|
|
(XC90 Diesel) 238 konjev Pojdi na stran
1
[2]
|
|
Poršejčkov at | 08 jan 2010, 23:26 | |
| Član #745 Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53 Lokacija: Zgornje Pirni?e Objav: 263
| G@sper je napisal(a): ... ... Sicer pa ati uvaža avte iz Italije, itd... ... Men se dopade V8 + plin, atiju pa d5 + kurilc ...
... sta pa modela, tvoj ati, pa ti!
A biznis vama laufa pri uvozu avtomobilov? XC90 je zelo "nerecesijski" avto (glede na ceno vzdrževanja), verjetno tržno ni neka najbolj iskana roba?!
Sicer pa G@sper, po moje ma ati prav. Sam če bo kurilca tankal, pa mora met dizla res fejst "našpičenga", da bo taplavim mrknu. Sej veš, če voziš na kurilca, ti lahklo avto zasežejo, pol je pa
Imam pa kolega, ki na "fritezno olje" vozi.
| Na vrh | |
G@sper | 09 jan 2010, 08:19 | |
| Član #1423 Prijavljen dne: 20 dec 2009, 19:17 Lokacija: Krško Objav: 135
| je napisal(a): ... Imam pa kolega, ki na "fritezno olje" vozi.
Ja moj stric tud neki meša (neki dobi na amzsju...) Glede vzdrževanja, pa ni problem (ati bo menjal na 10 000 - 15 000 km prevoženih in to taboljše olje)
[ Uredi 09 jan 2010, 08:20 ] | Na vrh | |
Damijan | 10 jan 2010, 22:12 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Pri CR-u ti kurilc v trenutku naredi pa k€ škode. Obdobja Golfa II so mimo. | Na vrh | |
noj | 11 jan 2010, 09:23 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| Od kje vam sploh ideje v xc90 tankat kurilno olje? Bi zastopu od enga reveža z golfom ena al pa dve, k se živi od socialne podpore, ampak v xc-ja, bi me blo pa mal sram! Itak, bi mel pa slej ko prej več škode (tut finančne) kot pa koristi od tega. | Na vrh | |
urber | 11 jan 2010, 10:35 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Kolikor sicer vidim v praksi, kurilc ne uniči takoj CR diesle, dolgoročno je pa zagotovo škodljivo. (Kolega ima 320d 2003 in je že okoli 20000 naredil z kurilcem brez problema in je CR, nevem pa od kdaj imajo TDI CR) Jaz pa itak nafto tankam.
Se mi pa na nek način smilijo tiste katere poznam, ko si kupijo avto za 10-20k€, pa ''šparajo'' s tem da kurilca tankajo. Je pa rekel kolega, kater je mehanik (sicer sam tud obvezno tanka kurilca), da ne moreš verjeti, koliko ljudi v nove avte tanka kurilno olje, pa to v dobre, drage avte. (ala BMW)
[ Uredi 11 jan 2010, 10:36 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 11 jan 2010, 10:40 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| KAR NEKI.
@noj: Veliko X5 in podobnih strudelpanzerjev, vejretno se kje tudi Xc90 najde, so pokupili ljudje, ki so "socialni problem" in so kupljenih od socialne podpore. | Na vrh | |
G@sper | 11 jan 2010, 15:54 | |
| Član #1423 Prijavljen dne: 20 dec 2009, 19:17 Lokacija: Krško Objav: 135
| Da vas malo razjasnim, kurilec ne škoduje avto!!! Kurilec je le neobdavčena nafta, kjer je dodana barva zaradi tega, da se ve da je kurilc. Kolega je delal testiranja na izgorevanju nafte in kurilnega olja. Ugotovil, je da ima nafta boljše izgorevanje, vendar je tale razlika malenkostna! | Na vrh | |
noj | 11 jan 2010, 20:56 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| Uf, tole si ga pa mal mimo brcnu! Dejstvo je, da imata dizel in kurilno olje podobno sestavo, ter da je kurillno olje obdavčeno, in da ima kurilno olje znatno manjši davek na mineralna olja kot dizelsko gorivo. To si lahko prebereš na uradni strani RS v zakonu o trošarinah. Kar se tiče pa barve, je pa res da so zaradi preprečevanja zlorabe kurilca leta 1976 začeli dodajati barvo in označevalec. Ni pa res da je ostalo enako. Za vozilo je najpomembnejša razlika v vsebnosti žvepla. V kurilnem olju ga je lahko do 2000 miligramov na kilogram, v dizelskem pa največ 50 miligramov na kilogram. Vsebnost nečistoč je lahko v kurilnem olju tako celo do 40x večja. To so znane stvari, ki so prav tako določene in se jih da tudi enostavno najti na internetu. Če to ne vpliva na tvoj avtomobil, potem super. O najpogostejši okvari vbrizgalnih šob in koliko stane popravilo, naj pove strokovnjak o teh stvareh tu na forumu, T5-R. Pa še ni konec. Potem imaš težavo še pri tem, da na bencinskem servisu ne moreš kar natočiti 'kurilca' v avtomobil, saj ti večinoma to hitro preprečijo, lahko tudi kličejo policijo. Torej se moreš znajti, in tankati v kantice ali sode, doma pa to prečrpavati. Dodatno delo. Nato se pojavi, da te ustavi policaj, ki ugotovi da si tankal kurilno olje, in te kaznuje če si posameznik z globo od 400-1.200eur, če pa si podjetni te kaznuje z globo 1.600-50.000eur.
Te podatke sem objavil zgolj zato, da se ne bo zavajalo ostalih uporabnikov. Dejstva so napisana, vse je določeno z zakoni in akti, sedaj pa naj se vsak posameznik odloči, ali bo točil kurilno olje ali ne.
Lp Jan
[ Uredi 11 jan 2010, 21:29 ] | Na vrh | |
Krchan | 11 jan 2010, 22:39 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| noj je napisal(a): ...
Nato se pojavi, da te ustavi policaj, ki ugotovi da si tankal kurilno olje, in te kaznuje če si posameznik z globo od 400-1.200eur, če pa si podjetni te kaznuje z globo 1.600-50.000eur.
Carinik! Res pa da včasih sodelujejo s policijo. | Na vrh | |
urber | 12 jan 2010, 08:41 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| @noj Podpis. Zelo dobro si napisal in se strinjam v vsem. V kurilnem olju je (odvisno tudi kje tankaš kurilca) ogromno nečistoč, veliko žvepla (sedaj je povečini nafta brez žvepla). Starejši dizli so to brez problema prebavljali, novejši pa nažalost ne več tako dobro, in lahko kmal pride do metanja € stran. Sicer je pa to stvar vsakega posameznika. Jaz vem da bom, kadar se bom vozil z dieslom, tankal nafto. | Na vrh | |
Damijan | 12 jan 2010, 09:02 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Pa pozabili ste na najbolj problematični parafin, ki dela probleme črpalkam in šobam, ker pušča usedline. | Na vrh | |
mark-XC90 | 16 jan 2010, 00:42 | |
| Član #1467 Prijavljen dne: 16 jan 2010, 00:21 Objav: 86
| se ne strinjam s toso, imamo d5 (185 konjev) in gre cisto dovolj hitro za nase ceste in tudi lega je dobra, zaradi navora dobro vleče in smo zelo zadovoljni. Ima kar nekaj konjev manj kot npr. Q7 3.0 TDI, ampak se pri vožnji ne občuti razlike ne vem kak.
[ Uredi 16 jan 2010, 00:53 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 51, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5973 najnovejši član: Ubvpwcrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|