Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Oprema, dodatki in tuning
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Ksenonski žarometi

Pojdi na stran  1 2 [3] 4
Avtor objava
Ivo
07 jun 2007, 16:58
Član #39
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13
Objav: 276
emmmm ... bojda majo večinoma vsi balasti notr že filtre ki preprečijo interference...beri reporte o ugasnjeni žarnici ... drugače pa to enostavno specificiraš pri nakupu, pa če ne dela vrneš pa čao miki ...

@Yaris ... pa imajo garancijo? Na žarnice? drugače raje vzamem kit za 110€ ki ima isto garancijo 30€ pr prisparam za nakup nove zarnice ... ce-ko crkne ...
Na vrh
Volvo. 4 life
23 jun 2007, 10:18
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Lp

par dni nazaj sem zmontiral 2 xenon kita v V70 2001, kar se tice kratkih luci delujejo brezhibno, bil sem tudi na tehnicnem vceraj in vse sveti tako kot je treba, samo pac na BC ju annoying svetlikajoče se opozarja pač za žarnice! Kar se tiče pa dolgih vam pa odsvetujem ker original, ne žarnica ne luč nimata zaslonke, zatorej žarnica sveti vsepovprek - to pomeni da sveti 10 m levo in desno, 15 m v visino ( ampak ne v avto ! ) nad stojno višino človeka, samo naravnost ne , tako da odsvetujem, bom jih pa poskusil montirat v meglenke, ne prašat kako, sem pa že videl že pri velikih in zgleda zelo lepo.

Pol pravte da ta opozarjanje na Dumidi lahko odpravjo? Hvala za iformejšn, lp!
Na vrh
S60R-Ocean Race
24 jun 2007, 01:29
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Dobil sem informacijo, da se to da izklopit samo potem je funkcija javljanja pregorelih žarnic izklopljena in pač nikoli več ne opozarja na to. Bom še pa to točno preveril da bo jasno.
Na vrh
Blaž 460
29 jun 2007, 19:05
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
Mene tudi tole zanima, ker H4 so en k.... Kako je zdaj s tem uravnavanjem višine snopa in kako s homologacijo ??

Gledal sem, da imaš kit za kratke in kit za kratke in dolge. Kako je če imaš samo kit za kratke z dolgimi??

objavo popravil AljAž

[ Uredi 16 jul 2007, 00:43 ]
Na vrh
Volvo. 4 life
03 jul 2007, 09:31
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Lp.

Klical sem na Dumido in se naročil za servis za naslednji teden v sredo, mimogrede sem prašal še za izklopit to opzarjanje in mi je rekel da se ne da, se pa da zvezat en upor, to kar ste že pisal, reku je da tega sicer ne delajo, bo pa vprašal mehanika ce mi bo to usput naredu, če bo znal, ne vem. Vam sporočim naslednjo sredo!

aja, pa za SRS, pa Airbag mi tud skoz gori, aj to res kao sam tisti senzorji pod sedeži al...? Če je mogoče tema že kje odprta, prosim za link, hvala!
Na vrh
AljAž
03 jul 2007, 11:20
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
@ V70AWD: SRS lučka. Mogoče pomaga.

V bodoče si pomagaj z iskalnikom, zgoraj desno.

[ Uredi 03 jul 2007, 11:21 ]
Na vrh
circ
10 jul 2007, 18:29
Član #391
Prijavljen dne: 29 jun 2007, 16:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 75
Tud sam bi mal izboljšu vidljivost ponoči na mojem V40, pa me zanima kako izpadejo samo 'ala' xenon žarnice in kako kompleten kit? Vidu sm že par novejših S40 z xenon Zgledal hudo) pa nevem a so original tud mel v V40 xenon? A od novejšega -2000 paše luč na starejši model?
Na vrh
Spletna stran
Terminator
10 jul 2007, 19:00
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
luč paše, smerniki pa ne in če zamenjaš samo luči pa imaš stare smernike izpade grdo

drugače je pa nekaj o lučeh še v dveh temah temi: klik in klik
Na vrh
Blaž 460
16 jul 2007, 00:44
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
nekje sem bral, da rabiš uravnavanje višine snopa in pranje žarometov? ali je to res?
Na vrh
Aleš
16 jul 2007, 07:19
Član #64
Prijavljen dne: 16 nov 2006, 17:39
Lokacija: KRANJ
Objav: 140
Ja res je, pri xenon varanti rabiš uravnavanje višine snopa in pranje žarometov, da ne svetiš nasproti vozečemu v oči.
Na vrh
Blaž 460
16 jul 2007, 08:35
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
bmk komu jst svetim. to gre notri
Na vrh
bobo
04 feb 2008, 12:30
Član #500
Prijavljen dne: 15 nov 2007, 13:14
Objav: 111
prebral vse pa me še vedno zanima

1. Kako je z xenonom v v50 (l. 2004) za kratke luči? Slšal sem neke govorice, da se lahko samo zamenja žarnice? Ali so potem lahko težave na tehničnem?

2. Če se vgradi cel kit, koliko me stane skupaj z delom? Ali so v tem primeru lahko težave na tehničnem ali s policijo?

hvala za odgovore
Na vrh
Roja64
22 feb 2008, 21:49
Član #652
Prijavljen dne: 22 feb 2008, 21:36
Objav: 2
Lp

Mene pa zanima, če bi mi lahko kdo svetoval kako oz ali je mogoče, da na modelu s 40 1 generacije vgradit xenon kit???

Jaz sem jih sicer naročo pri kolegu in jih smo poiskusili vgradit, vendar neuspešno...xenon kit (H4) smo priklopili a žarometi niso delali(kratki).

Prosil bi če ima kdo kakšno informacijo kako se da to vgradit da napiše.


Hvala

Lp Rajko
Na vrh
Roja64
01 mar 2008, 14:57
Član #652
Prijavljen dne: 22 feb 2008, 21:36
Objav: 2
Kaj res nima noben kakšne informacije kako vgradit xenon kit za mojga s 40 (1 gen) volvota???


lp
Na vrh
alfaromeo
01 mar 2008, 15:59
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
klilk

Na vrh
S60R-Ocean Race
25 mar 2008, 22:09
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Imam namen v S80-tko vgradit xenonke ( me je 60-tka preveč razvadila ) pa me zanima če ima kdo kaj več informacij kako in kaj je sedaj s tem. Originalnih nebi vgrajeval ker je predrago, kakšen kvaliteten kit pa vsekakor pride v poštev. Imam prosojna stekla ter pranje žarometov tako da komplikacij nebi smelo biti?? Že zaradi "prosojnih stekel" vsaj nebo izgledalo kot da je kit ampak original, če bo potrebno bom dal luči nastavit, da ne bodo moteče.

Aja, luč i so pa takšne... Prosil bi čim več informacij...



Na vrh
Terminator
25 mar 2008, 22:16
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
frend ima xenon kit, pa se sploh ne opazi, ker svetijo belo samo on ima leče
Na vrh
Damijan
25 mar 2008, 22:20
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
"Bearex" je napisal(a): ...
Ker očitno nihče ni opazil ali prebral prispevka v gospodarski prilogi dela sem žrtvoval 0,8€ in članek kupil zato da imate vsi ki vgrajujete xenon kite malo bolj jasno sliko okrog vsega in da se zavedate kaj vas čaka ko vas bodo ustavili policaji:

Vprašanje:
Že nekaj časa opažam, da so se na naših cestah zelo namnožili avtomobili z naknadno vgrajenimi ksenonskimi žarnicami (tako imenovanimi xenon kiti). V začetku se je zdelo, da gre samo za muho enodnevnico, zdaj pa te luči opažam tudi v marsikaterem službenem kombiju in celo vozilih avtošole. Predvsem so moteča starejša vozila, ki te ponoči s temi, žal premočnimi in neprimerno nastavljenimi lučmi popolnoma zaslepijo. Kolikor vem, zakon prepoveduje uporabo naknadno vgrajenih ksenonskih luči brez hkratne vgradnje samodejnega uravnavanja višine svetlobnega snopa, in me zanima, kaj namerava policija ukreniti v zvezi s tem. Osebno mislim, da bi že ena ali dve policijski akciji s primerno medijsko pokritostjo močno pristrigli peruti zdaj že prav številnim prodajalcem xenon kitov, ki njihovo legalnost utemeljujejo ravno z nedejavnostjo policije in celo nedorečenostjo zakona.

Odgovor:
Kar nekaj časa smo potrebovali, da smo dobili zadovoljiv odziv na vaša opažanja. Najprej smo se o »xenon kitih« pozanimali pri enem od prodajalcev, ki jih ponuja tudi na spletni strani s tem naslovom. Odgovor vas bo morda presenetil: »Takšna in drugačna vprašanja dobivam od mnogih uporabnikov. Xenon kiti, ki jih ponujamo mi, imajo vse certifikate, ki so potrebni za uporabo v cestnem prometu. Dobavljamo jih predvsem iz Nemčije in tam jih v nasprotnem primeru sploh ne bi smeli prodajati. Sicer pa xenon kit obsega le elektroniko za zagon žarnice in dve ksenonski žarnici. Motorčki in elektronika za samodejno nastavitev višine luči so del samega žarometa in zato originalna dodatna oprema, ki jo vgrajuje in trži le pooblaščeni serviser, saj se od znamke do znamke ter oblike samega žarometa vozila razlikuje. Stranka lahko pri pooblaščenem serviserju vgradi samodejno regulacijo žarometov po višini in njihovo pranje ter vgradi naš oziroma katerikoli drug xenon kit in tako izpolnjuje vse zakonske postavke. Potem ni nobenih ovir za homologacijo. Kot ste pravilno ugotovili, slovenska zakonodaja res zahteva samodejno nastavitev višine žarometov in napravo za njihovo pranje, za homologacijo je potrebno še potrdilo o strokovni vgradnji.«
Tako torej prodajalec ksenonskih žarometov za poznejšo vgradnjo. Če vse skupaj enako razloži tudi stranki (morda celo zahteva, da pred vgradnjo uredi vse potrebno pri pooblaščenem servisu), bi moralo biti vse v najlepšem redu. A dvomimo. Vaše navedbe, da je na cestah vse več avtomobilov z nepravilno nastavljenimi ksenonskimi žarometi, načeloma žal potrjujejo tudi odgovori s pooblaščenih servisov. Obrnili smo se na Renault Nissan Slovenija, Porsche Slovenija in Toyoto Adrio. Takole pravijo:
Toyota Adria: »Doslej se s podobnim vprašanjem na nas ni obrnil še nobeden od naših pooblaščenih serviserjev. Prav tako Toyota nima v ponudbi kita za predelavo navadnih luči v ksenonske. Tudi če bi se pri naših serviserjih oglasila stranka z vgrajenimi žarometi, kot jih omenjate (brez samodejne nastavitve višine snopa in pranja), jim v naši pooblaščeni servisni mreži ne bi mogli pomagati, saj Toyota ne predvideva naknadne vgradnje ksenonskih žarometov.«
Porsche Slovenija: »Poznejša vgradnja ksenonskih žarometov je sicer mogoča, vendar le z originalnimi deli, skupaj s po zakonu zahtevanim pranjem žarometov in samodejno nastavitvijo višine svetlobnega snopa. Vse druge kombinacije z nekakšnimi vgradnimi kiti (ki med drugim niti niso združljivi za vgradnjo v ohišje klasičnega žarometa) so milo rečeno neustrezne in bi se v zvezi s tem vzdržali drugih komentarjev. O povpraševanju v mreži po naknadnih vgradnjah pranja žarometov in nastavitve snopa žal nimamo podatkov.«
Renault Slovenija nam je poslal kar dva odgovora. Najprej iz tehnične službe: »Po podatkih, ki so nam na voljo v katalogih nadomestnih delov in dodatne opreme, pri Renaultu ni možnosti naročanja garniture za dodatno vgradnjo ksenonskih žarometov. Za garniture, ki so v prosti prodaji, mora zastopnik oziroma distributer sam urediti formalnosti v zvezi z določili zakonodaje, ki zadeva vgradnjo takšnih žarometov (samodejna korekcija snopa in naprava za pranje žarometov), ter določiti svoje pooblaščene izvajalce. Če stranka želi v svoje vozilo, ki ima v opremi halogenska žarometa, vgraditi originalna ksenonska žarometa, kakršna sta na vozilih vgrajena že tovarniško, ji tak poseg odsvetujemo, saj je zelo drag. Gre namreč za zelo obsežna dela, ki obsegajo spremembe inštalacije v vozilu, vgradnjo ali zamenjavo številnih sklopov: novih žarometov, indikatorjev, računalnika, naprave za pranje žarometov z novo posodo za tekočino vred itn. Proizvajalec lahko le na podlagi tako celovitega posega jamči za ustreznost vozila.«
Svoj piskrček so pristavili še pri službi za homologacije: »Če stranka vgradi originalne nadomestne dele – v danem primeru sta to ksenonska žarometa z vso pripadajočo opremo –, lastniku ni treba opraviti pregleda vozila (homologacije) pri pooblaščeni ustanovi. Seveda ima Renault jasno predpisano, katere žaromete je mogoče vgraditi na določeno izvedenko. V tem trenutku v ponudbi ni kompleta ksenonskih žarometov za naknadno vgradnjo. Podrobnosti so opisane v odgovoru tehnične službe. Če stranka želi vgraditi del ali sklop, ki ni originalen nadomestni del, pa velja, da gre za naknadno predelavo vozila. V skladu z našo zakonodajo mora biti vsaka predelava na vozilu ustrezno pregledana in vpisana v homologacijo. To pomeni, da mora lastnik pri pregledu vozila predložiti dva dokumenta, in sicer homologacijski certifikat za žaromet, za katerega mora poskrbeti proizvajalec žarometa, in potrdilo o vgradnji, ki ga lahko izda samo pooblaščeni servis. V takem primeru je težava v tem, da Renault ne dovoljuje vgradnje xenon-kita, zaradi česar pooblaščeni serviser uradno ne sme izdati potrdila o vgradnji. Tega pa ne more izdati niti kak drug servis, ki ni pooblaščen za popravila vozil Renault. Enako velja za vse druge znamke vozil, ki so zastopane v Republiki Sloveniji. In še nekaj: glede na obsežnost takšnega posega, ki ustreza vsem normativom proizvajalca in zakonodaji, si ga upamo primerjati z zamenjavo enega tipa motorja z drugim (npr. 1,5 dCi z 1,9 dCi v scenicu). Tehnično je zadeva sicer mogoča, vendar je zaradi tehničnih razlik poleg motorja treba zamenjati in prilagoditi toliko sklopov in delov, da je tak poseg popolnoma nerazumen.
Na vrh
Damijan
25 mar 2008, 22:24
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
S 01.04.2008 stopi v veljavo novi zakon!!!

http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=31&L2_ID=666

http://shrani.si/f/22/MV/2pXD2yL7/img1627.jpg
http://shrani.si/f/3T/1o/YTm1vQB/img1632.jpg
Na vrh
AljAž
25 mar 2008, 22:33
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Končno pravilen pristop do tematike, Damijan.
(Najrajši bi kar zaklenil temo.)

Torej če še kdo vpraša za naknadno vgradnjo k. kita, se odgovor glasi:
"Vozimvolvo toplo odsvetuje vsakršno dodatno vgradnjo neoriginalnih ksenonskih žarometov/žarnic, t.i. ksenon kit-ov."



[ Uredi 25 mar 2008, 22:36 ]
Na vrh
Xrklub 2.5tdi
07 jan 2009, 16:46
Član #946
Prijavljen dne: 25 nov 2008, 08:33
Objav: 34
Volvo. 4 life je napisal(a): ...

Lp.

Klical sem na Dumido in se naročil za servis za naslednji teden v sredo, mimogrede sem prašal še za izklopit to opzarjanje in mi je rekel da se ne da, se pa da zvezat en upor, to kar ste že pisal, reku je da tega sicer ne delajo, bo pa vprašal mehanika ce mi bo to usput naredu, če bo znal, ne vem. Vam sporočim naslednjo sredo!

aja, pa za SRS, pa Airbag mi tud skoz gori, aj to res kao sam tisti senzorji pod sedeži al...? Če je mogoče tema že kje odprta, prosim za link, hvala!


Jaz sem imel isto napako pa so mi rekli da je komplet srs fuč rač. senzorji vse potem pa sva z kolegom malo praskala z računalnikom po prog.od avta in ugotovila da je senzor na šoferski strani preobremenjen oziroma pritisjen nekje pa smo malo plastike pošraufali sestavli nazaj,resetirali sedaj je pa že pol leta ok.
Na vrh
mp_63
22 feb 2009, 18:34
Član #1043
Prijavljen dne: 22 feb 2009, 14:31
Objav: 1
Kako je pa z naknadno vgradnjo original ksenon luči? Je res tako zelo drago? In ali ima, če ni nastavitve višine snopa, sploh smisel vgradnje teh kitov (no, bolje sveti in dobro zgleda)? Kolega ima sice na Citroenu vgrajen ksenon kit, in odkar sva ga montirala so same težave na BC Javlja napake na motorju, lihgt show na armaturki... Postavil ga bo ven.
Na vrh
Plesko
22 feb 2009, 18:44
Član #15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53
Objav: 937
Če ne misliš dat original ni astronomsko drago, je pa res v kolikor si misliš to vgradit, si obvezno vgradi še nivomat (predvsem zavoljo drugih voznikov), ter pranje žarometov v kolikor nimaš (Oboje za potrebe homologacije).
Na vrh
Volvo. 4 life
22 feb 2009, 19:37
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Jaz bi takole rekel. Original xenon je drag, se ne splača. Plug&play xenoni so prehitro kvarljivi, povzročajo preveliko preglavic in po vrhu vsega so kaznjivi!!

Jaz sem velik fan xenona in zadevo sem pri trenutnem avtu rešil na sledeč način. Vgradil sem si samo xenon kit za dolge luči... zakaj??

- glede na to, da z navadnimi lučmi nič ne vidiš, tudi s xenon žarnicami nič baš bolje ne vidiš npr. v mestu, oz. po cestah kjer je veliko avtomobilov ali pa obcestnih luči
- neuporaben je xenon tudi kadar se voziš po neosvetljenih cestah in je pred tabo avto in po možnosti tudi za tabo ali pa nasproti, potem imaš cesto dovolj osvetljeno

kje pa je xenon več kot uporaben?? Tam, kjer so neosvetljene ceste, kjer ni avtomobilov, noč pa je črna kot No, tukaj pa ti tudi kratki xenon ne pride nič v poštev, ker dolge navadne luči svetijo bolje
Na takih cestah, ali pa katerikoli cesti, kjer lahko uporabljaš dolge luči, pride v poštev " dolgi " xenon. Računalnik ti ne javlja ničesar ( pri novejših ne vem, vendar je zadeva preprosto rešljiva ), življenjska doba se za 10x podaljša, saj ga ne uporabljaš tako pogosto, pa še kaznjivo NI! Kot sem rekel, brez xenona NE morem, zato sem se odločil za to varianto, ki je meni neprecenljiva!!

Po želji ...
Na vrh
bvogri
22 feb 2009, 20:00
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Samo dodatek ksenon kitov je miljavžent... in pokvarljivost je močno različna. Od kakšnega kitajskega dreka neke vzdržljivosti nemoreš pričakovat.... obstajajo pa tudi kvalitetni.
Glede luči pa je najprej potrebno obnoviti parabole.
Na vrh
sebaveh
22 feb 2009, 20:31
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Problem xenona v dolgih lučeh pa je, kadar želiš blendati. Ali pa kadar je dosti prometa in moraš pogosto preklapljati med kratkimi in dolgimi.

A je že kdo poskusil vgraditi kit v delovne luči, na kakšen delovni stroj ali traktor? Kako se obnese?

[ Uredi 22 feb 2009, 20:35 ]
Na vrh
Spletna stran
Volvo. 4 life
22 feb 2009, 20:44
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
sebaveh je napisal(a): ...

Problem xenona v dolgih lučeh pa je, kadar želiš blendati. Ali pa kadar je dosti prometa in moraš pogosto preklapljati med kratkimi in dolgimi.



To preprosto NE drži. Ko poblendaš je xenon 100% aktiven, se pravi posveti s polno močjo! Kar pa se preklapljanja tiče, pa ni popolnoma nobenih težav. Ko je xenon polno napolnjen se drži vsaj minuto ali 2 do naslednjega vklopa, zato s tem ni nobenih težav. Konec koncev, pa potrebuje 3-4 sekunde da sveti polno, tudi v tem ne vidim težav!
Na vrh
alfaromeo
22 feb 2009, 21:11
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
sebaveh je napisal(a): ...

A je že kdo poskusil vgraditi kit v delovne luči, na kakšen delovni stroj ali traktor? Kako se obnese?


Pomojem je boljše imeti "dobre" luči in vgraaditi 130W žarnice.
Na vrh
Plesko
22 feb 2009, 21:18
Član #15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53
Objav: 937
Nevem če bi s tem rešil problem, saj bi ti parabole kaj hito naparilo na šipo in bi bilo še slabše, ksenon bi prišel prav saj je hladen

Se mi pa dopade ptičkova rešitev , saj ima prav da če potrebuješ ksenon ga največkrat pri dolgih lučeh
Na vrh
sebaveh
22 feb 2009, 21:52
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Omenil sem zato, ker se xenon (po mojem občutku) prižiga ravno toliko časa, dolker imamo povlečeno ročko. In še to ponavadi delamo na hitro. Poleg tega pa je bila še na drugem forumu debata, kako bi naj takšno kratko prižiganje skrajšalo življenjsko dobo.
Lahko pa rečem da pri s/v40 s H7 lučmi, xenon sploh ni potreben. Res da se še nisem peljal s tem modelom, ki bi imel to original vgrajeno, ampak navadne halogenke mi vseeno popolnoma zadostujejo.
Na vrh
Spletna stran
magic2k
06 apr 2009, 07:47
Član #1001
Prijavljen dne: 15 jan 2009, 10:46
Objav: 2
Jst sem imel na Passatu 92 100W žarnice pa so mi vsi rekli da bo parabola crknila, pa je 7 let držala, pa sem pol avto prodal, in potem sem kupil passata 94, ki ima H1 žarnice, pa sem dal kitajca Xenon, pa mi je delal BP 3 leta, pa sem avto prodal kolegu, pa mu še zdej dela BP, no, na trenutnem XC90 imam pa itak originalne Xenonke. toliko o parabolah in kitajcih....

[ Uredi 06 apr 2009, 07:48 ]
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 [3] 4

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 33, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete