Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 / XC90
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(XC90 Diesel) 238 konjev

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
G@sper
30 dec 2009, 10:45 Predogled tiskanja
Član #1423
Prijavljen dne: 20 dec 2009, 19:17
Lokacija: Krško
Objav: 135
Oče in jaz se zanimava za ta avto, najprej nama je bil všeč model z d5 motorjem, toda kaj kmalu nama je šel ven iz glave saj sva ugotovila, da je preprosto to prešvoh motor, za takšnega terenca. Sedaj imam vovlo v70 2,5 in gre brez problema 220km/h, zelo rad se peljem pri tej hitrosti, tega pa pri d5 motorju ne bi mogel doživeti v xc90, no razen v 205 konjskem, ta pa je sigurno zelo drag. Torej sedaj pa sem nekje zasledil, da ima volvo v avtu tudi 238 konjske dieslove motorje, je to res?

[ Uredi 04 jan 2010, 16:32 ]
Na vrh
AljAž
30 dec 2009, 10:49
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Ja, čisto novi D5 so močnejši. Točno koliko konjev imajo pa ne vem.
Na vrh
alfaromeo
30 dec 2009, 11:03
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
V8 bo rešila vse zagate. Leti ko avijon, zvok je dokaj okej, rabljeni so napram dizlnom hecno poceni.
Če ga predelaš na plin, se voziš ceneje kot z dizlom.

Na vrh
urber
30 dec 2009, 11:35
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Se strinjam z @alfaromeo

Diesel ti v XC90 pri dinamični vožnji pod 10L nebo pil, V8 pa recimo kakšnih 15L, če predelaš na plin prideš verjetno še ceneje skos, užitek v vožnji je pa zagotovo večji zaradi večje moči.
Na vrh
G@sper
30 dec 2009, 12:12
Član #1423
Prijavljen dne: 20 dec 2009, 19:17
Lokacija: Krško
Objav: 135
Ja v8 nama je tudi všeč, samo kaj, ko ima veliko porabo, če bi ga imel, bi ga imel le na pin samo v slednjem primeru pa izgubim kar nekaj prostora in brezveze, da imam potem takšen avto, saj mi veliko prostora zavzame plinska bomba.

Torej sedaj me pa zanima nekje sem zasledil oglas za 238 konjskega dizla xc90, a to uradno obstaja pri tem modelu, ali gre zgolj za čipiran motor?



[ Uredi 04 jan 2010, 16:32 ]
Na vrh
Volvo. 4 life
30 dec 2009, 12:59
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Če maš za XC90 ( nakup, vzdrževanje ,... ) boš imel tudi za bencin/nafto/cviček,... zračunaj razliko v ceni med D5/V8, ki je vrjetno kakih par k€, koliko let ga misliš imet in koliko km delaš letno, potem pa premisli kaj se ti splača. Na pamet govort, da se bolj splača dizla, je že čist preveč ukoreninjena logika ;) Če ne pa čipaj D5, pa bo ziher šel tistih 220 km/h! Moj glas še vedno V8 ali T6 ...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3330102&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3369518&show=1

še vedno pa ti ostane opcija na V8 dat turbino, kar pomeni, da ti bo ziher pil še kak liter manj
Na vrh
alfaromeo
30 dec 2009, 13:21
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Starega 238 konjesega boš težko dobil, razen če ni čipan, stari D5 (163km) ali novi D5 (185km).

Pri plinu prostora ne izgubiš nič, ker se postavi toroidni rezervoar tja, kjer je rezervna pnevmatika.
Sicer pa koliko je to velika poraba: 16 litrov bencina in se avto premika, ali 13 litrov dizla pa se voziš okoli z zetorjem povrhu pa še na kurilno olje. BTW v italiji je za tako pobalinsko dejanje predviden odvzem vozila.
Na vrh
RollingStone
30 dec 2009, 13:44
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Kaj mlatite prazno slamo. Serijsko imajo 238 konjev 3.2 I6 bencinski motorji. Dizli imajo najmočnejši 205 konjev. D5 + čip bi pa bilo nekje toliko konjev.

D5 pri tem avtu ne pokutri nevemkoliko manj kot pa T6.
Na vrh
-joey-
30 dec 2009, 13:53
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Volvo. 4 life je napisal(a): ...

Če maš za XC90 ( nakup, vzdrževanje ,... ) boš imel tudi za bencin/nafto/cviček,... zračunaj razliko v ceni med D5/V8, ki je vrjetno kakih par k€, koliko let ga misliš imet in koliko km delaš letno, potem pa premisli kaj se ti splača. Na pamet govort, da se bolj splača dizla, je že čist preveč ukoreninjena logika ;) Če ne pa čipaj D5, pa bo ziher šel tistih 220 km/h! Moj glas še vedno V8 ali T6 ...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3330102&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3369518&show=1

še vedno pa ti ostane opcija na V8 dat turbino, kar pomeni, da ti bo ziher pil še kak liter manj


Se nebi mogel bolj strinjat s tabo.
Na vrh
JG
30 dec 2009, 22:15
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Samo res D5 nikoli ni obstajal z 238 hp.
Sam bi pri XC90 izbral 3.2 V6 ali 4.4 V8, ker diesel s 185 hp, je pa vseeno malo premalo, 3.2 gre dobro, samo ga je potrebno ves čas priganjati, kar pa povzroča visoko porabo, vendar sprejemljivo, glede, da je ta motor precej bolj odziven v XC90 kot recimo D5, V8 pa verjetno popije "po želji"

Še to, kot zanimivost, poraba na testih pri avtomagazinu:
D5 (185hp), 12.7l
3.2 V6 (238 hp), 14.9l
T6 (272 hp), 21.4l

XC90 po mojem okusu, cene so visoke, ker so novejši letniki:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b1v1qgszvwan&asrc=fa
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b1w3tgmvwyhn



[ Uredi 30 dec 2009, 22:29 ]
Na vrh
Poršejčkov at
30 dec 2009, 23:20
Član #745
Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53
Lokacija: Zgornje Pirni?e
Objav: 263
Jaz imam "navito" D5 mašino pri SKN na 195 hp (iz 163 hp). Novejši letniki so samo tovarniško naviti na 185 hp, tako da po moje bistveno ne boš pridobil .

Ostajata ti dve možnosti:
1. kupiš velikokubaturnega mnogokonjskega bencinca, kuriš po mestu med 15 in 18 l/100 km. Tukaj bi najprej pogledal, koliko te stane cestnina in zavarovanje (če je novejši, bo verjetno kasko),

2. kupiš "traktorkaterikoliže", ga "naviješ" in se voziš (po mestu) s povprečjem 10-12 l/100 km.

Preden se odločiš, poprosi nekoga, da te pelje naokoli z bencinarjem z mnogo konji. Pa ne po avtocesti, po kakšni malo zaviti.

Dobiš občutek, ki je malo čuden, ker sediš bistveno višje kot v npr. V70 (se malo nagiba ).

Povprašaj pri SKN v Ljubljani (nickname BlueGTI s VW Foruma), koliko bi pridobil s čipanjem 185 hp-jskega.

To bi bila moja odločitev.

LP, Ivo

[ Uredi 30 dec 2009, 23:21 ]
Na vrh
divja jaga
31 dec 2009, 00:19
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
No, da se še jaz nekaj oglasim.
Poskusi uprašati kako je s čipanjem 185 konjskega dizla, pomoje ni noben problem ga spravit na tja okoli 220 konjev, tudi več bi šlo, samo potem je že vprašanje menjalnik, zavore, itd...
Fantje, telefon v roke in klicat malo po "servisih" kjer čipajo avtomobile.
Na vrh
G@sper
31 dec 2009, 02:35
Član #1423
Prijavljen dne: 20 dec 2009, 19:17
Lokacija: Krško
Objav: 135
še najbolj se mi dopade sedaj moram reči xc90 v8. In sicer na plin in pa seveda imeti plinsko bombo le tam kjer je rezervna guma, namesto nje pa kompresor, da je vse po zakonu...

Koliko kilometrov pa lahko narediš (približno) z enim tankom v v8 na bencin?
in koliko z rezervovarjem za plin, s tem mislim le tega ki je tam kjer je rezervna pnevmatika. ker nebi bil oče potem rad redni gost na bencinskih.

[ Uredi 04 jan 2010, 16:33 ]
Na vrh
Krchan
31 dec 2009, 05:05
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
V8 ima tank 80 litrov, kar pri porabi 14l nanese približno 550km, v prostor za rezervo pa gre LPG tank skapaciteto cca 70l, kar pri porabi plina cca 16l znese cca 420 km. To so neka okvirna povprečja, seveda pa je poraba odvisna od desne noge.
Na vrh
Toso
02 jan 2010, 10:32
Član #1446
Prijavljen dne: 02 jan 2010, 10:29
Objav: 3
Če se rad pelješ hitro in dinamično, potem je Xc 90 napačen izbor in boš v vsakem primeru razočaran. Lega je slaba, tako kot pri vsakem terencu, pospeški in končna pa tudi pri V8 ne impresionirajo.

Končna pri v8 je 210 kmh, poraba pri tej brzini pa 30 litrov...

Za hitro vožnjo je volvo naredil druge avtomobile, kupi si T5 ali pa R...
Na vrh
Mojgabratastric
02 jan 2010, 11:42
Član #1250
Prijavljen dne: 14 avg 2009, 18:10
Objav: 10
Primerna bi bla mogoče tud izvedba z 238 osli, namest konji ... pa še vzdrževanje bi blo cenejše ...
Na vrh
Toso
02 jan 2010, 11:53
Član #1446
Prijavljen dne: 02 jan 2010, 10:29
Objav: 3
Ja, pri 3.2 motorju bi vsake 3 leta prišparal za 2 svečki, ostalo je isto. Poraba in registracija pa tudi, samo da 3.2 slabše gre.
Na vrh
Postojna
02 jan 2010, 12:09
Član #1213
Prijavljen dne: 10 jul 2009, 03:48
Lokacija: Postojna
Objav: 94
Za dirke je XC90 res napačna izbira. D5 (185) po števcu nima problema z 220 km/h, poraba je od 8 - 13 litrov, jaz imam povprečje malo nad 10 l. Z dobrimi gumami je lega na cesti dobra, udobje... kaj bi govoril, saj je volvo. S čipanjem ga spraviš na 230 KM, vendar ne delajte tega, če je geartronic, saj se menjalniku zmeša. Z ročnim pa ni nobenega problema.
Za dirke pa priporočam S60 T5
Na vrh
Spletna stran
G@sper
02 jan 2010, 12:17
Član #1423
Prijavljen dne: 20 dec 2009, 19:17
Lokacija: Krško
Objav: 135
Postojna je napisal(a): ...

Za dirke je XC90 res napačna izbira. D5 (185) po števcu nima problema z 220 km/h, poraba je od 8 - 13 litrov, jaz imam povprečje malo nad 10 l. Z dobrimi gumami je lega na cesti dobra, udobje... kaj bi govoril, saj je volvo. S čipanjem ga spraviš na 230 KM, vendar ne delajte tega, če je geartronic, saj se menjalniku zmeša. Z ročnim pa ni nobenega problema.
Za dirke pa priporočam S60 T5


No saj če pa d5 nima problema z hitrostjo nad 200 km/h potem je pa v redu. Sedaj moram, reči, da sem malo pogledal na netu in vidim, da je dosti zmogljiv in mi je spet bolj všeč diesel, saj dela oče na leto po 100 000 km... Sedaj se spet zelo zanimamo za d5 185 konjev, samo zanima nas še nekaj?
So tile 185 konjski drugačni motorji od tiskih ki imajo 163 ali je isti motor in je le tovarniško navit na 185?


[ Uredi 04 jan 2010, 16:34 ]
Na vrh
VOLVOV40
02 jan 2010, 13:33
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Drugačen je. Že od glave navzdol: šobe,visokotlačna črpalka,glava,turbina in še bi se dalo naštevat.
Na vrh
JG
02 jan 2010, 17:50
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Toso je napisal(a): ...

Če se rad pelješ hitro in dinamično, potem je Xc 90 napačen izbor in boš v vsakem primeru razočaran. Lega je slaba, tako kot pri vsakem terencu, pospeški in končna pa tudi pri V8 ne impresionirajo.

Končna pri v8 je 210 kmh, poraba pri tej brzini pa 30 litrov...

Za hitro vožnjo je volvo naredil druge avtomobile, kupi si T5 ali pa R...


Končna 210 km/h je elektronsko omejena pri XC90 4.4, 3.2, T6 in 2.5T
Na vrh
Postojna
05 jan 2010, 14:13
Član #1213
Prijavljen dne: 10 jul 2009, 03:48
Lokacija: Postojna
Objav: 94
Pri meni po števcu preko 220 km/h, tudi na cesti je pri tej hitrosti zelo dober občutek. Je pa res, da se nad 150 km/h poraba precej dvigne. Jaz vozim pretežno po predpisih ali malo čez, pa mi rabi okrog 10L, kolega ima težjo nogo pa pravi, da je okrog 13L. Vsekakor je poraba manjša kot pri konkurenci, udobje pa bistveno boljše, saj mora imeti konkurenca najmanj zračno vzmetenje, da so primerljivi.
Na vrh
Spletna stran
G@sper
05 jan 2010, 16:43
Član #1423
Prijavljen dne: 20 dec 2009, 19:17
Lokacija: Krško
Objav: 135
Kolega mi je rekel, če lahko vprašam: koliko gre volvo xc90 d5 z 163 konji. Maximalna hitrost?
Na vrh
sivagriva
05 jan 2010, 17:54
Član #591
Prijavljen dne: 17 jan 2008, 12:05
Lokacija: o'bala
Objav: 37
Max hitrost 185 km/h, pospešek 12,3s (geartronic), z ročnim menjalnikom so ti podatki nekoliko boljši.

lp
Na vrh
urber
05 jan 2010, 19:06
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Tule si poglej malo kakšni so pospeški da ti da malo občutka.
Bi si pa jaz verjetno pri tej letni kilometrini (100000) omislil diesla, obenem bi me pa preveč mikal V8+plin.
Je pa dejstvo, da če se želi oče ''ornk'' peljati, vzamita V8.
Na vrh
AljAž
05 jan 2010, 19:23
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Če že iščeta terenca ki bo letel si privoščita kaj takega. Drugače si raje vzemita kakega hitrega awd karavana. Ok razen če bi rada šminkirala z xc90.
Na vrh
JG
05 jan 2010, 20:00
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
urber je napisal(a): ...

Tule si poglej malo kakšni so pospeški da ti da malo občutka.
Bi si pa jaz verjetno pri tej letni kilometrini (100000) omislil diesla, obenem bi me pa preveč mikal V8+plin.
Je pa dejstvo, da če se želi oče ''ornk'' peljati, vzamita V8.



Sem malo gledal, pa vidim, da je za XC90 res potrebno imeti 3.2 ali 4..4, ker D5 je malo počasen, je pa zanimiva primerjava med D5 in 3.0D, pa moram priznat, da sem mislil, da je razlika precej večja.
http://www.youtube.com/watch?v=5uZWkW0efg0
http://www.youtube.com/watch?v=wzgKztzAbuc&feature=related
Na vrh
urber
05 jan 2010, 20:33
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
JG je napisal(a): ...

Sem malo gledal, pa vidim, da je za XC90 res potrebno imeti 3.2 ali 4..4, ker D5 je malo počasen, je pa zanimiva primerjava med D5 in 3.0D, pa moram priznat, da sem mislil, da je razlika precej večja.
http://www.youtube.com/watch?v=5uZWkW0efg0
http://www.youtube.com/watch?v=wzgKztzAbuc&feature=related


Zanimivo, tudi sam bi si mislil da je razlika precej večja. Glede na to da je 50 konjičev razlike. Pa verjetno nekaj navora.

Jah ni kaj, je D5 zelo zmogljiv agregat.
Na vrh
rdečs40
06 jan 2010, 08:38
Član #50
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25
Objav: 382
Aljaž - kolikor je meni znano ima G5x AMG prav tako omejitev 210 km/h
Na vrh
alfaromeo
08 jan 2010, 09:12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
žeže samo ima nekih 6 sek do 100km/h.
konec

@Gasper: Kaj sta ugotovila? Bo kakšen pravi?
Na vrh
G@sper
08 jan 2010, 20:51
Član #1423
Prijavljen dne: 20 dec 2009, 19:17
Lokacija: Krško
Objav: 135
alfaromeo je napisal(a): ...

žeže samo ima nekih 6 sek do 100km/h.
konec

@Gasper: Kaj sta ugotovila? Bo kakšen pravi?



Kakšen mesec bova še spremljala oglase, pol pa... Sicer pa ati uvaža avte iz Italije, itd... tko, da v Sloveniji, ga sigurn ne bomo kupli. Men se dopade V8 + plin, atiju pa d5 + kurilc
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 68, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete