Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Oprema, dodatki in tuning
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

chip tuning

Pojdi na stran  1 [2] 3 4 5
Avtor objava
volvo5er
04 feb 2009, 12:50
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Ja tako nekako je bilo mišljeno, da tankaš 100ko namesto 95ke. Klenkanje:
Iz prejšnjih poglavij vemo, da termični izkoristek krožnega procesa raste s povečanjem kompresijskega razmerja. Spričo tega bi morali stremeti, da dosežemo na koncu kompresijske faze čim višje tlake, če ne bi v praksi obstajale določene ovire. Pri Ottovih motorjih, kjer komprimiramo mešanico goriva in zraka, ne smemo dopuščati samovžiga niti pojava klenkanja. Klenkanje je v glavnem odvisno od goriva ali bolje, od odpornosti goriva proti klenkanju.

Bencinski motor klenka takrat, kadar poleg vžiga zaradi iskre z vžigalne svečke nastane tudi samovžig zmesi goriva in zraka. Samovžig, ki sproži sočasen vžig na več mestih, povzroči prehitro sunkovito zgorevanje, saj se plamen lahko razširi s hitrostjo celo nekaj 100 ms/s in tlak postane previsok (slika 6), sledi močan sunkovit zvok, ki ga imenujemo klenkanje. To povzroči večjo mehansko in toplotno obremenitev ročičnega mehanizma, obenem pa se zmanjša tudi moč.

Klenkanje pri pospeševanju nastane predvsem, kadar pospešujemo ob polnem plinu in nizki hitrosti v visoki prestavi. Največkrat ga povzročata gorivo s prenizkim raziskovalnim oktanskim številom in nepravilno nastavljen vžig.

Klenkanje pri visoki hitrosti največkrat nastane v zgornjem območju vrtilnih frekvenc in predvsem pri polni obremenitvi. Zaradi hrupa v notranjosti vozila, ga največkrat pravočasno ne zaznamo. Tudi tukaj je največkrat vzrok gorivo.
Na vrh
croma_man
04 feb 2009, 12:54
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
pero - a nima ta motor knock senzorje? torej senzorji ki zamikajo predvžig in pa nastavljajo mešanico glede na oktane bencina? Vsaj kolikor se spomnem takrat ko so mene zajebaval ko si jih potem menjal, je to njihova naloga.

Kuku-man (ptiček) : pri čipanem pa itak pozabi na 95 ker je že 100ka naša porazna, tankaj enkrat na shellu 102 al pa v italiji imajo mislim da 103. A whole new world pa kakih 30 konjičev zravn.



[ Uredi 04 feb 2009, 12:54 ]
Na vrh
Volvo. 4 life
04 feb 2009, 12:57
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Odlična razlaga

.. upam, da s tem ne bom mel problemov!
Na vrh
Mihc V50 T5
04 feb 2009, 13:06
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Ko je že ravno govora o bencinu me zanima ,da naprimer uzamemo OMW 100 oktan pa Agip 98 oktan kater je povešem boljši?
Če večina pravi da ima Agip najboljši bencin v SLO!
Na vrh
Yaris
04 feb 2009, 13:08
Član #118
Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25
Objav: 141
Sam obljubljajo pa kar ornk porast konjičev in navora 55HP in 70 Nm , s tem da jim samo pošlješ računalnik gor. Se prav če se zamenja še komplet izpuh maš ene 65HP dodatnih za 1000 EUR.

Volvo 4.life dej ko boš dobil mal sporoč kakšni so občutki oz. če se da dej avto na valje.Ker mene tud mika tole. Vprašanje kje auspuh dobit mi je že T 5-R rešu (hvala)
Na vrh
Volvo. 4 life
04 feb 2009, 13:08
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Joj, to je pa že miljon tem odprtih. Na žalost so ugibanja samo subjektivna, zaradi pomanjkanja objektivnih dokazov
Na vrh
Volvo. 4 life
04 feb 2009, 13:13
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
http://en.bsr.se/products/list/bsr-downpipe/

Komplet downpipe maš tukaj, za 900-1000 € dobiš že z lonci, materialom za mounting, vsem... bi pa prej reku kakih 20+ HP, kot pa samo 10

Samo potem imaš posamezne stopnje čipanja in pa posamezne stopnje predelav, ki se morajo ujemati, da je čip kar se da sorazmeren. To pa je seveda spet odvisno od firme, kakšno znanje ima. Na žalost vsaka stvar za sabo potegne drugo, to pa potegne €€€€€

Bom sporočil
Na vrh
volvo5er
04 feb 2009, 13:26
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
croma_man je napisal(a): ...

pero - a nima ta motor knock senzorje? torej senzorji ki zamikajo predvžig in pa nastavljajo mešanico glede na oktane bencina? Vsaj kolikor se spomnem takrat ko so mene zajebaval ko si jih potem menjal, je to njihova naloga.


Seveda jih ima, samo tudi ti knock senzorji očitno pri določenih pogoji ne morejo preprečiti klenkanja pri taki moči ob uporabi slabega bencina, zato pa predelovalci ne garantirajo optimalnega delovanja motorja z manjoktanskim bencinom.
Na vrh
Yaris
04 feb 2009, 13:33
Član #118
Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25
Objav: 141
Komplet auspuh bo prišel 525 EUR, 3''. Jah proizvajalc pa obljublja 14 konjičkov.
Se bi lahko za kakšen group buy zmenil, če je še kdo interesent
Na vrh
Volvo. 4 life
04 feb 2009, 13:34
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
volvo5er je napisal(a): ...

... zato pa predelovalci ne garantirajo optimalnega delovanja motorja z manjoktanskim bencinom.


Kaj šele garancije na karkoli... v SLO daš cca 700€ za čip, potem pa imaš 150€/leto doplačila za garancijo. Kar pa sem po forumih bral, pa to ni garancija ne na motor, ne na menjalnik, ne na noben sklop, ki naj bi bil vezan na tunanje motorja. Edina garancija kar jo dobiš je, da ti dajo nazaj noter orig. čip, pa se j****
Na vrh
volvo5er
04 feb 2009, 13:46
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
RICA ti da garancijo

Jasno pa je, da ti na tvoj motor, menjalnik, avto ne bo noben tuner dal nobene garancije.
Na vrh
Volvo. 4 life
04 feb 2009, 13:51
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
volvo5er je napisal(a): ...

RICA ti da garancijo



Si si pa pozabu pod * prebrat

* only for cars not older than 1½ year and less than 75.000 km
Na vrh
croma_man
04 feb 2009, 14:16
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
BSR ima podružnico v Hessnu v nemčiji, iz celja 866 km, spomladi bom imel pot tam mimo in se bom probal dogovorit za elektroniko za tisti dan. Men jo morjo nujno pisat direkt na avto ker je že enmalček predelan
Na vrh
volvo5er
04 feb 2009, 14:41
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Volvo. 4 life je napisal(a): ...

volvo5er je napisal(a): ...

RICA ti da garancijo



Si si pa pozabu pod * prebrat

* only for cars not older than 1½ year and less than 75.000 km


Sej zato je pa dodan za garancijo.
Na vrh
Volvo. 4 life
06 feb 2009, 11:44
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Chip tuning a Volvo

Vse kar ste si kdajkoli želeli vedeti o čiptuningu..... pa niste vedeli, koga bi vprašali! Mislim, da je tukaj VSE ...

ena izmed FAQ tem:

... A look at the stock ECU:

The maps in the stock chip will only reach to ~6300rpm and 10psi of boost (7psi stock + 30-40% of adaptability) on a stock car. After that the chip will guess (and interpolate) the values.

The maps and routines in the stock chip are there to run the car and also pass emission testing even if it is under very difficult conditions like dirty injectors, clogged fuel filter, carbon builup in the head, bad oil and extreme heat and cold on top of that. To keep the car running problem-free the resulting HP of the B230FT (to name one example) is 165HP. The maps are not even near to being optimal for maximal performance. The maps are basically made to be emissions friendly and fuel saving. They are not for performance at all.

The acceleration enrichment is made for 7-10psi only.

A look at the chipped ECU:


By chipping the ECU the maps are extended as far as the A/D converters can read. This means that the chip will use all the resources in the ECU and its sensors. The chip will have maps for as much as the ECU´s components are capable of (virtually unlimited if you have the right hardware connected to the ECU).

The acceleration enrichment is made for as much as the A/D converters can read and are more refined to give better driveability.

The routines for how the ECU should handle different load situations and transitions are performance oriented.

The AFR targets are altered for performance, driveability and power and is much more efficient than the stock chip.

The load signal sent to the EZK is also altered and refined.

Overall it will not use more or less fuel than the stock chip. But remeber that to make power you need more fuel and boost so if you have a heavy right foot it will of course consume more fuel.

The stock injectors max out at a little over 15psi and the AMM max out a little bit later, so that is the limit of the hardware in a stock car that has been chipped. The limit is not in the ECU itself. If you want even more power you will have to use larger injectors and a larger AMM in conjunction with your other upgrades.

Since the chip has extended the maps to the limit but the size is still 16x16 cells, the increments between the numbers in the cells are larger than stock. But this doesn´t mean that it is any more crude or have noticeable less resolution than the stock chip....


[ Uredi 06 feb 2009, 11:48 ]
Na vrh
noj
06 feb 2009, 13:59
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Mihc V50 T5 je napisal(a): ...

Ko je že ravno govora o bencinu me zanima ,da naprimer uzamemo OMW 100 oktan pa Agip 98 oktan kater je povešem boljši?
Če večina pravi da ima Agip najboljši bencin v SLO!


Ene 3-4 leta nazaj, so delali novinraji Dela test med 4 slovenskimi črpalkami. Prvo mesto je zasedel Mol, tesno za njim je bil Agip, nato pa kar dosti slabša rezultata OMW-ja na tretjem, in Petrola na četrtem mestu. Test je pokazal, da imamo kvalitetnejše gorivo, kot ostale države bivše juge, in pa slabša kakovost proti bolj razviti evropi.Nažalost testa ne najdem na internetu, časopisa nimam več.

Na internetu pa je test 52 bencinskih servisov na Hrvaškem, kjer se je na prvo mesto uvrstil Tifon (v lasti Mol-a), za njim pa so sta bila OMW in Petrol, najslabše gorivo pa ponuja Ina. Nažalost Agip-a ni v testu.

Res je, da večina, prisega na Agip in Mol, pri šibkejših motorjih sem opazil razliko v prid Agip-u in Mol-u, pri močnejših nisem. Sedaj ali kaj daš na to, ali ne, je tvoja odločitev. Moje mišljenje je, da že mora biti nekaj na tem, če toliko ljudi po forumih hvali Agip in Mol, pritožb čez njiju ni, nato je še zelo veliko pristašev OMW 100-oktanskega bencina, nad Petrol-om nobeden ni navdušen in ga tudi nobeden posebno ne hvali. Plus moji osebni testi.

Kar se tiče dobave bencina, mislim da gre takole:
1.Petrol in Logo-turški derivati
2.OMW-uporablja nemško-avstrijske derivate
3.Agip in MOL naj bi uporabljala italijanske derivate

Mogoče je razlog ravno v dobavi iz različnih koncev evrope...

Pardon za

[ Uredi 06 feb 2009, 14:01 ]
Na vrh
Mihc V50 T5
06 feb 2009, 14:29
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Hvala Noj.

Zdej pa tko sm gledu za mojga na BSR pa Evolve, pa me zanima kakšna je razlika če je downpipe 3'' pa potem izpuh 2,5''(tako imajo pri BSR) Pri Evolvu je pa oboje enako se mi zdi?
Potem pa glede čipa, če pri BSR uzmameš stage 3, se pravi čip in downpipe z izpuhom dobiš = 220KM na 278KM in 412Nm.
Pri Evolvu ti pa smo za malenkost spremenijo software pridobiš +35KM in +37Nm pa se mi zdi da ti nudijo več garancije. Z downpip-om in izpuhom dobiš +10KM od Evolva.
Samo če primerjam zvok izpuha je od BSR boljši od Evolvovga kaj je razlog v razliki zvoka ?

Hvala Miha
Na vrh
lupen
06 feb 2009, 15:47
Član #160
Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36
Objav: 383
Petrol in OMW,dobavljajo derivate od skupnega dobavitelja in prvič slišim da od turkov,mimogrede,sam sem zaposlen že dvajset let na firmi ki se z tem ukvarja in moram še povedat,da 98oktanski bencin prihaja iz Italije.Lep dan in še lepši vikend
Na vrh
noj
06 feb 2009, 20:17
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
lupen je napisal(a): ...

Petrol in OMW,dobavljajo derivate od skupnega dobavitelja in prvič slišim da od turkov,mimogrede,sam sem zaposlen že dvajset let na firmi ki se z tem ukvarja in moram še povedat,da 98oktanski bencin prihaja iz Italije.Lep dan in še lepši vikend


Podatki so iz interneta, zato niso 100% zanesljivi. Kar se tiče dobave Petrola in OMW-ja od skupnega dobavitelja, mi je zanimivo, zakaj ne ponujata enakega dizelskega goriva in pa zakaj tudi Petrol ne ponuja 100-oktanskega goriva. Zanimiva tržna politika...
Na vrh
noj
06 feb 2009, 20:20
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Mihc V50 T5 je napisal(a): ...


Samo če primerjam zvok izpuha je od BSR boljši od Evolvovga kaj je razlog v razliki zvoka ?

Hvala Miha


Mislim, da je lahko drugačen zvok samo posledica različnih izpušnih sistemov. Poglej kako dober zvok ima recim focus st, proti tvojemu. Ista mašina, drugačen izpušni sistem... Pomoje bo to to.
Na vrh
Kelvan
08 feb 2009, 11:05
Član #796
Prijavljen dne: 25 jun 2008, 16:12
Objav: 470
se malo offtopic... kako je pa z dizlom?
sam nisem opazil neke vecje razlike, razen da pri Petrolovem mogoce malo bolj kadi
Na vrh
Spletna stran
Volvo. 4 life
08 feb 2009, 13:04
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
prosim če se debata o gorivih nadaljuje v primernih temah:

Bencin Vs dizel

Kje tankate najpogosteje
Na vrh
Mihc V50 T5
08 feb 2009, 13:16
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Je kak strokovnjak na forumu, ki bi znal svetovat katera firma tunanja je najbolj priporočljiva in da neškoduje preveč motorju?
Ker sem govoril z gospodom prodaje pri lekšetu in je rekel naj ne dajem tunat kar enim slovencem, ker mi bojo čist z j... motor in turbino zraven. Priporočal mi je Evolve samo za več KM se mi zdi BSR kar uredu, samo nevem kako dolgo mi bo potem zdržal motor eno leto potem pa generalka al kaj?

hvala
LP Miha
Na vrh
Volvo. 4 life
08 feb 2009, 13:33
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Lej, če bi si prebral vse FAQ par postov višje, bi malo bolje spoznal kaj chip tuning sploh je. Dobil bi tudi odgovor na prašanje, koliko časa ti bo zdržal motor... čip tuning, pravzaprav pripomore k boljšemu in bolj optimalnemu delovanju motorja. Nikakor naj ne bi zmanjšal dobo motorja ali njegovih komponent oz.sestavnih delov. Je pa res, če je zadeva šalabajzersko narejena, potem je lahko učinek ravno obraten. Jaz sem se za firmo www.hi-tuning.com odločil, ker sem na Turbobricks.com prebral vsaj 20 strani o njihovi sposobnosti, delovanju, izkušnjah, itd... po njihovih besedah, so najboljši na svetu, kar se tiče tunanja Volvakov. Kaj je zdaj res in kaj ni, in kje morda tiči kak zajec v grmu za po mojem mišljenju borih 400€, bomo pa videli. Kot sem rekel, ta teden sporočim vtise, koliko kilometrov pa bo motor še naredil, bomo pa videli

p.s. poleg tega imaš na Turbobricksih vsaj 10 strani dolgih postov zadovoljh in manjzadovoljih uporabnikov njihov čipov!

[ Uredi 08 feb 2009, 13:36 ]
Na vrh
Mihc V50 T5
09 feb 2009, 14:28
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Najlepša hvala za odgovor.
Pred kratkim se je zgodilo nekaj zelo čudnega, čipan Audi 3.0 TDI Q se mu je pri avtomatskem menjalniku zlomila ena palica ki drži zobnike še pred tem pol leta nazaj mu je pa počil blok na motorju in so morali kupit nov motor.
Zaradi tekih stvari mene skrbi
Na vrh
Volvo. 4 life
09 feb 2009, 16:01
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Ok, Audi, BMW, VW, sploh pa dizel.... nč nenavadnega Volvo, švedska, skandinavska miselnost ... druga zgodba! Počakaj da dobim ECU nazaj, da ti lahko s prve roke povem, kako in kaj! Nasvet dneva, pa naj bi bil: ne tunaj avta na balkanu
Na vrh
Poršejčkov at
09 feb 2009, 21:16
Član #745
Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53
Lokacija: Zgornje Pirni?e
Objav: 263
Moj je "čipan" na 195 HP (iz 163 HP). Imam avtomatski menjalnik in "sune k'svina". Resno.

Čipal ga je že prejšnji lastnik (Avstrijec, l. 2007 na Dunaju pri firmi SKN (Nemški tunerji), Podružnica Wien).

SKN imaš tudi v Ljubljani (Podružnica), kjer so mi zadevo pregledali julija 2008. Zadeva deluje odlično, res pa je, da "pokadi kot Titanik" ko pohodim do dna.



Zakaj sem jim zaupal. Znanec, ki je partner pri družbi je najprej čipal Volvota XC90 D5 od njegovega očeta in ves čas deluje OK.

Program je drugačen za ročne in za avtomatske menjalnike.

LP, Ivo

Kontakt SKN-a: Matej ali "Blue GTI" iz VW Foruma: http://www.skn-tuning.si/

Cena je pa višja kot pri npr RSR-ju.

Na vrh
Volvo. 4 life
13 feb 2009, 16:54
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Evo, danes dobil avto Zaenkrat so vtisi mešani, pa vendar pozitivni kar se da! Čisto na uč lahko za1x rečem samo, da je očutek za 20% boljši, kaj kako zakaj, pa bom opisal v parih dneh! Avto dela ko šus

Za1x smo na Stage 0, se pravi menjali smo samo čip. Drug teden me čaka pa še menjava filtra ( zaprti tip ) za športnega, menjava olja in pa seveda komaj pričakovani Blowoff

Lep vikend
Na vrh
volvo5er
13 feb 2009, 17:27
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Volvo. 4 life je napisal(a): ...

Za1x smo na Stage 0, se pravi menjali smo samo čip.


A-a, zdaj si na Stage 1
Na vrh
RollingStone
13 feb 2009, 17:40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Točno. Stage 0 je izpraven szock voz. Stage 1 je pa čip, oziroma po nekaterih standardih še neke drobnarije zraven.
Na vrh
Volvo. 4 life
13 feb 2009, 18:08
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Rolling, rajš povej vtise o vožnji!!

S stage 0, sem mislil bolj v kakšnem stanju je avto, se pravi STOCK kar se da!! Vem pa da je čip stage 1, vendar je treba povdarit, da na avtu ni bila spremenjena oz. opravljena nobena modifikacija razen čipa!
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2] 3 4 5

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 49, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete