|
|
V50 2.0D, 2005, Dejan.P
|
|
Dejan.P | 20 maj 2009, 19:31 | |
| Gost | Evo mojga volveka ... V50 2.0D kinetic, 101.000 prevoženih, res odlično ohranjen (dejansko skoraj brez praskice).. Od opreme pa DSTC, 6x airback, servo, ABS, alarmna nap., dal. centralno zakl. + odpiranje in zapiranje oken, 2 zonska klima, avtomatska klima, el. ogrevana ogledala, el. stekla... Seveda tudi rolo prtl. prostora, usnjen volan, 3 zavorna luč in podobna "oprema" ...
Po nakupu sem ga dal tudi na generalni pregled, pač da se popravi, če je kaj narobe in po presenečenju niso našli popolnoma nič kar bi lahko šraufali ... vse kar so mi potem menjali je blo olje + filter in filter kabine...ostalo naj bi bilo še kot novo . PS: danes sva šla še polnit klimo in zdej hladi bol kot zamrzovalnik.
Uglavnem super zadovoljen in vsekakor to ne bo moj zadnji volvo!
[ Uredi 20 maj 2009, 21:01 ] | Na vrh | |
bakiflex | 20 maj 2009, 19:47 | |
| Član #1104 Prijavljen dne: 14 apr 2009, 22:25 Objav: 5
| Čestitam za nakup! Kje si ga pa kupil? V tujini ali pri nas? | Na vrh | |
Dejan.P | 20 maj 2009, 20:03 | |
| Gost | Kupil sem ga v Ljubljani, je pa drugače uvožen z italije.. | Na vrh | |
Anže | 20 maj 2009, 20:47 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Lep voz =) sam 8x airbag? to so te pomoje okol prnesl, ponavad majo 6 airbagov 2 sprednja, 2 bočna 2 bočne zavese, nevem mogoče ma pa še zadnja bočna airbaga sam to ne vem ce je nikjer se nism opazu tud pr s80 ker letnik pa je? drgac pa lep ni kej srečno
[ Uredi 20 maj 2009, 20:48 ] | Na vrh | |
Dejan.P | 20 maj 2009, 20:53 | |
| Gost | Ma jebat ga... sem šele zdej podrobno pogledal te zavese da so po celem boku... en kos... Sem živel v zmoti ja... oz. so pri nakupu tudi tako rekli... pač nevednost prodajalcev... isto kot moja
se posipam s pepelom
[ Uredi 20 maj 2009, 21:00 ] | Na vrh | |
volhart | 20 maj 2009, 21:52 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Čestitke pa po pameti. Naj ti služi. Ob kakšnem regresu pa bi druge feltne naredile bombo. | Na vrh | |
Dejan.P | 20 maj 2009, 22:44 | |
| Gost | bodo bodo, vendar me je trenutno čist izsušilo, tak da bo treba malo počakat... | Na vrh | |
AljAž | 20 maj 2009, 22:54 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Pozdravljen!
Škoda da nisi "našparal" za kaj več opreme, pa žal kot vemo tudi motor ni ne vem kaj. Ampak vseeno upam da ti bo dobro služil. Srečno! | Na vrh | |
volhart | 20 maj 2009, 23:12 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Mogoče sem kaj zamudil, vendar ne razumem točno zakaj si Aljaž v dvomih zaradi 2.0D. Kot lahko spremljam, imaš takšno mnenje šele zadnje čase. Pa ga ja ne primerjaš z D5, raje z 1.9 ali 2.0 TDI. | Na vrh | |
Dejan.P | 20 maj 2009, 23:18 | |
| Gost | Pri opremi sem največ pozornosti polagal na DSTC (oz. esp, asr, bas ipd. pri drugih znamkah) servo, ABS in mi je pri nakupu to bil ultimat... vse ostalo sem jemal z rezervo...
Na prejšnjem avtomobilu (seat ibiza) sem mel tempomat, meglenke, kar tu nimam... pa po pravici povedano niti enega niti drugega v treh letih lastništva nisem 2x prižgal... (sem na avtocesti 1x letno...)
Edina stvar kar rahlo pogrešam je potovalni rač. in morda nekoliko boljši sound sistem...
Glede motorja pa kot pravim bomo videli kaj bo čas prinesel... zaenkrat sem zadovoljen.
[ Uredi 20 maj 2009, 23:19 ] | Na vrh | |
Torkel | 21 maj 2009, 05:43 | |
| Član #124 Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10 Lokacija: Pogosto v Volvu Objav: 545
| Skratka dobro se vozi in uživaj za volanom... | Na vrh | |
bakiflex | 21 maj 2009, 10:09 | |
| Član #1104 Prijavljen dne: 14 apr 2009, 22:25 Objav: 5
| Toni je napisal(a): ...
Mogoče sem kaj zamudil, vendar ne razumem točno zakaj si Aljaž v dvomih zaradi 2.0D. Kot lahko spremljam, imaš takšno mnenje šele zadnje čase. Pa ga ja ne primerjaš z D5, raje z 1.9 ali 2.0 TDI.
Tudi mene zanima tvoje mnenje glede motorjev.
| Na vrh | |
Anže | 21 maj 2009, 14:32 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| A niso s40/v50 neki posodabljal pa izbolšaval glede na kakovost, vzdržljivost, več prostora, pa novejše v50 so bol kvalitne, nevem kje sm ze to prebral ravno učeri je pisal da je s40/v50 postal bolj kvaliteten z novim modelom in da je celo prehitel bmw...
[ Uredi 21 maj 2009, 20:27 ] | Na vrh | |
AljAž | 21 maj 2009, 17:23 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Toni je napisal(a): ...
Mogoče sem kaj zamudil, vendar ne razumem točno zakaj si Aljaž v dvomih zaradi 2.0D. Kot lahko spremljam, imaš takšno mnenje šele zadnje čase. Pa ga ja ne primerjaš z D5, raje z 1.9 ali 2.0 TDI.
Ja seveda da z D5, saj v V50 ni 1.9 oz. 2.0tdi. Bolj natančno z D5 s 300.000km v S80! Poglej koliko uporabnikov ima probleme s tresenjem v leru? Koliko z nelinearnim pospeševanjem v 5 in 6 brzini oz. pod velikimi obremenitvami. Nadaljne; koliko jih ima opilke v prostoru za filter goriva, če je kdo slučajno preveril? Alternator, egr... Kaj se bo dogajalo z visokotlačno črpalko pri 300.000km ne ve nihče, dobi pa "luft" že po cca 100.000km, ali koliko je bila garancija. Skratka ni da ni. Dejan P., sory za
[ Uredi 21 maj 2009, 17:24 ] | Na vrh | |
Majkl | 21 maj 2009, 18:05 | |
| Član #359 Prijavljen dne: 05 jun 2007, 22:48 Objav: 346
| AljAž je napisal(a): ... Toni je napisal(a): ...
Mogoče sem kaj zamudil, vendar ne razumem točno zakaj si Aljaž v dvomih zaradi 2.0D. Kot lahko spremljam, imaš takšno mnenje šele zadnje čase. Pa ga ja ne primerjaš z D5, raje z 1.9 ali 2.0 TDI.
Ja seveda da z D5, saj v V50 ni 1.9 oz. 2.0tdi. Bolj natančno z D5 s 300.000km v S80! Poglej koliko uporabnikov ima probleme s tresenjem v leru? Koliko z nelinearnim pospeševanjem v 5 in 6 brzini oz. pod velikimi obremenitvami. Nadaljne; koliko jih ima opilke v prostoru za filter goriva, če je kdo slučajno preveril? Alternator, egr... Kaj se bo dogajalo z visokotlačno črpalko pri 300.000km ne ve nihče, dobi pa "luft" že po cca 100.000km, ali koliko je bila garancija. Skratka ni da ni. Dejan P., sory za
Prodajaš?
Dejan P., sory za | Na vrh | |
AljAž | 21 maj 2009, 18:16 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Majkl je napisal(a): ... AljAž je napisal(a): ... Toni je napisal(a): ...
Mogoče sem kaj zamudil, vendar ne razumem točno zakaj si Aljaž v dvomih zaradi 2.0D. Kot lahko spremljam, imaš takšno mnenje šele zadnje čase. Pa ga ja ne primerjaš z D5, raje z 1.9 ali 2.0 TDI.
Ja seveda da z D5, saj v V50 ni 1.9 oz. 2.0tdi. Bolj natančno z D5 s 300.000km v S80! Poglej koliko uporabnikov ima probleme s tresenjem v leru? Koliko z nelinearnim pospeševanjem v 5 in 6 brzini oz. pod velikimi obremenitvami. Nadaljne; koliko jih ima opilke v prostoru za filter goriva, če je kdo slučajno preveril? Alternator, egr... Kaj se bo dogajalo z visokotlačno črpalko pri 300.000km ne ve nihče, dobi pa "luft" že po cca 100.000km, ali koliko je bila garancija. Skratka ni da ni. Dejan P., sory za Prodajaš? Dejan P., sory za
Hehe. Niti slučajno, ker imam avto rad in mi odlično služi. Začuda me tudi še ni pustil na cesti. Tok-tok na les za v bodoče. Mislim pa da gredo zasluga za to preventivi, opazovanju (poslušanju) avtomobila in nekaterim uporabnikom foruma. Stroški z vzdrževanjem so (zaenkrat) povsem znosni, tako da vozim dokler pač bo šlo. Da pa bi v dveh letih zgubil samo glede nabavno-prodajne cene 5k€ ali več pa mi res ne diši. oz ne dokler ne naletim na enako ali bolje opremljenega z boljšim motorjem in znano zgodovino. Kar pa je precej nemogoče. Moti me recimo, ker nihče (ali vsaj kar jaz vem) ni odkril kako 100% rešiti problem s čudnim pospeševanjem, siemensovo črpalko (opilki) itd. Na servisih recimo te glede opilkov kar potolažijo v stilu "tako in tako je to pri vseh." Pa opilki potujejo mimo ultrasuper preciznih injektorjev in nazaj po povratku v filter ali kako že pridejo iz črpalke v filter???!! Madonca no!
| Na vrh | |
Krchan | 22 maj 2009, 11:31 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| @ Dejan.P Lep je, škoda res ker nima mal več opreme, ampak če je ne rabiš, čist OK. Veliko lepih km z njim...
@ AljAž Bencinarja, bencinarja...
| Na vrh | |
Anže | 22 maj 2009, 14:32 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| 1. EGR težave se pojavjo zarad premal klimetrov, dizlski motorji so narejeni za velik kilometrov, če jih delaš premal se zapaca tako kot tud filter trdih delcev(folk kupuje dizlne pa ne ve čemu služijo) 2.Tiste opilke v filtru se dobi, ker mrzu motor pritiskaš (to je za dizlna smrt), to se nardi pri vseh dizelskih motorjih če jih tko voziš (zalaufaš pa takoj zahodš) 3. Vsi 4 - celindrski dizeli tresejo, pač več celindrov maš manj te ruka D5 motorje ne ruka zato ker je ze motr drugače upet..., tko da do zdj se nism naletev na 4 celinderskega dizlna k nebi vsaj mau tresu v prostem teku.. Tko, če vozš po pamet pou tok problemov ne boš meu .. če pa ne boš pa usake 14dni na servisu dokler ne boš skapiru... LP | Na vrh | |
Dejan.P | 22 maj 2009, 21:02 | |
| Gost | Super post Anže... naštete problematike, našteta dejstva ki so povzročitelj le-teh in podane rešitve oz. preventivni ukrepi!
Tak za info.... kolk kilometrov grejete motor?... sam ga do tam okol 5... je to premalo?
[ Uredi 22 maj 2009, 21:04 ] | Na vrh | |
alkor | 22 maj 2009, 21:08 | |
| Član #72 Prijavljen dne: 17 nov 2006, 20:38 Objav: 155
| ja tolk, da se ogreje na delovno temperaturo.
Pozimi malo več km, poleti malo manj.
LP | Na vrh | |
volhart | 22 maj 2009, 21:12 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Pa ko ti kazalec temperature pride do kamor mora, avto še vedno ni pripravljen za dirkanje, saj je to kazalec temperature vode in ne olja. Tako, da počakaj še par kilometrov. Meni se D5 pozimi tudi v 10ih kilometrih ne ogreje, če imam gretje kabine prižgano. Tako, da dizla za na dolge fure. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 22 maj 2009, 21:19 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Poleti kakih 5-10 minut, pozimi kakih 10-15, to je to | Na vrh | |
Anže | 22 maj 2009, 21:48 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| mi zmeri predn gremo avto ze ene 5 minut prj zalaufamo da na mestu laufa pol pa počasna vožnja da se segreje, po pa lahko prtisnes drgač maš pa tud ene električne grelce k ti ga greje vem da ma to renault notr verjetno da ma to tud volvo sam nevem kak se to da dobit a se sploh da naknadno dat u avto al mors ze taga naročit... to sm sam tko slišu
[ Uredi 22 maj 2009, 21:56 ] | Na vrh | |
volhart | 22 maj 2009, 22:15 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Možno, da ga celo že imaš...webasto grelec...praši na uradnem servisu, pa ti ga uploudajo na compa, če se da. | Na vrh | |
Anže | 22 maj 2009, 22:19 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Ja =) sj to za 1x še ne rabm, sam za une k radi zamujajo u službo pa k se jim ne da čakat da se motor segreje. To je bla bl informacija da se mogoče to da dobit | Na vrh | |
AljAž | 25 maj 2009, 18:48 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Anže je napisal(a): ...
1. EGR težave se pojavjo zarad premal klimetrov, dizlski motorji so narejeni za velik kilometrov, če jih delaš premal se zapaca tako kot tud filter trdih delcev(folk kupuje dizlne pa ne ve čemu služijo) 2.Tiste opilke v filtru se dobi, ker mrzu motor pritiskaš (to je za dizlna smrt), to se nardi pri vseh dizelskih motorjih če jih tko voziš (zalaufaš pa takoj zahodš) 3. Vsi 4 - celindrski dizeli tresejo, pač več celindrov maš manj te ruka D5 motorje ne ruka zato ker je ze motr drugače upet..., tko da do zdj se nism naletev na 4 celinderskega dizlna k nebi vsaj mau tresu v prostem teku.. Tko, če vozš po pamet pou tok problemov ne boš meu .. če pa ne boš pa usake 14dni na servisu dokler ne boš skapiru... LP
Mogoče imaš v teoriji celo prav, ampak jaz več stavim na pretekle izkušnje z dizli: 1,9Tdi - od cca 100.000 do 200.000km+ ; nobenih težav D5 - od cca 200.000 do 300.000km+ ; nobenih težav Tako da (nam) vsem uporabnikom 2.0D lahko želim samo: "srečno v prihodnje!"
ps: @Anže: prosim malo pazi na pravopis! | Na vrh | |
Anže | 25 maj 2009, 19:32 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Hm... sam morš pa vedt da so 2.0D pri volvotu najbol pogosti motorji (s40/v50) zato je pa tud tolk več okvar, ampak napram drugim znamkam.. Audi, vw, renault -> so dizli čist isto občutljivi vsi tresejo vsi dobijo opilke če ga pritiskas ko je mrzel, vsem se zapacka egr in filter delcev =)
| Na vrh | |
Dejan.P | 25 maj 2009, 20:10 | |
| Gost | Fant od sestre ma Renault Laguno 1.9dci (če se ne motim), letnik okol 2004. Ima ga že ca. 8 mesecev in v teh osmih mesecih je mel avto že 5 krat na popravilu! Brez šale! .Enostavno se mu avto ugasne, izpiše napaka na motorju in gotovo! Problema pa ne spravi in ne spravi v red! (in ja...trenutno je spet na servisu )
Temu bi js reku da so problemi z mašino... ker enostavno še renojevi mehaniki ne vedo kako in kaj... Če pa je napaka splošna znana in stvar po popravilu laufa kot mora, je pa to pač hiba avta, katero je potrebno odpravit. IMO!!
EGR problem je pa pri novejši seriji že itak rešen a ne?
[ Uredi 25 maj 2009, 20:16 ] | Na vrh | |
Anže | 25 maj 2009, 22:09 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Dejan.P je napisal(a): ... Fant od sestre ma Renault Laguno 1.9dci (če se ne motim), letnik okol 2004. Ima ga že ca. 8 mesecev in v teh osmih mesecih je mel avto že 5 krat na popravilu! Brez šale! .Enostavno se mu avto ugasne, izpiše napaka na motorju in gotovo! Problema pa ne spravi in ne spravi v red! (in ja...trenutno je spet na servisu ) Temu bi js reku da so problemi z mašino... ker enostavno še renojevi mehaniki ne vedo kako in kaj... Če pa je napaka splošna znana in stvar po popravilu laufa kot mora, je pa to pač hiba avta, katero je potrebno odpravit. IMO!! EGR problem je pa pri novejši seriji že itak rešen a ne? Nevem, upam pa da je problem pri novejših rešen sicer pa tiste lagune 2 so bli pri renaultu prvi motorji ki imajo ta filter delcev itd.. zato tud tok napak, pri novi laguni teh napak ni.. Usi rabjo čas da poštimajo določene zadeve ;) | Na vrh | |
Lukc pa V70 | 30 maj 2009, 12:23 | |
| Član #559 Prijavljen dne: 29 dec 2007, 09:57 Lokacija: Nova Gorica Objav: 387
| Hehe, jaz z mojim naredim 20k km letno... sam več al manj po mestu oz. kratke fure:blushing1: | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 56, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|