Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V70 D5) Menjava olja avtomatskega menjalnika

Pojdi na stran  [1] 2 3 4
Avtor objava
Kirnja
16 okt 2009, 08:14 Predogled tiskanja
Član #766
Prijavljen dne: 29 maj 2008, 07:13
Objav: 17
Približuje se čas velikega rednega servisa mojega V70 D5. Glede menjave olje avt. menjalnika (GEARTRONIC, btw) dobivam navzkrižne informacije: Eni pravijo, da se menja na 160.000 km, dobil pa sem tudi informacijo od možakarja, ki se ukvarja z menjalniki, da če do 100.000 km ni bilo zamenjano, ga je bolje sploh ne menjati. Se kao dvignejo usedline z dna menjalnika (opilki) in lahko povzročijo težave. Torej, kaj menite? Ali ima kdo informacijo, katero olje gre notri in kako se ga zamenja? Ali ga naj sploh menjam?





[ Uredi 18 okt 2009, 19:39 ]
Na vrh
Sverige
16 okt 2009, 08:37
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Tast ga na Audiju menja na 60.000 km.
Na vrh
alfaromeo
16 okt 2009, 09:00
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Čim preje menjaj.
Na vrh
strojnik
16 okt 2009, 12:08
Član #1031
Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11
Objav: 134
Tako kot pravi Alfaromeo...ČIM PREJ menjaj pa naj ti menjajo celotno olje (po nekaterih besedah 8-9 po drugih 12 litrov) in ne samo polovično (tako kot na Dumidi...)..
Na vrh
-joey-
16 okt 2009, 12:44
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Na 80000 bo kar v redu. Najbolje je da spustiš ven kolikor pač gre tam nekje 4 litre in toliko naliješ nazaj not, vžgeš avto ,vgasneš in to ponoviš.To je to. Ni mogoče spravit ven vsega olja če pa to hočeš potem pa spustijo kolikor gre in vžgejo avto da spravi ven ostalo to pa pomeni da črpalka malo na suho brez olja dela to pa ni dobro ker gre lahko precej hitro v hudič.
Na vrh
Damijan
16 okt 2009, 13:18
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Izpušča se ločeno, menjalni del posebej in diferencialni del posebej.
Menjajo naj ti tudi filter, ki je integriran.

[ Uredi 16 okt 2009, 13:19 ]
Na vrh
Poršejčkov at
16 okt 2009, 17:16
Član #745
Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53
Lokacija: Zgornje Pirni?e
Objav: 263
S temile menjavami olja v menjalniku je malo čudno:

lani sem imel servis na Dumidi in so mi predstavili, da mi vsako leto zamenjajo 1/3 olja - kolikor ga steče ven dotočijo, nato se vozim eno leto (in menjam, ter premešam olje), nato naslednje leto zopet odtočijo 1/3 olja in ga zamenjajo s svežim ... pa tretje leto isto. Na koncu imaš neko kao "staro-novo" mešanico (kar je pa vseeno bolje, kot si imel na začetku). Ampak, vsako leto mi "odtočijo" tudi del novega olja?!

letos na SUMMIT Avtu: naslednje leto imam veliki servis na 160.000 km in bi poleg vsega zamenjali tudi olje v menjalniku. Celotnih 12 litrov. Takoj!

Kako?

S posebno črpalko vsega izčrpajo. Preprosto.

In kaj naj si sedaj mislim?!

Vsekakor predlagam, da se oglasiš na SUMMIT-u (Flajšmanova v Ljubljani) in se pozanimaš. Jaz bi absolutno zamenjal celotno olje.

LP, Ivo

Ampak pazi, tole olje je drago, dražje kot za v motor, pa še na prostem trgu ga ne dobiš (no vsaj jaz ga v Sloveniji nisem našel - Volvo original).

[ Uredi 16 okt 2009, 17:17 ]
Na vrh
supr
16 okt 2009, 20:00
Član #862
Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30
Lokacija: Slovenia
Objav: 167
Meni sta 2 mehanika trdila da se menjalnik pusti pri miru dokler deluje tako kot mora. (:
Na vrh
Spletna stran
S60R-Ocean Race
16 okt 2009, 20:24
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
strojnik je napisal(a): ...

Tako kot pravi Alfaromeo...ČIM PREJ menjaj pa naj ti menjajo celotno olje (po nekaterih besedah 8-9 po drugih 12 litrov) in ne samo polovično (tako kot na Dumidi...)..


Drugače kot polovično žal ne gre, ima pa Dumida daleč najboljši sistem te zamenjave ker spustijo 1/2 tega olja, naslednjič še polovico, če pa želiš pa se pelješ en krog in spet izpustijo olje in je menjano v celoti.
Na summitu imajo tako črpalko? To črpalko bi pa bilo zanimivo enkrat videt, da pride cevka skozi cel menjalnik, do hladilnika menjalniškega olja. Ne nasedajte bučkam. Delajo tako kot drugod, kjer zagotavljajo, da so zamenjali celotno olje. Izpustijo olje iz menjalnika ( karterja, cca. 4L ), potem pa avto "na suho" vštartajo in dajo v D, da črpalka poganja olje okoli kar pa pomeni da planeti ter črpalka za olje delujeta s premajhno količino olja oziroma na suho. To je pa smrt za menjalnik. Potem pa prihajajo govorice da se avtomatiki kvarijo in da se olja menjavajo na 160.000km... In so na koncu menjalniki krivi ne pa prepametni serviserji ki zagoravljajo da olje drži 160.000 ali nekateri celo da je večno. Naj nekdo poizkusi v motorju olja ne menjat 100.000km, je stvar zelo podobna.
Vsaj jaz menjavam olje v avtomatikih vsak drugi redni servis kar pomeni na cca. 40.000km pa je že po pretečenem tem intervalu olje na šipki temno in ne rdeče kot bi moralo biti, da ne govorim o izgubi viskoznosti, predvsem pozimi ko so nizke temperature ter poleti, ko olje težje odvaja odvečno temperaturo ko izgubi zaradi obrabljenosti in starosti lastnosti, ki so potrebne za zagotavljanje brezhibnega delovanja menjalnika.
@Damijan: Menjalniki v S60/V70/XC70 so Aisinovi in nimajo sita, ki bi se dalo zamenjat kot se to da pri GM-ovih in ZF-ovih. Imajo pa magnet/sito na katere se prijemljejo opilki le tega se pa da očistit, če se menjalnik odpre kar pa odsvetujem.

Torej, da odgovorim na zastavljeno vprašanje v temi:
Olje menjaj, če deluje menjalnik normalno je super, ko boš zamenjal olje, bo prestavljal še mehkeje. Olje ki gre not je pod volvotovo blagovno znamko ( baje pa ga dela Mobil1 ), se pravi Volvo ATF - Automatic Transmission Fluid.
Če ga menjaš, zagorovo ne boš vdaril mimo, to pa da bi se zaradi menjave olja dvignili opilki pa slišim prvič. Pred menjavo še priporočam, da nekajkrat pohodiš "kickdown" ter nekaj ciklov ponovitev ko avto stoji prižgan na mestu iz P-->R-->N-->D in obratno. Pri vsaki "prestavi" ( PRND ) počakaš par sekund.
To kako se olje menja pa raje prepusti servisu, jaz ti glede takšnih zamenjav iz svojih izkušenj priporočam Dumido kjer te stvari resnično obvladajo.


[ Uredi 16 okt 2009, 21:13 ]
Na vrh
Sverige
16 okt 2009, 21:27
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
supr je napisal(a): ...

Meni sta 2 mehanika trdila da se menjalnik pusti pri miru dokler deluje tako kot mora. (:


Avtomatski menjalnik potrebuje menjavo olja. Ročni pa se priporoča menjati nekje na 200k km.
Na vrh
Poršejčkov at
16 okt 2009, 22:50
Član #745
Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53
Lokacija: Zgornje Pirni?e
Objav: 263
S60R-Ocean Race, temu se reče pošten odgovor.

Meni se je zdel odgovor na Dumidi zelo čuden in sem iz prve "kupil" to kar so mi povedali na Summitu, saj pričakujem, da so na pooblaščencu sposobni zamenjati olje "strokovno".

Bom si vzel čas ob servisu in bom zravem, praj pa mi bodo morali razložiti kako in koliko olja bodo zamenjali.

Ali je podatek o 12 l olja v menjalniku XC90 pravilen?

Hvala za odgovor.

Lp, Ivo
Na vrh
-joey-
17 okt 2009, 05:22
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Damijan je napisal(a): ...

Izpušča se ločeno, menjalni del posebej in diferencialni del posebej.
Menjajo naj ti tudi filter, ki je integriran.

Do filtra prideš samo če razdreš menjalnik. aw 55-50 sn
Na vrh
janko
17 okt 2009, 14:18
Član #750
Prijavljen dne: 12 maj 2008, 22:01
Lokacija: Kocevje
Objav: 156
Poršejčkov at je napisal(a): ...

Ali je podatek o 12 l olja v menjalniku XC90 pravilen?
Hvala za odgovor.
Lp, Ivo


Za tvoj avto v Vadisu piše da gre v menjalnik 7,1litra +-o,25l min-max
Možna pa sta oba načina menjave z črpalko, ki izssa olje skozi odprtino za merilno palčko ali pa z izpuščanjem .

Tisto "posebno" črpalko za olje si lahko kupite pri Conrad-u za 31€


[ Uredi 17 okt 2009, 14:24 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
17 okt 2009, 16:20
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Poršejčkov at je napisal(a): ...

to kar so mi povedali na Summitu, saj pričakujem, da so na pooblaščencu sposobni zamenjati olje "strokovno".

Ali je podatek o 12 l olja v menjalniku XC90 pravilen?


Na Summitu še kaj manj zahtevnega kot je menjava olja v menjalniku niso sposobni opraviti strokovno.

Podatek, da gre 12L olja v AW-jev menjalnik na tvojem XC-ju je najbrž tudi na Summitovem zeljniku zraslo, vanj gre +-7L. Če so ti ga zaračunali 12L pa
@Janko
S tisto pumpo potegneš ven toliko olja kot ga je v karterju ( 4L ) in niti decilitra več kot pri izpustu olja kot ga vrši Dumida. Problem je ker se olje zadrži še v ohišju "valve body" ter po ceveh in hladilniku menjalniškega olja, ki ga imajo vsi volvaki že serijsko.
Na vrh
sebaveh
17 okt 2009, 20:38
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Kaj pa če 12 litrov porabijo zato da "splaknejo" menjalnik z novim oljem, zato da starega v celoti dobijo ven?
Na vrh
Spletna stran
XYZ
23 okt 2009, 16:12
Član #1285
Prijavljen dne: 07 sep 2009, 15:47
Objav: 39
Eni menjajo 3 leta zaporedoma po 4 litre in skoz pelješ na mešanici starega in novega olja, drugi pa takoj splaknejo z 12 litrov. Po meni je druga rešitev boljša.

Kakšne so pa cene za prvo in drugo opcijo?

Zasledil sem na drugih forumih, da hvalijo Avtomatik d.o.o. http://www.avtomatik.si/
Na vrh
alfaromeo
26 okt 2009, 10:38
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
supr je napisal(a): ...

Meni sta 2 mehanika trdila da se menjalnik pusti pri miru dokler deluje tako kot mora. (:

Tole je kretenizem.
Olje se naj menja prej kot pri velikem servisu. Nekje pri 60 - 80 kkm.

O famozni menjavi olja. Vsekakor je olje potrebno menjati.
Mene osebno zanima kakšen je predpis Volva za menjavo olja in ne kaj pravi dumida, kaj naj bi delali summit, lekše in ostali mojstri.

[ Uredi 26 okt 2009, 10:41 ]
Na vrh
supr
26 okt 2009, 10:48
Član #862
Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30
Lokacija: Slovenia
Objav: 167
To tudi mene najbolj zanima. Zaenkrat sem z vnetim googlanjem in raziskovanjem vseh tujih forumov prišel do naslednjega zaključka:
- uradno 'Volvo' stališče je, da se olja ne menja
- na uradnih in neuradnih servisih vsi trdijo, da se menja
- na koliko kilometrov se menja? >> To pa vsak pove drugače.

Glede teh AW menjalnikov sem našel samo en konkreten podatek, ki pravi:
- če je avto vlekel prikolico, se menja na 50.000 miles ... 80kkm
- če je ni, na 100.000 miles ... 160kkm
Na vrh
Spletna stran
Kirnja
30 okt 2009, 11:04
Član #766
Prijavljen dne: 29 maj 2008, 07:13
Objav: 17
Jao, kakšna zmeda.

Supr, pišeš, da je uradno Volvo stališče, da se ne menja, potem pa en odstavek kasneje, da si našel podatk, da se menja na 80/160 kkm.

Zmeden sem.

Avto mislim imeti še nekaj časa in mi ni težko dati nekaj evrov za menjavo. Me je pa precej strah, kako bo narejeno.

Ali ima kdo kak service manual, iz katerega je to mogoče razbrati?
Na vrh
supr
30 okt 2009, 11:21
Član #862
Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30
Lokacija: Slovenia
Objav: 167
@Kirnja - točno to sem hotel povedati.

Uradno Volvo stališče je, da tega menjalnika ni potrebno vzdrževati. V navodilih ne piše ničesar o menjavi olja.
Vendar ko vprašaš na servisu, vsi rečejo, da je priporočljivo menjati. Kdaj je treba menjati - to pa vsak pove drugače.
Na vrh
Spletna stran
alfaromeo
30 okt 2009, 11:24
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Vsekakor predlagam menjavo olja.

Meni osebno se zdi, da se dela iz menjave olja v menjalniku pretirana drama. Sam menim, da menjava olja v avtomatskem menjalniku ni zahtevnejša od menjave olja v motorju.
Na vrh
volvoliver
30 okt 2009, 22:52
Član #557
Prijavljen dne: 26 dec 2007, 16:53
Objav: 86
Avtomatik nima sklopke, ampak pretvornik navora, ta pa deluje preko olja in nima direktnega mehanskega stika. Zato je menjava olja zelo pomembna.
Konkreten primer: Avto se je sredi vožnje v klanec skoraj ustavil, čeprav je motor normalno tekel. Po menjavi olja v menjalniku je delovanje brezhibno. Zakaj? Ker olje s časom izgublja svoje lastnosti in postaja "voda".
Na vrh
supr
31 okt 2009, 01:02
Član #862
Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30
Lokacija: Slovenia
Objav: 167
Saj mislim, da se vsi strinjamo s tem, da ga je treba zamenjati. Ampak nimamo pa nobenega pametnega podatka KDAJ. Serviserji bi pa itak najraje videli, da se menja vsakih 30kkm.
Na vrh
Spletna stran
Mojgabratastric
31 okt 2009, 12:12
Član #1250
Prijavljen dne: 14 avg 2009, 18:10
Objav: 10
Hm, veliko pametovanja in ugibanja .... v ler lauf
Kaj pa če bi se kdo od od forumašev žrtvoval in telefoniral na omenjeno firmo Avtomatik in vprašal kako in kaj? Predlagam da vlečemo šibice ...
Na vrh
Kirnja
15 nov 2009, 19:28
Član #766
Prijavljen dne: 29 maj 2008, 07:13
Objav: 17
Meni so delali veliki servis pri Proavtu. Naročil sem, da naj mi menjajo tudi olje menjalnika. Zaračunali so mi 7L. Je to potem OK? Spraševal sem tudi na Interclass - tam pravijo 12L. Kao, da dvakrat točijo.
Na vrh
damjan
12 dec 2009, 21:39
Član #704
Prijavljen dne: 08 apr 2008, 14:24
Lokacija: Trebnje
Objav: 51
No evo, jaz sem se žrtvoval. Na interclassu so mi rekli da priporočajo na 80k km, menjajo od 8 do 10 litrov, tako dadvakrat točijo in izlivajo.

Cena je okoli 300 eur.

Tole pa je odgovor podjetja avtomatik - za 2,4 d5 164km motor:
"Zamenjava olja v avtomatskem menjalniku se priporoča pri 80-90 tisoč prevoženih kilometrov. Skupna količina olja v menjalniku je 7,5 L. Pri izpustu ne izteče celotna količina, zato je potrebno izpiranje sistema s svežim oljem.



Zamenjava traja cca 2h

Strošek zamenjave 280Euro"

...pa smo spet tam...jaz imam še slabo leto časa, še 40k km imam za narest do menjave...


Na vrh
volvo mojster
13 dec 2009, 18:55
Član #1399
Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40
Objav: 146
ja res se porabi 8l olja ker je potrebno menjalnik preprati, za poseg se pa porabi pol ure vljucno z resetiranjem menjalnika s testerjen, ki g pa avtomatik servis nima
Na vrh
monstrum
15 dec 2009, 22:59
Član #555
Prijavljen dne: 25 dec 2007, 12:19
Lokacija: SVETA ANA
Objav: 12
Pozdravljeni,

1.Sistem menjave olja z prečrpavanjem oz. splahovanjem se ni odnesel zato, ker so bili po tem postopku problemi z menjalniki.Opilki so enostavno prišli v elektromagnetne ventile menjalnika in rezultat tega si lahko mislite.
2.Zakaj je to tako?Zaradi obrabe lamel,zobnikov, ležajev se odlagajo ti ostanki materijala po menjalniku.Sveže olje ima veliko večje pralne sposobnosti kot olje katero je v menjalniku, po raznih korekturah kilometrov zelo veliko časa in se obloge prehitro odluščijo od ohišja ter se večkrat zgodi to, da po menjavi olja menjalnik več ne dela dobro.
Zato prevladuje to mnenje ,da bolje olja ne menjati.
3.Iz tega sledi, da je najboljša menjava olja tako, da ga enostavno spustiš iz karterja in ga enako količino dotočiš, kar je pa več kot 60% svežega olja. To je tudi cenovno najbolj ugodna in varna menjava, ter menjalnik v večini primerov tudi boljše dela kot prej, razen če so dodani že kakšni dodatki za boljše delovanje menjalnika,kateri se uporabljajo za prodajo rabljenega iztrošenega volva iz italije.
4.Vsem tem bi se dalo izognit, če bi volvo enostavno predpisal interval za zamenjavo, predvsem pri xc90 kjer je menjalnik obremenjej veliko bolj kot npr. v S60.
5.Upam, da nisem preveč zakompliciral.

lp
Na vrh
volvo mojster
16 dec 2009, 00:11
Član #1399
Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40
Objav: 146
no sej volvo za vozila ki uporabljajo prikolico ali so taxi vozila predpisuje menjavo olja na 60000km
Na vrh
Yaris
18 dec 2009, 10:06
Član #118
Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25
Objav: 141
Ker strošek ni ravno velik, je moje mnenje da se ga zamenja na vsaj vsako drugo menjavo, ko motorno olje menjaš. Če bi to delali vsi k vozijo avtomatike, bi človek rajši kupil rabljen avto z avtomatskim menjalnikom, ker pa se večina drži nekega prepičanja, da olja sploh ni treba menjat pa pač je tako kot je.
Na vrh
janko
18 dec 2009, 15:59
Član #750
Prijavljen dne: 12 maj 2008, 22:01
Lokacija: Kocevje
Objav: 156
Je kar u redu, da obstaja ta fobija pred avtomatskimi menjlniki, tako jaz vedno poceni pridem do dobrega avta
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2 3 4

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 68, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete