Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 / XC90
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(S80 D5, 2005) Servisi in priročnik za uporabo

Avtor objava
D5usan
23 apr 2009, 16:44 Predogled tiskanja
Član #1118
Prijavljen dne: 23 apr 2009, 15:44
Objav: 9
Dober dan želim.
Sem zelo vesel ker sem našel vašo stran.
Pred mesecem in pol sem kupil rabljen Volvo S80, uvožen iz Italije. Posledično sem zraven dobil servisno knjigo in navodila za uporabo v Italijanskem jeziku.
A bi mi lahko kdo skeniral prvih nekaj strani servisne knjige tam ko so tabele na koliko kimometrov se kaj menja?
Isto bi rabil priročnik za uporabo, ga mogoče kdo več ne rabi, ali pa če mi ga kdo lahko skopira in pošlje s plačilom po povzetju?
Če sem prav seznanjen je menjava olja na 20.000 km(ker zasveti opozorilo), v avtomatskem menjalniku na 60.000 in velik servis(jermeni) na 160.000 kilometrov?
Motor je 2,4 D5-120 kW, letnik 2005.
Na pooblaščenem servisu Volvo so mi avto pregledali in menjali olje v motorju in v avtomatskem menjalniku.
Ko sem doma gledal nivo olja po servisu, sem ugotovil, da je olje zelo črno že, a sem naredil komaj 2000 km od servisa. Kdaj olje v dizlu postane črno?
Ali se da kako ugotoviti, če je bilo olje v motorju in avtomatskem menjalniku dejansko res menjano? Ali je pa bilo menjano samo na računu, ker je bil zeelo velik?
Koliko vi plačujete mali servis/veliki servis? Komu res zaupate, ker jaz bom pri naslednji menjavi olja stal zraven avta in mehanika.
Čudno mi je bilo tudi to, da so kar hoteli opraviti veliki servis, čeprav ima avto komaj 122.000 km, veliki servis se pa dela za D5 na 160.000. Ne?
Kilometri so realni, ker sem preveril avto po številki šasije pri pooblaščenem servisu in se ujemajo vsi podatki.


Hvala za odgovor in pomoč,

D5usan


Na vrh
alfaromeo
23 apr 2009, 22:14
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Pozdravljen na portalu.

Servisni intervali so na 20kkm, olje v avtomatskem menjalniku je priporočljivo menjati na 60kkm, veliki servis je na 160kkm.

Mali servis je na pooblščenem nekje 350€, veliki je pa blizu 900€.

Ali je bilo olje menjano je praktično nemogoče ugotoviti.
Na vrh
strojnik
03 maj 2009, 10:29
Član #1031
Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11
Objav: 134
Živjo.

Vidim da imava zelo podobne vozove. Za navodila v slovenskem jeziku jih imam jaz, ampak bi jih bilo potrebno skopirati, tako da me lahko pokličeš na 040/58-26-26 da se dogovoriva kako in kaj.

Glede servisov pa tako, sem malce spraševal okoli
...redni servis + menjava olja v avt. menjalniki:
- Dumida: nekaj čez 300€
- Interclass: nekaj čez 500€
- Lekše: cca. 500€

Zakaj taka odstopanje v cenah mi ni jasno...

LP

Rok

Na vrh
alfaromeo
04 maj 2009, 11:51
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Zato, ker na dumidi zamenjajo v menjalniku zgolj "par" litrov olja, pri Lekšetu pa "celotno olje" menjlanika.
Na vrh
strojnik
05 maj 2009, 20:26
Član #1031
Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11
Objav: 134
Kako lahko v menjalniku zamenjajo samo "par litrov olja" ali pa vse olje?
Na vrh
volhart
05 maj 2009, 20:38
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Pri uradnem serviserju je vedno drago, sploh zaradi DDV in dragih delovnih ur tudi z DDV. Jaz vedno plačam okrog 350 EUR. Vendar pa bom sedaj dločene stvari opravil sam, zahtevnejše pa prepustil uradnim serviserjem. Kolk pa gre olja v menjalnik, da je takšna razlika v ceni?
Na vrh
Damijan
05 maj 2009, 20:48
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
avtomatik ima ločeno olje v diferencialu in pa v "prestavljalnem" delu. Zato je potrebno oboje ločeno izpuščati. Mislim ,da gre potem v menjalnik okrog 9 litrov olja.

Ima pa avtomatik tudi filter olja, ki pa je integriran in ne zunanji, kot filter motornega olja.

Primer, ki sem ga opisal, sem videl pri Lanci Thesis z AisinWarner avtomatskim menjalnikom. Zašuštrali so ga ravno s polovično menjavo olja in pa serviser sploh ni vedel, da ima menjalnik oljni filter.
Na strošek serviserja je bil menjalnik zamenjan z novim ZF-om.
Na vrh
strojnik
05 maj 2009, 21:39
Član #1031
Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11
Objav: 134
Ja pa sej sta diferencial in menjalnik ja fizično ločena...in kolikor je meni znano se v difu ne menja olje in je doživljensko? A se motim...ker že večina menjalnikov (tu so večinoma mišljeni ročni) imajo doživljensko olje, kaj šele diferenciali...

Kako točno je pri volvotu pa "še" ne vem...če pa so zašuštrali bod pa tudi odšuštrali...vse je bilo plačano
Na vrh
Damijan
06 maj 2009, 19:21
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Ročni menjalnik ima isto količino olja za menjalnik in dif. Ločena sta pač le fizično, kolikor morata biti, a sta v istem ohišju in v istem prostoru.

Avtomatik pa ima menjalnik in dif v istem ohišju, vendar sta znotraj ohišja prostorsko ločena. In zato je potrebno izpuščati olje ločeno iz obeh prostorov, ker olje se med prostoroma ne pretaka.

V osnovnih uporabniških navodilih je olje v menjalniku, tako manualnem kot avtomatskem, res doživljenjsko.
V resnici in servisnih navodilih, nevidnim uporabnikom, pa lepo piše, da se pri manualnih menjalnikih, ki jih imajo potovalni in neobremenjeni avtomobili, olje menja na najkasneje 120 000 km oziroma časovno dobo 10 let. Pri avtomatskih menjalnikih pa je menjava olja na 70 000 km. Verjetno proizvajalci že vedo, zakaj so to napisali v servisna navodila.
Poleg tega pa je tudi menjalniško olje temperaturno obremenjeno in s tem počasi spreminja svojo strukturo in lastnosti.

Za avtomatske menjalnike pa je tudi pomembno, kaj se vlije vanj. Veliko serviserjev ne ve, da je za določen menjalnik bolje sintetično kot polsintetično olje. Pri polsintetičnem olju, ki je temperaturno občutljivejši, v hladnem stanju lepo pretika. Ko je ogret se pa pojavi cukanje pri prestavljanju.
Na vrh
AljAž
06 maj 2009, 19:24
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
A ne bi bilo potemtakem tudi smiselno odstraniti opilke na magnetu, ki je v menjalniku??
Na vrh
strojnik
06 maj 2009, 19:30
Član #1031
Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11
Objav: 134
Damijan še vedno ne vem, zakaj bi bilo potrebno menjavat olje v diferencialu, saj le to ni tako obremenjeno kot olje v menjalniku...
a to tud proizvajalci predpisujejo ali ne?
Na vrh
Damijan
06 maj 2009, 19:44
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
@Aljaž: meni se zdi logično, da bi jih odstranil. Je pa res, da se ne ve, kako je naučen serviser in ali pri opravljanju dela misli s svojo glavo!

@strojnik: predpisujejo kompletno menjavo v menjalniku + filter olja v avtomatskem menjalniku. Toplota pa se prenaša preko vseh stičišč in tak otudi olje v difu trpi toplotne obremenitve, čeprav verjetno malo manjše kot v menjalniku.
Na vrh
AljAž
06 maj 2009, 19:53
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Potem bi najbrž moral že kar razstaviti cel menjalnik

Malo za hec, Damijan to ti nabijaš, ker si tako navajen od AR, Lancie ipd. italijanskega... Hehe.
Jaz sem v manualih do sedaj zasledil le priporočilo za avt. menjalnike, ki so voženi v težjih razmerah.
Na vrh
Damijan
06 maj 2009, 21:44
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Žal vsa IT "sranja" uporabljajo boljši, ZF-ov avtomatski menjalnik. Prve Lancie Thesis imajo Aisina in jih menjajo za ZF. Superiorni VOLVO pa ima tudi AisinWarner menjalnik, ki pa še zdaleč ni primeren za zahtevnega voznika. Je bilo tu na forumu že veliko problemov in težav z avtomatiki. Znanec ima pa XC90 D5, kateremu se na daljši vožnji avto ustavi z lučko napake! To pa se pojavi, ker se sistem v menjalniku zaradi obremenitve pregreje.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 58, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete