Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Oprema, dodatki in tuning
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Poliranje izpušnega kolektorja

Avtor objava
T-5R
13 sep 2008, 22:37 Predogled tiskanja
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Ker mi je stock kolektor počil čez pol, sem naročil drugega. In sicer od S60R (part N. 30637921).


Sedaj bi rad kolektor še malce spoliral od znotraj, pa ne vem s čim naj se tega lotim. Ve kdo izmed vas? Kakšno snov se uporablja za to, ali se polira samo z dremlom, in finim brusnim papirjem?

[ Uredi 14 sep 2008, 12:03 ]
Na vrh
1-ej
13 sep 2008, 23:37
Član #448
Prijavljen dne: 17 avg 2007, 04:57
Objav: 326
O to moreš pa kakega mojstra stare šole piljenja vprašat !
Upam, da je kakšen na forumu.
Na vrh
croma_man
14 sep 2008, 09:17
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
pojdi v merkur in kupiš biaxa od iskre, perlesa al pa dewalta, tiste poceni zadeve pogorijo že na alu glavah kaj šele na izpušnem kolektorju. Jaz osebno in iz izkušenj že predelanih avtov izpušnega kolektorja nebi poliral, samo pri prehodu iz glave na kolektor bi malo kanale poširil če je možno in pa na prehodu na turbino, poliranje se splača na glavi, na izpušnem kolektorju pa ne ker se bodo obloge naredile vseeno dosti hitro.

Za obdelavo glav imaš pa na primorskem enega majstra samo nimam več številke, ima flowbench in pri naših 2.3 Turbo mlinčkih bi znal dobit od 15-20 konjev z obdelavo glave. Vem da je predlani vzel 500€ kar je npr. za človeka z znanjem in pravim orodjem in zagotovljenim rezultatom zelo ugodna cena. V angliji to stane med 1-2k funtov če daš pa pri mojstru glav Guy-u Croftu pa je cena še višja - tale slovenceljn pa tudi dela s flowbenchom in predeluje večino slovenskih rally glav. Če pa se tega lotiš sam rabiš biaxa ki ima v nizkih obratih dosti moči in zelo kvaliteten rezkar nastavek da pobira in ne gladi površine, potem pa brusni nastavki do 240-300 in pa potem še poliranje do sijaja (s tem da morš dat sedeže ventilov sigurno nekomu popravit ki bo veselo vzel med 50-100€ za ta poseg.

Če še rabiš kak info za te zadeve sporoči, z glavo in obdelanim sesalnim delom, izpušni ni tako pomemben lahko pridobiš res veliko pri turbo motorju.

[ Uredi 14 sep 2008, 09:23 ]
Na vrh
T-5R
15 sep 2008, 17:46
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Hvala za odgovor. Torej je dovolj, če samo poravnam ostre robove, in povečam prehode na izpušnem kolektorju.

Glavo bi pa res dal nekomu obdelat, ki obvlada, in ima flowbench. Na pamet teh stvari res ni za delat. Bi te prosil za kakšen podatek več, croma man.

V Italiji (Udine) je firma, ki se profesionalno ukvarja z ravnanjem glav, blokov, in še mnogo drugega. Se moram tudi tam pozanimat. La rettifica Udinese!

V Angliji prodajajo obdelano glavo za 850 Funtov. Verjetno jim je treba poslati staro nazaj.

V mislih imam tudi zamenjavo odmičnih gredi....
Na vrh
croma_man
15 sep 2008, 21:28
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
Tako je, preglej kompleten kolektor in vse kar je v napoto gladkemu pretoku zraka odbrusi.

telefonsko dobiš, moram it do kolega pa se mi je vmes sesul telefon tako da nimam več številke. Za udine sem slišal že da so zelo dobri pri tem (odvisno od cene), obdelava glave če je na flowbenchu in če je v angliji potem je to varianta predelava tvoje ker majo drugače cene za svoje izdelke take da te vrže na rit.

Imam pa 2 naloge zate da vidimo če se da kaj ceneje prist čez predelavo. Probaj poiskat po tujih forumih sledeče (ker sem videl da maš dosti linkov ki so odlični).

Pri fiatu 2.0 turbo je bil blok od tipota 2.0, glava je bila ista le da je imel turbo drugačne sedeže ventilov zaradi temperatur. Posledično je pasala izpušna odmična od sedičija na sesalno od 2.0 turbo motorja (pustimo da je blo treba naredit zarezo za pozicijo odmične ampak to je 5 minut dela). S tem sem dobil par stopinj ostrejše odmične in skoraj 1000 rpm uporabnih obratov več v rdečem polju. Če se da to naredit pri volvotu tudi da paše od 2.5 20V bencinarja odmične si prišparal od 600-1000€ za odmične (catcams,...).

točka 2 : vztrajnik, se dobi kak lažji, za kakšno ceno, ker tole ni vztrajnik ampak je katastrofa. Motorju se čuti da se težko obrne in posledično obrati res počasi padajo nazaj, z predelanim vztrajnikom (zlajšan in balansiran na avtoobnovi v lj pride cca 200-300€), ali pa fidanza ali katera druga firma ki dela aftermarket vztrajnike. Kolega je ta poseg naredil na M3-ju, iz 15kg na 4.5kg vztrajnik se pozna tako da se avto zdaj zasuče navzgor in navzdol kot cestni motor.

to dvoje me zanima pa nekako ne razberem iz forumov teh zadev ker pri meni vlada verzija - DIY pa preverjeno 100x. Vsak lahko gre v trgovino in kupi robo za 350 konjev če ima denar, meni je to hobi in nekako ne mislim dajat bajne vsote da pridem na željen performance.
Na vrh
T-5R
17 sep 2008, 20:21
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Glede naloge....

Za Redblock ni problem dobit vse, odmične, vztrajnike,itd. Medtem ko za Whiteblock je skoraj vse custom made. Nikjer nisem zasledil niti nastavljivih jermenic, razen na Quickbrickmotorsport! Je pa ta firma kot izgleda propadla, ker je lastnik umrl pred časom.

To, da dajejo odmične gredi iz 2.5 motorja sem že slišal, nikjer pa ne najdem nič konkretnega o tem. So samo razprave, in eni trdijo, da je to super, drugi obratno. Če bi se vsaj dobilo diagram za odmične gredi, ampak niti tega nisem našel nikjer. Razen za že omenjene odmične na Redblock-ih.
Volvospeed!

Tudi glede vztrajnika sem že vse preiskal, ampak nič. Sicer od T5 motorja vztrajnika nisem še videl, ampak verjetno ser splača "olajšat" originalnega. Nekateri pa zamenjajo tudi jermenico na glavni gredi z lažjo. To jermenico mislim, da sem enkrat videl na IpdUsa!

Sem našel pa eno firmo iz Švedske, ki ima veliko zanimivih stvari. Prebral sem zelo veliko pohval glede kvalitete, in strokovnosti od te firme.
Sten Parner motor.
Edino kar je slabo, stran je samo v Švedščini....
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 58, Članov: 1 ...
MarkoD ogleduje forum.php

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5975
najnovejši član: Dmhskcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete