|
|
Motorji Volvo Pojdi na stran
1
2
3
[4]
|
|
Metatron | 03 maj 2013, 19:03 | |
| Član #2854 Prijavljen dne: 30 jul 2012, 11:44 Objav: 8
| semich je napisal(a): ...
jaz imam tudi ogledanega enega volvota s60 d5. in s komerkoli se menim ali naj kupim mi vsi odsvetujejo. vsi mi rečejo, da je drago vzdrževanje, da ga zna popraviti le uradni servis. sploh ne vem kaj naj naredim? dobim pa za to ceno dosti več kot pr passatu, ki mi ga vsi svetujejo naj ga kupim.
| Na vrh | |
Metatron | 03 maj 2013, 19:04 | |
| Član #2854 Prijavljen dne: 30 jul 2012, 11:44 Objav: 8
| semich je napisal(a): ...
jaz imam tudi ogledanega enega volvota s60 d5. in s komerkoli se menim ali naj kupim mi vsi odsvetujejo. vsi mi rečejo, da je drago vzdrževanje, da ga zna popraviti le uradni servis. sploh ne vem kaj naj naredim? dobim pa za to ceno dosti več kot pr passatu, ki mi ga vsi svetujejo naj ga kupim.
Jaz imam s60 d5 letnik 2002 in ti povem, da se passat, sploh pa ta letnik sploh ne more primerjati. Pospeski, moc in sama voznja sta 10 let pred passatom. Pa se nima ga vsak. Kar se tice vzdrzevanja, ti ne morem reci, ker ne vem za passata. Poraba je 6.3 l/100 km. Kupi si passata 2.5 tdi, pa bos videl koliko kuri. Ga ne zamenjam za passata, ce mi ga dajo zastonj.
No to je vsaj moje misljenje. | Na vrh | |
Simon | 03 maj 2013, 21:35 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| semich je napisal(a): ...
jaz imam tudi ogledanega enega volvota s60 d5. in s komerkoli se menim ali naj kupim mi vsi odsvetujejo. vsi mi rečejo, da je drago vzdrževanje, da ga zna popraviti le uradni servis. sploh ne vem kaj naj naredim? dobim pa za to ceno dosti več kot pr passatu, ki mi ga vsi svetujejo naj ga kupim.
V isti situaciji sem biv jaz. Nato sem odjebu vse po spisku in kupu Volvota In lohka rečem, da mi ni tut malo žal. | Na vrh | |
semich | 06 maj 2013, 17:15 | |
| Član #3605 Prijavljen dne: 24 mar 2013, 11:52 Lokacija: Semi? Objav: 81
| kupil volvota. več kot zadovoljen zaenkrat. v enem mesecu kar ga imam sem naredil več kot 4tisoč km in zadnji štirje tanki imajo povprečje 6l/100km . me pa še vseeno skrbi da bo servis bil drag :o | Na vrh | |
klm07 | 06 maj 2013, 20:23 | |
| Član #2184 Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45 Objav: 409
| @semich odvisno kaj misliš delati na servisu | Na vrh | |
semich | 06 maj 2013, 20:36 | |
| Član #3605 Prijavljen dne: 24 mar 2013, 11:52 Lokacija: Semi? Objav: 81
| običn servis, olje, filtri itd.. zdej ima 128kkm, čez 5kkm planiram servis in naslednji servis bi bil velik servis | Na vrh | |
sleby | 06 maj 2013, 20:58 | |
| Član #2921 Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33 Objav: 190
| zakaj bi bil drag.. priblizno tako kot vsi ostali avti tega letnika. sam sem na svojem c30 2.0d teden nazaj naredil servis. 4x filtri, 6l olja, olje menjalnika in zavorno olje + delo .. 180 eur. seveda ne na uradnem servisu. | Na vrh | |
klm07 | 06 maj 2013, 22:13 | |
| Član #2184 Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45 Objav: 409
| In isto velja za D5 pod 200€ servis veliki je pa malo več ampak tako pač je | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 25 avg 2013, 14:40 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Zanima me, kateri menjalnik uporablja Volvo pri XC90 z V8 motorjem in kako se obnese ? Je isto AW ? | Na vrh | |
tomsom | 25 avg 2013, 20:41 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Se mi zdi da je GM-ov, tako kot v T6. Na splošno so slabši od aisina, vsaj kolikor sem po forumih šnofal. | Na vrh | |
T0ny | 25 avg 2013, 21:49 | |
| Član #2533 Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09 Lokacija: Vipava Objav: 421
| Strici na wiki pravijo da je motor od yamahe in ima menjalnik od Aisin-a
Volvo B8444S engine
| Na vrh | |
Volvo. 4 life | 25 avg 2013, 22:22 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| T0ny je napisal(a): ... Strici na wiki pravijo da je motor od yamahe in ima menjalnik od Aisin-a Volvo B8444S engine
Volvo began offering a 4.4 L V8 engine in its large P2 platform automobiles in 2005. It was initially offered in the Volvo XC90 SUV. It is available on the Volvo S80 and mated to a six speed Aisin Seiki transmission of Japan also with a Swedish Haldex all wheel drive system AWD. The 4.4 L V8 Volvo engine is built by Yamaha in Japan under Volvo design and specifications.
Maš prav ja ;) | Na vrh | |
tomsom | 25 avg 2013, 22:43 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| tomsom je napisal(a): ...
Se mi zdi da je GM-ov, tako kot v T6. Na splošno so slabši od aisina, vsaj kolikor sem po forumih šnofal.
Dej, Tomsom, drugič bodi rajši tiho! | Na vrh | |
Volvej | 26 nov 2016, 11:12 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Olje zgleda vsepovsod okoli ne smo okrog fertajlera. Verjetno zabasan PCV, zaradi katerega se ustvarja pritisk v glavi, ki je povzročil, da so spustili semeringi. Za fertajlerom je semering odmične in tam teče ven.
Zalaufaj avto, naj laufa v prostem teku, vzami eno latex rokavico, odpri pokrov za dolivanje olja in preko napni latex rokavico. Če PCV sistem diha, more rokavico raaaaaahlo srkat v motor. Če je zabasan bo jo napihnilo. Bolj je zabasan, prej bo napihnjena.
[ Uredi 26 nov 2016, 11:14 ] | Na vrh | |
AssKicker | 26 nov 2016, 13:59 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| Ali pa je že tako "zluftan" motor, da mu kompresija uhaja mimo obročkov, in s tem dela pritisk. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 68, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|