Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 / XC90
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(S80 2,5tdi) trije problem(čk)i

Avtor objava
zlatko1970
31 jul 2009, 19:06 Predogled tiskanja
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
imam S80, 2,5 d, letnik 2001

- ob pospeševanju iz nizkih obratov (ob polnem plinu) se mi zgodi, da avto ne potegle not bi moral, ampak se "zaganja". Za 2-3 sec potegne, pa za 1 sec malo spusti, pa spet potegne,... Bivši lastnik je rekel da bi naj bila napaka kenje v krmiljenju turba, krva pa naj bi bila zadevaca na kateri piše "pierburg, PA6-gf30". Sam ne bi rad kupoval predrago, zato sem odšel v trgovino z neoriginalnimi deli, vendar pa mi tam niso vedeli povedati, kak del bi naj naročili.

Sem že iskal preko neta, vendar pa nisem našel iste zadeve, kot bi naj bila moj problem. A kdo ve, kje naročiti in koliko stane?

- zjutraj se mi zgodi, da je pedal zavore precej trd, pa tudi zavore na prvem križišču izjemno slabo primejo. Na tem forumu sem že zasledil, da ima še en drug tak problem in da mu je nekdo svetoval, da naj odpre nek pokrov da se izcedi. Kak pokrov naj odprem in kako naj odpravim zadevo ?

- danes mi je na računalniku zapisalo "gluhbirne leutet" in dalo znak za napako. Čez nekaj časa je znak sam od sebe izginil. Ali je bil to znak, da mi ena žarnica ni svetila ali kaj ??

TNX za odgovore

[ Uredi 04 avg 2009, 14:35 ]
Na vrh
RollingStone
31 jul 2009, 19:33
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Čisto možno, da je šel pieburg k vragu. To je ventil, ki v bistvu krmili turbo, in je (vsaj na mojem volvu) našraufan na ohišje zračnega filtra. Zadeva ima priklučen konektor in pa tri 8mm cevke.

Preden kupiš novega, poskusi dobit rabljenega za preizkus. Kolikor mi je znano zadeva ni ravno poceni.
Na vrh
T-5R
31 jul 2009, 21:13
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
zlatko1970 je napisal(a): ...

imam S80, 2,5 d, letnik 2001

- ob pospeševanju iz nizkih obratov (ob polnem plinu) se mi zgodi, da avto ne potegle not bi moral, ampak se "zaganja". Za 2-3 sec potegne, pa za 1 sec malo spusti, pa spet potegne,... Bivši lastnik je rekel da bi naj bila napaka kenje v krmiljenju turba, krva pa naj bi bila zadevaca na kateri piše "pierburg, PA6-gf30". Sam ne bi rad kupoval predrago, zato sem odšel v trgovino z neoriginalnimi deli, vendar pa mi tam niso vedeli povedati, kak del bi naj naročili.

Sem že iskal preko neta, vendar pa nisem našel iste zadeve, kot bi naj bila moj problem. A kdo ve, kje naročiti in koliko stane?

- zjutraj se mi zgodi, da je pedal zavore precej trd, pa tudi zavore na prvem križišču izjemno slabo primejo. Na tem forumu sem že zasledil, da ima še en drug tak problem in da mu je nekdo svetoval, da naj odpre nek pokrov da se izcedi. Kak pokrov naj odprem in kako naj odpravim zadevo ?

- danes mi je na računalniku zapisalo "gluhbirne leutet" in dalo znak za napako. Čez nekaj časa je znak sam od sebe izginil. Ali je bil to znak, da mi ena žarnica ni svetila ali kaj ??

TNX za odgovore



PA6-gf30 je vrsta plastike, iz katere je izdelek narejen, ne pa kataloška številka. Po vsej verjetnosti nagaja EGR ventil. POslikaj, pa prilepi sliko domnevnega krivca problema.

O zavorah pa sem jaz pisal. Sicer sem imel primer trdega pedala samo pri 740-tki (D24T), pri S 70 TDI letnik 2000 pa problema ni bilo, kljub 200kkm prevoženih. Nekaj časa sem se ukvarjal s popravilom te črpalke, vendar neuspešno. Po moji oceni gre za konstrukcijsko napako. Problem sem rešil tako, da sem odvil pokrov črpalke, in pustil čez noč. Olje se je scedilo ven, in je bil potem mir pol leta. Šef ima na 960-tki enake probleme, in stvar skušamo rešiti z vgradnjo električne črpalke. Edini problem je, ker Pierburg zaenkrat prodaja le črpalko, brez krmilne elektronike, čeprav jo imajo v katalogu! (bravo stručkoti)

Na vrh
zlatko1970
31 jul 2009, 22:27
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
ok, to o pokrovu sem prečital, ampak ne vem pa kateri pokrov naj odprem ?? Kje je ta črpalka ?

ostalo bom poslikal, je pa ista zadeva, kot je zgoraj opisana ( tri cevke in mala zadevica na zračnem filtru).
Na vrh
zlatko1970
02 avg 2009, 13:06
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
evo, tu je ta domnevni povzročitelj napak

Na vrh
T-5R
02 avg 2009, 16:13
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Kataloška št. ventila Pierburg 7.22240.15.0 Volvo OEM 30611668.

Ker istočasno omenjaš problem trdega pedala, bi se jaz lotil najprej reševat ta problem. Vakuum zagotavlja črpalka, in če ta ne ustvari dovolj vakuuma, nastane problem tudi pri teh ventilčkih.

Vakuum črpalka se nahaja na glavi motorja.
Izgleda pa tako:


Odpustiš vse vijake (6 kom TORX). Ven se bo izcedilo olje.
Pazi, ne odvit vijakov popolnoma, ker ti bodo ven padli ventilčki!
Na vrh
zlatko1970
02 avg 2009, 20:21
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
evo, komaj sem našel to zadevico. Zadeva je za palico za merjenje nivoja olja in ob neki cevi, ki je bila kar precej vroča. Mislim, da sem šravfal pravo stvar. Marija, kljub temu, da je havba dolga 2 metra, maš tam izjemno malo placa. .

Ok, odpustil sem vseh 6 šravfov, zadevico z šravfncigarjem (slovenščina mi je jaća strana) malce odlosal, za približno 3 mm, vendar pa ven ni priteklo nobeno olje.

Danes sem še opazil, da sem iz motorne strani na začetku slišal izjemno tiho "brenčanje", kot da bi se slišal kak elektromotorček ali pumpa. Bilo je tako tiho, da sem moral vgasniti radio in ventilator da sem slišal. Brnelo pa je tako dolgo, da sem prepeljal nekaj 10 m, in ko so tudi bremze začele normalno delati, je tudi to utihnilo.

Je mogoče problem kje drugje, kot v tem pokrovu vakuumske črpalke?

[ Uredi 02 avg 2009, 20:26 ]
Na vrh
zlatko1970
02 avg 2009, 20:24
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
Na vrh
cleaner
04 avg 2009, 08:23
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Jaz imam rabljeno, a še dobro vakumsko črpalko. Dam poceni. Če te zanima, mi pošlji ZS.
Na vrh
zlatko1970
04 avg 2009, 09:31
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
hvala za ponudbo, ampak bom pocakal par dni da vidim kaj in kako. Čez noč se je namreč izcedilo nekaj kapljic olja in sedaj so bremze ok. Za ostalo pa še bom moral preveriti, tako da bom videl ali sploh rabim kak novi del.

tnx vsem za vse
Na vrh
zlatko1970
10 avg 2009, 09:53
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
evo, spet se javljam v zvezi s tem problemckom.

sedaj se mi je zacelo to piskanje na zacetku voznje bolj mocno pojavljati. Sedaj se mi zdi, da to ni zvok kakega elektromotorcka, ampak je preprosto zvok kot da bi kaj pihalo. Ne vem, ali piha iz kakega kompresorcka ali kaj. Opazam tudi, da neha pihati takoj, ko stisnem pedal za zavoro, vendar se takoj nato spet pojavi.

Najvecji problem pa je v tem, da sem v Budvi in se bojim da bodo mi odpovedale bremze sedaj, ko sem 800 km od doma.

upam, da me boste lahko kaj potolazili jutri zjutraj, ko bom spet na internet kafeju gladal kak odgovor na moj problem
Na vrh
T-5R
10 avg 2009, 20:52
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Po mojem brni tisti ventilček, ki je na sliki. Kadar je pokvarjen, začne brneti.
Na vrh
zlatko1970
12 avg 2009, 19:49
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
ja sem preveril od kod piskanje pa ni tisti delček. Piha namreč v sami kabini nakje okrog pedala za zavoro
Na vrh
zlatko1970
14 sep 2009, 20:42
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
za vse, ki bodo imeli kdaj take probleme kot sem jih imel jaz:

- tisto piskanje v kabini in trdi pedal za zavoro je pomenil, da je šel servoojačevalnik za zavore. Cena katastrofalna, ampak brez tega ne gre.

- cukanje v pospeševanju je povzročal tisti ventilček, kot je slikan zgoraj. Cena ni omembe vredna.

Upam, da bo sedaj vse OK.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 57, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5975
najnovejši član: Dmhskcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete