Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V50, 2.0D) EGR ventil

Pojdi na stran  [1] 2 3 4
Avtor objava
Airborne
25 nov 2006, 16:15 Predogled tiskanja
Član #73
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:01
Objav: 27
Pri našem V50 se je na zadjem servisu pojavila napaka EGR ventila, serviser je rekel da je to pogosta napaka na tem motorju in da bodo zamenjali ventil brezplačno, če je avto še v garanciji. Žal avto ni več v garanciji, ampak smo vseeno prosili serviserja če je možna brezplačna menjava kljub temu. Seveda je rekel da to težko ampak da se bo vseeno pozanimal in naj ga čez par dni pokličemo, po nekaj dneh je rekel da še ne ve in naj ga spet pokličemo čez 3dni, seveda po še treh dneh spet ni nič novega vedel in rekel naj ga ponovno pokličemo čez tri dni, no in tudi po desetih dneh ni imel odgovora.

Meni je bilo zadosti in sem šel brat veliko tujih Volvo forumov (slovenski je bil takrat offline) in ugotovil, da je problem EGR prisoten pri večini 2004/05 s40/v50 2.0D in da gre za to, da se naberejo na njem saje in motorček, ki ventil odpira ni dovolj močan, da bi ga lahko odpiral ko se nabere veliko saj, za zapiranje ventila pa skrbi vzmet, ki ravno tako ni dovolj močna da bi lahko zaprla ventil ki ga prekrivajo saje. Prvi poskus Volva za rešitev tega problema je bil izdaja novega SW upgrada, ki je poslal večji tok do motorčka EGR ventila in naj bi se s tem le ta lažje odpiral/zapiral, vendar to ni bilo dovolj dobro saj je nenehno nalaganje saj preveliko. Pred kratkim pa so rešili problem z izdelavo novega izpopolnjenega EGR-a ki ima močnejši motorček ki skrbi tako za zapiranje kot tudi za odpiranje ventila in popolnoma rešuje problem.

Vse te moje moje ugotovitve z obrazložitvijo da sem prisoten na mnogo tujih in slovenskem Volvo forumu, sem poslal direktno na Volvo Headoffice v Zagreb in prejel v enem dnevu tale odgovor:
"Dear Sir,



I use this opportunity to thank you for your letter and trust that you will continue to be satisfied

with your Volvo V50.



You are right about the EGR valves – the new and improved version is available and it solves issues

with sticking valves in open/closed position. Volvo’s care for the environment is a logical extension

of Volvo’s care for our customers and since EGR valve issue is above all environmental issue, your

complaint should be solved regardless of the fact that your vehicle is out of warranty (3rd year).



Please contact your local authorized dealer or Volvo service to sort out this complaint.



Thank you and best regards,



---------------------------------------------------------------------------

xxx yyy

Technical Support and Training

Volvo Car Austria GmbH,

Branch Office Zagreb

Zavrtnica 17, 10000 Zagreb, Croatia

phone + 385 1 6064 574, fax + 385 1 6064 "


Seveda sem ves vesel sporočil zadevo na servis, kjer še vedno niso nič vedeli in so zahteveli da jim pokažemo mail, po nekaj dneh pa so tudi sami potrdili da so govorili z Zagrebom in da bodo zadevo zamenjali brezplačno.
Avto ima sedaj nov EGR in dela super.

Samo ne morem pa preko grenkega občutka da bi nam pooblaščeni Volvo serviser z veseljem zaračunal 80000SIT za menjavo EGR ventila, če se nebi sam potrudil, pozanimal in poslal maila v Zagreb. Zanimivo je pa tudi to da oni kot pooblaščeni serviser za Volva, v desetih dneh niso (?) sposobni zvedeti tega, kar sem jaz zvedel v enem dnevu s pošiljanjem enega maila.


Ta moj post je namenjem vsem lastnikom Volvov s40/v50 2.0D letnikov 2004/05 ki so izven 2 letne garancije, da boste vedeli, da je EGR ventil serijska napaka in ste upravičeni do brezplačne menjave le tega, tudi v Sloveniji.

lp


[ Uredi 23 jul 2007, 14:13 ]
Na vrh
AljAž
25 nov 2006, 16:34
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Fino si se pozanimal! Seveda naši serviserji bi ti zaračunali novi del in menjavo, po možnosti bi usposobili starega in ga vgradili novi stranki (po drugi opciji reklamirali matični firmi),...razliko pa vtaknili v žep. Tako to gre v malem slovenskem turbokapitalizmu...
Na vrh
Airborne
25 nov 2006, 17:02
Član #73
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:01
Objav: 27
Tako je, točno tega sem se tudi jaz bal, ampak milsim da zdaj so vgradili novega saj naj bi bilo 1leto garancije na zamenjanega.
lp




[ Uredi 26 nov 2006, 11:37 ]
Na vrh
tomazKK
25 nov 2006, 18:23
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Kupil si najlepšega Ford Mondea. :|

Je pa zakon, da to o EGR deliš s ostalimi. Če bi slučajn še kdo mel probleme. (#)

[ Uredi 25 nov 2006, 18:31 ]
Na vrh
Airborne
25 nov 2006, 19:50
Član #73
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:01
Objav: 27
O avtu in izvoru motorja ter vsem ostalem smo se pred nakupom podrobno pozanimali, pa smo se vseeno odločili za nakup, ker avto ima ravno to kar starša potrebujeta, je karavan, dizel, 136KM, dober za vleko počitniške prikolice, dvopodročna avtomatska klima, abs, dstc,elektrika, cel kup airbagov, dovolj prostora za dva odrasla človeka in Bernskega planšarja v prtljažniku, in vseeno ni prevelik, pa še Volvo je. Druga izbira bi bil A3 Sportback, vendar mi je Volvo veliko lepši in deluje bolj resno in elegantno, pa še dobili smo rabljenega zelo ugodno in avto je kot nov.

lp



[ Uredi 25 nov 2006, 19:54 ]
Na vrh
Hong Kong
25 nov 2006, 21:45
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Airborne.Se nekaj casa zaradi vlozene tozbe ne bom objavljal nic a trikrat hujsi primer je bil moj z istimi dealerji iz Zagreba in servisi v Sloveniji.Tocno tako dokler se nisam sam zavzel in sel zadevi do konca na Svedsko ta isti servis bi nas dral in mene in vse ostale se naprej s taksnimi poskusi.
In je cisto prav, da javno objavis svojo zgodbo brez da bo brisana.Vsima nam je jasno za koga se gre.Zadnji primer je bil radio "v okvari" in so mu zaracunali 186.000 Sit, klima "nov software" da bo delovala 25.000 Sit...vsi racuni so bili zavrnjeni in ne placani ter je prejel opravicilo...ce bi bil tiho pusiona.Sploh ni bil radio modul, sploh ni bil kriv software klime...V Zagrebu izvajajo slab trening za Slo podrocje in pika.
Samo tako naprej.
Besede gen. dir. VCC :
Nikoli prav nikoli kupec Volvo vozila ne sme dati cez vse tisto kar ste Vi dali da ste prisli na Svedsko.Bodite prepricani da se bom osebno zavzel da uredim kompletno mrezo od Dunaja dalje in o akcijah Vas bom obvestil v kratkem.
nadaljevanje sledi... (au) (y)

[ Uredi 25 nov 2006, 21:47 ]
Na vrh
Airborne
25 nov 2006, 22:56
Član #73
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:01
Objav: 27
Hong Kong sem prebral z velikim zanimanjem vse tvoje objave o nestrokovni amaterski vgradnji dodatne opreme v tvojega XC90 Oceanrace, še na starem forumu in sem res zelo razočaran nad Sum... in ti dam v vsem popolnoma prav, še več, tudi zaradi tega sem se odločil, da v našem primeru stvari vzamem v svoje roke.

Upam da ti tožba popolnoma uspe!


lp
Na vrh
Hong Kong
26 nov 2006, 09:23
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Hvala. Tukaj ni vec kaj a bo uspela tozba ali ne.
Kratko in jasno izvedensko mnenje ne more pobiti nobeden
sodni izvedenec saj je najvisja instanca VOLVO CAR CORP.
naredila pregled pred sanacijo, slikala, zapisnik uradno z
2 cleni, sef servisa, nadzorni, se 2 vajenca sta gledala, pazi
samo gledala, izjava na njihovem pravnem oddelku je trajala
40 min., potem so se lotili popravila 2 dni in so se po 2 dneh odlocili
da ne bojo popravljali taksen amaterizem ker je vse skupaj bilo
nevarno za odpiranje airbegov kaj so vse rezali in vezali z Iskra
relejom od optike dalje.Saj je relej ustvarjal 2 razlicne motnje interference
in nekaj funkcij glavnega racunalnika sta bile skurjene, niso delovale.
Tako da so se odlocili, da vse zamenjajo in postavijo avto v tovarnisko stanje
in tedaj je seveda vse delalo po pravilih VCC.Dali so mi polno skatlo vseh opticnih kablov in ostalih elektricnih s konektroji , ter instalacijo katero so spulili ven.Prej bojo priznali in placali napako boljse bo za njih in za celotno mrezo Volvo na vzhodnem delu Evrope.

Tozba.Ah zdaj naj jih dir.iz Svedske mal uredi.Saj je rekel ce ne bojo
placali v 8 dneh od sprejema dopisa pred tozbo naj tajnici sporocim
in da bo on uredil interno v Volvu.Sam potem bojo letele glave je rekla tajnica
da naj se ne sekiram vec, da uzivam v Volvo vozilu saj je to prvi namen.
Prvo za pretrpljena nespostovanja stranke Volvo vse te mesece
in nategovanja po mailih in v Mb.odskodnina.
Placilo vseh dnevnic in stroskov za dni katere nisem delal in sem okrog letal
od enega servisa do drugega.Placilo kompletnih stroskov poti na Svedsko vkljucno za se eno osebo.Unicenje novega vozila po 15 dneh od nakupa ter unicenje armaturnega dela avta bo -8 % od nabavne cene vozila morajo placati, instalacije in zadnje zaradi dokazanega zmanjsanja varnosti vse te mesece 30.000 Euro odskodnina saj se airbagi nebi odprli v primeru nesrece z taksno instalacijo.
Nic ne pretiravam ne jaz ne sef servisa, samo mi je rekel, da sem se vozil v oklepnem zelezu brez airbegov.

Njegova beseda in tehnicni zapisnik so najvisja instanca v Volvu.
Stric od Primoza ki dela 40 let in se par struckotov iz Finske v Volvu ter eden
Slovenc iz Pesnice ki dela leta in leta ni mogel verjeti da sem uredil z
g. Wikmanom zadevo in da sem od njega osebno sprejet.
Samo to je rekel.So trije direktorji in on je eden od tistih kateri ima
palico na vseh projektih.Ne moremo verjeti da ste do njega prisli.Je osebno glavni za projekt XC90 in ko bi videli njegovo zgrazanje nad Zagrebom, nad tistim dealerjem...sam je reko...on je dal v Mb izjavo, da vam racunajo popravilo.Bom jaz od Dunaja dalje dal celotno mrezo...
par gasterbajterjev kateri so delali na traku tukaj pred leti zdaj mislijo
da je to privatna garaza in nespostovanje licence in pogodbe je huda krsitev.
Naj jaz izpadam ne vem kaksna crna (bah) bmk.Drago sem placal vozilo.
Se enkrat ti povem placali bojo vse do zadnjega denarja vkljucno z mojim nerviranjem in podtikanjem v Mariboru da moram jaz placati sanacijo. :tongue:
(yn)

[ Uredi 26 nov 2006, 20:03 ]
Na vrh
Airborne
26 nov 2006, 11:35
Član #73
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:01
Objav: 27
Super ste uredili, pa čisto prav je da plačajo za svoje napake. Upam da se bo kaj spremenilo na boljše in da se take stvari ne bodo več dogajale.
lp
Na vrh
Damijan
26 nov 2006, 11:59
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Saj tale EGR ventil ni problem smo pri dotičnih Volvotih. Je splošen problem pri vsaki avtomobilski znamki. Najceneje je, če avto ni v garanciji, da ventil blindiraš. Vstaviš ploščico med glavo in ventil. Zadeva pa na izpuh čisto nič ne vpliva.

Druga možnost pa je, da EGR enostavno odmontiraš, ga sčistiš in montiraš nazaj.
Na vrh
Airborne
26 nov 2006, 20:24
Član #73
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:01
Objav: 27
Ja Damijan tudi to je ena od možnosti, samo ko avto na računalnik priključiš kaže napako EGR ventila.
Mislim pa tudi da so naredili en SW upgrade ki ne prikaže EGR napake, če je ta odklopljen, samo je bolje ga res blindirat.
Na začetku ko so se prvič začeli pojavljati problemi z EGR(sem prebral na tujih forumih) je šel avto t.i "limp home mode" kar je pomenilo da je motor deloval v varnem načinu, kar je pomenilo da avto ni imel nič pospeškov in so bili primeri ko so se lastniki pritoževali da so skoraj doživeli nesrečo ko se jim je med prehitevanjem nenadoma vklopil limp mode in je avto zgubil vso moč. No nato so izdelali že omenjen nov software ki kljub okvari EGR-a ni vključil zasilnega režima delovanja motorja in tudi ni javil napake na armaturi ampak samo pri priklopu na računalnik(tako je bilo v našem primeru).
lp


[ Uredi 26 nov 2006, 20:30 ]
Na vrh
Hong Kong
27 nov 2006, 07:55
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Airborne je napisal(a): ...

Super ste uredili, pa čisto prav je da plačajo za svoje napake. Upam da se bo kaj spremenilo na boljše in da se take stvari ne bodo več dogajale.
lp



Da resnicno upam za vse "vas" da se bo na bolje spremenilo.Pisem za vas ker jaz tam nikoli vec ne dam moj avto ali prestopim prag.V kratkem (jan-feb)bom kupil se eden avto a zal ne pri njih.Naj se vprasajo a licenca Volvo dovoljuje taksen odnos in usluge za nas stranke. (?)


[ Uredi 27 nov 2006, 07:57 ]
Na vrh
Blaž
27 nov 2006, 08:25
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Airborne hvala za te informacije, ki bodo marsikomu koristle, čeprav je bil v času tvojega problema tale forum ofline!

Ja vsak se mora pač o stvari pozanimat, ker zastonj itak noben nč ne da!

Upam, da ti bo zdej volvek služil tko k mora!
Na vrh
samos1111
29 mar 2007, 09:32
Član #264
Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03
Objav: 71
Zanima me, če ste ista reč nanaša tudi na V70 D5 2003 ali ne. Hvala!
Na vrh
S60R-Ocean Race
29 mar 2007, 16:07
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Ne, ker V50 2.0D ima sicer od Volva predelan motor Peugeota, D5 pa je čisti Swedish engineering

[ Uredi 29 mar 2007, 16:08 ]
Na vrh
AljAž
22 okt 2007, 21:42
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Za informacijo; trenutna podaljšana garancija na EGR ventil pri 2.0D motorjih(letnik 2004) je 4leta oz. 120.000km.

[ Uredi 22 okt 2007, 22:30 ]
Na vrh
zzafro
23 jan 2008, 16:12
Član #583
Prijavljen dne: 14 jan 2008, 19:04
Lokacija: Ptuj
Objav: 10
Pozdravljeni…. Vozim VOLVO V 50 letnik 2004 (junij). V zvezi menjave EGR ventila so mi na servisu DUMIDA pred enim dnevom pojasnili, da je garancija pri menjavi le tega 50 % časti VOLVO 50 % plačaš sam. Mi lahko kdo pojasni če imajo prav.

Na vrh
alfaromeo
23 jan 2008, 16:25
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Če je res podaljšana garancija, potem ne vidim razloga, zakaj bi plačeval.
Na vrh
AljAž
23 jan 2008, 17:13
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Ja meni so isto rekli. Odvisno od tega, ali je avto star manj ali več kot 3 leta.
Na vrh
S40
04 feb 2008, 18:29
Član #618
Prijavljen dne: 04 feb 2008, 18:02
Lokacija: NM
Objav: 3
Sem lastnik volva S40 2.0D letnik 2005. Kupil sem ga pred letom dni. Pred kratkim se je pojavila napaka EGR ventila. Na servisu so mi pojasnili, da garancije ni, ker servis za leto 2006 ni vpisan v servisno knjižico. Avto je uvožen in kupljen pri avtohiši v Sloveniji. Takrat je imel 31000 km. Pred kratkim je bil servisiran na 40000 km. Kje bi dobil dodatne informacije? Problem je podoben, kot pri Airbornu. Ta stvar stane cca. 400€. Hvala za odgovore.
Na vrh
AljAž
04 feb 2008, 18:35
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Vprašaj še na kakem drugem pooblaščenem servisu. Rabiš samo VIN (številka šasije).
Na vrh
AljAž
08 feb 2008, 00:47
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
@Ciril: si popravil zadevo?
Na vrh
S40
12 feb 2008, 14:47
Član #618
Prijavljen dne: 04 feb 2008, 18:02
Lokacija: NM
Objav: 3
nisem še uspel... verjetno pa bom šel k dumida v maribor...
Na vrh
AljAž
12 feb 2008, 15:27
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
A voziš se pa lahko normalno?
Na vrh
S40
13 feb 2008, 16:14
Član #618
Prijavljen dne: 04 feb 2008, 18:02
Lokacija: NM
Objav: 3
med vožnjo ni nobenega problema. samo ponavadi prvič ne vžge.
Na vrh
AljAž
09 apr 2008, 17:34
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Turbolenza je napisal(a): ...

..
-ERG ventil najbrž lahko "odklopijo" samo pooblaščeni serviserji?


Sem se posvetoval s serviserjem. Stvar je preprosta, 15s dela, ampak kot pravim ni nujno, da bo avto delal normalno. Lahko bo javljal napake. Meni jih ni, ker ima software za "ignoriranje" napake na egr.
Sicer pa ga odklopiš tako, da odklopiš konektor elektrike na morčku (4 na sliki). Stvar se nahaja za motorjem na desni strani (ko gledaš proti avtu). Stran moraš sneti plastični pokrov motorja.


Na vrh
S-40
16 sep 2008, 08:59
Član #860
Prijavljen dne: 23 avg 2008, 14:22
Lokacija: NM
Objav: 26
Lep pozdrav vsem skupaj.
Imam S-40, 2.0D letnik 2004 in me zanima pr koliko kilometrih prbližn pa gredo po zlu tile EGR ventili?
Hvala
Na vrh
S-40
14 jan 2009, 10:12
Član #860
Prijavljen dne: 23 avg 2008, 14:22
Lokacija: NM
Objav: 26
Lep pozdrav,
očitno imamo podobne težave. Imam S40 letnik 04 2.0D 136Km in avto normalno vžge in ima normalne obrate, tudi med prestavljanjem vse do tretje brzine ima normalno moč med tem ko med vožnjo npr. po avtocesti z četrto, peto in šesto brzino, nima motor nobene moči in se lepo "cijazm" po 110km/h-120km/h in npr. ko prestavim iz pete v šesto mu tok padejo obrati, da ne gre nikamor naprej z šesto. Zanimivo, da se mi je to pojavilo ob nizkih temperaturah. Še bolj zanimivo pa je to, da npr. različni dnevi ob enakimi temperaturami enkrat avto dela enkrat pa tko kot sem opisal. še bolj zanimivo pa da sem za hec dal v rezeroar aditive proti zmrzovanju nafte in je delalo normalno. Aja pa servis je bil delaN PRED ZIMO 11.11.08 filtri.
Se komu kaj sanja kaj pa kako v zvezi z tem primerom?
Hvala.
--------------------------------------------------------------------------------

[ Uredi 28 jan 2009, 21:32 ]
Na vrh
bobo
22 jan 2009, 09:39
Član #500
Prijavljen dne: 15 nov 2007, 13:14
Objav: 111
tudi moj avto (v50 2.0) je doletelo, pri cca 160.000 km, težko vžiganje, premalo moči..., priklop na tester je pokazal ERG ventil, predvidena cena popravila/zamenjave 470€ na Interclassu. Kako je šlo poročam v rubriki servisi.
Na vrh
S-40
24 jan 2009, 18:05
Član #860
Prijavljen dne: 23 avg 2008, 14:22
Lokacija: NM
Objav: 26
Hvala,
Pr men je pa tko. Vžiga vedno zelo lepo kot mora. Edinkar pospeškov in končne moči nima kot bi jo moral imeti. Recimo, zdele imam že 750KM brez teh problemov. Dela kot navit. A pol je možn, da, če je EGR ventil, da enkrat dela in enkrat ne dela. Sepravse sam od sebe poprav za nekaj časa? Res pa tudi to, da vtem času, vteh 750KM ko mi avto zdej dela normalno se je tud ozračje mal otoplilo.
Na vrh
bobo
26 jan 2009, 13:45
Član #500
Prijavljen dne: 15 nov 2007, 13:14
Objav: 111
sam sem že kakšne pol leta opažal slabšo moč oz. malo nezvezno pospeševanje v 5 in 6 prestavi na avtocesti - rahlo cukanje. pred parimi dnevi pa je zadeva napredovala, vžgal je šele v tretjem poskusu, potem pa bil čisto brez moči. Po nekajkratnem gnanju v obrate pa sem lahko speljal. Zadeva je vsekakor tečna + stroški, vendar glede na to, da se je to zgodilo pri cca. 160000km nekako gledam na to kot normalno. Bi me pa zelo jezilo, če bi se to zgodilo do 100000km
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2 3 4

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 52, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete