|
|
Garancija na rabljena vozila
|
|
tonkoexpress | 31 jan 2008, 00:12 | |
| Član #21Prijavljen dne: 12 nov 2006, 23:49 Lokacija: dolenc Objav: 230 | Koliko je ta garancija sploh vredna? A se splača gledat na to, ali se lahko v primeru večjih napak obrišeš pod nosom? In kaj naj bi ta garancija sploh vsebovala. Kilometri vprašanje, najbrž ne, ker je po moje skoraj nemogoče dokazat, da niso realni, pa magari smrdijo do neba. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 31 jan 2008, 00:53 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Garancija velja za motor in menjalnik. Meni je na T6 prvi teden šla vžigalna tuljava aka. "cin špula" ( 120Eur ) in so brez oporekanja na njihove stroške zamenjali z originalnim delom, odpeljali avto na Dumido še na tester če je vse ok. Strošek je bil le skoraj celi dan brez avta in odmrle možganske celice zaradi sekirancije da bi bilo z avtom kaj resnejšega narobe. Vbistvu ti po zakonu RS pripada 1 mesec garancije na VSA vozila, ki jih kupuiš od pravne osebe. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 31 jan 2008, 08:22 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Še nekaj je potrebno pazit! Sedaj ne vem, ali sem bil samo jaz tolk butast, ali je tudi možno da se še komu to zgodi, ne vem, štejte pa vseeno to kot opozorilo. Na pogodbo prodajalec ni vpisal št. prevoženih kilometrov in ko smo čez 14 dni ugotovili da so bili prevrteni, mu jaz nisem mogel popolnoma nič, ker nisem imel dokaza s kolikimi sem ga sploh kupil
Tako da take stvari je fajn pazit, drugače pa tudi kilometri spadaja v 1 mesec zakonsko določene garancije! | Na vrh | |
Terminator | 31 jan 2008, 14:28 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| In kaj lahko narediš, če ugotoviš kasneje da je števec prevrten? Prodajalca tožiš in mu zbiješ ceno? | Na vrh | |
alfaromeo | 31 jan 2008, 14:37 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Te garancije so bolj kot ne psihično zavjanje kupca, da bo lahko kar koli dobil, v slučaju napake. Roko na srce, pa so lahko napake velike, saj prepodajalec pozna avto toliko ali slabše od kupca.
Res je tudi, da je po zakonu vsak kupec avtomobila upravičen do garancije na stvarne napake, kaj pa je t.i. stvarna napaka, pa ne ve nihče točno/exaktno.
Sicer je pa uvlejvaljne garancije odvinso tudi od prodajalc, če je la ta normalen, otem ni problema, drugče je lahko uvlejavljane garanicje dolgotrajen, mukotrpen proces, ki zahteva veliko živcev, € in še česa.
[ Uredi 31 jan 2008, 14:41 ] | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 31 jan 2008, 16:08 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Terminator je napisal(a): ...
In kaj lahko narediš, če ugotoviš kasneje da je števec prevrten? Prodajalca tožiš in mu zbiješ ceno?
Če imaš kilometre napisane na pogodbi, potem greš do prodajalca in mu " zagroziš " da naj ti vrne nekaj denarja v protivrednosti zbitih kilometrov, če ne želi nič slišati o tem, oz. ti ne vrne denarja in ti njemu avto nazaj, ga prijaviš na policijo!
Vendar v našem butastem zakonu ni nekih kazni specifično o zbijanju kilometrov, če se ne motim je nekaj na temo " kupec v dobri veri ", se pravi zavajanje kupca v dobrobit prodajalca, vendar mislim da so kazni samo denarne. V nemčiji so zaporne!
V primeru da jih na pogodbi ni, mu ne moreš NIČ!
p.s. je pa še ena fora. Ponavadi se na pogodbo napiše manjši znesek kot pa si avto dejansko plačal. V tem primeru ( npr. ) ti mora prodajalec ( po ukazu države- zakona ) denar vrniti ti pa njemu avto, zato si v tem primeru lahko na zgubi - big time! Zato opozarjam da je pametno na pogodbo napisati realen znesek ( tudi če prodajalec nekaj vztraja da ne ) in se gre uverit pogodbo na upravno enoto kjer uveritev stane 1 EUR, pri notarju pa cca 15-20 EUR Tako da tega sedaj NI več!!! | Na vrh | |
tonkoexpress | 31 jan 2008, 23:40 | |
| Član #21 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 23:49 Lokacija: dolenc Objav: 230
| Se pravi, da ta garancija je in ni. Je pa najbrž več upanja, da v primeru okvare ali česa drugega dobiš kaj nazaj oz. da zadevo porihtajo, če avto kupiš od trgovca, ki je, recimo temu - znana firma, kot pa od nekega XY d.o.o strica, ki ima za bajto nekaj pleha za prodat. | Na vrh | |
ihanc | 03 feb 2008, 14:02 | |
| Član #608 Prijavljen dne: 02 feb 2008, 21:21 Objav: 77
| kupil 8.1. V70 D5 avtomatik,l.03,120000km,prodajalec mi je dal 1mesec garancije.Nakar mi po 2tednih in prevoženih 2000km kar naenkrat ni več vžgal iz prve.Grem do prodajalca,ki je ponudil vlečno in popravilo na njihove stroške. Čez 2dni grem po avto,menjali kao eno šobo,čeprav ni kazalo nobene napake.Naredil sem natančno 10km,ko je motor začel trokirati,kot bi bil premaknjen predvžig.Spet grem do prodajalca in zahtevam,da se avto odpelje na pooblaščeni servis,o čemer pa noče nič slišati,ker vedo,da nebi bilo prav poceni in mi spet turi enega kvazimojstra,jaz pa vstrajam pri svojem. Kaj priporočate,če ima kdo kakšno podobno izkušnjo? | Na vrh | |
T-5R | 03 feb 2008, 15:11 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Če je res šla ena šoba, ti bo počasi odpovedal še druga, in nato še naslednja,..... Velikokrat prodajalci zamenjajo šobo kar z eno iz odpada, ki pa ima lahko xxxyyy km. Samo, da se te na eleganten in poceni način rešijo. Kdorkoli ti karkoli šari okoli šob zahtevaj izpis, da so šobe OK. Še posebej zato, ker imajo nekateri D5 motorji kodirane šobe. Vztrajaj, da avto pregleda nekdo, ki je specijalist za dizle, račun pa plačajo oni. | Na vrh | |
Majkl | 03 feb 2008, 15:49 | |
| Član #359 Prijavljen dne: 05 jun 2007, 22:48 Objav: 346
| ihanc je napisal(a): ...
kupil 8.1. V70 D5 avtomatik,l.03,120000km,prodajalec mi je dal 1mesec garancije.Nakar mi po 2tednih in prevoženih 2000km kar naenkrat ni več vžgal iz prve.Grem do prodajalca,ki je ponudil vlečno in popravilo na njihove stroške. Čez 2dni grem po avto,menjali kao eno šobo,čeprav ni kazalo nobene napake.Naredil sem natančno 10km,ko je motor začel trokirati,kot bi bil premaknjen predvžig.Spet grem do prodajalca in zahtevam,da se avto odpelje na pooblaščeni servis,o čemer pa noče nič slišati,ker vedo,da nebi bilo prav poceni in mi spet turi enega kvazimojstra,jaz pa vstrajam pri svojem. Kaj priporočate,če ima kdo kakšno podobno izkušnjo?
Avto pa je bil kupljen kje!? (saj ne rečem da so potemtakem vsi avtomobili tega prodajalca taki, vendar, previdnost je mati modrosti!) | Na vrh | |
alfaromeo | 03 feb 2008, 16:38 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Zadeva bo težka in mukotrpna. Prodajalcu razloži, da kvazi mojstri niso usposobljeni za ta avtombil in da vztrajaš pri tem, da avto pelješ na pooblaščeni servis, vsaj na pregled, drugače mu daj ključe nazaj on pa tebi kupnino in naj se je....e, ker avto ni tak kot ti je govoril. Bi pa jaz čimpreje obiskal servis kjer bi dal avto pregledat, oni ti naj dajo "papir" kaj je z avtomobilom narobe in kdaj je to bilo. Zgolj v slučaju, da bo potrebno po sodni poti zadevo reševati, imaš papir, da je bilo res nekaj z avtombilom narobe, kar pa prodajalec, kljub 1 mesečni zagotovljeni garanciji, ni popravil.
[ Uredi 03 feb 2008, 16:43 ] | Na vrh | |
AljAž | 03 feb 2008, 16:56 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Točno tako, kot je napisal moj soimenjak zgoraj. Če avto ni tak, kot ti je govoril je potemtakem to stvarna napaka, ki jo morajo odpraviti ali pa vrniti kupnino. Vskakor je najbolje, da se že sedaj pozanimaš pri kakem pravniku (ki ga poznaš), ter pravna dejstva in tvoje možne bodoče ukrepe predočiš prodajalcu (tožba, inšpekcija, in še kaj...). Pa naj se odloči sam.
[ Uredi 03 feb 2008, 16:57 ] | Na vrh | |
ihanc | 03 feb 2008, 21:38 | |
| Član #608 Prijavljen dne: 02 feb 2008, 21:21 Objav: 77
| na Summitu so mi dejali,ko sem dal spremeniti jezik BCja, da so km realni.Sem pa s človekom zmenjen jutri zjutraj ob 9h,da dorečeva situacijo,pa ne vem za kam bi zahteval,da ga peljemo na diagnozo. Kakšna hitra ideja oz. predlog? | Na vrh | |
T-5R | 03 feb 2008, 21:52 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Od kje pa si? | Na vrh | |
ihanc | 03 feb 2008, 21:58 | |
| Član #608 Prijavljen dne: 02 feb 2008, 21:21 Objav: 77
| Domžale | Na vrh | |
AljAž | 03 feb 2008, 22:29 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Ja potem v Lj: Summit, Lekše, Interclass. Tam, kjer misliš, da ga boš potem dal popravit in tam, kjer že imaš kake dobre izkušnje. | Na vrh | |
alfaromeo | 04 feb 2008, 00:34 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| ihanc je napisal(a): ...
na Summitu so mi dejali,ko sem dal spremeniti jezik BCja, da so km realni.Sem pa s človekom zmenjen jutri zjutraj ob 9h,da dorečeva situacijo,pa ne vem za kam bi zahteval,da ga peljemo na diagnozo. Kakšna hitra ideja oz. predlog?
Pozdrav!
1. Čisto iz firbca: koliko ima kilometrov, kateri letnik. 2. Kljub temu da si brez avtombila, bi jaz nastalo situacijo reševal "počasi"(beri premišljeno) in vsekakor bi jaz, kot kupec narekoval tempo prodajalcu, ki je primoran garncijo izvest, ker trgovci z novci, prodajalci, so namazani z vsemi žavbami. Menim, da nima veze, kje in kolikokrat se bo zadeva popravljala iz vidika garnicje. 3. Predlagam, da zahtevaš, da je avto BP neglede na to, kam ga pelješ na servis. Tvoj pogoj je, da avto pregleda usposobljen strokovnjak (pooblaščeni serviser), in da avto po posegu dela BP. Za toliko časa kolikor si pa brez avtomobila se ti pa garanicja podaljša.
Glede na to da ti je prodajalec "strašil" z kozolc majstri, bi ga jaz lepo "trdo" prijel, ker kot veleva pregovro se nobena juha ne poje tako vroča kot se skuha. | Na vrh | |
RollingStone | 04 feb 2008, 05:58 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| alfaromeo je napisal(a): ... ihanc je napisal(a): ...
na Summitu so mi dejali,ko sem dal spremeniti jezik BCja, da so km realni.Sem pa s človekom zmenjen jutri zjutraj ob 9h,da dorečeva situacijo,pa ne vem za kam bi zahteval,da ga peljemo na diagnozo. Kakšna hitra ideja oz. predlog?
Pozdrav! 1. Čisto iz firbca: koliko ima kilometrov, kateri letnik. 2. Kljub temu da si brez avtombila, bi jaz nastalo situacijo reševal "počasi"(beri premišljeno) in vsekakor bi jaz, kot kupec narekoval tempo prodajalcu, ki je primoran garncijo izvest, ker trgovci z novci, prodajalci, so namazani z vsemi žavbami. Menim, da nima veze, kje in kolikokrat se bo zadeva popravljala iz vidika garnicje. 3. Predlagam, da zahtevaš, da je avto BP neglede na to, kam ga pelješ na servis. Tvoj pogoj je, da avto pregleda usposobljen strokovnjak (pooblaščeni serviser), in da avto po posegu dela BP. Za toliko časa kolikor si pa brez avtomobila se ti pa garanicja podaljša. Glede na to da ti je prodajalec "strašil" z kozolc majstri, bi ga jaz lepo "trdo" prijel, ker kot veleva pregovro se nobena juha ne poje tako vroča kot se skuha.
03' in 120kkm
Drugače pa se moram strinjat s tem. Sicer po mojih izkušnjah tudi pooblaščeni serviserji niso ravno najbolj zaupanja vredni in dosledni, kar se tiče popravil, dejstvo pa je, da imajo pravilno orodje in opremo za diagnozo in odpravo napake, česar pa ˝kozolc majstri˝ nimajo, vsaj za tak voz ne.
| Na vrh | |
Volvo. 4 life | 04 feb 2008, 08:33 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Mene pa zanima sledeče:
ko kupuješ avto, na kakšen način ti prodajalec zagotovi garancijo. Pustimo zakon in to... Zanima me, ali se garancija vpiše v pogodbo ali za to dobiš poseben " list papirja " v obliki garancije? Kako je s tem? Ali je prodajalec zakonsko dolžen izpolniti kak formular oz. garancijski list, ali kot kupec potem ko avto enkrat kupiš ostaneš prepuščen samemu sebi in edino kar ti ostane postopaš od odvetnika do odvetnika? Ali je samo kupoprodajna pogodba zadosten list papirja, s katero uradno uveljavljaš garancijo? Zanima me predvsem s strani " brez komplikacij " potem ko si avto že kupil, da lahko ti prodajalca j**** ne on tebe, oz. imaš nekaj v rokah za pokazat, ne pa da veš da neka 1-mesečna garancija obstaja, ti pa ne veš kje? | Na vrh | |
ihanc | 04 feb 2008, 08:34 | |
| Član #608 Prijavljen dne: 02 feb 2008, 21:21 Objav: 77
| mislil sem vztrajati,da ga vlečemo na Summit.Čeprav,kakor berem po forumu,ima veliko ljudi težave z njimi,jaz zaenkrat še nimam slabe izkušnje,pa mi je tale že 5.Volvo | Na vrh | |
alfaromeo | 04 feb 2008, 12:30 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| @ihanc: V kolikor k njim hodiš že dalj časa in si z njimi zadovoljen, ga pelji tja, saj te najverjetneje tudi že poznajo, kar tudi nekaj šteje. Poleg popravila napake bi zahteval še celoten pregled avtombila. Sicer je pa specialist za diesle tudi ta
@V70AWD: Nisem siguren, vendar mislim, da v zakonu o potrošnikih piše, da ima vsak kupec pri pravni osebi, po zakonu xy mesečno garancijo na stvarne napake, brez kakršne koli pogobe. Po domače nategovanje ni dovoljeno. In nima veze kakšno ti on da pogodbo. Je pa v večini primerov dokazovanje napak in tolmačenje stvarnih napak različno, ponavadi je vse skupaj strošek stranke/kupca, ker se le ti ne da ukvarjati z raznimi bolnimi izgovri prodajalca. Seveda pa obstajajo tudi izjeme. Pač področje preprodaje avtombilov je še bolj bananarepublik, dokler se ne bo nekomu jermen snel in bo nekoga na vile nataknu.
[ Uredi 04 feb 2008, 12:42 ] | Na vrh | |
ihanc | 04 feb 2008, 22:53 | |
| Član #608 Prijavljen dne: 02 feb 2008, 21:21 Objav: 77
| smo se dogovorili in so pristali,da se pelje k Lekšetu.Uredili za 1h,crknil regulator pritiska goriva,cena z delom+diagnostika vsega ostalega 211€,s tem da so morali še uglasiti šobo,ki jo je "mojster"menjal po nepotrebnem(vzel pa 200€,hvalabogu ne meni) | Na vrh | |
alfaromeo | 04 feb 2008, 23:21 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Lahko poveš kje si kupil avto? Lahko tudi na ZS. | Na vrh | |
samos1111 | 06 feb 2008, 14:42 | |
| Član #264 Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03 Objav: 71
| Ob podobnem nakupu sem dobil garancijo na posebnem papirju. Načeloma jo firme rade napišejo same od sebe in v njej čimbolj omejijo odgovornost za ves možni "potrošni material", ker se je po zakonu ne izognejo, če je ne dajo; rok je lahko stvar pogajanja. En problem se je pojavil in se je reševal na uradnem servisu brez kakšnih intervencij, ker se je onim na firmi očitno zdelo tako bolj smiselno - za bolj klasične zadeve bi najbrž angažirali lokalnega fušarja v svoji garaži ali pa neuradni servis. Kaj češ, jaz bi tudi, optimizacija stroškov pač.
Kilometri so bili prestavljeni površno, zato so jih zalotili že pri pregledu računalnika pred nakupom na uradnem servisu To se najbrž ponavadi ne dogaja | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 01 mar 2013, 18:29 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| No, da malo obudim temo ...
No, da napišem mojo, za 1x še nedokončano izkušnjo z Avtoelektroniko, kjer sem kupil Saaba. Dobil sem 3 mesečno pisno garancijo, ki jo zagotavlja firma, ki mi je prodala avto, torej Avtoelektronika. Prilagam sliko garancije, kjer je opisano vse kaj je in ni všteto v garancijo.
Na avtu sem po 1000 km našel 4 napake:
- pranje žarometov ne dela - kolesni ležaj zadaj - izpis na BC - steering lock malfunction ( pač avto občasno ne vžge ) - sklopka ali vztrajnik je glasen
Poklical sem v Lj, povedal za problem in da želim nadomestni avto. Avto sem pustil tam ta torek zjutraj, bp sem dobil nad. avto in se odpeljal. Prosil sem, če me lahko obveščajo o popravilu, oz. vsaj obvestijo ali so stvari vštete v garancijo ali ne. Do včeraj, me ni poklical nihče. Danes ob 13h me kliče prijazen možakar in mi razloži da so mi popravili ključavnico in pranje žarometov. Vprašal me je, če je lahko avto pri njih do pon., da vse še 1x pregledajo, da avto nima napake. Rekel sem da ni problem in raje vidim da je tako, tudi avta za vikend ne potrebujem. Ko sem vprašal za ležaj in sklopko, je rekel da ne ve nič o tem in da se v pon. slišiva kako in kaj. Prašal sem še za čip, prav tako mi sporoči v ponedeljek ( seveda za protiplačilo ). No, o vsem tem pišem da se dobi nek vtis o tem podjetju, predvsem pa o tem, kako se stvari odvijajo ob garanciji ki je bila dana in kaj vse se ob njej upošteva.
p.s. zanimivo je tudi to, da ko sem avto kupoval, so bili več kot ustrežljivi, sedaj pa je zgodba popolnoma drugačno. Ok razumem po eni strani, da si noben ne želi nekih enormnih stroškov popravil v okviru garancije, vendar ko sem avto prevzel, se je iz prodajalčevih ust slišalo: avto je BP.
Razni komentarji in podobne izkušnje so zaželjene.
[ Uredi 01 mar 2013, 18:33 ] | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 01 mar 2013, 18:31 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Npr. točka B je več kot zanimiva .. če se spomnim teme pred kratkim, ko je nekdo pisal o stroških izrednih popravil, me tole nekako spominja na to. Ujel sem, da mi ležaja ( 150 eur + delo ) ne bodo zamenjali, češ da ne spada v garancijo ;)
Sicer pa to temo nikakor nisem odprl, da bi pljuval po firmi, temveč upam da se bo zame izteklo čim bolje in čim ugodneje. Kako pa se bo razpletlo (garancija je še 2 meseca ), pa seveda napišem, kot tudi še kakšen možen razplet, po preteku garancije.
[ Uredi 01 mar 2013, 18:33 ] | Na vrh | |
klm07 | 01 mar 2013, 19:28 | |
| Član #2184 Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45 Objav: 409
| Obenem se pa obrni na Zavod za zaščito potrošnika, da ti podajo morebitna vodila za naprej, da jim daš vedeti, da pač ne boš dal zlahka in verjemi, da ti dajo prave stavke za povedati in se pričnejo zadeve kaj kmalu drugače obračati če le imajo kaj soli v glavi. Stvar deluje preverjeno. | Na vrh | |
Volvej | 01 mar 2013, 20:48 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Samo piše garancija ne velja za obrabne dele, sem pa verjetno spadajo ležaj in sklopka. | Na vrh | |
4volvo | 01 mar 2013, 21:11 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| Točno tako, kateregakoli obrabnega materiala zakonsko določena garancija (1 mesec) ne krije. Poleg tega pa ne krije npr. mehanizma pomika stekel, kljuk, sedežev (mehanizem, tkanina), neserijskih avtoradiev, alarmnega sistema ipd. V bistvu ti krije samo najhujše mehanske napake (zariban motor, uničen menjalnik), ki se jim lahko pri nakupu avta od fizične osebe s preverjanem servisne zgodovine že sam izogneš (razen če si popolni laik ali pa imaš smolo, tako kot jaz pred slabim letom). | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 04 mar 2013, 18:37 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Evo, avto po 1 tednu doma. Avto sem prevzel spucan, to je vidno Napaka na ključavnici je ustno rečeno odpravljena, pranje žarometov dela, čeprav nisem sprobal, da ga ne umažem.. vrjamem na besedo. Kolesni ležaj so pogledal, za zvok so baje krive slabe gume. Vztrajnik ... nič ni bilo govora, spraševati se mi pač ni zdelo smiselno. Avto je chipan, vsaj tako so mi rekli. Čip sem plačal, popravila nisem plačal nič, papirja nisem dobil nobenega. Glede na to, da se z avtom nisem vozil 1 teden, se ne spomnim točno kako je šel, po občutku bi rekel da nekaj razlike je, sčasoma bom videl tudi po porabi. To je to, upam da bo sedaj z avtom nekaj časa mir, saj se mi ne da več vračati nazaj, razen če ribne (tok tok upam da ne)
Aja, še slika avta
| Na vrh | |
bvogri | 05 mar 2013, 00:11 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| 9-3 ne zgleda slabo... Kater motorček?
Kakšne simptome imaš pri vztrajniku. Jaz bi ga probal uveljavljati ker ne bo poceni...
[ Uredi 05 mar 2013, 00:12 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 55, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|