Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

AWD in Volvo

Pojdi na stran  1 2 [3] 4 5
Avtor objava
AljAž
03 jan 2008, 15:00
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

...
p.s.: Na hitro kako bi ocenil sedaj Quattro vs. AWD?

Moteča (negativna) razlika je pri počasnem speljevanju XC70 - občutno in slišno je kopanje prvih koles na spolzki podlagi (ali pa pesek na asfaltu), dokler se vklopijo zadnja. Nasploh se mi zdi sistem neprimeren za počasno premikanje, "lezenje" po spolzki podlagi. Zahvaljujoč DSTC-ju pa so končne zmogljivosti podobne, oziroma avto zmore tudi kak klanec, ki ga pogon s torsen diferenciali in brez sistema proti zdrsevanju nebi. Sicer pa mi ni všeč tudi to, da se avto v hitrih ovinkih ne obnaša ravno kot 4x4 -dokler prvi kolesni par ne koplje.

V kolikor bi hotel avto 4x4 zaradi užitka po hitri vožnji skozi ovinke, se ne bi odločil za AWD. Morda je kaj bolje z Instant Traction, zagotovo pa je povsem druga zgodba s pogonom v R modelih.

[ Uredi 03 jan 2008, 15:02 ]
Na vrh
Volvo. 4 life
03 jan 2008, 15:36
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
AljAž je napisal(a): ...

S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

...
p.s.: Na hitro kako bi ocenil sedaj Quattro vs. AWD?

Moteča (negativna) razlika je pri počasnem speljevanju XC70 - občutno in slišno je kopanje prvih koles na spolzki podlagi (ali pa pesek na asfaltu), dokler se vklopijo zadnja. Nasploh se mi zdi sistem neprimeren za počasno premikanje, "lezenje" po spolzki podlagi. Zahvaljujoč DSTC-ju pa so končne zmogljivosti podobne, oziroma avto zmore tudi kak klanec, ki ga pogon s torsen diferenciali in brez sistema proti zdrsevanju nebi. Sicer pa mi ni všeč tudi to, da se avto v hitrih ovinkih ne obnaša ravno kot 4x4 -dokler prvi kolesni par ne koplje.

V kolikor bi hotel avto 4x4 zaradi užitka po hitri vožnji skozi ovinke, se ne bi odločil za AWD. Morda je kaj bolje z Instant Traction, zagotovo pa je povsem druga zgodba s pogonom v R modelih.


No tukaj moram povedat, da imam jaz čisto drugačne občutke oz. izkušnje. Meni prvi par pogonskih koles ( skoraj) nikoli ne zakoplje! Poskušal sem tudi na snegu in ledu in moram rečt, da v istem hipu ko zdrsnejo pogonska kolesa se začnejo vrteti v prazno vsa 4 kolesa, tako da tega, da prva občutno zdrsujejo pri meni NI!

Kar se pa tiče vožnje po ovinkih, je pa PREKRASNA, za " nič " na svetu ( nisem poizkusil še 4C ), ne bi menjal za "non" AWD! Ceste se drži kot klop, tudi ko " izzivaš " ovinke, vklaplja AWD tako kot mora in ne morem prehvalit kako mu "RIT" drži v ovinkih in jo potiska naprej, tako da moje izkušnje so sami +++! Če se ne motim imate pri vašem XC Aljaž tudi Geartronic ne? Za moje pojme je kombinacija Geatronic in AWD zadetek v polno!

... zanima me pa, kakšne so kaj izkušnje AWD in ročni menjalnik, nekdo na tem forumu ima tastaro V70ko T5 ( 226 KM ) AWD in ročnim menjalnikom, pa bi on lahko kaj povedal, kako se ujameta?!
Na vrh
AljAž
03 jan 2008, 16:12
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
V 70 AWD je napisal(a): ...

...Če se ne motim imate pri vašem XC Aljaž tudi Geartronic ne? ...

Da. Vendar mi ni jasno, kako bi tvoj delal "bolje", če je pogon še preko visko sklopke. Verjetno različna percepcija voznika...

[ Uredi 03 jan 2008, 16:13 ]
Na vrh
Volvo. 4 life
03 jan 2008, 16:15
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
AljAž je napisal(a): ...

Verjetno različna percepcija voznika...


Na vrh
Volvo. 4 life
16 feb 2008, 11:58
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
testing haldex on ice_xc70_2006

Na vrh
AljAž
16 feb 2008, 12:32
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Škoda ker se ne ve ali ima ta XC I.T. ali ne. Če ugibam, bi rekel da nima.

[ Uredi 16 feb 2008, 12:35 ]
Na vrh
Volvo. 4 life
16 okt 2008, 20:53
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Dobil odgovor na vprašanje " koliko konjev/moči zdrži AWD " ?

Na Dumidi so mi povedali, da AWD brez problema zdrži večje obremenitve, tudi 300, 350 KM, če pa je obremenitev prevelika, pa ima eno pušo med menjalnikom in pogonom nazaj ki spusti če je preveliki navor, da se jo zamenjati cena te je cca 100 eur, tako da ni panike
Na vrh
boris
16 okt 2008, 21:43
Član #880
Prijavljen dne: 19 sep 2008, 15:56
Objav: 17
4WD test


tukaj je en zanimiv test, ne vem pa, kolko je merodajen..
;o)
Na vrh
AljAž
18 okt 2008, 11:35
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Volvo.4Life je napisal(a): ...

Dobil odgovor na vprašanje " koliko konjev/moči zdrži AWD " ?

Na Dumidi so mi povedali, da AWD brez problema zdrži večje obremenitve, tudi 300, 350 KM, če pa je obremenitev prevelika, pa ima eno pušo med menjalnikom in pogonom nazaj ki spusti če je preveliki navor, da se jo zamenjati cena te je cca 100 eur, tako da ni panike

Verjetno je ta puša ena boljših reči pri volvovem awd.
Na vrh
alfaromeo
21 okt 2008, 14:16
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Osnovne informacije o različnih štirikolesnih pogonih
allwheeldriven
Na vrh
RollingStone
21 okt 2008, 14:34
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Evo, še nekaj informacij:

klik


In ko vse to prebereš, prideš do zaključka, da za osebna vozila tale Haldex sploh ni slaba zadeva.


Sem pa pred dnevi testiral (Don't kill me; It's no Volvo) Audi A4 Quattro in Subaru Justy (novejši model, brez špere).

Torej Thorsen vs. centralnem diffu z visko sklopko..... Off-road.... Mokra trava.... orenk klanec.....

Prišel sem do sklepa, da je Thorsen vse preveč opevan AWD. Bomo pa v najbližnji prihodnosti stestirali še ta dva voza, ter 2 volva, opremljena z visko in haldex awd-jem.
Na vrh
Volvo. 4 life
21 okt 2008, 15:17
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
alfaromeo je napisal(a): ...

Osnovne informacije o različnih štirikolesnih pogonih
allwheeldriven


To pa ne vem če bi vrjel, oz. se mi sploh ne zdi vrjetno, da ima Volvo z AWD 99% pogon samo na sprednja kolesa Da ima enako kot Honda HR-V
Na vrh
RollingStone
21 okt 2008, 15:36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
To pomeni, da ima na normalni podlagi pri normalni vožnji le en procent moči zadaj. Po potrebi pa se več moči prenese nazaj (po tem sodeč 45%). Res pa je, da ne veš, komu bi verjel, ker volvo v press releasu pravi, da se lahko do 95% moči prenese nazaj.
Na vrh
Volvo. 4 life
25 dec 2008, 14:57
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
AljAž je napisal(a): ...

Da. Vendar mi ni jasno, kako bi tvoj delal "bolje", če je pogon še preko visko sklopke. Verjetno različna percepcija voznika...


No, tukaj se pa moram popravit. Bila je res napačna percepcija, saj sem vedno mislil, da AWD deluje tako dobro, so bile pa pa dobre le gume - Dunlop
Sedaj ko sem obut v zimske in ko so zimske razmere, šele vidim, da je visko res počasen in rabi kar kak obrat ali 2 prednjih koles, preden pošlje moč nazaj. Na snegu je seveda štorija spet malo drugačna, saj če ga držiš na dovolj obratih imaš lahko res stalni AWD, kar pa je zelo dobro za npr. drift on snow. Problem zopet nastane, ko moč dobijo samo prva kolesa in avto kar poravna v ovinku, tudi trakcija je posledično manjša in hitro zletiš ven z ovinka, zato ga s takim AWD ni za srat Me je pa ZEELLOOOO navdušil Subarujev stalni AWD ( cca 55 - 45, 60 - 40 ), ki se je za po ovinkih na sneženi ali mokri cesti odrezal perfektno. No, po 2 letih AWD-ja, bi se trenutno raje odločil za Subarujevega ( še vedno me matra Quattro, vendar po mnenju lastnikov le tega, je Subaru daleč spredaj, se pravi za po snegu in Offterain, kar se tiče lege na cesti pa so mnenja tam tam ), ker je v vseh pogledih boljši od Volvovega, je pa res da te zna Volvov AWD čisto lepo presenetit in je za normalno uporabo več kot dovolj!!!!!!! Rolling mi je rekel, da je nekje prebral, da ima V70 R AWD II., porazdeljeno moč, ko spelje 50 - 50 , potem pa se zopet moč prenaša naprej nazaj 1-99 , 99-1 in seveda tudi na posamezno kolo, še vedno pa ga ne bi ( tudi z Instant Tractionom ) primerjal s Subarujevim stalnim cca 60-40 pogonom.
Še 1x povem, da je Volvov AWD pogon čisto zadovoljiv, tudi novejši bolj izpopolnjeni Haldex in pa IT, dvigneta nivo uporabe, še vedno pa gre trenutno moj glas Subaruju. Želim si, da bi si ga nekoč lastil in lahko tudi iz 1. roke povedal, kakšne so prednosti in mogoče tudi slabe lastnosti, no, do takrat pa še Volvo powahhhh
Na vrh
AljAž
27 dec 2008, 10:32
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Volvo. 4 life je napisal(a): ...

...Rolling mi je rekel, da je nekje prebral, da ima V70 R AWD II., porazdeljeno moč, ko spelje 50 - 50 , potem pa se zopet moč prenaša naprej nazaj 1-99 , 99-1...

Speljevanje na vsa 4 kolesa je značilnost IT-ja, tako da mislim, da temu ni tako pri vseh R-ih.
Na vrh
Volvo. 4 life
13 jan 2009, 14:24
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Danes zopet testiranje AWD-ja, ki pa spet preseneča

Scena je bila postavljena na Brezjah za Rolingovo hišo. Pogoji idealni, sneg, led, -12 C in pa seveda Volvo in pa AWD

Snemanje je amatersko, vozniki so zgolj demonstratorji, kamera pa je vzeta s Samsung Omnie , komentator pa ni znan

1. posnetek je zgolj demonstracija naklona hriba, cvileči zvok ki pa ga slišite ves čas v ozadju, pa je škripanje gum v mrzlem snegu

posnetek 2. , pa je prikazan kar se da dramatično, prav tako so komentarji komentirani tako, da hrib zgleda čim večji... ponavljam, komentator ni znan

klik 1

klik 2



Na vrh
noj
13 jan 2009, 14:41
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Volvo. 4 life je napisal(a): ...

Danes zopet testiranje AWD-ja, ki pa spet preseneča

Scena je bila postavljena na Brezjah za Rolingovo hišo. Pogoji idealni, sneg, led, -12 C in pa seveda Volvo in pa AWD

Snemanje je amatersko, vozniki so zgolj demonstratorji, kamera pa je vzeta s Samsung Omnie , komentator pa ni znan

1. posnetek je zgolj demonstracija naklona hriba, cvileči zvok ki pa ga slišite ves čas v ozadju, pa je škripanje gum v mrzlem snegu

posnetek 2. , pa je prikazan kar se da dramatično, prav tako so komentarji komentirani tako, da hrib zgleda čim večji... ponavljam, komentator ni znan

klik 1

klik 2






Zanimivi posnetki, predvsem pa nadarjen komentator!
Na vrh
Tea
13 jan 2009, 14:49
Član #255
Prijavljen dne: 21 mar 2007, 11:17
Objav: 581
Oj, kok je enim luštn.. Snemajo filmčke k eni delamo!!!

No, sta mi mal razbila monotonost v službi...
Na vrh
Terminator
13 jan 2009, 16:25
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
super posnetki se lepo vidi AWD

go volvo
Na vrh
Volvo. 4 life
13 jan 2009, 18:09
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Tea je napisal(a): ...

Oj, kok je enim luštn.. Snemajo filmčke k eni delamo!!!

No, sta mi mal razbila monotonost v službi...


Tle se pa motiš... snemanje je potekalo ob 7.30 pred mojo službo, uploadanje pa je potekalo med kosilom, je tipkovnica vsa flekasta

.. hebiga, ni časa ...
Na vrh
djsly9
19 jan 2009, 14:52
Član #945
Prijavljen dne: 24 nov 2008, 14:37
Objav: 15
Kul posnetka. Tvoj ni avtomatik right?
Na vrh
Volvo. 4 life
19 jan 2009, 15:40
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
ne, ročni. Zakaj ?
Na vrh
djsly9
19 jan 2009, 17:28
Član #945
Prijavljen dne: 24 nov 2008, 14:37
Objav: 15
ker na posnetku snemalec govori "več gasa" pa sem mislil da je avtomatik in da počasi speljuješ, in da testirate tudi speljevanje avtomatika ;)

hvala za info.

Na vrh
sebaveh
19 jan 2009, 20:44
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Se pa spomnim prejšnjo zimo, so za nemško televizijo naredili en test: Vzeli so dva enaka S80, enega z in drugega brez AWD. Med drugim so jima merili tudi zavorno pot na snegu. Rezultat je bil takšen, da je AWD model potreboval nekaj malega metrov več, zaradi dodatne teže AWD sklopa.
Na vrh
Spletna stran
djsly9
20 jan 2009, 09:27
Član #945
Prijavljen dne: 24 nov 2008, 14:37
Objav: 15
Ali nimajo težji avtomobili malo prednosti pred lažjimi kar se tiče bremzanja po snegu?

Back to awd testing:

Tole sem si ogledal, pa me zanima kateremu od teh se volvotov AWD najbolj približa?

http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw

Ali ima kdo kak podoben test z volvotovim AWD sistemom? Iščem, iščem a ne najdem :(

Na vrh
Volvo. 4 life
20 jan 2009, 09:37
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
djsly9 je napisal(a): ...

Ali nimajo težji avtomobili malo prednosti pred lažjimi kar se tiče bremzanja po snegu?

Back to awd testing:

Tole sem si ogledal, pa me zanima kateremu od teh se volvotov AWD najbolj približa?

http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw

Ali ima kdo kak podoben test z volvotovim AWD sistemom? Iščem, iščem a ne najdem :(




Težji avto, daljša zavorna pot, logično. Več teže, težje jo ustaviš!

Pusti te Subaru filmčke, Subarujev pogon je res odličen, vendar se Volvo z lahkoto primerja. Važne so " ta " prave gume pa dober voznik, ne pa 4kolesni pogon!! Pridi 1x na pokljuko, pa se bova malo peljala, pa boš videl u živo. Drugače pa poglej par postov višje Volvo Vs Subaru ( Me Vs Rolling ), pa boš videl
Na vrh
djsly9
20 jan 2009, 09:45
Član #945
Prijavljen dne: 24 nov 2008, 14:37
Objav: 15
Ne vem, nekje sem pred časom zasledil ravno to testiranje bremzanja po snegu. Težji avto se bolj pogrezne v sneg in tako se prej ustavi. blo bi fino dobit tut kak test na to temo.

Ja tvoj posnetek sem gledal, in nekje se lepo vidi da ti vrti samo sprednja kolesa (ne vem kaj se je dogajalo na drugi strani, ker ni posneto), zato sprašujem, da ni slučajno volvo tak narejen kot tista honda in toyota :(

Potem pa spet na naslednjem odseku se ti vrtijo vsa kolesa.

Za vožnjo na pokljuko se pa priporočam
Na vrh
Volvo. 4 life
20 jan 2009, 09:52
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
alfaromeo je napisal(a): ...

Osnovne informacije o različnih štirikolesnih pogonih
allwheeldriven


Prosim, prvo si preberi TO temo! Honda ima pogon samo na prva kolesa, ko le ta zdrsnejo pošlje moč nazaj in to je to. Jaz pa imam visko sklopko, ki pošilja moč naprej, nazaj in na vsa 4 kolesa. To počne s pomočjo računalnika, ki zaznava, katero kolo ima boljši oprijem, zato se včasih vrti samo 1 in imajo ostala 3 kolesa oprijem, ki pa se vrtijo, samo vide se ne, ker imajo največji stik s podlago in v bistvu speljujejo z čim manjšim naporom. Včasih se vrtita 2, včasih 3je, včasih tudi vsi 4je, če računalnik predvideva, da bo tako avto imel najboljši oprijem. Če si boš prebral zgornjo stran temeljito, boš vse to lažje razumel
Na vrh
djsly9
20 jan 2009, 10:04
Član #945
Prijavljen dne: 24 nov 2008, 14:37
Objav: 15
Da, da, to vem. Ampak toyota na posnetku pravijo, da naj bi imela stalni 4 kolesni pogon.
Pa noben od teh dveh ne pride čez prvi test !

Sem si ogledal test ki si ga predlagal. Vidm da volvo opravi teste suvereno hvala.
Na vrh
Volvo. 4 life
20 jan 2009, 10:18
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Napram Toyoti se pa na Off-terrain lahko vsi ostali skrijejo, to je samo filmček, ki ti nič ne pove, lahko je zgolj komercialne narave, nikoli se ne ve. Zavedati se moraš, da so AWD-ji, ki so vgrajeni v avtomobile za normalno vsakdanjo uporabo, narejeni za to, da se kdaj pa kdaj zapelješ v kakšen snegec ali pa poženeš v kakšen klanec in če se ti ne da kdaj kidati, da se brez problema zapelješ po celem snegu. Zato je čisto odvisno kaj si želiš. Če si želiš osebni avto in 4 kolesni pogon, je čisto vseeno katerega kupiš, saj ni važno kateri je boljši, z vsakim boš prišel tam, kamor boš želel, z VSAKIM! Če pa si bolj avanturistične narave, pa zaideš kdaj v kake hribe z avtom , pa si kupiš Toyoto, Landrover, oz. avto ki ima reduktor in je temu tudi namenjen. Povem ti iz lastnih izkušenj, da je Volvo AWD zelo suveren pogon in si ga upam postavit ob bok vsakemu Quattru, Syncrotu, 4-maticu, Subarujevem AWD, X-drivu, saj je vse ista pesem, samo vsak 4 kolesni pogon drugače razporeja navor na posamezno kolo, to pa je vsa znanost. Po pravici povedano, pa sem bil letos na Pokljuki in sem se vozil po tako zasneženi cesti ( čisto frišen zapadel sneg ) in z 250 konji " ril " s prvo, dobesedno plužil in bil ves čas v skrbeh, če mi bo uspelo sploh prit do čistine, ali bo treba klicat traktor. 4 kolesni pogon je deloval na polno, ves čas, gume so nove - zimske,v glavnem, šlo je na vse ali nič, bohnedaj da bi se ustavil .... nakar se nasproti pripelje Renault Twingo, meni nič tebi nič, brez keten, se lepo drajsa s prvo, drugo ne vem in rije rije rije .... tako da se moraš prvo prašat zakaj sploh rabiš AWD, oz. če ga sploh rabiš, potem pa se samo odločit ali želiš običajen avto s 4WD, ali terenca za po skalah ! Jaz vem zakaj ga imam in Volvo - karavan, 250 HP in pa AWD je odlična kombinacija
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 [3] 4 5

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 43, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete