Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

DSTC- sneg in hitrost

Avtor objava
FUNTRON
09 jan 2010, 20:32 Predogled tiskanja
Član #113
Prijavljen dne: 04 dec 2006, 19:46
Objav: 37
Pozdravljeni!
Po petih letih sem presedlal iz V40 na V70 2.4d D5 l.05. Zadovoljen u nulo!!
Ker pa je vreme bolj skandinavsko, pa je potrebno agregat sprobati!
Zanima me pa, do katere hitrosti dela DSTC in kako je, če imaš zelo izrabljene zadnje ploščice. Pri 70km/h mi je skoraj padel iz ceste. (skoraj-torej ni)
Vaja dela vajenca, mojstri so že rojeni!
Na vrh
Augi
09 jan 2010, 21:37
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
DSTC deluje do končne hitrosti, izklopiš pa lahko samo proti zdrsu, zaviranje posameznih koles pa ostaja...
Na vrh
Mihc V50 T5
10 jan 2010, 00:48
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Veliko je odvisno od podlage po kateri voziš DSTC ne deluje na zelo gladki podlagi! Svojega V50 sem z ročno z lahko obrnil na zvoženem in lepo otrjenem snegu na parkirišču, če je pa dosti snega pa daga bo odnelo pa bo DSTC prijel, zdi se mi da deluje na vibracije ne pa glede na lego vozila in smeri obrnjenega volana.
Na vrh
AljAž
10 jan 2010, 17:12
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Seveda da deluje glede na lego vozila in smer volana. Kakšne vibracije ti to misliš??
Na vrh
volvo5er
10 jan 2010, 17:35
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Ma ta DSTC je za po snegu bedarija, vse veselje uniči

DSTC dela drugače skozi, tudi ko je "izklopljen" se vseeno vklopi (sicer kasneje), izredno učinkovito pomaga nadzirati zadek vozila, ne pomaga (oz prepozno pomaga) pri zdrsih ki se zgodijo v trenutku, npr če zapeleš iz uredu na izredno spolzko podlago, pa tudi pri podkrmarjenju je bolj kot ne neučinkovit.
Na vrh
Mihc V50 T5
10 jan 2010, 21:35
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
To mislim tako, da glede na moč vibracij koles dobi informacijo s kakšno močjo mora on stisnit zavoro na določenem kolesu. Tako si jaz to predstavljam. Ker kakor je že volvo5er rekel da zelo pozno reagira sistem. Malo je pa tudi to da moraš zaupati sistemu, ker se mi zdi da pri večini je tako, ko vozilo izgubi smer v katero bi voznik rad da gre, pohodijo zavoro kar je pa še huje. Tako sem videl eno gospo z Hyundai Getz-om zavije in ko je avto odneslo po zavori in ker je avto lahek je ''opa cupa'' jo obrnilo kot leteči krožnik, res da sem umrl od smeha, ker gospe ni bilo čisto nič jasno.

Tako je moje mnenje, sistema pa nepoznam čisto dobro samo vem pa da kdaj pakdaj ga lahko obrnem pod ročno ne pa vedno.
Na vrh
ChickenBoy
11 jan 2010, 18:51
Član #1274
Prijavljen dne: 29 avg 2009, 15:10
Objav: 74
Moje izkušnje so take kot je že volvo5er napisal. Če spustijo prve gume, potem gre avto samo še naravnost, dokler se pač ne ustavi oz. gume ne zagrabijo. V primeru, da odnaša zadek potem pa pač samo še po gasu in potem samo še gledaš kako lučka utripa.

Mihc to je lastnost majhnih avtomobilov. Pri twingotu sem počas pripeljal in sem ga komot z ročno obnril, pri V50 pa rabiš že kar nekaj hitrosti. Do sedaj sem problam 2x z ročno zapeljat na dvorišče. 1x se je sistem vklopil. Pomoje je odvisno od tega kakšna je podlaga in kako zaznava oprijem.
Na vrh
primzy69
11 jan 2010, 22:48
Član #1414
Prijavljen dne: 11 dec 2009, 16:07
Objav: 130
Mihc V50 T5 je napisal(a): ...

Veliko je odvisno od podlage po kateri voziš DSTC ne deluje na zelo gladki podlagi! Svojega V50 sem z ročno z lahko obrnil na zvoženem in lepo otrjenem snegu na parkirišču, če je pa dosti snega pa daga bo odnelo pa bo DSTC prijel, zdi se mi da deluje na vibracije ne pa glede na lego vozila in smeri obrnjenega volana.


če si držu gas res ne prijemlje, če pa gas spustiš, pa tkoj zagrabi...
Na vrh
aly
16 jan 2010, 10:35
Član #773
Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19
Lokacija: Kranj
Objav: 429
Mihc,
daj no mir, kakšne vibracije To je za ženske
DSTC meri kot, za koliko je obrnjen volan, meri obrate vseh koles, obrate motorja in ima poleg tega še žiroskop, s katerim zazna nenadne bočne pospeške (= odnašanje zadka).
malo "literature":
http://www.youtube.com/watch?v=WmCJtsRYE3c
http://www.youtube.com/watch?v=K3m24bjkfg0 (na 2:00)
http://www.youtube.com/watch?v=L1qt84c2KN0
http://www.youtube.com/watch?v=kte7zSK-fg4
http://www.youtube.com/watch?v=HNa7MPh2Boo

Na vrh
Spletna stran
Mihc V50 T5
16 jan 2010, 12:15
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Mislil sem da je kaj v zvezi z vibracijami ker ima sistem tako zakasnitev. Sem imal situacijo v rahlem uvinku mi je šel avto pošrek čez celo cesto pa sem videl avto, ki je peljal v nasprotni smeri in je tako pozno zanal da sem mislul da je konec z mano ali pa vsaj z volvom , ampak ko zadeva reagira reagira tako kot treba, v tistih parih sekundah mi ni blo nič jasno kako je avto sam sebe poravnal, samo počilo je pa kot pri norcih vendar pri diskih ne drugje in prav slišiš kje poči točno ker disk, To je nevrjetno aleluja za DSTC.
Na vrh
FUNTRON
16 jan 2010, 13:34
Član #113
Prijavljen dne: 04 dec 2006, 19:46
Objav: 37
A tako že več vem, ker tisto ruženje po diskih zadaj mi je moteče, ker sm mislil, da že ni več ploščic. Na snegu je res bolj nerodna zadeva, ker ga takoj spraviš v situacijo, ker se ne obvlada. Problem je pri zdrsih, ki ti prekomerno vrtenje volana onemogoči pravilno reakcijo DSTC-ja.

Zakaj je pa potem tipka za DSTC, če se ppotem sam vklopi!!
Na vrh
volvo5er
16 jan 2010, 14:00
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
za izklop traction controla
Na vrh
S60R-Ocean Race
18 jan 2010, 16:12
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Pri našem S60 gre DSTC izklopit popolnoma. Niti "kasneje" se ne vklaplja. Je pa možno da je od letnika do letnika odvisno ker pri S60 napiše DSTC Off, pri S80 pa DSTC Spin Controll Off.

[ Uredi 18 jan 2010, 16:16 ]
Na vrh
Sverige
13 feb 2018, 14:23
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
FUNTRON je napisal(a): ...

Zakaj je pa potem tipka za DSTC, če se ppotem sam vklopi!!


Tole tudi meni ni najbolj jasno, če mi lahko kdo razloži.
Včeraj na snegu sem izklopil DSTC, ko sem moral prepeljat en hrib, pač s slabšimi gumami....ker mi je takoj vklapljal sem ga izklopil s tipko, vendar je bil še vedno aktiven, kolesa niso vrtela/kopala, samo ropotalo je...kljub temu da je bil izklopljen. V čem je to fora? Ima kakšno vezo z avtomatskim menjalnikom?

[ Uredi 13 feb 2018, 14:24 ]
Na vrh
luxy v40
14 feb 2018, 00:18
Član #3742
Prijavljen dne: 02 apr 2013, 15:48
Objav: 204
Sverige je napisal(a): ...

FUNTRON je napisal(a): ...

Zakaj je pa potem tipka za DSTC, če se ppotem sam vklopi!!


Tole tudi meni ni najbolj jasno, če mi lahko kdo razloži.
Včeraj na snegu sem izklopil DSTC, ko sem moral prepeljat en hrib, pač s slabšimi gumami....ker mi je takoj vklapljal sem ga izklopil s tipko, vendar je bil še vedno aktiven, kolesa niso vrtela/kopala, samo ropotalo je...kljub temu da je bil izklopljen. V čem je to fora? Ima kakšno vezo z avtomatskim menjalnikom?


sam se prižge vrjetno ko na števcu pokaže hitrost 30 ali 40km/h za hec sprobaj še varovalko ven potegnit čeprav, jaz sem to naredil na enem drugem avtu pa mi je kljub odstranjeni varovalki in izklopljenim sitemom proti zdrsavanju, avto jemal plin. je pa zanimivo da STC pa ne počne tega in ko ga ti izklopiš ostane izklopljen in avto koplje v nedogled. sprobaj z varovalko in poročaj:)
Na vrh
tomi123
15 feb 2018, 08:18
Član #13911
Prijavljen dne: 03 jan 2017, 14:27
Objav: 64
Sverige je napisal(a): ...

FUNTRON je napisal(a): ...

Zakaj je pa potem tipka za DSTC, če se ppotem sam vklopi!!


Tole tudi meni ni najbolj jasno, če mi lahko kdo razloži.
Včeraj na snegu sem izklopil DSTC, ko sem moral prepeljat en hrib, pač s slabšimi gumami....ker mi je takoj vklapljal sem ga izklopil s tipko, vendar je bil še vedno aktiven, kolesa niso vrtela/kopala, samo ropotalo je...kljub temu da je bil izklopljen. V čem je to fora? Ima kakšno vezo z avtomatskim menjalnikom?

Tipka združuje dve funkciji: sistem proti zdrsavanju koles v prazno in sistem proti bočnemu zdrsavanju. S tem, ko si stisnil tipko si ugasnil sistem proti bočnemu zdrsavanju...ne vem kako je pri volvu ampak pri Audiju je tako, da tipko držiš nekaj sekund in izklopiš kompletni sistem.
Potem se pa zabava začne;) v kolikor imaš 4 kolesni pogon ti tega ne priporočam, ker je obvladovanje dosti bolj zahtevno kot samo pri prednjem pogonu
Na vrh
bosty_23
15 feb 2018, 08:47
Član #13746
Prijavljen dne: 18 avg 2016, 20:35
Lokacija: Posavje
Objav: 176
imam audija ter volvota 4x4...oba zelo lepo pometata z zadnjim koncem ko je sistem proti zdrsavanju ven....oziroma oba bi kmalu pustil v jarku ko sem eksperimentiral
Na vrh
AssKicker
15 feb 2018, 11:17
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
Pri teh volvotih s dstc tipko se neda popolnoma izklopit sistema, razn pri R verzijah.. Pri izklopu dstc izklopiš sistem samo delno.
Meni je obvladovanje AWD užitek, sploh kadar imaš dost prazno pa široko cesto, to gre gas v poden, pa nasmeh do ušes
Na vrh
ovlov79
15 feb 2018, 22:03
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Ko izklopim oz. deaktiviram dstc, kolesa oz. kolo vrti v prazno do konca. S60 letnik 2004. Če kaj pomaga.
Na vrh
tomi123
16 feb 2018, 07:39
Član #13911
Prijavljen dne: 03 jan 2017, 14:27
Objav: 64
ovlov79 je napisal(a): ...

Ko izklopim oz. deaktiviram dstc, kolesa oz. kolo vrti v prazno do konca. S60 letnik 2004. Če kaj pomaga.


v prazno že, poskušaj se peljati počez;)
Na vrh
Sverige
16 feb 2018, 11:07
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Pri meni še v prazno ne gre, niti po ravnem...počez pa nisem probal
Na vrh
AssKicker
16 feb 2018, 12:44
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
Pomojem je odvisno tudi od zavor... Kdor ima dobre zavore, nebo kopalo. Vidim pri sebi, prejšnjo zimo sem ga vozil počez kot bavarca, poleti sem pa zamenjal komplet zadnje zavore, in ga bolj zavira pa ravna :/
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 61, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete