Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V70 D5) Menjava olja avtomatskega menjalnika

Pojdi na stran  1 2 [3] 4
Avtor objava
oto
10 jan 2014, 20:03
Član #1165
Prijavljen dne: 07 jun 2009, 13:44
Lokacija: zg.polskava-gabernik
Objav: 137
Po menjavi olja, ti ga priklopijo na računalnik ali ne, kajti jaz menjam polovočko olja na vsakih 40t km pa ga zmeraj kao na novo sprogramirajo ali nekaj takšnega.
Na vrh
sportivo
10 jan 2014, 20:14
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Tako je. Jaz bom to storil pri Volvo Lekšetu za 15 eur razen če pozna kdo koga ki to storil za bolj ugoden denar.

Po eni strani pa nevem ali je res nujno to potrebno pri njih resetirati. ... Nevem ali je mogoče dovolj če si jaz zapišem v svojo servisno knjigo, samo da ne bi potem piskalo čez čas pa kakšen oranžen ali rumen trikotnik.

@oto, priporočena je menjava na 80.000km in v volvo vidi kaže da se menja celotno olje, (dokler ne začne teči čisto olje). Na YouTube imaš odlične posnetke kako to narediš.

S polovicko samo umažeš novo olje in nisi kaj dosti naredil.

[ Uredi 10 jan 2014, 20:56 ]
Na vrh
klm07
10 jan 2014, 21:48
Član #2184
Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45
Objav: 409
@sportivo Lekšetu ti je težko dati 15€? Zakaj si pa potem dal za olje 13€ po litru, ko ga palahko dobiš ceneje?
Na vrh
oto
10 jan 2014, 21:52
Član #1165
Prijavljen dne: 07 jun 2009, 13:44
Lokacija: zg.polskava-gabernik
Objav: 137
No, tako delajo na Dumidi in posledično tudi jaz že peto leto. Namreč tam servisiram. Avtomobil ima 280tk pa brez problema. Upam da še dolgo bp.
Na vrh
Ovlov
10 jan 2014, 22:08
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Hmm ...

Returning to the question, we think it would be safe to change the fluid because it has good color, and the transmission is behaving normally. But most car owners request an ATF change only when they feel a problem. Changing the fluid in these cases usually makes matters worse.

Generally, if the transmission fluid has not been changed around 60,000 miles, varnish and sludge from oxidized fluid combine with particles from clutch and band wear and create a gummy--almost solid--goo that sticks to transmission parts.

When you change the fluid, the new ATF acts like a solvent to loosen this junk. Like sand, it can wear the friction materials off the bands and clutches causing slippage. Valves--and there are lots of them in the transmission--get stuck open or closed. This causes slow engagement or slippage. Once the buildup is removed, leaks that it prevented begin from seals and gaskets. Any oxidized fluid left behind makes the new fluid more prone to breakdown.

But fresh fluid will not provide more "bite" and cause accelerated wear. The amount of bite depends on the friction modifiers added to the fluid. ATF without friction modifiers allows less slippage in clutch and band engagement, causing harsh shifts.

Changing the transmission fluid on a high-mileage car is risky. Don't do it unless your transmission is running fine and the fluid is first-rate, because it can make transmission failure imminent.

ORDER OF PROTECTION

Some shops will not change the automatic transmission fluid on high-mileage cars due to the risk of problems arising after the service.

Jim D. Stokes, manager of technical services for Pennzoil, a leading supplier of ATF, issued a service bulletin advising shops about the risk. Included with the advisory is this sample waiver:

Waiver and Release Automatic Transmission Service


Oto in jaz sva torej še kar pametna ... Pa tudi sicer: gledano dolgoročno, povprečno voziš z enako kvalitetnim oljem, če ga menjaš pol na vsakih 40 K (ne umažeš namreč samo novega, ampak tudi "očistiš" starega) ali pa v celoti na vsakih 80 K ...
Na vrh
sportivo
11 jan 2014, 00:07
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
@Klm07 15 eur res ni nevem kakšen denar. Samo za 2x kliknt z miško na računalniku za reset bi bilo lahko pa se vedno ugodneje. Za olje sem pa dal 8 eur na liter. Zgoraj je naveden prodajalec če ga bo še kdo rabil.
13 litrov sem navedel kot količino.

Glede resetiranja števca avtomatika je baje pametno:

And additionally, the transmission control module uses counters to adjust shifting for worn fluid. When the fluid is changed, the counters need to be reset or you may experience some differences in shifting. This can only be reset at a dealer.


Samo je pa res čudno da pri Volvu nikjer uradno ne govorijo o vzdrževanju avtomatika. Dokler dela, dela. Ko pa se nabere kup opilkov in svinjarije se pa menjat drag menjalnik plus drago se plačuje delavca ki bo to naredil.

Mogoče je to tudi zato ker menjalnik ni od Volva ampak Toyotine podružnice Aisin.

Ali ni lažje sproti vzdrževati menjalnik in mu s tem podaljšati življenjsko dobo?

[ Uredi 11 jan 2014, 00:22 ]
Na vrh
Volvej
11 jan 2014, 13:15
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
To ma samo Volvo neke svoje finte. Recimo vem za MB in BMW, da je predpisan interval menjave olja, s tem da se spusti ven vso olje in menja filter. Prvo se spusti olje iz menjalnika skozi čep, nato se odvije en pokrov pod menjalnikom, kjer dokonca steče ven praktično vso olje, pri tem pokrovu se menja tudi filter, nato pa se olje še spusti iz wandlerja.

Volvo pa ma to neki dve odprtini za izpust pa dolivanje, ko praktično tak ne moreš vsega ven naekrat dobit, pa menjavajo nekaj na pol pa neke bedarije pač, za moje pojme. Na srečo mi zaenkrat bolj ugaja ročni menjalnik .
Na vrh
oto
11 jan 2014, 14:41
Član #1165
Prijavljen dne: 07 jun 2009, 13:44
Lokacija: zg.polskava-gabernik
Objav: 137
Bmw-ejev ZF18 A menjalnik je imel zeleno nalepko na men. kar je pomenilo, da se olje sploh ne menjava. Kolikor je meni znano, je v Slo. samo en takšen menjalnik dočakal 300tk. Na bmw forumu je veliko napisanega o tem problemu. Verjemi, sem si lastil e39. Lep pozdrav
Na vrh
Volvej
11 jan 2014, 14:53
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Ja saj verjamem, vseh tipov ne poznam. E39 je pa zakon stroj!
Na vrh
Ovlov
11 jan 2014, 15:06
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Janez Bauman, legendarni mojster iz Dumide (ki seveda še nikoli ni videl volva od blizu), mi je na to temo odgovoril takole (cit.):

Pozdravljen,

mi menjalmo samo olje v karteru menjalnika, razlog je pa ta, ker je bilo dosti primerov kadar se je menjalnik izpiral ni več deloval.To je pa zaradi tega ker sam menjalnik nima filtra in je možno da pridejo razni opilki in nečistoče v krmilne ventile,zato je takšen načim bolj siguren.
lp
Janez


Sapienti sat!
Na vrh
Volvej
11 jan 2014, 18:02
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
No evo menjalnik nima filtra ---> construction fail.
Na vrh
sportivo
11 jan 2014, 19:06
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Volvej je napisal(a): ...

No evo menjalnik nima filtra ---> construction fail.


Ker je Toyotin avtomatik ... Vgrajujejo pa jih tudi v Lexuse itd ... Tako švoh spet ni.

En možakar je dobil odličen in line filter in ga vgradil zgoraj pri hladilniku tam kjer direktno ogreto / ohlajeno olje teče v avtomatik. Podobne filtre se dobi tudi za servo olje.

Prerežeš gumi cev, vmes vstaviš in-line filter in daš na oba konca zategovalni klipsni, vezalki, karkoli.

Zdi se mi odlična ideja!


(pri menjavi mojega olja v menjalniku sem. Imel toliko sranja da se čudim da je sploh delalo. Neka gosca z opilki skoraj nekakšna čudna blatasta usedlina.

[ Uredi 11 jan 2014, 19:18 ]
Na vrh
G@sper
11 jan 2014, 21:03
Član #1423
Prijavljen dne: 20 dec 2009, 19:17
Lokacija: Krško
Objav: 135
Menjalnik ima filter, kdor trdi drugače se močno moti, smo ga že menjali!
Na vrh
sportivo
12 jan 2014, 08:53
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Jaz tudi mislim da ima filter.

Slišal sem, da imajo avtomatiki magnet v obliki malo večjega ploščatega kvadrata oz. pravokotnika. Samo, da zamenjaš ta filter moraš baje sneti dol cel menjalnik in ga razdreti.
Na vrh
G@sper
12 jan 2014, 09:16
Član #1423
Prijavljen dne: 20 dec 2009, 19:17
Lokacija: Krško
Objav: 135
http://cobratransmission.com/index.php?main_page=popup_image&pID=305007&zenid=f9398af10a5a301b59debe575be17139

Tole je filter, drugače ima pa tudi v krmilni plošči par mikro filtrov.

[ Uredi 12 jan 2014, 09:16 ]
Na vrh
klm07
12 jan 2014, 21:22
Član #2184
Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45
Objav: 409
slika z magnetki je objavljena na forumu in seveda kaj vse se nabere na njih slika je pa od mojega menjalnika
Na vrh
Ovlov
12 jan 2014, 23:00
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Sem še sam preveril in razšraufal geartronic ... moj filter zgleda takole:



Na vrh
bbf
13 jan 2014, 07:55
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
a ti maš pa kar dude v menjalniku? a ti kej piska, ko šalta?
Na vrh
sportivo
14 jan 2014, 10:57
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
klm07 je napisal(a): ...

slika z magnetki je objavljena na forumu in seveda kaj vse se nabere na njih slika je pa od mojega menjalnika


@klm07; Ali lahko prosim prilepiš link do tega foruma oz. do te teme?

Tukaj pa je rabljen menjalnik, če ga bo kdo potreboval, verjetno paše tudi na v70:
http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=6455450

[ Uredi 14 jan 2014, 13:54 ]
Na vrh
klm07
15 jan 2014, 09:20
Član #2184
Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45
Objav: 409
@sportivo tukaj boš našel vmes sliki prej in potem
Na vrh
sportivo
17 jan 2014, 16:54
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Hvala, Zelo lepo ste ga zrihtali! Kot nov!
Na vrh
adolnicar
23 jan 2014, 10:18
Član #135
Prijavljen dne: 17 dec 2006, 21:06
Lokacija: Ljubljana / Portoroz
Objav: 27
sportivo je napisal(a): ...

Mogoče je to tudi zato ker menjalnik ni od Volva ampak Toyotine podružnice Aisin.

Aisin je samostojni japonski OEM proizvajalec in nikakor ni Toyotina podruznica

Res pa ima (trenutno) Toyota kot korporacija 30% odstotni lastniski delez: http://en.wikipedia.org/wiki/Aisin_Seiki_Co.
Na vrh
Volv0
21 mar 2014, 12:05
Član #2458
Prijavljen dne: 06 nov 2011, 22:59
Objav: 2
Pozdravljeni, tudi sam imam isti problem! Zamenjati olje v aut menjalniku (w70 awd 2008) ali ne.
Malo sem raziskovl in:
V volvo servisnem programu pise da olje v aut menjalniku ni potrebno menjati, razen ce se avto uporablja kot taxi vozilo i takrat vsak drugi servis, torej na 60000 km.
Moj avto ima 180000 km in mislim da bom zamenjal olje.
V menjalnik gre 8l olja oznake JSW3309, ali pa original volvo.




Na vrh
Ovlov
06 maj 2014, 16:42
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Takole je s ceno olja za avt. menjalnike (Mobil 3309 ATF):

1) pri pooblaščencih (Lekše, Interclass): ca. 20 € / liter
2) pri (oderuškem) Eurotonu: 18 €
3) pri firmah a la Olef: 13 €
4) (nemški) Ebay: 12 €
5) motornaolja.com in Jantrade: 8 €

Cenovne razlike (marže) so vsekakor zanimive – še posebej, ker mi noben bog ne more jamčiti, da pri pooblaščencu za 20 € ne dobiš ponaredka, pri raznih jantradih pa za skoraj 3x ceneje original.
Zanimajo me torej vaše izkušnje: je kdo od vas prevozil brez težav ca. 50-80.000 km z oljem za 8 € - in če je, kje ga je nabavil.

Hvala in lp!
Na vrh
tomsom
06 maj 2014, 18:20
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Mislim da tisti ki ne vozi na pooblaščenca, ima vsak v menjalniku 3309 iz jantrade ali motornega olja, ali katerih drugih cenovno ugodnejših trgovinah.
Na servisu kjer sem kupil krmilno ploščo vem da uporabljajo dexron III.
Na vrh
cleaner
07 maj 2014, 09:20
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Jaz sem za Saaba že večkrat vzel olje Mobil pri Jantrade (dostava pred Kolosej) in je bila vedno embalaža kot iz štacune. Še račun ti pošlje po pošti, če rečeš.
Na vrh
sportivo
08 maj 2014, 13:41
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Meni ga je za 8 eur na liter prodal Dušan Vidmar S. P. , kupil sem ga 14 litrov in dobil original plato. Menjalnik dela po menjavi ok, opaziti ni nobenih sprememb. Prevoženih je že cca. 10k km.

Gospod me je presenetil z brezplačno dostavo na dom in pripeljal se je celo z Volvotom. Zaenkrat sem z njim zadovoljen, deluje korekten in zanesljiv človek.
Na vrh
ovlov79
25 jun 2015, 06:32
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Govora je predvsem o avtomatskih menjalnikih. Kaj pa pri ročnem. Je tudi smotrno menjati olje v menjalniku?

Hvala.
Na vrh
Volvej
25 jun 2015, 10:00
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Ja seveda. Enkrat na 60kkm ne bo škodilo.
Na vrh
bbf
25 jun 2015, 14:14
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
dočim enkrat na 140.000 pa zna celo škodit, raj nikol kot pa šele takrat.
Na vrh
4volvo
25 jun 2015, 15:04
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Pri ročnem menjava ne more nikoli škoditi, razen če daš not motorno oz. olivno olje.
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 [3] 4

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 51, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete