|
|
S40 2.0D Momentum, 2005 - Alex_S
|
|
Alex_S | 06 maj 2009, 20:21 | |
| Član #1126Prijavljen dne: 05 maj 2009, 12:33 Objav: 19 | Evo, pa ga mam
Predvsem zaradi varnosti sem lansko poletje začel razmišljati o novem avtu. Nisem pa imel pojma, komaj sem ločil BMW od Renaulta.
Najprej sem hotel Megana. 5 zvezdic in dovolj star da je poceni. So mi odsvetovali Renault, zaradi prepogostih težav, in sem začel malo raziskovati. Se odločil za Fokusa. In razmišljal o novem. So me prepričali, da za tak denar dobiš rabljen avto višjega razreda in sem se zapičil v novi model BMW 3. Čez čas pa sem začel raziskovati malo cenejše variante (npr. Avensis, ki je prevelik) in naletel na neke Volvote in prvič izvedel da bi naj bili kao sinonim varnosti. In sem se poglobil tudi vanje.
Kar precej cenejši od BMW. Pravi letnik da je cena že dovolj nizka, a hkrati dovolj nov. Seksi. Ravno pravi motorji za zavarovanje (80 in 100kW) Vzdržljivi in zanesljivi. Elegantni. Ne kradejo/čohajo jih toliko kot Nemce. Ne izstopajo preveč.
Dokončna in odločna pika na i pa je bil filmček, ki sem ga našel prav na tem forumu: http://www.youtube.com/watch?v=3TVORO7S8g0
In tu je moj mlinček. Ime mu je Strojan.
Hotel rdečega ali črnega ali karkoli temnega, ampak je premalo izbire da bi bil lahko izbirčen še glede tega, pa tudi všeč mi je postala srebrna ko sem ga videl v živo
| Na vrh | |
AljAž | 06 maj 2009, 20:29 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| pozdravljen!
Upam da boš z avtom zadovoljen. Sam sicer za 2.0D ne bi rekel zanesljiv in vzdržljiv, to bi lahko bil D5. Sem kar malo razočaran sicer nad tem motorjem(2.0D), čeprav je res da je zavarovanje ugodno, ter da avto precej dobro leti in ni črne zavese za teboj kot pri tdi-jih. Sicer pa je moj tudi srebrne barve in dolgo ostane navidezno čist, ko pa je res zglancan, pa je barva prav lepa, ker ima velik delež odseva. | Na vrh | |
Anže | 12 maj 2009, 21:14 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| LP Aljaž zakaj naj 2.0D nebi biul zanesljiv in vzdržljiv? | Na vrh | |
AljAž | 13 maj 2009, 17:42 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Anže je napisal(a): ...
LP Aljaž zakaj naj 2.0D nebi biul zanesljiv in vzdržljiv?
Ja pa kaj spremljaš forum? | Na vrh | |
Anže | 14 maj 2009, 09:31 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Spremljam, sam ne tako pogosto pa sm še bolj nov na tem forumu nism še use prečekiru Nš 11 let str volvo dela ko nov ;) ampak verjetno te novi motorji zato niso tok kvalitetni pa vzdržljivi ker so fordovi :(
[ Uredi 14 maj 2009, 09:33 ] | Na vrh | |
Terminator | 14 maj 2009, 15:54 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| 2.0D ni fordov motor | Na vrh | |
Plesko | 14 maj 2009, 16:05 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Volvov pa tudi ne | Na vrh | |
supr | 15 maj 2009, 11:39 | |
| Član #862 Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30 Lokacija: Slovenia Objav: 167
| A lahko da kdo link do kake teme, kjer se opisuje pomanjkljivosti tega motorja? Ravnokar gledam, da bi kupil enega 2006 S40, ampak če so z motorjem težave... | Na vrh | |
doctor_v50 | 15 maj 2009, 16:36 | |
| Član #954 Prijavljen dne: 30 nov 2008, 15:55 Lokacija: ljubljana Objav: 172
| 2.0D so peugeotovi motorčki... | Na vrh | |
Damijan | 15 maj 2009, 19:56 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| doctor_v50 je napisal(a): ...
2.0D so peugeotovi motorčki...
PSA-jevi agregati... | Na vrh | |
Anže | 17 maj 2009, 12:47 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| PSA? eni pravjo da so fordovi eni pravjo da so pegoutevi eni pravjo... od koga so zj 2.0 D? da ne bo nazadnje neka kitajska firma na nekem forumu sm prebral tole: "Just did a bit of research on wiki and PSA (Peugeot Citroen) supply ford with 1.4L and 1.6L diesel engines which are used in the volvo s40, fiesta, and focus. But there is nothing on the 2.0 D engine which I am assuming is only supplied by ford. "
[ Uredi 17 maj 2009, 12:55 ] | Na vrh | |
bvogri | 17 maj 2009, 14:09 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Kakor jaz vem je 1.6D in 2.0D plod sodelovanja med PSA in Fordom | Na vrh | |
Dejan.P | 17 maj 2009, 20:15 | |
| Gost | Glede tega jamranja čez pomanjkljivost enega in drugega... Sam sem kupoval avto 4 mesece... dal skos od pasata (novi tip), audi a3-a4, novga focusa, astre gtc, peugeot 407, BMW 318 itd. itd... bral razpoložljivo literaturo do podrobnosti... pa pri niti enem nisem zasledil, da bi ga vsi hvalili, da bi rekli da je popoln.. Vsak avto ima svoje pluse, pa seveda tudi minuse. Ko sem kupil svojo V50 2.0D, sem točno vedel da znajo biti problemi z EGR ventilom ipd.. Take stvari je pač treba jemat v zakup, pa če bo treba ta ventil menjat, ga pač bom.. sam tek motorja je zlo miren in se vozi božansko, varnostni sistem pri volvotu je itak na viskokem nivoju, poraba mi niha okol 6l (pa nimam ravno lahke noge)... pa kaj hoče človek več?
Če pa kdo ve za avto, za katerege se lahko reče da je popoln, pa kar na plan z njim... mislim da seznam ne bo ravno dolg | Na vrh | |
Damijan | 17 maj 2009, 21:45 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Ne se razburjat! Globalizacija je bila že pred leti prisotna. In zdaj da je neko sranje, ker v po*ukanem ceglu ni ceglast motor je pa že malo bolano.
Motor je sigurno dober, ker imajo PSA-jevci neprimerno več izkušenj z dizelskimi agregati kot VOLVO, ki ima svoj smrdeči sgregat šele od leta 2000+!
Je pa dejstvo, da je vse sranje okrog dizla povezano s kvaliteto goriva, ki je na tržišču. Le to vpliva na svinjsko drage Piezzo injektorje, EGR ventile,... Priporočljivo pa je uporabljanje kurilnega olja... | Na vrh | |
aly | 18 maj 2009, 19:29 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Serijske težave s crkovanjem alternatorjev pač niso povezane s slabo nafto. Ampak s slabim dizajnom.
p.s. Moderatorji, dajmo tole 2.0D jamranje prestavit v novo temo. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 54, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5984 najnovejši član: proertral |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|