Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V70 TDI) Visoka poraba

Avtor objava
VOLVO V70 D
10 jan 2008, 03:54 Predogled tiskanja
Član #572
Prijavljen dne: 10 jan 2008, 03:31
Objav: 4
Pozdravljeni!
Pred kratkim sem dal pretesniti Bosch črpalko(na Bosch servisu),ker je spuščala gorivo(avto je deloval normalno,poraba je bila normalna 6,8) po tem pa se je poraba dvignila na 7,7 in avto je začel močno kaditi saje pod večjimi obrati ter tudi vžiga slabo.Pri vožnji v koloni se občasno vžiga lučka za motor.Kakšni so možni vzroki?
Hvala za odgovor!

popravil alfaromeo

[ Uredi 19 jan 2008, 19:10 ]
Na vrh
T-5R
10 jan 2008, 20:59
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Pozdravljen na našem forumu.
Napiši še koliko km ima avto prevoženih,, letnik, tip motorja ter ali so bili injektorji obnovljeni, zamenjani, kdaj slabo vžiga, topel, hladen ..... Razlogov za to, kar opisuješ je lahko več. Mogoče so kakšno stvar narobe priklopili, mogoče je zamazan filter goriva, ali pa slabi injektorji, LMM. Če se prižiga lučka za motor, je računalnik sigurno zaznal napako v sistemu, ki jo bo tester pokazal.
Na vrh
VOLVO V70 D
15 jan 2008, 08:25
Član #572
Prijavljen dne: 10 jan 2008, 03:31
Objav: 4
Avto je letnik 2000,II gen.motor 2,5 tdi,176000 km??glede injektorjev nisem prepričan sem pa med tem časom dal zamenjati vse remene,španarje in vodno pumpo,ker je zobati remen rahlo vibriral(čeprav naj bi po podatkih bil menjan pred 45000 km)in je povsem druga pesem.Ni več opazen dim in tudi poraba se vrača proti normali čeprav opažam,da je še vedno nekoliko višja pa tudi vžiga povsem normalno kar prej(po servisu bosch črpalke) hladen ni.Računalnik pokaže napako magnetnega ventila se pravi AGR ventil(upor samo 15 ohm?!)kar pa še zaenkrat nisem uspel porihtati se pa kontrolka za motor zaenkrat ne prižiga.Je možno,da je za zvišano porabo in dimnost kriv AGR ventil oz.premajhna upornost el.dela ventila?
Na vrh
T-5R
15 jan 2008, 20:45
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Tukaj je govora o EDC črpalki, čeprav je v naslovu zapisano D5. To pa je common rail sistem. Tdi motorji, še posebej 5 cilindrični so zelo občutljivi na napačno nastavljen predvžig. Lahko montiraš tudi novo črpalko, pa vendar bo motor kadil, in težko vžigal. Za dimnost je lahko kriv EGR ventil. Posledično je tudi zamazana sesalna cev. Vseeno, pa je potrebno nastaviti predvžig točno, in nato naprej.

Poglej si tudi to temo o vžigu.
Na vrh
VOLVO V70 D
16 jan 2008, 15:44
Član #572
Prijavljen dne: 10 jan 2008, 03:31
Objav: 4
T-5R hvala za odgovor! lp
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 57, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5975
najnovejši član: Dmhskcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete