Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Oprema, dodatki in tuning
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

čip za bencinarja

Avtor objava
Terminator
15 jul 2008, 22:47 Predogled tiskanja
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
Mogoče kdo pozna to zadevo?

Namreč pri meni se pod 4k rpm ne dogaja nič in to me zelo zelo jezi zato bi razkiral teh 50€ in nabavil to zadevo, vendar me prej zanima kaj sploh je to in kako to deluje, kakšni so stranski učinki itd.?

je napisal(a): ...

Prodam čip samo za bencinarja ki da moč na obrtaje in sicer avto bol pospeši od 2 in pol tisoč obrtajev naprej Da od 8 do 10 konjev več je idealen za prehitevanje Enostavna vgradnja sta samo 2 žičke za vtaknt



najdu sm pa tuki
Na vrh
Mihc V50 T5
15 jul 2008, 22:59
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Jaz osebno ti ne priporočam, poznam nekoga, ki je dal čip za 50€ v Audi A6 3.0TDI Q letnik 06, pa je počil blok motorja in ima škode za 10k€, kaj je z avtom zdaj, stoji v garaži in se počasi spušča na tla ( gume se praznejo )
Na vrh
Volvo V70
15 jul 2008, 23:08
Član #303
Prijavljen dne: 23 apr 2007, 11:39
Objav: 46
Preberi si debato točno o tem čipu na avtomobilizmu.com.

Še link: http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=63636


Na tvojem mestu tega nebi kupoval.
Na vrh
Beastmaster
16 jul 2008, 08:18
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
Aha, sej pa nalepka na tanku ti da tut ene 15 kojev več....
Ne se hecat z štromom u avtu....
Na vrh
T-5R
16 jul 2008, 09:11
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Ravnokar sem pokazal oglas sodelavcem, in se v delavnici sliši samo....

Iz navadnega bencinarja ne boš pridobil nič z tem. Če bi hotel kaj konkretnega, moraš ali pridobit turbino, ali vgradit NOS sistem. Oboje stane krepko nad 50€.

Glede Audija, pa dvomim, da bi ta stvar razbila blok motorja. Je prepoceni.
Na vrh
alfaromeo
16 jul 2008, 10:08
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Beastmaster je napisal(a): ...

Aha, sej pa nalepka na tanku ti da tut ene 15 kojev več....
Ne se hecat z štromom u avtu....


Če imaš pa še tenis žogico na kljuki potem te pa ženihče več ne ulovi
Na vrh
RollingStone
16 jul 2008, 11:03
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
alfaromeo je napisal(a): ...


Če imaš pa še tenis žogico na kljuki potem te pa ženihče več ne ulovi



Ne ne, za to rabiš ˝type R˝ nalepko...



Vglavnem, kot so pred menoj že povedali: čip za 50€ ne naredi nič..... Nič škode še manj pa koristi.

V tvojem primeru pa tudi dražji čipi ne bi naredili velike koristi. Brez večjih predelav iz NA motorja ne moreš spravit nevemkašne moči.
Na vrh
Sasko
16 jul 2008, 13:29
Član #775
Prijavljen dne: 04 jun 2008, 19:51
Objav: 68
ampak jaz pa mislem da ful vela ta čip sam pogledajte kako njemu slovenčina šiba ko namazana hej.Xexxexexe mislim da je to kupil na kaki pijaci v bihaču zdaj pa klobase prodaja.
Na vrh
janko
16 jul 2008, 16:21
Član #750
Prijavljen dne: 12 maj 2008, 22:01
Lokacija: Kocevje
Objav: 156
To je isto sranje, kot tisti magnetki za zmanjšanje porabe goriva. Prodalo se jih je na stotine tisoč, nekateri so celo trdili, da jim avto manj žre, ampak pusti budalam veselje
Na vrh
Damijan
16 jul 2008, 19:04
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
@janko: Placebo efekt!

Druigače pa bi vsi ti, ki ponujajo razne "šraufke" za čipanje, bili že multimiljarderji. Pod pogojem, da bi to res delovalo.

Iz NA motorja kaj ven iztisnit je pa za malo izboljšanja veliko €€€! Konkretno je moj kolega iz Goriških brd na svoji AR 145 QV, serijskih 155KM, izboljšal moč na 163,5KM! Za to povečanje pa je bil vložek blizu zdajšnjih 10k€!
Na vrh
RollingStone
16 jul 2008, 19:12
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Nekako tako bo ja. Pa dobro, do neke mere se še da iztisnit nekaj malega (par hp). Ampak to je pa tudi to pri NA motorjih.
Na vrh
MKovic
16 jul 2008, 21:35
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Čip, ki "ima samo dve žički za vtaknt" definitivno ne bo pripomogel k dodatni moči. Zadeva verjetno sodi v isti razred kot famozni električni superchargerji.
Je pa zmotno mišljenje, da motorja brez turbine ni mogoče prav spodobno predelati.
Definitivno je najhitrejša in najlažja (predvsem pa donosna) pot tista, ki se je poslužuje množica zakotnih in malo manj zakotnih slovenskih tunerjev: povečajmo pritisk turbine. Pet minut dela, rezultat je očiten, stranka pa očarana. Življenska doba motorja ni pomebna, še manj vse ostalo, kar k pravi predelavi sodi. Čeprav je teoretična končna moč motorja višja, pa je takšna moč praktično in dejansko neuporabna. "Ja ampak lepo vleče nad 6.000 obrati..." Hvala lepa, ampak vso moč na tem svetu, ki se dogaja nad 6.000 obrati zmanjema za kanček navora med 1800 in 4500. :-)
Da ne bo pomote: turbina je zelo učinkovita tehnična rešitev in nikakor nimam nič proti turbinskim motorjem, trdim pa, da zgolj večanje pritiska ni prava dolgoročna rešitev. Profesor iz mojih šolskih časov je zelo rad uporabil analogijo mississipijskega parnika in nadobudnih kapitnov, ki so obteževali varnostni ventil parnega kotla: zadeva je delovala, bili so hitri... in potem jih je razneslo. Nato je dodal: There is no replacement for displacement. :-)
Ostaja še mit o visokih stroških predelave NA motorjev. Če se omejimo le na osnovo: za nekaj 100 EUR so za praktično vse Volvove motorje na voljo odmične gredi v vseh okusih in oblikah, ki poleg večje moči omogočajo tudi povsem individualno spreminjanje karakteristike motorja. Če takšen vložek primerjamo s ceno HID žarnice iz druge teme... :-)
Na vrh
Terminator
16 jul 2008, 23:38
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
Se mi je zdelo da tole ne more biti nič pametnega....

Drugače pa bi jaz le rad da avto začne vleči malo prej, ker nad 4.000rpm je absolutno prepozno

@MKovic, lahko kaj več poveš o menjavi odmičnih in temu kar sodi zraven? Ker nekaj € sem pripravljen dati, rad bi pa predvsem da bi začel odogajati že pri nižjih obratih za same konje se mi ne gre toliko kot pospešek
Na vrh
RollingStone
17 jul 2008, 10:40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Načeloma se strinjam, MKovic. Samo dejstvo je, da se moč pri turbo motorjih da povečat (in ne mislim 10-ključ tuninga) za manj denarja. Poleg tega se pridobitek na moči večji kot pri NA motorjih. Se pa seveda da povečati tudi moč na NA motorjih, nedvomno. Ampak taka predelava zahteva malce več časa in dela (če že ne denarja).


MKovic je napisal(a): ...

Nato je dodal: There is no replacement for displacement. :-)


Tole je pa čista resnica. To je bila moja prva misel, ko sem vozil VW touran 1.4 turbo.

Po drugi strani pa.... Res, da naši vozi nimajo V8 motorjev, ampak turbo se k 2.3l prav lepo poda.

Turbo je vsekakor super tehnična rešitev; zmotno je tudi mišljenje, da so turbine preva stvar, ki se na avtu pokvari. V EU pač nimaš na izbiro nevemkoliko V8 in V10 ali V12 motorjev, imaš pa na izbiro naprimer 2.0 NA in 2.0 Turbo. Katerega bi izbral?

Na vrh
tonkoexpress
17 jul 2008, 12:03
Član #21
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 23:49
Lokacija: dolenc
Objav: 230
Enostavna vgradnja sta samo 2 žičke za vtaknt.
Haha, kake fore. Najbrž v vtičnico za vžigalnik. Ni ga čez dober nateg.
Na vrh
MKovic
17 jul 2008, 18:21
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Terminator je napisal(a): ...

@MKovic, lahko kaj več poveš o menjavi odmičnih in temu kar sodi zraven?


Postopek je nekako takšen:
Pri tvojem najljubšem ponudniku Volvo performance delov (IPD, SAM...) si izbereš odmične gredi za tvoj model motorja. Za veliko večino motorjev obstaja več različič, ki vsaka na svoj način spremenijo karakteristike motorja. Najbolj smiselno je zamenjavo opraviti, ko pride čas za menjavo glavnega jermena, zato predlagam, da poleg gredi kupiš tudi komplet za menjavo glavnega jermena. Motor se "oskubi" na podoben način kot pri menjavi jermena, dodatno pa se odstrani še pokrov ventilov in seveda odmične gredi. Cel postopek doda morda 10% dela k običajni menjavi glavnega jermana.
Na vrh
Terminator
17 jul 2008, 18:29
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
Ja to vem kako poteka, zanima me kaj bi z menjavo odmičnih pridobil? Jermen pa ima prevoženih komaj okoli 30.000 in je star 2 leti, tako da še ni za menjavo, tako da bi zamenjal le odmične

Pa če imaš kakšen link do odmičnih, ki mi jih priporočaš, ga tudi lahko prilimaš, bi ti bil zelo hvaležen
Na vrh
RollingStone
18 jul 2008, 12:27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Z novimi odmičnimi neke blazne moči ne bi pridobil. Bi se ti pa lahko karakteristike motorja izboljšale. Na primer večji navor v nižjih vrtljajih. Maksimalna moč pri nižjih vrtljajih.


Drugače pa si to preberi: klik

Pač moje skromno mnenje.... Manjka ti en velik debel Turbo.

[ Uredi 18 jul 2008, 12:28 ]
Na vrh
Terminator
18 jul 2008, 15:23
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
RollingStone je napisal(a): ...

Z novimi odmičnimi neke blazne moči ne bi pridobil. Bi se ti pa lahko karakteristike motorja izboljšale. Na primer večji navor v nižjih vrtljajih. Maksimalna moč pri nižjih vrtljajih.


Drugače pa si to preberi: klik

Pač moje skromno mnenje.... Manjka ti en velik debel Turbo.


Saj za to se mi gre... večja moč in navor v nižjih vrtljajih

Če bi pa znov anglešk bi si pa tud tist prebrav, tko pa nažalost ne morem

Glede Turba se pa strinjam ja
Na vrh
T-5R
18 jul 2008, 22:23
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Jaz sploh nisem govoril o nobenem odpiranju pritiska na turbini, in o podobnih stvareh. Dejstvo je, da ti noben resen tuning mojster ne bo šel čipat navadnega motorja. Zakaj? Ker ni nobenega efekta.

Zamenjava odmičnih gredi, pa pomojem ni smiselna v civilnih avtomobilih. Pride v poštev le za vozila v dirkaške namene. Ti motorji pa vemo, da ne delajo na nizkih obratih. Kaj ti pomaga, če ti povleče pri nizkih obratih, potem pa na sredini izgubi vso moč, in navor. Razen, če bi vgradil CVVT (Continuous variable valve timing), kot ga ima npr. motor B4194T2 (ja, spet turbo), ali Toyota VVTI, in še mnogi drugi.

Na žalost brez vlivanja bencina v cilindre, in primerne količine zraka, ni moči.

Na vrh
-joey-
20 jul 2008, 10:16
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Tole si poglejte pa boste videli vse okrog "čipanja" bencinarja brez turbine. Vglavnem ga shecajo prek Iat senzorja za temperaturo zraka ali pa vode. TUKI
Na vrh
MKovic
20 jul 2008, 16:21
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
T-5R je napisal(a): ...

Dejstvo je, da ti noben resen tuning mojster ne bo šel čipat navadnega motorja. Zakaj? Ker ni nobenega efekta.


Čipanje po mojem sploh ni resen tuning in tisti, ki se s tem ukvarajo niso resni mojstri. :-)
No pa zares, "čipanje" je lahko samo del kompletnega tuninga s katerim se nadzorna elektronika prilagodi mehanskim spremembam na motorju. Kar večina tunerjev, ki sem jih imel v mislih v zgornjem zapisu efektivno stori je, da programsko spremeni dovoljeni pristisk turbine. To pa je po mojem mnenju zelo vprašljivo početje in dvorezen meč. Takšnih bližnic seveda navadni motorji ne omogočajo.

T-5R je napisal(a): ...

Zamenjava odmičnih gredi, pa pomojem ni smiselna v civilnih avtomobilih. Pride v poštev le za vozila v dirkaške namene.


Hmm, okusi so seveda različni. Noben od mojih avtomobilov, ki je doživel menjave odmičnih gredi ni bil namenjen dirkaštvu, pa vendar se mi je zdel poseg smiselen. Seveda se lahko poleg odmičnih gredi odločiš tudi za kotno nastavljive jermenice. Tako lahko preko vikenda voziš avto z brutalno močjo v višjih obratih, če tako želiš, v nedeljo zvečer pa si vzameš 10 minut časa, spremeniš nastavitvene kote in preko tedna voziš poplnoma civilno varjanto.


Na vrh
T-5R
20 jul 2008, 21:28
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Res je, da so okusi, potrebe, in želje vsakega posameznika različni. Se strinjam, da samo večanje pritiska turbine ni pravi tuning. To delajo že v vsaki garaži, in na nekaterih servisih. Avto ne vleče, pa potem malo privijejo westgate ventil na turbini, in je rešeno za njih.

Glede odmičnih gredi pa pomojem, bi res moral nabavit še nastavljive jermenice. Le tako bi po mojem optimalno nastavil vse skupaj. Mogoče bi prav prišla še kakšna optimizacija elektronike.

Z tem nimam nikakršnih izkušenj, me pa vsekakor zanima kako se obnese tako predelan motor v praksi.

Sem pa zasledil, da so v motorje od T-5R dajali odmične gredi od 2.5GLT motorja. Če se ne motim, so zamenjali gred samo na sesalni strani.
Če bom še kaj našel o tem, bom napisal....
Na vrh
RollingStone
20 jul 2008, 21:39
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
O tem je že kar nekaj napisanega, poišči na turbobricks.com. Glede samih parametrov, torej pri kolikšin obratih avto ima najvišjo moč in navor.... Baje (sam nisem probaval, tako, da me ne držat za besedo) odmična od GLTja pri T5 motorjih pomaga. In to ogromno. Koliko je res in koliko ne, ne vem. Če te res zanima, je TB forumu vse opisano. Poglej podforum ˝performance & suspension˝ (ne rabiš biti registriran za ta del foruma). Če te zanima, kaj in koliko je že bilo narejenega v praksi, pa si poglej podforum ˝Showroom˝ in pod-pod forum
˝Projects & restorations˝.

P.S. V podforumu na spodnjem delu srani klikni za prikaz tem (standardno je samo za en dan, tako, da kaj preveč ni za videt).
Na vrh
Terminator
20 jul 2008, 21:40
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
In kok bi zdej prbližn pršu mene tak podvig?

Pa kakšne bi ble razlike oz. prednosti in slabosti?
Na porabi se pa verjetno ob normalni vožnji nebi bistveno poznalo ali pač?
Na vrh
bvogri
21 jul 2008, 00:06
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Nevem če se ti tole splača Terminator ...

Glede 850. Pri menjavi se baje da zamaknit jermen (serijsko) in s tem spreminjati nastavitev karektristik motorja???

Glede čipanja pa je prijatelj čipal svojega bmw 320Ci. Sicer so ga že tam opozorili, da bo dobil kvečemu 10 konskih moči... ampak avto pa res vleče bolje z nizkih obratov ... in to je bil tudi cilj. Se pa res ne pozna na končnih zmogljivostih. Čipal pa je chip tunning, mislim da so fantje na svojem področju kar dobri
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 50, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete