Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Motorji Volvo

Pojdi na stran  1 [2] 3 4
Avtor objava
MKovic
23 avg 2008, 15:38
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Volvo do pred kratkim niti ni imel pretiranega interesa graditi svoje avtomobile na visokozmogljivih športnih podvozjih. Učiti se je začel šele s serijo 400 (480) in 850 - 20 let po tem, ko so tekmeci to temo že obvladali do poplnosti. Prav zato je bila 850, ki naj bi spremenila Volvov image na tem področju takšna polomija. Vsekakor lahko za prejšnjo S/V40 trdim, da je pustila še veliko prostora za izboljšave. Kako je danes s tem ne vem, sem pa skoraj prepričan, da je šla izmenjava idej na tem področju bolj v smeri Forda proti Volvu kot obratno.
Je pa v takšni Volvovi strategiji dosti logike, predvsem kar se tiče varnosti. Serije 200, kot primer, ni bilo mogoče dobiti z blokado diferenciala, če je bil vanjo vgrajen turbinski motor. Volvo je menil, da bi bila takšna kombinacija prenevarna za povprečnega voznika. Enako je kasneje veljalo za podvozje serije 700, ki je bila namenoma "downgradana" (posamične obse so prišle na sceno šele s serijo 900), ko se je pokazalo, da nekatere rešitve vzbujajo občutek lažne varnosti pri voznikih.
Osebno menim, da je v tem dosti logike. Vsakdo, ki je imel priložnost voziti starejšega (slabše vzdrževanega) BMW-ja in ga primerjati z (slabše vzdrževanim) starejšim Volvom mi bo pritrdil. Medtem, ko takšen BMW plava po dveh pasovih širokega nemšega autobhana, stari Volvo drži smer kot zagrizen krščanski demokrat. :-)
Na vrh
RollingStone
23 avg 2008, 16:39
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Se strinjam. Nasprotujem pa glede ˝smeri idej˝... Če se ravnam po več virih po internetu, in če upoštevam vse pri volvu zaposlene tehnike in inženirje, je šlo veliko (ampak res veliko) več idej v smeri od volva proti fordu kot pa obratno. Pa še s tem dajem fordu veliko kredita. Po raznih zanesljivih virih so skoraj vsa fordova podvozja od leta 99 prišla izpod rok volvovih inženirjev, je pa tako, da je v javnosti kot lastnik vpisan ford, saj je volvo pod fordom.

Za vse platforme, ki jih je naredil volvo, ima ford svoje lasno ime. Kar pa ne pomeni, da je ford prispeval k izgradnji ali konstruiranju.

Sicer pa, na tujih volvo forumih je to že vse zdavnaj predelano.
Na vrh
MKovic
23 avg 2008, 19:56
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
RollingStone je napisal(a): ...

Se strinjam. Nasprotujem pa glede ˝smeri idej˝... Če se ravnam po več virih po internetu, in če upoštevam vse pri volvu zaposlene tehnike in inženirje, je šlo veliko (ampak res veliko) več idej v smeri od volva proti fordu kot pa obratno. Pa še s tem dajem fordu veliko kredita. Po raznih zanesljivih virih so skoraj vsa fordova podvozja od leta 99 prišla izpod rok volvovih inženirjev, je pa tako, da je v javnosti kot lastnik vpisan ford, saj je volvo pod fordom.

Za vse platforme, ki jih je naredil volvo, ima ford svoje lasno ime. Kar pa ne pomeni, da je ford prispeval k izgradnji ali konstruiranju.

Sicer pa, na tujih volvo forumih je to že vse zdavnaj predelano.


Upoštevati moraš dve dejstvi:
- Volvovi inženirji so polni frustrcij, ker jim mother ship ne pusti prostih rok,
- Večin današnjih Fordovih platform je bila leta 98, ko se jim je "pridružil" Volvo že dodobra razvitih ali pa vsaj v zaklujčni fazi razvoja.

Razvoj platforme traja v najboljšem in super optimističnem primeru 7 let. Da bi imel Volvo lahko pomebnejši vpliv na Fordovo trenutno paleto je bolj kot ne pobožna želja nas Volvo fanov. Še vedno trdim, da je bilo obratno - Volvo je pobral vse dobre lastnost Fordovih FWD platform. Focus (današnji ameriški, stari evropski) je bil navsezadnje izredno suveren avto. Platforma, ki je temelj za novega (evropskega) Focusa in Volva S40/V50 pa je prav njen derivat. Osnova za S60 in S80 ni nič drugega kot nekoliko spremenjena, evropskemu okusu prirejena platforma ukinjenega Fivehoundred-a in trenutnega Taurusa. Obe platformi sta bili razvite pred letom 1998 in Volvov pečat je lahko zgolj simbolne narave.
Ne vem kaj se v Volvu trenutno dogaja, vem pa, da noben od razvojnih projektov, ki jih je Volvo vodil pred združitvijo ni ugledal luči sveta. S100 na primer, ki naj bi bil klasična RWD limuzina je popolnoma izpuhtel, XC90 pa po stari Volvovi filozofiji sploh nebi smel obstajati. Namesto tega je šla pot v smeri generičnih izdelkov iz skupne Fordove vreče delov.
Na vrh
RollingStone
24 avg 2008, 10:04
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
No, po prebranem sklepam, da se vseeno motiš. Bom pa malce bolj podrobno povprašal, ko bo več časa.

Zaposleni pri volvu pa pravijo, da ima Volvo cars svoj oddelek za izdelavo platform, ki jih posojajo pradvsem fordu, poleg tega pa še drugim znamkam za določene modele. Poleg tega je treba vedeti, da imjo dobra podvozja samo fordi, ki se prodajajo (oziroma so se prodajali) v EU. Kar se tiče amerških modelov (ne samo fordov) pa je znano, da so razen izjem še bolj za časom kot Volvo. In ravno omenjeni modeli uporabljajo Volvove platforme.


Za primer dam P2 (ford jo imenuje D3):

Ford's D3 platform is slightly different from Volvo's original P2. For example, D3 features steel suspension arms, rather than aluminum, and other material cost-saving measures. Ford's current D3 vehicles are built at the Chicago Assembly plant in Chicago, Illinois.

Ford je svojo verzijo naredil s tem, da je ˝poslabšal˝ P2. In to verzijo, ki jo volvo komaj še uporablja.

je napisal(a): ...

It was designed by Volvo before the Ford purchase[1] and debuted with the Volvo S80 sedan in early 1999.


To isto platformo pa uporabljajo tudi ameriški vozi modelnega leta '09:

Past vehicles to use this platform include the following:

* 2005–2007 Ford Five Hundred sedan
* 2005–2007 Ford Freestyle Crossover SUV
* 2005–2007 Mercury Montego sedan
* 1999–2006 Volvo S80
* 2001–2007 Volvo V70
* 2002–2007 Volvo XC70

Vehicles currently using this platform include the following:

* 2001-2008 Volvo S60
* 2003– Volvo XC90
* 2008- Ford Taurus sedan
* 2008- Ford Taurus X crossover SUV
* 2008- Mercury Sable sedan

Confirmed future vehicles using this platform include the following:

* 2009 Lincoln MKS sedan - replacement for Lincoln LS


Tisti citat zgoraj da jasno vedeti, da je ta platforma (lahko celo ena od večih platform; bom malce bolj pobrskal) narejena s strani Volva, preden je prišel Ford na mesto lastnika.

Torej, lahko, da je volvo izdeloval to optimističnih 7 ali več let, in jo končal pred letom '98. Fordu kot lastniku so po tem pripadli tudi vsi končani in nedokončani projekti, ki jih nenazadnje lahko uporablja tudi zase.



Še pripomba: ker so mi jasne vozne lastnosti starega S80 (udobje je pač super, drža na cesti pa obupna), si skoraj ne morem predstavljati, da bi kdo dal to isto podvozje na avto modelnega leta '09.

Pa še ena pripomba: za tistim S100 se mi še zdaj cedijo sline.

[ Uredi 24 avg 2008, 10:12 ]
Na vrh
Terminator
24 avg 2008, 10:46
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
Najbolje bi bilo, da bi bil volvo na svojem (že šparam da ga odkupum ) in bi izdeloval izključno samo svoje izdelke, brez nekega nadzora drugih znamk in njihovega "vmešavanja"

PS: lahko kej več povesta o tem S100? mogoče kkšna slikca?
Na vrh
AljAž
24 avg 2008, 11:14
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Sicer odlična debata; ampak nekako rdeča nit naj bi bila:

Cotar Toni je napisal(a): ...

Ta tema naj bo za primerjavo volvo motorjev.

Ce me zanima Volvo z nad 200 hp, mi avto net ponudi sledece opcije:
T5, T6, 2.4, 2.4T, T-5R, 2.0T, 2.9, 2.8i, R, D5. Kot D5 se prodaja le nov C70. Torej, volvotovi motorji veljajo za vzdrzljive...ali so taksni vsi od zgoraj nastetih. Pri nasih kilometrinah imajo najvec kilometrov ravno T5 in T-5R. Kateri motor je najbolj kvaliteten po vasem mnenju? Kaksne so razlike med njimi?



[ Uredi 24 avg 2008, 11:14 ]
Na vrh
bvogri
24 avg 2008, 13:12
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
AljAž je napisal(a): ...

Sicer odlična debata; ampak nekako rdeča nit naj bi bila:

Cotar Toni je napisal(a): ...

Ta tema naj bo za primerjavo volvo motorjev.

Ce me zanima Volvo z nad 200 hp, mi avto net ponudi sledece opcije:
T5, T6, 2.4, 2.4T, T-5R, 2.0T, 2.9, 2.8i, R, D5. Kot D5 se prodaja le nov C70. Torej, volvotovi motorji veljajo za vzdrzljive...ali so taksni vsi od zgoraj nastetih. Pri nasih kilometrinah imajo najvec kilometrov ravno T5 in T-5R. Kateri motor je najbolj kvaliteten po vasem mnenju? Kaksne so razlike med njimi?





No zdaj ste konstruktivno sku*cali podvozja... gremo na motorje
Na vrh
volhart
31 jan 2009, 00:05
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Zanimajo me ponaredki za Volvo. Za karkoli, motorne dele, podvozje itd. Katere firme jih proizvajajo. Deli katerih drugih znamk pasejo na Volvo. Mogoce Renault, Ford.
Na vrh
Volvol
31 jan 2009, 01:16
Član #982
Prijavljen dne: 02 jan 2009, 17:04
Objav: 16
V8, ki ga uporablja volvo ima od Volva samo nalepko. Motor izdelujejo v Yamahini tovarni na Japonskem in ga potem komplet sestavljenega z menjalnikom (tudi japonski Aisin) v lično zapakiranem zabojčku pošljejo na Švedsko, kjer na motor nalepijo znakec Volvo. Zanimivo je tudi, da ni šlo za skupen razvoj, ampak je so očitno pri Volvu ugotovili, da je brez veze Yamaha ima namreč dolgoletne izkušnje z motorji V8, od leta 1996 delajo tudi 5.4 litrske motorje za Ford. IN množico izvedb za pogon čolnov in jaht.
Zato ima tudi S80 V8 zvok kot gliser
Na vrh
RollingStone
31 jan 2009, 10:08
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Kolikor sem bral, je šlo za skupen razvoj. Sestavlja jih pa Yamaha, ja.
Na vrh
tomazKK
31 jan 2009, 17:11
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
RollingStone je napisal(a): ...

Pa še enega sem se spomnil: BMW F650 --> motor od aprilie. Kar je v bistvu olajšanje, ker je motor poden od podna.

Mal z zamudo a vseeno. Agregat za Pegasa in f650 je Rotaxov.
Na vrh
RollingStone
31 jan 2009, 17:14
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Jah no, sem se prepozno spomnil, pa se mi ni zdelo vredno popravljat za toliko časa nazaj. BMW in pegaso imata Rotaksov motor, ja.
Na vrh
Lvovo
12 avg 2009, 02:13
Član #1145
Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 209
Toni je napisal(a): ...

Zanimajo me ponaredki za Volvo. Za karkoli, motorne dele, podvozje itd. Katere firme jih proizvajajo. Deli katerih drugih znamk pasejo na Volvo. Mogoce Renault, Ford.

Jz sem mel V70 17 col lite feltne na Peugeotu 605-pašejo na CK. Zgleda PRV dediščina (5x 108, 65,1mm center) in jih bom zdej koristno uporabil na xc 70 (ko najdem prave gume).
Sem se nehote na volva pripravljal
Na vrh
Grilzz
27 avg 2010, 12:37
Član #998
Prijavljen dne: 13 jan 2009, 23:47
Objav: 14
Morda ve kakšna je razlika med B5244S in B5244T1/2/3.
Čigavo elektriko uporabljata, imata kodiran ključ, se sam blok, nosilci, vse druge pritikline razlikujejo ali so enake?

Je kdo že delal kdaj swap iz S na T (morda link na kakšen forum)?

Je pri volvu morda tudi kakšen "eper", "dialogys", kjer bi se dalo preveriti številke delov in delati cross reference?
Na vrh
zlatko1970
27 avg 2010, 14:24
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
sem prečital celotno temo pa nisem našel odgovora: Moj S80, letnik 2001 z motorjem 2,5 D ima torej kateri motor? Renault, Audi, Volvo (penta) ali kaj tretjega ?

In kaj so ti novejši motorji D5? A so to res penta motorji ki so bili v osnovi za ladje, pa so jih predelali ali imam napačno informacijo?
Na vrh
Plesko
27 avg 2010, 16:10
Član #15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53
Objav: 937
Tvoj motor je najverjetneje Audijev petvaljnik (TDI), kar se tiče volvo pent motorjev si dobil čisto napačne informacije. D5 so volvovi motorji izpeljanka bencinskih avtomobilskih petvaljnikov.
Na vrh
MKovic
27 avg 2010, 20:01
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Kot zapisano, D5 in 2.4 D sta izpeljanki Volvovega 5 valjnega bencinskega agregata.
TDI v tvojem (in mojem) S80 pa je rahlo ostarel VW/Audijev vrstni petvaljnik, kakršnega lahko najdeš v Audijih 100, prvih A6 ter VW kombijih generacije 3 in 4. Zadnji izdelek iz koncerna VW s takšnim motorjem je pet valjni dieselski Tourag. V10 TDI v istem avto pa je "sestavljen" iz dveh takšnih motorjev.
Na vrh
Ovlov
27 avg 2010, 21:06
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
MKovic je napisal(a): ...

Volvo do pred kratkim niti ni imel pretiranega interesa graditi svoje avtomobile na visokozmogljivih športnih podvozjih. Učiti se je začel šele s serijo 400 (480) in 850 - 20 let po tem, ko so tekmeci to temo že obvladali do poplnosti. Prav zato je bila 850, ki naj bi spremenila Volvov image na tem področju takšna polomija.


Opazil sem že, da MKovic kdove zakaj nekako "ne more" serije 850. OK, de gustibus ... Ampak da je bila – polomija?? Huh! Hudo! Menda ne misli na prodajne številke? V 90. letih je bil model 850 (vsaj v ZDA) Volvov best-seller (in tudi v Evropi se je dalo sem in tja kakšnega videti). Ali pa morda misli na to, da je zgrešil svoje "poslanstvo"? Težko bi se strinjal (sam sem ga imel): za moje pojme je bil imenitna združitev uporabnosti, udobja, prostornosti, trpežnosti, dinamične in varne vožnje – in seveda, vsaj za tiste čase, izrednega dizajna – morda zadnjega, ki je lastnika volva navdajal s "ponosom" ... V čem je torej problem? Da ni bil bmw ali alfa?
Na vrh
MKovic
28 avg 2010, 20:14
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Prav nič nimam proti 850-ki - popolnoma soliden avto. Kot sem zapisal, pa avto ni bil nič posebnega na področju lege na cesti in zmogljivosti, ki jih je Volvo tako opeval. Vsekakor mu ni šlo slabo - daleč od tega, vendar je njegovo mesto za premium tekmeci svojega časa, da tudi za Alfo in predvsem BMW- jem.
Prodajne številke? Leta 1993 (zadnje leto proizvodnje), ga je krepko premagal 25 let star 240 (govorim o ameriškem trgu), za tem pa je bil 850 edini Volvov karavan, naprodaj preko luže. Statistika iz leta 1998 kaže, da je večina kupcev Volvov, ki so bili sicer tradiconalno zvesti znamki (še od Amazona naprej) svojega 850 zamenjala za avto druge znamke.
Vsekakor, avto je uporaben in zanesljiv - nikakor ne slab, ni pa bil Volvo, kakršnega so si želeli tradicionalni kupci.
In kako se je zgodba končala? Geely...
Na vrh
Ovlov
28 avg 2010, 22:10
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Ameriški trg je seveda po difoltu tradicionalističen - imaš primerjalne številke tudi za Evropo? Govoriti o tem, da je Volvo OPEVAL lego na cesti in zmogljivosti, se mi zdi pretiravanje: šlo je za določen premik v Volvovi vozniški filozofiji, ki jo je 850 (uspešno) utelešal - in ki so jo v promociji seveda poudarili. (Da ne govorim o njegovem motorju, ki je bil osnova za generacije naslednjih.) Sicer se pa sprašujem: kdo izmed tistih, ki vidijo smisel avtomobilizma v ovinkarjenju in nabiranju vrtljajev, se bo odločil za volva – in kdo izmed tistih, ki cenijo v mojem prejšnjem postu omenjeno kombinacijo odlik, se bo odločil za bmw ali alfo?
Na vrh
mrv
30 avg 2010, 15:01
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
volhart je napisal(a): ...

Zanimajo me ponaredki za Volvo. Za karkoli, motorne dele, podvozje itd. Katere firme jih proizvajajo. Deli katerih drugih znamk pasejo na Volvo. Mogoce Renault, Ford.



thermostat od V70 PH1 pa tudi C70 in 850ka (B5234T-X) je enakovredni termostat za renault laguna 2.0 bencin motor do 2001 letnika, pa renault safrane 2.0 in 2.5l.

Original Volvo termostat je Wahler proizvajalec.


Vodne črpalke so tudi iste volvo 2.3-2,5 in Laguna / Safrane kot zgoraj omenjene. Ta vodna črpalkaa paše tudi na sledeče forde, z bencinskim motorjem 2,5L

FOCUS II (DA_) 11.04 -
KUGA 03.08 -
MONDEO IV 03.07 -
MONDEO IV Stufenheck 03.07 -
MONDEO IV Turnier 03.07 -
S-MAX 05.06 -

pa na vse te volvote (bencinarji)

C30 10.06 -
S40 I (VS) 07.95 - 12.03
V40 Kombi (VW) 07.95 - 06.04
S40 II (MS) 01.04 -
V50 (MW) 04.04 -
S60 07.00 -
S70 (P80_) 11.96 - 11.00
C70 I Coupe 03.97 - 09.02
C70 I Cabriolet 03.98 - 10.05
C70 II Cabriolet 03.06 -
V70 I Kombi (P80_) 11.96 - 05.00
V70 II Kombi (P80_) 03.00 -
V70 III Kombi 08.07 -
XC70 CROSS COUNTRY 03.00 -
S80 (TS, XY) 05.98 - 07.06
S80 II 03.06 -
XC 90 10.02 -
850 (LS) 06.91 - 10.97
850 Kombi (LW) 04.92 - 10.97
960 (964) 08.90 - 07.94
960 Kombi (965) 08.90 - 07.94

Torej na področju vodnih črpalk vidim da ni nekih revolucij, v novega forda lahko date staro vodno črpalko od volvota 92 letnik hehehe.



hidravlični potisti ležaj je tudi isti pri safranu 2,0 in 2,5, pa tudi pri določenih mitsubishi 1,9 D-ID motorjih se pojavi isti

če se kogar kakšna špecifična stvar zanima mi naj sporoči pa bom preveril




[ Uredi 30 avg 2010, 21:19 ]
Na vrh
MKovic
30 avg 2010, 18:50
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
He, he, zadevo si malo poenostavil.

Vodna črpalka S80 TDI je specifična samo za ta model, niti VW-jeva iz istega motorja ni izmenljiva.

Termostati Safrana in Lagune z 2.0 in 2.5 motorji so enaki, niso pa izmenljivi z Volvom.
Enaki pa so termostati iz starejšega Safrana z 3.0 motorjem, vendar samo z Volvovimi 2.9 in 3.0 motorji (960, S90, vendar ne S80 2.9).

Vodna črpalka iz Safrana 2.5 je izmenljiva z Volvovimi v 960 in S90 (2.9).

Vodne črpalke pri novejših Volvih so različne med S40/C30 in S60/70/80 in kolikor je meni znano niso enake Fordovim.

Kar se tiče potisnega ležaja imaš zelo verjetno prav, gre za generični izdelek, ki je enak pri mnogih znamkah.

Na vrh
MKovic
30 avg 2010, 18:54
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Ups, še vir podatkov moram navesti: http://hollanderinterchange.net/
Na vrh
mrv
30 avg 2010, 19:59
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
Zgoraj navedeni volvoti ki imajo isto vodno črpako ko fordovi so mišleni le bencinski motorji večina od 2,3 naprej, (le S40/V40 je izjema), seveda da ne dizel sam mislim da sem to že omenil.

Kaj se pa termostata tiče, šifra so očitno iste.

Moj vir je Tecdoc, Webcat.....


Kataloške vodnih (enoteiste črpalke)

FORD 1388504
FORD 6G9N 8591 AA
RENAULT 74 38 610 006
RENAULT 74 38 610 035
VOLVO 271647

VOLVO 271985
VOLVO 271986
VOLVO 272457
VOLVO 272474
VOLVO 272476

VOLVO 30650751
VOLVO 30684432
VOLVO 30751700


Tu si lahko vsak ki ima interes malo pogleda. Sicer je v nemščine, je pa free. Večina teh izrazov se v slovenščini itak čudno sliši.

http://atris.matthies.de

[ Uredi 30 avg 2010, 21:05 ]
Na vrh
MKovic
30 avg 2010, 21:04
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Če se omejiva le na vodno čpalko in S40 II je le-ta izmenljiva z:

FORD FOCUS II Sportswagon 2.0
FORD FOCUS C-MAX 2.0
FORD FOCUS II Sportswagon 1.4
FORD FOCUS II Turnier 2.0
FORD FOCUS C-MAX 1.8
FORD FOCUS II Turnier 1.4
FORD FOCUS II 2.0
FORD FOCUS C-MAX 1.8
FORD FOCUS II Sportswagon 1.6
FORD FOCUS II Turnier 1.6
FORD FOCUS II 1.4
FORD FOCUS II 1.6
FORD FOCUS II Sportswagon 1.6 Ti
FORD FOCUS C-MAX 1.6
FORD FOCUS II Turnier 1.6 Ti
FORD FOCUS C-MAX 1.6 Ti
FORD FOCUS II 1.6 Ti
MAZDA 3 Sportswagon 1.6
MAZDA 3 Sportswagon 2.0
MAZDA 3 1.6
MAZDA 3 1.4
MAZDA 3 2.0
VOLVO S40 II 1.8
VOLVO V50 1.8
VOLVO S40 II 1.6
VOLVO V50 1.6

Kar je polnoma logično saj gre za avtomobile na isti platformi. Kot rečeno, nisem zasledil, da bi bile izmenljive tudi z drugimi Fordovimi in Volvovimi modeli...
Na vrh
mrv
30 avg 2010, 21:17
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
Vem da čudaško pišem in me mogoče nisi prav razumel.

Kaj sem jaz zgoraj omenil je da je vodna črpalka volvo V40 1,6 bencinar 96 letnik ista kot pri Ford Focusi ST 2009 letnik kaj definitivno ni ista platforma. Tudi Ford Kuga 2.5 4x4 2009 ima isto pa volvo 850 2.0 pa tudi t5r pa V70R.

Ti pa si mi res primerjal celo platformo jo

vpiši zgornjo neko šifro v atris notri pa stisni fahrzeuge
potem pa lahko sam vidiš kam vse to gre, preveč jih je da bi jih našteval

[ Uredi 30 avg 2010, 21:29 ]
Na vrh
zlatko1970
31 avg 2010, 11:26
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
MKovic je napisal(a): ...

Kot zapisano, D5 in 2.4 D sta izpeljanki Volvovega 5 valjnega bencinskega agregata.
TDI v tvojem (in mojem) S80 pa je rahlo ostarel VW/Audijev vrstni petvaljnik, kakršnega lahko najdeš v Audijih 100, prvih A6 ter VW kombijih generacije 3 in 4. Zadnji izdelek iz koncerna VW s takšnim motorjem je pet valjni dieselski Tourag. V10 TDI v istem avto pa je "sestavljen" iz dveh takšnih motorjev.


pa naj bo zastarel koliko hoče. Meni se ta motor zdi . Pospeški glede na težo avta zelo zadovoljivi (lahko skinem večino 1,6 benzincev), končna hitrost 240, povprečna poraba pri moji vožnji 6 - 7 , brez večjih problemov, pa čeprav ima po moji oceni vsaj 300.000 km ( pa pustimo koliko piše na števcu). Ne vem. Razen tistega zaganjanja kot sem opisal v drugi temi (naj bi bil neki ventil za zrak) je pri motorju vse OK.
Na vrh
JG
31 avg 2010, 11:54
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
2.5TDI 140 konjev, končna 240 , to je pa rekord, kaj ste ga to kje čez prepad vrgli?

[ Uredi 31 avg 2010, 11:55 ]
Na vrh
volhart
31 avg 2010, 12:03
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Se v prostem padu v zemeljski atmosferi bi bilo to kar blizu koncne hitrosti. Ja, eni avtomobili so hitrejsi na cesti kot pa v prostem padu.
Na vrh
zlatko1970
31 avg 2010, 12:12
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
jah glej, meni je števec toliko kazal. Koliko pa števec laže, pa ne odgovarjam
tam do 220 je bilo z kar normalnim pospeškom, potem pa se čaka par kilometrov. Ampak nabere. Pa da ne bo kdo mislil, da dirkam. Sprobal sem ga pač.

Če ne verjameš, grema probat. Ni problema.
Na vrh
alfaromeo
31 avg 2010, 12:22
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866

Mislim, da sem se odločil, da bom bencinskega turbo petvaljnika zamenjal za 2.5 Tdi.
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2] 3 4

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 58, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete