|
|
(S80 V8) Nakup rabljenega
|
|
Volvol | 02 jan 2009, 18:31 | |
| Član #982Prijavljen dne: 02 jan 2009, 17:04 Objav: 16 | Na mobile.de gledam cene S80 z V8 motorji in se začenjajo pod 20 tisočaki, kar se mi zdi ugodno za avte, ki so stari 2,5 leti in imajo do 50 tkm prevoženih. Izgleda, da recesija dela svoje, saj so v zadnje pol leta padle cene za 10.000 EUR pri teh avtomobilih.
Kot potencialnega kupca rabljenega avta me zanimajo kakšne izkušnje s tem modelom, predvsem poraba, zanesljivost motorja in menjalnika. Če jih kdo ima, ker je model precej redek na naših cestah, se priporočam za mnenja.
[ Uredi 03 jan 2009, 00:53 ] | Na vrh | |
AljAž | 03 jan 2009, 01:25 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Pozdravljen!
Na splošno gledano je definitivno to avto, vreden tega denarja, vkolikor je tolikšno število konjičev pod ritjo pač nujnih.....vendar skrajno nepriporočljiv, če je tvoje prvo vprašanje "predvsem poraba", ki se nenazadnje navezuje tudi na skrb za okolje. Nekaj informacij uporabnikov lahko poiščeš tudi z iskalnikom zgoraj desno. Pa srečno z izbiro LP
[ Uredi 03 jan 2009, 01:27 ] | Na vrh | |
Volvol | 03 jan 2009, 19:43 | |
| Član #982 Prijavljen dne: 02 jan 2009, 17:04 Objav: 16
| Glede na to, da ne naredim veliko km (okrog 15 tkm letno) poraba ne bi smela biti prevelik problem, samo ravno 18 litrov se mi zdi pa trapasto tankat, čeprav je bencin relativno poceni.
Po drugi strani, če bi kupoval D5 bi moral odšteti4 jurje več, kar pomeni, da bi se z V8 prevozil lahko kar nekaj kilometrov preden bi prihranil razliko v ceni, D5 z avtomatikom ob dinamični vožnji porabi cca 9 litrov, če jih V8 porabi 15 je razlika 4 eur na 100 prevoženih kilometorov, kar pomeni da bi ob nabavni ceni 4000 eur razlike šele pri 100.000 km prišel na isti strošek in pričel z dizlom varčevati, toliko pa jih z avtom ne bom naredil v 3 letih, kolikor ga imam namen imeti.
Bolj me skrbijo kakšne druge težave, ki znajo bit dražje, npr. nepredvidene okvare motorja ali menjalnika, ki mora prenašati znatno moč na vsa 4 kolesa. | Na vrh | |
MaverickT | 03 jan 2009, 22:54 | |
| Prijavljen dne: 01 avg 2008, 20:55 Objav: 46
| Zavarovalna premija je ista za D5 in V8? | Na vrh | |
Plesko | 03 jan 2009, 23:03 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Da. | Na vrh | |
AljAž | 03 jan 2009, 23:23 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Zavarovalni razred je isti za V8 in nove D5; 130kW+. Sicer pa je zavarovalnina za V8 višja, ker je višja nabavna vrednost novega V8 glede na D5 (če imata enak razred opreme). | Na vrh | |
Volvol | 04 jan 2009, 00:04 | |
| Član #982 Prijavljen dne: 02 jan 2009, 17:04 Objav: 16
| Tudi zaradi morebitne razlike v zavarovanju ne bi šel na D5, ker je to čisto druga zadeva. | Na vrh | |
lupen | 04 jan 2009, 08:22 | |
| Član #160 Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36 Objav: 383
| Volvol je napisal(a): ...
Tudi zaradi morebitne razlike v zavarovanju ne bi šel na D5, ker je to čisto druga zadeva.
Tako je,V8 je čisto nekaj drugega kot D5.Kar pogumno po bencinca,ne bo ti žal.Srečno in zdravo in da bi se bencin še bolj pocenil | Na vrh | |
croma_man | 04 jan 2009, 09:15 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| razmišljaš pravilno, tudi sam bi se rajši odločil za V8 kot za D5 ker kot si napisal, 4000€ bencina ni malo pri teh kilometrih ki jih delaš. Bo pa kr malo razlike v zvoku in voznih lastnostih ter pa seveda nasmehu na obrazu ko boš pohodil V8 v primerjavi z D5.
| Na vrh | |
RollingStone | 04 jan 2009, 09:57 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| AljAž je napisal(a): ...
Sicer pa je zavarovalnina za V8 višja, ker je višja nabavna vrednost novega V8 glede na D5 (če imata enak razred opreme).
Če greš na kasko ja, drugače ne.
Povračilo za uporabo cest je višje pri V8, ampak za maksimalno 100€.
Nasmešek na obrazu pa je tisto, kar odtehta porabo za 3x, če ne boš ravno delal po 50kkm na leto.
Samo enkrat se živi, tako, da kupi V8, če si ga želiš.
| Na vrh | |
Anže | 19 apr 2009, 20:21 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| mene tudi zanima nekaj o novem volvu s80, nevem al bi ga kupil al nebi, ker se bojim zaradi vzdrzevanja, al pa če kj crkne bom kuj u pufu... pa nevem a bi se mi splacal menjat volva v40 '98 z 108000 km ker je avto kot nov zj pa nwm kaj vi predlagate jst še nism sedel u novejšem volvu od '98 letnika.. in nevem kako je z deli, servisi... ker tega v40 servisira moj fotr k dela na renaultu sam za letnike od 2000 naprj nima vec testerja in ne more servisirat zato me res zanima al se splača al ne, če ne bom pa uzel kšno laguno GT sam to še zmer ni volvo =)
[ Uredi 19 apr 2009, 20:24 ] | Na vrh | |
AljAž | 19 apr 2009, 22:02 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Lepo pozdravljen! Prvo te prosim, da uporabljaš ločila in velike začetnice.
Stroški vzdrževanja za V40, ki ti ga servisira oče, in V8, ki ti ga bo servisiral uradni servis so neprimerljivi. Zato ti ne bi predlagal, da vse kar imaš "našparanega", daš za nakup takega avtomobila. Pusti si malo rezerve za kak večji servis; just in case
LP
| Na vrh | |
Anže | 20 apr 2009, 16:28 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Hvala, aja pa še neki a so deli res tako dragi v primerjavi z drugimi znamkami? | Na vrh | |
noj | 20 apr 2009, 16:38 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| Anže je napisal(a): ...
Hvala, aja pa še neki a so deli res tako dragi v primerjavi z drugimi znamkami?
Cene delov so na ravni konkurence (premium znamke kot so audi, bmw, lexus, saab...). So pa definitivno dražji od kakšnega renaulta, saj je to drug razred avtomobila... Pa tudi pri renaultu so deli za vel satisa 3.5 v6 recimo dosti dražji kot za cliota 1.2. Drugače me pa zanima, če gledaš ti za s80 v8, ali raje kakšen dizel d5 ali 2.4d? Ker samo tukaj je že kar nekaj razlike... | Na vrh | |
Anže | 20 apr 2009, 20:06 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| za V8 ne ampak gledam predvsem bencinarje 2.5T al pa 2.0 je čist dost ker delam 10 000 km na leto. za V8 je pa res vse drazje sam je pa tud večji užitek 315 konjev pelat ;) | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 28, Članov: 1 ... Lugr78 ogleduje forum.php
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 6007 najnovejši član: Gelarfer |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 527
Prejšnje ankete
|
|
|