|
|
(V70 TDI) Visoka poraba
|
|
VOLVO V70 D | 10 jan 2008, 03:54 | |
| Član #572Prijavljen dne: 10 jan 2008, 03:31 Objav: 4 | Pozdravljeni! Pred kratkim sem dal pretesniti Bosch črpalko(na Bosch servisu),ker je spuščala gorivo(avto je deloval normalno,poraba je bila normalna 6,8) po tem pa se je poraba dvignila na 7,7 in avto je začel močno kaditi saje pod večjimi obrati ter tudi vžiga slabo.Pri vožnji v koloni se občasno vžiga lučka za motor.Kakšni so možni vzroki? Hvala za odgovor!
popravil alfaromeo
[ Uredi 19 jan 2008, 19:10 ] | Na vrh | |
T-5R | 10 jan 2008, 20:59 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Pozdravljen na našem forumu. Napiši še koliko km ima avto prevoženih,, letnik, tip motorja ter ali so bili injektorji obnovljeni, zamenjani, kdaj slabo vžiga, topel, hladen ..... Razlogov za to, kar opisuješ je lahko več. Mogoče so kakšno stvar narobe priklopili, mogoče je zamazan filter goriva, ali pa slabi injektorji, LMM. Če se prižiga lučka za motor, je računalnik sigurno zaznal napako v sistemu, ki jo bo tester pokazal. | Na vrh | |
VOLVO V70 D | 15 jan 2008, 08:25 | |
| Član #572 Prijavljen dne: 10 jan 2008, 03:31 Objav: 4
| Avto je letnik 2000,II gen.motor 2,5 tdi,176000 km??glede injektorjev nisem prepričan sem pa med tem časom dal zamenjati vse remene,španarje in vodno pumpo,ker je zobati remen rahlo vibriral(čeprav naj bi po podatkih bil menjan pred 45000 km)in je povsem druga pesem.Ni več opazen dim in tudi poraba se vrača proti normali čeprav opažam,da je še vedno nekoliko višja pa tudi vžiga povsem normalno kar prej(po servisu bosch črpalke) hladen ni.Računalnik pokaže napako magnetnega ventila se pravi AGR ventil(upor samo 15 ohm?!)kar pa še zaenkrat nisem uspel porihtati se pa kontrolka za motor zaenkrat ne prižiga.Je možno,da je za zvišano porabo in dimnost kriv AGR ventil oz.premajhna upornost el.dela ventila? | Na vrh | |
T-5R | 15 jan 2008, 20:45 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Tukaj je govora o EDC črpalki, čeprav je v naslovu zapisano D5. To pa je common rail sistem. Tdi motorji, še posebej 5 cilindrični so zelo občutljivi na napačno nastavljen predvžig. Lahko montiraš tudi novo črpalko, pa vendar bo motor kadil, in težko vžigal. Za dimnost je lahko kriv EGR ventil. Posledično je tudi zamazana sesalna cev. Vseeno, pa je potrebno nastaviti predvžig točno, in nato naprej.
Poglej si tudi to temo o vžigu. | Na vrh | |
VOLVO V70 D | 16 jan 2008, 15:44 | |
| Član #572 Prijavljen dne: 10 jan 2008, 03:31 Objav: 4
| T-5R hvala za odgovor! lp | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 57, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5975 najnovejši član: Dmhskcrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|