Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V50) Ali gre za akumulator?

Avtor objava
Owen
25 feb 2009, 07:59 Predogled tiskanja
Član #992
Prijavljen dne: 07 jan 2009, 14:20
Objav: 85
Včeraj mi je avto vžgal, laufal kaki dve sekundi in crknil... to se je ponovilo 5X, potem sem ga nekako le uspel spravit čez 1000 obratov, ga pol minute držal na teh obratih... in pol je delal normalno....

Ko sem se peljal mi je izpisalo sporočilo, nekako tako "baterie niedreg spanung" .... ne znam nemško, ampak približno nenako tako se je izpisalo, mogoče še kaka beseda manjka

Bil kahko to bil akomulator, ker zanimivo da verglal pa je....

[ Uredi 25 feb 2009, 18:04 ]
Na vrh
alfaromeo
25 feb 2009, 08:51
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3776
Baterija ima slabo napetost. Ali je zanič akumulator, najverjetneje, ali pa je zanič alternator. Koliko je star akumulator? Če ima 3 in več let bo verjetno zrel za menjavo.

predlagam menjavo akumulatorja ali pa obisk servisa ozrioma avto električarja.

[ Uredi 25 feb 2009, 08:52 ]
Na vrh
Owen
25 feb 2009, 08:57
Član #992
Prijavljen dne: 07 jan 2009, 14:20
Objav: 85
alfaromeo... akomulator je še original... avto pa je letnik 2005, tako da mu je rok trajanja itak potekel.... alternator smo merili in polni pri prostem teku 14.7V če se prav spomnim, tako da grem danes v lov za novim akumulatorjem....
Na vrh
alfaromeo
25 feb 2009, 09:22
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3776
ne kupi "čipšita". Kupi BOSCH ali MOLL
Na vrh
Beastmaster
25 feb 2009, 11:41
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
Jaz sem kupil na začetku zime tega, moram rečt da sem zadovoljen, 100A, pa me je prišel 130e. Priporočam.
Na vrh
Owen
25 feb 2009, 13:49
Član #992
Prijavljen dne: 07 jan 2009, 14:20
Objav: 85
Pa ni to malo dosti 100A? ... kolker sem včeraj na brzino pogledal v haubo je original nekaj čez 70A...

Hvala za namig...
Na vrh
Majkl
25 feb 2009, 17:40
Član #359
Prijavljen dne: 05 jun 2007, 22:48
Objav: 344
Beastmaster je napisal(a): ...

Jaz sem kupil na začetku zime tega, moram rečt da sem zadovoljen, 100A, pa me je prišel 130e. Priporočam.


Meni decembra po 3 dnevnem nevžiganju odpovedal akk, in kupil sem točno tega, ki ga je predlagal Beastmaster! Za 1x zadovoljen (sicer nevem kaj še bo sam...)!
Na vrh
Owen
26 feb 2009, 07:59
Član #992
Prijavljen dne: 07 jan 2009, 14:20
Objav: 85
Včeraj so mi testirali akumulator in ugotovili da je OK. Smo pa ugotovili, da ko je avto ugasnjen, ključ zunaj, mi vseeno iz akumulatorja nekaj žere tok in to 1.7 A. To je tudi razlog da imam po kakem dnevu ali dveh, ko avto stoji, težave pri vžigu.

Ma kdo kako idejo kaj bi to lahko bilo???? Sem sicer naročen na servis za drugi teden, pa vseeno .....
Na vrh
sebaveh
26 feb 2009, 16:46
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1246
Tok 1,7 A ustreza naprimer žarnici 21W. Ali pa več manjših.
Poglej če ti slučajno ne gori v prtljažniku, predalu na armaturki, pri pedalih in podobno, tudi ko imaš vsa vrata zaprta.
Na vrh
Spletna stran
aly
26 feb 2009, 18:13
Član #773
Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19
Lokacija: Kranj
Objav: 426
Preberi tole temo: Mirovni tok v avtomobilu
1.7A je mnogo preveč.
Porabnika se da enostavno najti s puljenjem varovalk in opazovanjem porabe.
Na vrh
Spletna stran
Owen
27 feb 2009, 08:11
Član #992
Prijavljen dne: 07 jan 2009, 14:20
Objav: 85
Danes sem zmenjen z kolegom, ki je električar in boma probala najt tega skrivnostnega porabnika... Hvala za nasvete, javim če bomo kaj odkrili....

Na vrh
Owen
02 mar 2009, 11:49
Član #992
Prijavljen dne: 07 jan 2009, 14:20
Objav: 85
Evo ugotovitve....

Ko so vsa vrata zaprta in ko v avtu ne gori nobena luč je poraba iz akomulatorja 1.7A, ki pa po kaki munuti pade na 0.5A in je nato kontsantna. Če pa avto na daljinca zaklenem, pa pade poraba po nekaj sekundah na minumum na nekaj miliamperov, kar pa je normalno.... Se pravi avto bo očitno potrebno zaklepat tudi v garaži, pa bo vse OK, vsaj upam.
Na vrh
croma_man
02 mar 2009, 12:39
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 606
drugač pa edina rešitev za najdit škodljivca je ampermeter med + klemo in akumulator ter puljenje posameznih varovalk iz omarice.
Na vrh
Owen
12 mar 2009, 08:17
Član #992
Prijavljen dne: 07 jan 2009, 14:20
Objav: 85
Končne ugotovitve: avto parkiram v garaži, kjer ga nisem zaklepal, zato je bil v "pripravljenosti" in takrat je poraba iz akumulatorja večja... sicer pade po kaki minuti iz 1.7A, kot sem napisal zgoraj, na 0,5A, ampak če je avto kake tri dni tako čakal v garaži, so bile težave pri vžigu zaradi skoraj praznega akumulatorja. Če pa ga zaklenem na daljinca poraba pade na minimum.. nekaj mA-rov, kar je normalno.
Zdaj ga tudi v garaži zaklepam in je v vse OK.
Na vrh
KTr1sk
22 feb 2018, 21:40
Član #12510
Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15
Objav: 70
zelo zanimiv primer, me zanima kaj točno je bil razlog da je moral biti vedno zaklenjen..da ni bilo porabnika
Na vrh
VOLVOV40
25 feb 2018, 11:36
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 544
Ko vozilo zakleneš z daljincem ali ključem gre elektronika v spanje , drugače je v pripravljenosti>
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 41, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 4861
najnovejši član: LornakJ
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 482
Prejšnje ankete