pa vsaj z volvom , ampak ko zadeva reagira reagira tako kot treba, v tistih parih sekundah mi ni blo nič jasno kako je avto sam sebe poravnal, samo počilo je pa kot pri norcih vendar pri diskih ne drugje in prav slišiš kje poči točno ker disk, To je nevrjetno aleluja za DSTC. | Na vrh | |
FUNTRON | 16 jan 2010, 13:34 | |
| Član #113 Prijavljen dne: 04 dec 2006, 19:46 Objav: 37
| A tako že več vem, ker tisto ruženje po diskih zadaj mi je moteče, ker sm mislil, da že ni več ploščic. Na snegu je res bolj nerodna zadeva, ker ga takoj spraviš v situacijo, ker se ne obvlada. Problem je pri zdrsih, ki ti prekomerno vrtenje volana onemogoči pravilno reakcijo DSTC-ja.
Zakaj je pa potem tipka za DSTC, če se ppotem sam vklopi!!
| Na vrh | |
volvo5er | 16 jan 2010, 14:00 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| za izklop traction controla | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 18 jan 2010, 16:12 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Pri našem S60 gre DSTC izklopit popolnoma. Niti "kasneje" se ne vklaplja. Je pa možno da je od letnika do letnika odvisno ker pri S60 napiše DSTC Off, pri S80 pa DSTC Spin Controll Off.
[ Uredi 18 jan 2010, 16:16 ] | Na vrh | |
Sverige | 13 feb 2018, 14:23 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| FUNTRON je napisal(a): ...
Zakaj je pa potem tipka za DSTC, če se ppotem sam vklopi!!
Tole tudi meni ni najbolj jasno, če mi lahko kdo razloži. Včeraj na snegu sem izklopil DSTC, ko sem moral prepeljat en hrib, pač s slabšimi gumami....ker mi je takoj vklapljal sem ga izklopil s tipko, vendar je bil še vedno aktiven, kolesa niso vrtela/kopala, samo ropotalo je...kljub temu da je bil izklopljen. V čem je to fora? Ima kakšno vezo z avtomatskim menjalnikom?
[ Uredi 13 feb 2018, 14:24 ] | Na vrh | |
luxy v40 | 14 feb 2018, 00:18 | |
| Član #3742 Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48 Objav: 204
| Sverige je napisal(a): ... FUNTRON je napisal(a): ...
Zakaj je pa potem tipka za DSTC, če se ppotem sam vklopi!!
Tole tudi meni ni najbolj jasno, če mi lahko kdo razloži. Včeraj na snegu sem izklopil DSTC, ko sem moral prepeljat en hrib, pač s slabšimi gumami....ker mi je takoj vklapljal sem ga izklopil s tipko, vendar je bil še vedno aktiven, kolesa niso vrtela/kopala, samo ropotalo je...kljub temu da je bil izklopljen. V čem je to fora? Ima kakšno vezo z avtomatskim menjalnikom?
sam se prižge vrjetno ko na števcu pokaže hitrost 30 ali 40km/h za hec sprobaj še varovalko ven potegnit čeprav, jaz sem to naredil na enem drugem avtu pa mi je kljub odstranjeni varovalki in izklopljenim sitemom proti zdrsavanju, avto jemal plin. je pa zanimivo da STC pa ne počne tega in ko ga ti izklopiš ostane izklopljen in avto koplje v nedogled. sprobaj z varovalko in poročaj:)
| Na vrh | |
tomi123 | 15 feb 2018, 08:18 | |
| Član #13911 Prijavljen dne: 03 jan 2017, 14:27 Objav: 64
| Sverige je napisal(a): ... FUNTRON je napisal(a): ...
Zakaj je pa potem tipka za DSTC, če se ppotem sam vklopi!!
Tole tudi meni ni najbolj jasno, če mi lahko kdo razloži. Včeraj na snegu sem izklopil DSTC, ko sem moral prepeljat en hrib, pač s slabšimi gumami....ker mi je takoj vklapljal sem ga izklopil s tipko, vendar je bil še vedno aktiven, kolesa niso vrtela/kopala, samo ropotalo je...kljub temu da je bil izklopljen. V čem je to fora? Ima kakšno vezo z avtomatskim menjalnikom? Tipka združuje dve funkciji: sistem proti zdrsavanju koles v prazno in sistem proti bočnemu zdrsavanju. S tem, ko si stisnil tipko si ugasnil sistem proti bočnemu zdrsavanju...ne vem kako je pri volvu ampak pri Audiju je tako, da tipko držiš nekaj sekund in izklopiš kompletni sistem. Potem se pa zabava začne;) v kolikor imaš 4 kolesni pogon ti tega ne priporočam, ker je obvladovanje dosti bolj zahtevno kot samo pri prednjem pogonu
| Na vrh | |
bosty_23 | 15 feb 2018, 08:47 | |
| Član #13746 Prijavljen dne: 18 avg 2016, 20:35 Lokacija: Posavje Objav: 176
| imam audija ter volvota 4x4...oba zelo lepo pometata z zadnjim koncem ko je sistem proti zdrsavanju ven....oziroma oba bi kmalu pustil v jarku ko sem eksperimentiral | Na vrh | |
AssKicker | 15 feb 2018, 11:17 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| Pri teh volvotih s dstc tipko se neda popolnoma izklopit sistema, razn pri R verzijah.. Pri izklopu dstc izklopiš sistem samo delno. Meni je obvladovanje AWD užitek, sploh kadar imaš dost prazno pa široko cesto, to gre gas v poden, pa nasmeh do ušes | Na vrh | |
ovlov79 | 15 feb 2018, 22:03 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Ko izklopim oz. deaktiviram dstc, kolesa oz. kolo vrti v prazno do konca. S60 letnik 2004. Če kaj pomaga. | Na vrh | |
tomi123 | 16 feb 2018, 07:39 | |
| Član #13911 Prijavljen dne: 03 jan 2017, 14:27 Objav: 64
| ovlov79 je napisal(a): ...
Ko izklopim oz. deaktiviram dstc, kolesa oz. kolo vrti v prazno do konca. S60 letnik 2004. Če kaj pomaga.
v prazno že, poskušaj se peljati počez;) | Na vrh | |
Sverige | 16 feb 2018, 11:07 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Pri meni še v prazno ne gre, niti po ravnem...počez pa nisem probal | Na vrh | |
AssKicker | 16 feb 2018, 12:44 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| Pomojem je odvisno tudi od zavor... Kdor ima dobre zavore, nebo kopalo. Vidim pri sebi, prejšnjo zimo sem ga vozil počez kot bavarca, poleti sem pa zamenjal komplet zadnje zavore, in ga bolj zavira pa ravna :/ | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 53, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5973 najnovejši član: Ubvpwcrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|