Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(S60, 2.0T) Kateri servis se priporoča?

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
arhi
12 dec 2006, 23:05 Predogled tiskanja
Član #123
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 22:48
Objav: 7
Lep pozdrav !
Sem čisto nov, zato lahko, da bom spraševal že vprašano. Za morebitno pojasnilo bom hvaležen.
Meseca maja sem kupil S60 2.0T. Imel je 70000km sedaj jih ima 80000km.
Ker sem opazil, da ima eno gumo po robu zlizano sem ga peljal na servis. Tam so ugotovili, da sta oba prednja ležaja zanič, da so zadnji zavorni diski zanič in seveda zavorne obloge. Vse so lepo zamenjali, cena več kot 200k sit. Ko sem kupoval avto mi je bilo rečeno, da je to mašina za dolgo in za veliko kilometrov?! Ker sem mislil, da je to bilo mišljeno tako, da vse dolgo funkcionira brez velikih stroškov, vsaj ne pri tako malo km, me sedaj zanima vaše mnenje.
Sem iz Ljubljane, pa me tudi zanima kateri servis priporočate.

Vnaprej hvala!

[ Uredi 13 dec 2006, 08:22 ]
Na vrh
volvo5er
12 dec 2006, 23:17
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Dobrodošel!

Da so diski in zavorne ploščice zanič niti ni tako nenavadno za tako kilometražo, ležaji bi pa morali definitivno zdržati bistveno več časa (a si prepričan v realnost kilometrov tvojega volva?).

Servisi za volvo so pa pač dragi (še posebej če govorimo o pooblaščenih).

Prvo kot prvo: a želiš informacije za dober pooblaščeni servis, ali pač servis nasploh?
Trenutno najboljši pooblaščeni servis za volvo s strani večih uporabnikov foruma je Dumida center pri Mariboru, v Ljubljani je pa na dobrem glasu nepooblaščeni servi Tetramark na dolgem mostu.

[ Uredi 12 dec 2006, 23:18 ]
Na vrh
AljAž
12 dec 2006, 23:27
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Dobrodošel!

Še en arhitekt?

Od pooblaščenih mi je najboljši zaenkrat Levc v Celju. Cene bi morale biti nekje več ali manj enake.
Očitni nategi/neznanje so se mi pa dogajal pri Lekšetu in na Summitu, oboje Lj. Pač tko je, povem kokr je, žal :( Ali imajo slabo opremo, nesposobne mehanike ali pač pridobitniški kader me niti ne zanima. Mogoče pa sem imel samo smolo. Pač poleg dobrih izkušenj ti ena slaba zaleže dovolj...
Sam nimam izkušenj s to mašino, mislim pa, da so 2.4 boljše (poglej malo po forumu) - Volvo zna s 5 cilindraši
Raje pa vprašam za dvoje mnenj preden se lotim večjih/dražjih posegov na avtu.

[ Uredi 12 dec 2006, 23:48 ]
Na vrh
arhi
12 dec 2006, 23:31
Član #123
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 22:48
Objav: 7
Avto sem kupil pri interclassu, kjer so mirekli da je vse OK. Ko so mi pred časom menjali drog stabilizatorja niso nič rekli o ležajih. Zato sem šel na servis Lekše. Vseeno pa me zanimajo iskušnje starih mačkov.
Bral sem, da če hočem, da bo avto dolgo služil je edino vredu pooblaščen servis in original deli.

Avto je pa iz Italije. In še vedno je tam prijavljen, vsaj tako so mi rekli na servisu ko so preverjali poreklo. Nazadnje je vpisan z okoli 15000km. Aja, sem pozabil napisat, letnik je 2001.
Na vrh
AljAž
12 dec 2006, 23:36
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Kaj pa zobati jermen, je bil menjan ali je kaj kje označeno nad ventilatorjem (mislim da) je posebna etiketa za to.Sicer pa se jo lahko zamenja :( Ker glede na ta popravila ne bi zanemaril možnosti lažnih km...

[ Uredi 12 dec 2006, 23:37 ]
Na vrh
AljAž
12 dec 2006, 23:40
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Pa še eno mnenje-če si menjal zadnje diske, to pomoje pomeni da so sprednji že bili menjani. Ker sprednje zavore bolj trpijo. Na koliko km se to menja je sicer odvisno od načina vožnje...

[ Uredi 12 dec 2006, 23:41 ]
Na vrh
arhi
12 dec 2006, 23:55
Član #123
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 22:48
Objav: 7
Zgleda, da bom počasi ratal slabe volje. Pa že prav všeč mi je ratal ta avto, zdaj pa to.
Servisno knjižico sem dobil, vendar v njej manjka kako leto (ne vem točno ker je nimam pri sebi).
Na vrh
arhi
13 dec 2006, 00:01
Član #123
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 22:48
Objav: 7
Ali je možno, da kdo avto strokovno pregleda, pa da mi poda mnenje, ki bo realno. Da ne bom brez potrebe menjaval dele.
Na vrh
AljAž
13 dec 2006, 00:14
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Če se da odkriti lastnika in serviserje ter nekako dokazati koliko km res ima avto (če se ti s tem da ubadati in imaš čas) potem bi zelo verjetno nekdo fino "nasankal" in prav bi bilo tako. Kako te stvari doseči pa ne vem. Če se sploh da?

[ Uredi 13 dec 2006, 00:16 ]
Na vrh
volvo5er
13 dec 2006, 00:23
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
DJ je napisal(a): ...

2x subjektivni komentar:
1.) 80.000km pri 5 let starem avtu tega razreda iz Italije je bodisi neverjetna sreca bodisi nateg
2.) moje izkusnje s servisi so ravno nasprotne - mojster pod kozolcem se je se vsakic pokazal za bolj zanesljivega (in seveda cenejsega) od pooblascenega servisa (predvsem to leti na servise Forda, Citroena in Chryslerja, to so se zadnje znamke ki smo jih imeli pri bajti in jih servisirali na pooblascenih servisih).


Se popolnoma strinjam (y)

Uporba originalnih rezervnih delov in servisiranje pri pooblaščenih serviserjih za dolgo življensko dobo vozila pa za volvo v sloveniji žal ne velja, v tujini mogoče, pri nas pa ne verjamem. Veliko pomembnejše je, da se servise dela redno, ter da se obrambljene dele menja pravočasno in strokovno z originalnimi ali pa tudi ne (ni pomembno, važno je, da so kvalitetni) in ni prav nič pomembno, ali je to narejeno s strani pooblaščenega serviserja, ali pa domačega mehanika. Glede na lastne izkušnje bolj zaupam slednjim (je pa res da ti pooblaščeni servis ponuja garancijo in da imajo originalni sistem za diagnosticiranje napak - da ti avto priklopijo na računalnik, je pa tudi bistveno dražji).
Na vrh
Torkel
13 dec 2006, 01:15
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
Hoj hoj,

najprej en lep pozdrav vsem forumašem. Na tem forumu sem nov, čeprav ga berem že nekaj časa. Sem lastnik volva v 70 D5, prej pa sem imel V 40. Oba je vzdrževal servis Lekše. O njih ne morem reči slabe besede. Zdijo se mi korektni in vsaj po mojih dosedanjih izkušnjah pošteni. Ko si njihova stalna stranka marsikaj malega naredijo sproti, brez naročanja in če le ni povezano z materialnimi stroški tudi brezplačno. Z drugimi servisi nimam izkušenj. Avte pa servisiram po previdenih servisnih intervalih.
Na vrh
Tomaz40
13 dec 2006, 07:54
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
@Torkel: Dobrodošel na forum!
Nisem mogel mimo tvojega stavka:''Zdijo se mi korektni in vsaj po mojih dosedanjih izkušnjah pošteni,'' brez da bi opisal mojo izkušnjo.

Ker sem jo že opisal na starem forumu, sem tisti post skopiral in prilimal.

Ko je prišel čas za redni servis, sem v servisni knjižici pogledal kaj je potrebno na avtu menjat. Pregledal sem stare račune in ugotovil, da je bilo vse menjano na zadnjem servisu in da moram zamenjat le olje, filter za olje in filter za zrak (klimo). Ves vesel, da bom prišel skozi servis praktično brez stroškov, grem k tastu in mu to povem, on pa vzame v roke katalog in pogleda kakšen tip filtra rabim. Z začudenjem ugotoviva, da je v katalogu prazen okenček tam, kjer bi moral biti napisan tip filtra za klimo. Sklepava, da ga ta firma pač ne proizvaja in pregledava še kataloge drugih firm. Pri vseh je bilo isto.
Sicer je že nekaj časa nazaj, ampak če se ne motim je pisalo tako:
do letnika 97 -> filter in tip filtra
98 -> prazen okenček
99 in naprej -> filter in tip filtra (isti kot ga imajo do letnika 97)
Malo se pogovarjava in na koncu se odločiva, da kupim isti filter kot ga imajo drugi S/V40 modeli, pa bova takrat ko bova menjala olje razdrla še armaturo in zamenjala filter.
In pride tisti dan. Zamenjava olje in filter za olje, preveriva vse kar je za preverit in greva razdirat armaturo. Gledava in gledava, nikjer ni filtra. Ok nazaj sestaviva tisti del armature (beri 4 vijaki) in mozgava kam so skrili filter. Razdrla sva tudi plastiko pod vetrobranskim steklom (tam kjer so pritrjeni brisalci, ampak tam je samo pleh, po katerem teče voda dol z avta); (pri nekaterih avtomobilih je tam filter).
Nekaj dni pozneje sva bila dogovorjena za priklop na računalnik pri serviserju, ki je pooblaščen za neko drugo avtomobilsko znamko, a ima po srečnem naključju tudi program in konektor za pregled Volvota. Hotel sem ugasnit ''service'' lučko in ko sva ravno tam, poveva tudi to, da ne najdeva filtra za klimo. Oni pogledajo in pregledajo cel avto in ne najdejo popolnoma nič. No potem se pa spomni eden izmed mehanikov, da pozna nekoga, ki servisira Volvote na pooblaščenem servisu (imena servisa in serviserja ne bom napisal da ne bi imel kdo težave). Serviser Volvotov potrdi naše sume, da moj letnik sploh nima filtra za klimo. Po eni strani vesel, po drugi pa jezen kot hudič.
Zakaj jezen? ZATO!!!


S črno barvo so prečrtani očetovi osebni podatki, z roza pa sta podčrtana filter za zrak (to je filter za zrak, ki gre v motor) in zračni filter oziroma filter za klimo (zrak, ki gre v kabino). Oba sem podčrtal zato, da ne bi slučajno prišlo do mešanja enega in drugega filtra.
Po podatkih, ki sem jih zbral so mojemu očetu, ki je bil lastnik avta pred mano, večkrat zaračunali zračni filter, ki ga avto sploh nima. Kako hudiča so ga potem menjali.
Na sliki se razvidno vidi da je bil avto servisiran na servisu Lekše, tako da ne nameravam skrivat kdo je mojega očeta prinesel okoli, pomembno pa je tudi dejstvo, da se zračni filter pojavlja na več računih ne samo na tem, ki je slikan in objavljen.
Kakšno mnenje o pooblaščenem serviserju vozil Volvo, Avto center Lekše, imam jaz, verjetno veste.
Po pravici vam povem, da si srčno želim, da bo moj post videl nekdo iz AC Lekše, v računalniku preveril moj primer, (iz tega razloga nisem skril cene servisa na računu) me kontaktiral in mi razložil da je prišlo do nesporazuma. V tem primeru bom seveda to objavil, saj moj namen ni škodovati poslovanju kvalitetnega in korektnega podjetja, pač pa le informirati uporabnike foruma o korektnosti dotičnega podjetja.


Dodati moram pa tudi to, da smo bili drugače s serviserjem zelo zadovoljni, avtomobila sta bila vedno v najboljši kondiciji in nas nikoli nista pustila na cesti.

[ Uredi 13 dec 2006, 07:56 ]
Na vrh
arhi
13 dec 2006, 07:58
Član #123
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 22:48
Objav: 7
Škoda, ker ne morem na srečanje, ker mislim, da bi mi lahko še dosti povedali o avtu v živo.
Mislim, da ga bom peljal še na servis v zvezi z vpoklicom Volvotov, ker po prebranem spada zraven. Včasih avto nekaj trza, pa še nosilec motorja je menda za zamenjat, kar pa so mi na servisu rekli (Lekše), da pri teh km ni nič posebnega. Se moram samo odločit ali Interclass ali Lekše.
Na vrh
arhi
13 dec 2006, 08:08
Član #123
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 22:48
Objav: 7
Glede na izkušnje Tomaža40 bi bilo koristno kar v delavnici zraven stat, pa opazovat kaj se dela in kaj tudi vprašat. Bi dobil najboljši vpogled v stanje avta.
Na vrh
Torkel
13 dec 2006, 09:38
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
Živijo,

bral sem že post, ki si ga skopiral. Bodi brez skrbi. Hvaležen sem ti zanj. Zaradi tvojega posta in zaradi tega, ker domnevam, da serviserji živijo najbolje od prodaje rezervnih delov, sem pri pregledu računov vedno zelo pozoren. Morda nebi bilo slabo, če se v imenu foruma obrnemo na AC Lekše in naj pojasnijo napako, ki so jo zakuhali. Sam mislim, da so v tvojem primeru pri obračunu dela, kot predlogo, uporabili račun od drugega volva. Precej malomarno pa je to, da niso preverili, kaj je bilo na vozilu zamenjano. Ker imajo vse račune v računalniku so pač vsakih ob servisu potegnili ven stari račun in vedno si colal še filter klime.

Sam imam pač tako politiko, da pri napakah, kot je tvoja, z vsemi silami napadem tistega, ki je napako storil, torej servis. Upam, da je Lekše toliko korekten, da bi napako priznal. Pri prejšnjih vozilih (VW in Opel) sem po napaki, ki jo je v obračunu storil servis, zamenjal servis. Pokazalo se je, da sem šel iz dežja pod kap in kmalu sem se vrnil k prvem servisu.

Toliko z moje strani. Vsekakor pa se strinjam, da se napake, ki jih najdemo na srevisih objavljajo. A menim tudi, da bi o tem moral biti obveščen servis in naj se na to odzove. Če se ne bo, bo pač to slab znak za servis.

LP

Aleš
Na vrh
Ivo
13 dec 2006, 10:23
Član #39
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13
Objav: 276
arhi ... nocem te spravljati v slabo voljo ... ampak 70k km na 5 let starem avtu iz italije?
tam delajo v povprečju 20-25k km na leto ne tko kot v slo 15k km, tko da je vprašljivo realno stanje ... kar se interclassa tice ... se ne morm znebit filinga da so totalni loleki in da nimajo pojma kaj počnejo z avtomobili, res ... isto lekše šel kupiti žarnico v petek ... mi rece mudel na prodaji razervnih delov ... ja vam je ne morem prodati, ni električarja ... kot da ne ve ker more dat ...mislim haloooo... fora je da pomojem ti avti ki jih prodajajo, jih v bistvu ne prodajajo ampak so samo posredniki, torej avtov sploh ne pregledajo niti nič ... sam kaj mormo ... mal bo treba zajokat glasno pa bo ...
Na vrh
Tomaz40
13 dec 2006, 10:25
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984

Kot forum se ne da nič narest. To bi moral jaz, kot lastnik enostavno it k njim in jim razložit kako stvari stojijo, ter zahtevat povračilo denarja. Problem je, da je bil lastnik avta takrat moj oče, torej jaz ne morem nič, ker takrat tudi nisem plačal tistih računov. Oče se s tem ne misli ukvarjat, saj se ne gre za kakšne visoke zneske. Gre se za vsaj 3 (po mojem mnenju do cca 5) filtrov, katerih cena je cca 5 jurjev, torej nekje od 15-25 jurjev.

Se strinjam s tabo, da so vzeli račun drugega avta in potem spreminjali postavke, ter pustili tole notri, ampak potem so najverjetneje identično stvar počeli pri vseh S/V40 modelno leto 98. Ali je bilo zanalašč ali ponesreči ne vem, vendar to niso edine nepravilnosti, ki sem jih opazil pri njih, saj so očeta prinašali okoli tudi z motornim oljem.

Na vsakem računu je postavka 5,3 litra olja Castrol, na šipki pa je bilo po vsakem servisu olja nekje na polovici vmes med oznakama min in max. Ko sem sam menjal olje sem v motor natočil točno 5 litrov in je bilo olja na šipki do oznake max. Torej so očeta tudi na vsakem rednem servisu prinesli okol za cca 0,8l olja. Še to povem, da sem takrat menjal tudi filter za olje (menjava lahko vpliva na nivo olja) in da sem imel čez nekaj 100 prevožnih kilometrov še vedno olja do max (torej se oje ni prelilo v kakšen prekat v karterju ali podobni, kar bi lahko vplivalo na nivo olja).

Če povzamemo: Servis kot tak mislim da je dober in njihovega dela ne kritiziram, vendar se mi zdi pod vsako kritiko, da si dovolijo takšno poslovanje. Moje mnenje je, da to delajo ves čas in pri vseh vozilih te serije.

Glede obveščanja servisa: Verjemi, da vsi serviserji vedo za ta forum, če prej niso, je za to poskrbel Branko s svojimi težavami. Vsak uporabnik mi lahko piše na ZS ali na E-mail in z vsakim se brez težav pogovorim.

Še enkrat lahko ponovim moj zadnji odstavek v prejšnjem postu, če ga je kdo slučajno spregledal:
Po pravici vam povem, da si srčno želim, da bo moj post videl nekdo iz AC Lekše, v računalniku preveril moj primer, (iz tega razloga nisem skril cene servisa na računu) me kontaktiral in mi razložil da je prišlo do nesporazuma. V tem primeru bom seveda to objavil, saj moj namen ni škodovati poslovanju kvalitetnega in korektnega podjetja, pač pa le informirati uporabnike foruma o korektnosti dotičnega podjetja.
Na vrh
Blaž
13 dec 2006, 10:56
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
arhi je napisal(a): ...

Glede na izkušnje Tomaža40 bi bilo koristno kar v delavnici zraven stat, pa opazovat kaj se dela in kaj tudi vprašat. Bi dobil najboljši vpogled v stanje avta.


Prvo pozdravljen!

Bom reku, da je to kr moja praksa - avta še ni kdo šraufal al pa servisiral brez moje prisotnosti! Res, da je marsikomu to sitno al pa celo smešno, ampak še takrat se dogajajo napake, jih je pa za odtenek manj, poleg tega lohka še kej sam porihtaš doma, če vsaj prbližn veš za kaj se gre!

Kot drugo pa si mel res smolo, da je blo vse to treba menjat!
Jst sm sedaj do 90.000 km menjal samo končnike stabilizatorjev, poleg rednih servisov seveda.
Kar se pa diskov tiče, pa mi je sumljiv in se mi zdi, da avto ni bil najbol čuvan in lepo vožen - moje mnenje!

Drgač pa se te dele od rok do ležajev da zlo lepo obnovit in je neprimerno cenej, ampak po moje se to vseen bl splača kot pa nove dele gor dajat, ker itak nič ni večno, zdrži pa skor tojk kot nov original del cenovno pa je neprimerljivo, saj tud če zamenjaš enkrat z originalnim delom ali pa v istem času dvakrat obnovljen del si še vedn v plusu!
Bom pa še enkrat reku, da je to čist osebno mnenje, vem pa da nekateri striktno prisegajo na original!
Na vrh
Hong Kong
13 dec 2006, 15:05
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Da napisem se moje mnenje glede servisov v Sloveniji.

1. Summit Avto NE priporocam ker imajo samo v tem letu veliko reklamacij na nestrokovno delo in tozbo od mene.

2. Interclass se mi tako kot Ivotu zdijo neresni, saj ko sem vprasal, da mi zamenjajo sedez ker je neudoben je tip rekel" ma to ne bomo menjali saj bo isto" ceprav mi danes menjajo kompleten sedez free v garanciji na servisu Volvo DUMIDA v Pesnici pri Mariboru.

3. Volvo DUMIDA Maribor ti priporocam zaradi resnosti in dobrega postenega odnosa do stranke, brez nategovanja ali slabe montaze.Ceprav diske nisem imel ne vem kaj znucane so mi v garanciji ponudili, da zamenjajo diske in ploscice gratis ker so mal vibrirale.

Maribor ni tako dalec, da enkrat na nekaj mesecev skocis gore in naredis servis ali popravilo.Priporocam.

Ce si avto kupil pri Interclassu in je iz Italije, pomeni samo to, da se ukvarjajo z preprodajo Italijanskih zgonjenih jajc ker ponavaljam, ni avta v Italiji, da je redno servisiran, saj so tako skrti Italijani, da ga terajo dokler gre in preden je za menjavo pol avta ga prodajo.Vse ostale price, ja avti iz Italije so lahko tudi dobri...ja par kosov na 100 prodanih pri nas.Zivel 9 let v Italiji in vem.
Ne bodi naiven vse ostalo so samo storije ljudi kateri so slisali, njihov avto je iz Italije itn...kva kva nakladanja.

Volvo v Italiji zapomni si kupujejo potniki trgovci ki naredijo ogromno km, zelo retko kdo kupi Volvo zaradi druzine.Samo poslovno.Davki in cena Volva ter zavarovanja so tako draga v Italiji, da si jih lahko privoscijo samo firme katere vse te stroske dajo v podjetje.Privatnik zelo tezko.Poglej mal nivo vozil na 10 avtomobilov v Italiji= nizji razred 8 kom, 2 avta visji razred. In ta km mi se zdi neverjetna.
To je moje mnenje in izkusnje z servisi in Italijo.

[ Uredi 13 dec 2006, 15:09 ]
Na vrh
Aleš
13 dec 2006, 22:20
Član #64
Prijavljen dne: 16 nov 2006, 17:39
Lokacija: KRANJ
Objav: 140
Pozdravljen, tudi sam sem pred kratkim kupil V70 D5 letnik 2002 prevoženih 147000 (italjanski). Avto sem drugi dan zapeljal na Dumido pri MB (trenutno živim v KR). Avto so pregledali in prejšnji petek so mi naredili veliki servis+ redni servis+ menjava diskov in ploščic spredaj. jaz sem zadovoljen in moj glas gre Dumidi (y)
lp Aleš
Na vrh
arhi
14 dec 2006, 11:15
Član #123
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 22:48
Objav: 7
Za vse napotke sem zelo hvaležen. Sedaj sem si že ustvaril sliko, predvsem kako s servisi. Sem vseeno mislil, da vsaj pri Volvotu malo dajo na to kdo se ukvarja z njihovim imenom. Vaše napotke bom vsekakor upošteval.
Pri poreklu avta (iz Italije) me tolaži malo to, da je bil tam samo dve leti potem pa ga je imel en gospod iz Ljubljane. Ko ga je kupil je imel avto cca 30000km.
Na vrh
Blaž
14 dec 2006, 11:34
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Samo za informacijo o servisih malo širše ne samo pri nas.

Pred kratkim sem bral nekje, da so v Nemčiji naredili raziskavo o avtomobilskih servisih!

Pri njih so gladko zmagali volvo servisi in to na vseh področjih!
Od kvalitete do prijaznosti in ustrežljivosti!

Pri nas pa.................no ja!
Na vrh
Hong Kong
14 dec 2006, 15:34
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Evo da potrdim se odnos do stranke.Pred minutko dobim e mail od servisa Dumida, da vse poteka po planu in da bo avto gotov v petek popoldan kot je dogovorjeno in tocno uro testne voznje in prevzema.
Obvestijo te in se lahko pripravis.Pohvala DUMIDA VOLVO MB.

[ Uredi 14 dec 2006, 15:35 ]
Na vrh
BOB
06 jan 2007, 15:48
Član #117
Prijavljen dne: 08 dec 2006, 23:45
Objav: 67
Predvcerajsnjim bil na Dumidi naredili servis na V70 D5, nalozili najnovejso programsko opremo, ugotovili zakaj avto tezko vziga, narocili vbrizgač (šobo), ga vceraj montirali, spotoma popravili se naftni grelec motorja, ki je kadil. Danes zjutraj avto vzgal kot grom, grelec ne kadi vec. Vse naredili tocno v minuto, bil zraven, spotoma preizkusil novi S80 :-p, aja se narocil gumijaste tepihe (zelo ugodno), in si cedil sline nad volvom 1800 ki ga rihtajo. Zelo pozitivna izkusnja, tudi cenovno, čeprav je šoba pravo malo bogatstvo.
Na vrh
AljAž
07 jan 2007, 12:02
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
BOB, kaj so ti naredili z grelcem motorja? A so ti ga zamenjali ali samo spucali? Ker ta del sem jaz že menjal..pa menda ne bi bilo nujno...?
Na vrh
BOB
08 jan 2007, 00:28
Član #117
Prijavljen dne: 08 dec 2006, 23:45
Objav: 67
Zamenjali smo regulator pritiska, ki ima ponavadi to napako da malenkost pušča in potem nafta teče po obodu grelca, kjer nepopolno izgori in od tam dim. Druga varianta tudi pogosta je da vleče zrak pri spoju cevi na tank in potem zračni mehurčki povzrocajo dimljenje. Bil sem pa presenecen, da je bil grelec kljub izdatnemu dimljenju torej neizgorevanju notri čist in ni bilo potrebno nič čistiti.
Na vrh
Blaž
08 jan 2007, 15:41
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Na Dumidi nastavili timing vbrizga in zamenjali senzor za DSTC!

Kvalitetno in korektno!

Priporočam Dumido! (y)
Na vrh
AljAž
08 jan 2007, 15:52
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
BOB je napisal(a): ...

Zamenjali smo regulator pritiska, ki ima ponavadi to napako da malenkost pušča in potem nafta teče po obodu grelca, kjer nepopolno izgori in od tam dim. Druga varianta tudi pogosta je da vleče zrak pri spoju cevi na tank in potem zračni mehurčki povzrocajo dimljenje. Bil sem pa presenecen, da je bil grelec kljub izdatnemu dimljenju torej neizgorevanju notri čist in ni bilo potrebno nič čistiti.


A to ti je kadilo ko je bil avto mrzel in si ga mrzlega ugasnila ali pa na semaforju? Ker to je mani delal lani in so mi popravili na Summitu, nek "kabelbaum"; cca 50K(sit).
Na vrh
Tomaz40
08 jan 2007, 17:06
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
AljAž je napisal(a): ...

BOB je napisal(a): ...

Zamenjali smo regulator pritiska, ki ima ponavadi to napako da malenkost pušča in potem nafta teče po obodu grelca, kjer nepopolno izgori in od tam dim. Druga varianta tudi pogosta je da vleče zrak pri spoju cevi na tank in potem zračni mehurčki povzrocajo dimljenje. Bil sem pa presenecen, da je bil grelec kljub izdatnemu dimljenju torej neizgorevanju notri čist in ni bilo potrebno nič čistiti.


A to ti je kadilo ko je bil avto mrzel in si ga mrzlega ugasnila ali pa na semaforju? Ker to je mani delal lani in so mi popravili na Summitu, nek "kabelbaum"; cca 50K(sit).



BOB ni ugasnila avta, ampak ga je ugasnil.
Na vrh
BOB
08 jan 2007, 17:19
Član #117
Prijavljen dne: 08 dec 2006, 23:45
Objav: 67
Sej nisem nc uzaljen. Kadilo je pa zmeraj ko je bil webasto prižgan , ko sem ga ugasnil (ne avto ampak Webasto) je pa še posebaj hudo pokadilo. Zdaj je pa samo en cisto majčken oblaček ko webasto ugasnem kar je pa čisto normalno. 8-)
Na vrh
AljAž
08 jan 2007, 18:39
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
OK, tiskarski ŠKRAT.
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 28, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete