Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V70 D5) Menjava olja avtomatskega menjalnika

Pojdi na stran  1 [2] 3 4
Avtor objava
samos1111
08 jan 2010, 00:32
Član #264
Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03
Objav: 71
Če se prav spomnim sem menjal pri Lekšetu in so delali po splakovalnem sistemu z neko spešal črpalko, dokler ni ven teklo približno čisto olje, ca 12l. Ni dolgo trajalo, ampak ni bilo poceni, mensezdi okrog 30EUR/l... kakšnih zapletov zaradi izplakovanja nisem opazil.
Na vrh
samos1111
08 jan 2010, 16:34
Član #264
Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03
Objav: 71
Popravek navzdol po ogledu računa: 10l in dobrih 20EUR/l.
Pa še komentar kaj Haynes pravi glede menjave avtomatik olja, ki ne bo zmanjšal konfuzije: na 32000 km, ampak samo za taxije in one ki šlepajo prikolice. Taisti Haynes za navadno olje priporoča 8000 km, brez olajšav za hendikeprane.
Na vrh
Lvovo
08 jan 2010, 17:38
Član #1145
Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 209
janko je napisal(a): ...

Je kar u redu, da obstaja ta fobija pred avtomatskimi menjlniki, tako jaz vedno poceni pridem do dobrega avta


Ja no, samo poleg tega, da (po mojem mnenju in še katerem), pri avtomatiku nisi ,,popoln'' gospodar avta, ste nasuli še drago menjavo olja (ki prinese pri starejšem letniku kar dosti velik % vrednosti avta), kolikor mi je pa še znano, je poraba goriva in izraba zavor večja...in če že le-ta odpove, je strošek tak, da boljš da te sploh ni...

Zakaj že avtomatik???(Tomosov morda.... )
Na vrh
Fritz.si
09 jan 2010, 20:31
Član #996
Prijavljen dne: 12 jan 2009, 23:02
Objav: 80
Lvovo je napisal(a): ...

Zakaj že avtomatik???(Tomosov morda.... )

Zato, ker se voziš bolj sproščeno. Hem, ja, eni avtomobile uporabljamo zgolj zato, da se nekam pripeljemo. Čudno, anede?

Zato, ker avtomatika v Winter režimu odlično deluje. Tukaj se vidi, da gre za švedski avto.

Zato, ker mi vsako jutro in vsak popoldan v ljubljanski gužvi in potem na zabasani obvoznici ni treba 500-krat šaltat.

Zato, ker so avtomatski menjalniki zelo zanesljivi, če jih redno vzdržuješ. Če povzamem vse napisano...1/3 olja vsakih 20.000km ali 10l na 80.000km se mi ne zdi nek strošek, glede na uporabnost in udobje, ki ga dobim. Če crkne, je res hudo a tako pač je.
Na vrh
Lvovo
09 jan 2010, 20:41
Član #1145
Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 209

Ja no vidiš... 100 ljudi 100 čudi. Če bi mel vsi isto mnenje, bi vsi vozil Fordov model T črne barve.

No, jz imam avto kot nujno zlo. Uradno se vozim z motorjem. In da združim neprijetno vsaj z malo veselja, naj bi bil debel, nekako solidno potegnil, pogon zadaj (oz. 4x4 če ne gre drgač-za sneg in afne guncat), naj bo mal višji, da laži uidem čez robnik, luknje na cesti in ležeče, in da je neki dela z njim (ne mislim to, da bi ga skozi popravljal), in da ne zapečem notr za volanom med furo v isti poziciji...če veš kaj mislm - z avtomatikom si mal pasivn pr vožnji mam občutek.. No, tiptronic bi še šu skoz pr men.

Je pa res, da loh z avtomatikom med vožnjo laži film gledaš...
Na vrh
Fritz.si
10 jan 2010, 22:10
Član #996
Prijavljen dne: 12 jan 2009, 23:02
Objav: 80
Lvovo je napisal(a): ...


Ja no vidiš... 100 ljudi 100 čudi. Če bi mel vsi isto mnenje, bi vsi vozil Fordov model T črne barve.

No, jz imam avto kot nujno zlo. Uradno se vozim z motorjem.

Jah, moped je pri nas, žal, uporaben samo cca. 6-8 mesecev. Če 'uradno' voziš motor, kaj to pomeni? V službi? Potem bi upal ugibati, da gre za BMW-ja R1150RT. Jaz vozim V-Stroma 1000 in tudi po tem lahko vidiš, da najbolj cenim funkcionalnost in udobje za neko normalno ceno.

Ja, 100 ljudi, 100 čudi. Kar pa ne pomeni, da je avtomatski menjalnik slab. Le vsakomur ne paše.
Na vrh
Lvovo
11 jan 2010, 16:53
Član #1145
Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 209
Ne, ne v službi. Kot primarno prevozno sredstvo. Večina ljudi ima za to avto...Pri meni je pa ravno obratno. Čimmanj avta...(prenažrtje v otroštvu-preveč vožnje z njim). Pa motor rukneš loh v vsako luknjo..več svobode..laja popravila, ker ni treba pol pleha stran pobrat, da prideš do okvare.
Zato jaz motor kupim nov, avto pa je star velik in močan škarpet, seveda za neko normalno ceno, in to takega, kot sem zgoraj napisal-da nujno zlo nudi nekaj veselja.
Na vrh
jay
07 mar 2011, 12:36
Član #1607
Prijavljen dne: 06 apr 2010, 09:47
Objav: 29
ima morda kdo izkušnje s Fuchs ATF 4400 za avtomatski menjlnik v V70 2.4 D, 2004-2007 letnik.
ustreza sicer enakim zahtevam kot Mobil ATF 3309, torej Type T-IV, JWS 3309...

ali je to enako kot original volvo oziroma ustreza povsem za ta menjalnik?
specifikacije





[ Uredi 07 mar 2011, 12:36 ]
Na vrh
jay
14 apr 2011, 13:29
Član #1607
Prijavljen dne: 06 apr 2010, 09:47
Objav: 29
Živjo, jaz sem glede olja za menjalik kontaktiral kar direkt volvo sweden. Po skoraj enem mesecu sem dobil njihov mail s konkretnim in mislim da zelo koristnim odgovorom...
Global Customer Relations file number 180949


Dear Mr XXXX,

Thank you for your request, regarding the transmission oil for you Volvo V70 2008, YV1S_________.

First of all, we regret not being able to come back to you with information until now. Further, we have been in contact with our technical expert regarding your issue.
This is the oil you should use:

1161540-8 Mobil ATF 3309 Esso (Norge) 1.0
1161640-6 Mobil ATF 3309 Esso (Norge) 4.0

Should you have any further questions, you are welcome to contact us again.

Yours sincerely,
________________________________
Mona Sandström
GCR Advisor


Torej to pomeni da je dejansko volvo ATF od mobila ATF 3309 ki ustreza standardu JWS3309, prav tako bi vsa ostala olja morala biti primerna, katera ustrezajo tej specifikaciji. Tako da jaz se bom odločil kar za Fuchs ATF 4400 link

LP jaka
Na vrh
Ovlov
15 apr 2011, 08:25
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Zgleda, da bo kar šlo - cena je pa enaka kot za Mobil. Veš za kakšne ugodnejše cenovne variante?
Na vrh
jay
25 apr 2011, 10:57
Član #1607
Prijavljen dne: 06 apr 2010, 09:47
Objav: 29
poglej na olef
mislim da je kar ugodno 12,60€

za mobil atf 3309 imam pa jaz inf da je cena 13,90 + DDV
Na vrh
cani
19 jul 2011, 19:17
Član #1152
Prijavljen dne: 26 maj 2009, 14:56
Objav: 32
Če je kdo interesent za olje mobil ATF 3309 po ceni 10€ za liter naj mi sporoči čimprej, saj ga sam nameravam naročiti.

031324218 Boštjan
Na vrh
cani
30 jul 2011, 09:33
Član #1152
Prijavljen dne: 26 maj 2009, 14:56
Objav: 32
Projekt menjava olja v avt. menjalniku V70 D5 2005, 275000km.
S črpalko izčrpal 3,5l olja skozi odprtino za merjenje nivoja olja v menjalniku. Nalil novo olje ATF mobil 3309 (3,5l) naredil cca. 150km, ponovno izčrpal 3,5l olja in še enkrat ponovil proceduro. Tako sem za poseg porabil 3 X 3,5l olja.
Strošek 11l olja (110 eurov)
Na vrh
mrv
30 jul 2011, 11:31
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
cani je napisal(a): ...

Če je kdo interesent za olje mobil ATF 3309 po ceni 10€ za liter naj mi sporoči čimprej, saj ga sam nameravam naročiti.

031324218 Boštjan


za tako ceno se da skoz dobit

Na vrh
sportivo
08 jan 2014, 10:29
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Pri svojem S60 sem ravnokar opazil skoraj črno olje, tako da ga bom menjal (Kupil rabljen avto).

Menjal ga bom na ta postopek: http://goo.gl/JVrKVb

Zanima me, ali je že kdo sam poskusil zamenjati olje? Pozanimal sem se tudi koliko stane nova zelena "klipsna" 9485149-0 pri pooblaščencu 7€, potrebujem še najmanj 2 mini svetle bež gumi objemke, katere naj bi bile tudi zelo drage. 9888405 Pri Summit pooblaščencu za volvo jih baje nimajo, mogoče samo trenutno, tako da bom poklical še drugam.

Mogoče kdo ve, koliko olja gre ven pri vijaku? Koliko ga gre notri v cel karter, in koliko ga potrebuješ za prečistit cel sistem?

Tukaj so še ostali posnetki menjave olja v avtomatskih na podoben način.
http://goo.gl/i9nJKA

Pravkar sem tudi pogledal šibko pri mrzlem motorju in kaže v nivoju MAX. ? Je to zelo narobe? Sicer vem, da se praviloma gleda olje ko je avto prižgan in menjalnik na delovni temperaturi ter pri vseh prestavah.

Tole je moja šibka pri mrzlem avto čez noč, kaj pravite?? (Je zelo narobe?):


Katero olje priporočate? Katero je pravo? Baje naj bi bilo od Toyote olje enako in bistveno ceneje ker je menjalnik od Toyotine podružnice.

[ Uredi 08 jan 2014, 10:35 ]
Na vrh
Ovlov
08 jan 2014, 12:00
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Bodi previden. Večina serviserjev (med njimi tudi Bauman, Lekše ...) in marsikateri poznavalec na spletu odsvetuje kompletno menjavo olja/izpiranje, če olje ni bilo redno menjano. Malo poguglaj in potelefoniraj, preden se odločiš ... Lp!
PS: Olje (Mobil) dobiš po dokaj zmerni ceni (ca. 10 €) pri Olefu (www.olef.si).
Na vrh
alfaromeo
08 jan 2014, 12:25
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Super, da sploh imaš šipko. Ne vem zakaj tega nimajo vsa vozila.

ATF olje je lahko katerega koli proizvajalca, le ustrezati mora predpisanim normam.

Nadvse pomemdna je barva in vonj olja. Barva mora biti rdeča, nikakor črna in ne sem smrdeti po zažganem.

Menjavo olja in izpiranje menjalnika po t. i. Tim Eckart TM metodi opravlja tudi neko podjetje na gorenjskem. Kakšne so izkušnje pa ne vem.

[ Uredi 08 jan 2014, 12:26 ]
Na vrh
Volvej
08 jan 2014, 13:37
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
alfaromeo je napisal(a): ...
Super, da sploh imaš šipko. Ne vem zakaj tega nimajo vsa vozila.


Keri avtomatik pa nima šipke? Še VW Transporter T2 '74 letnik z avtomatskim menjalnikom jo ima.
Na vrh
sportivo
08 jan 2014, 14:22
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Pri vročem motorju in ogretem menjalniku (čez vse prestave) pa kaže kot da ga je premalo ???



Pozanimal sem se tudi o nekaterih delih in ima Avtocenter Lekše za Volvota malenkost bolj ugodne od drugih pooblaščencev za volvota. Zelena klipsna stane 7€ in gumi objemka 4,70€. Zamenjati moraš najmanj 1 komplet in vse skupaj pride 16,40 €. Priporočljivo pa je zamenjati na obeh straneh potem pride strošek samo s tem že: 32,80 € + nakup olja.

Olje bi rad res zamenjal, seveda je bolje novo olje kot staro, ki je pregreto, nima več istih lastnosti kot novo. Še posebej bi pa rad odvijačil magnetni vijak na dnu karterja avtomatika kateri je verjetno že poln opilkov ...

Ta možakar ( http://goo.gl/JVrKVb ) je celo dokupil dodatni filter in ga vgradil med hladilnikom in avtomatskim menjalnikom. Se pravi da teče v menjalnik vedno čisto olje v menjalnik ter delokrogu. Ne zdi se mi slaba ideja samo se pri nas se bo verjetno to težko dobilo: FILTER CarQuest Part # 85953
Na vrh
tomsom
08 jan 2014, 14:25
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
5 stopenjski avtomat nima čepa za izpust.
Vse se dela na vstopni izstopni cevi karterja.
Na vrh
alfaromeo
08 jan 2014, 14:33
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Velika večina novejših vozil, ker je bila doktrina life time olja, med drugim tudi V70 D5 AWD 2005.

@sprotivo. Zelo pomembno je, v kateri poziciji je menjalnik.
Verjetno je na šipki tudi HOT območje.
V kolikor je olja premalo potem to ni OK in je to vzrok slabega (trdega) prestavljanja.
Na vrh
sportivo
08 jan 2014, 14:59
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Pravkar sem opazil tudi oglas na bolhi od nekega privatnika ki prodaja avtodele in olje po zelo ugodni ceni:

MOBIL ATF 3309 za 8,00 € / L

http://goo.gl/iKADMT

Menda ni ponaredek, če ne mu olje zlijem za vrat in zaprem njegovo firmo.
Na vrh
sportivo
08 jan 2014, 15:02
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
@tomsom:
Ali si prepričan da nima spodaj magnetnega vijaka za izpust olja? Zdaj si me pa malo prestrašil. :/


Nikjer na internetu ne najdem podatka, da naj ne bi imel vijaka za izpust olja. Vsi pišejo o njem in mislim, da sem ga tudi sam "bežno" opazil pri menjavi olja v motorju.

[ Uredi 08 jan 2014, 15:35 ]
Na vrh
tomsom
08 jan 2014, 17:02
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Aw 55-50 sn 5 stopenjski menjalnik NIMA čepa za izpust. Tist. Vijak ki si ga videl je fiksator šelne v menjalniku. Tist vijak odviješ in si naredil biznis za podret menjalnik.
Na vrh
sportivo
08 jan 2014, 17:22
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
tomsom je napisal(a): ...

Aw 55-50 sn 5 stopenjski menjalnik NIMA čepa za izpust. Tist. Vijak ki si ga videl je fiksator šelne v menjalniku. Tist vijak odviješ in si naredil biznis za podret menjalnik.


Na internetu ne najdem nobenega primera, ki bi govoril to kar govoriš ti. Tudi v Vidi kaže da je na dnu avtomatskega menjalnika magnetni vijak za odlitje ATF olja. Transmission Drain plug, part number #30713956.

Tukaj se nahaja:









[ Uredi 08 jan 2014, 17:29 ]
Na vrh
tomsom
08 jan 2014, 17:42
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Vzamem nazaj, jaz sem gledal nekaj popolnoma drugega.
Ne vem zakaj, ampak jaz sem imel nonstop v glavi vijak za brake band.


Hm, vijak za brake band pa pride na vrhu.
Zmeda.
Je pa res da jaz olje menjam preko priklopov na hladilniku.
Na vrh
sportivo
08 jan 2014, 17:45
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Brake band vijak pa prvič vidim.

Tudi jaz bom menjal olje preko priklopov na hladilniku. Najprej bom spodaj spustil čimveč olja kolikor ga bo šlo ven. Nato bom vlil enako količino novega olja. In potem preko hladilnika izpraznil po 2L in nato vlil novega enake količine, dokler ne bo po ceveh teklo novo obarvano olje.
Na vrh
tomsom
08 jan 2014, 17:50
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Gor na sliki je brake band ki je v menjalniku, vijak pa je na ohišju.
Na vrh
-joey-
09 jan 2014, 14:10
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
tomsom je napisal(a): ...

5 stopenjski avtomat nima čepa za izpust.
Vse se dela na vstopni izstopni cevi karterja.


A to misliš na Aw 50/55?????
Ti pa si strokovnjak!

[ Uredi 09 jan 2014, 14:14 ]
Na vrh
tomsom
09 jan 2014, 14:13
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Napaka, kot sem že napisal.
Ima čep.
Na vrh
sportivo
10 jan 2014, 18:28
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Olje sem zamenjal in ga priporočam tudi vsem drugim.



Moje olje je bilo že skoraj črno, smrdelo po močno zažganem. Spodaj na magnetnem vijaku se je nabralo "kup dreka" zgledalo je kot železni prah, opilki itd.. Škoda, da nisem slikal. Polno umazanije in opilkov je bilo tudi v posodi kamor sem olje odtočil.

Po menjavi avto veliko lepše prestavlja. Mogoče je celo poraba nižja? Glede tega še nisem prepričal, prvi občutki.

Na Volvo centru Lekše, so rekli da priporočajo menjavo olja v avtomatikih na 80.000 km. S tem se podaljša življenska doba avtomatika. Pri meni je bil strošek menjave olje: Mobil ATF 3309 8€/L =104 EUR - 13 L. + O-ringi in zelena klipsna cca: 30 eur.

Se pravi, sploh ni nevem kakšen strošek na 80k prevoženih ... Še posebej če menjaš sam. Se mi zdi da je celo lažje zamenjati olje v avtomatiku kot pa v mašini.

Delal sem po navodilih na tem posnetku, (podoben opis se nahaja v Volvo Vidi),:
http://www.youtube.com/watch?v=7WfY8MQc1B8 -Priporočam tudi drugim.

Končno je lepo videti šibko avtomatika roza barve in ne črne.

[ Uredi 11 jan 2014, 00:11 ]
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2] 3 4

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 57, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete