|
|
Avtomatski menjalniki Pojdi na stran
1
2
[3]
4
... 11
12
13
|
|
S60R-Ocean Race | 02 dec 2007, 15:22 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| rdečs40 je napisal(a): ... Še moje mnenje. Am, če se menjalniku reče AVTOMATSKI menjalnik je verjetno prvenstveno mišljeno da menja sam, +/- sta pa tam za popestritev oz. v nekaterih/večini primerih zato, ker le takšen način omogoča vrtenje motorja v višje obrate,brez da menjalnik prestavi v višjo prestavo (npr.prehitevanje ipd.). Foter je mel zadnje tri avte tiptronic in v vsakem je bila vožnja v D mode bolj "tekoča" kot pa če si menjal sam. Hebiga, stari moj nasvet je, da če želiš sam prestavljat kupi avto z ročnim menjalnikom. Nič ne pametujem, da ne bi kdo tako dojel, samo izražam svoje mnenje
Tako je, najbolje napisano do zdaj | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 02 dec 2007, 16:45 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| rdečs40 je napisal(a): ... Še moje mnenje. Am, če se menjalniku reče AVTOMATSKI menjalnik je verjetno prvenstveno mišljeno da menja sam, +/- sta pa tam za popestritev oz. v nekaterih/večini primerih zato, ker le takšen način omogoča vrtenje motorja v višje obrate,brez da menjalnik prestavi v višjo prestavo (npr.prehitevanje ipd.). Foter je mel zadnje tri avte tiptronic in v vsakem je bila vožnja v D mode bolj "tekoča" kot pa če si menjal sam. Hebiga, stari moj nasvet je, da če želiš sam prestavljat kupi avto z ročnim menjalnikom. Nič ne pametujem, da ne bi kdo tako dojel, samo izražam svoje mnenje
Jaz pa mislim da avtomatski menjalnik NI glih isto kot tiptronic, kajti potem tudi ne bi bil za doplačilo TIP pri novem Volvu in bi potem vsi avti bili samo z ročnim ali pa avtomatskim menjalnikom. Zato pa so bojda izumili tudi TIP varianto da lahko voznik menja po svoji želji, vsaj to je moja kmečka logika! In mislim da ni zgolj samo za popestritev, ker pri avtomatskih menjalnikih imaš tudi prve 3 prestave s katerimi lahko sam upravjaš, pri TIP varianti pa mislim da so hotl dosežt to, kar si vsak želi: prestavljanje, samo BREZ sklopke ( pač moje mnenje )!Lahko ti pa ( ali komurkoli) dokažem, da je vožnja ( vsaj z mojim ) 100 % lepša če menjam jaz kot pa avtomatik sam!
No resda je to moj avto in moj problem in tudi moje mnenje je nekoč bilo, da so TIPtronic izumili zgolj za ljudi, ki radi sami menjajo in ne marajo preveč sklopke. Jaz sem se mojega mnenja držal in sedaj v taki vožnji in menjajo tudi uživam! Kakšen je pa resničen pogoj oz. vzrok zakaj so TIP izumili pa ne vem, če kdo res res ve naj napiše, bolj pa mislim da je odvisen od vsakega posameznika. | Na vrh | |
MKovic | 02 dec 2007, 17:13 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Mislim, da smo o tem že govorili na starem forumu. Obstajata dve vrsti "tiptronicov". Recimu prvemu "pravi" tiptronic drugemu pa "marketinški" tiptronic. Pri prvem gre za povsem klasičen (mehanski) menjalnik, pri katerem delo sklopke in prestavne ročice opravlja elektronika in hidravlika. Takšen menjalnik lahko najdemo v raznih čistokrvnih športnih avtomobilih. Druga vrsta tiptronicov so po svoji zasnovi avtomatski menjalniki, ki poleg klasične avtomatike omogočajo uporabniku, da prevzame (delni) nadzor nad njimi. V tem primeru gre za klasično potezo, pri kateri ima glavno besedo marktinški oddelek proizvajalca in je po mojem mnenju zgolj in le pesek v oči kupcu. Neglede na to pa se življenska doba menjalnika ne podaljša niti ne skrajša, če prestavljanje opravlja sama avtomatika ali pa nadzor delno prepusti vozniku. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 02 dec 2007, 17:16 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| MKovic je napisal(a): ...
Neglede na to pa se življenska doba menjalnika ne podaljša niti ne skrajša, če prestavljanje opravlja sama avtomatika ali pa nadzor delno prepusti vozniku.
Upam da za tem stojiš, vendar me tistle DELNO malo moti!
| Na vrh | |
RollingStone | 02 dec 2007, 17:31 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Ta tiptronic je bolj kot ne samo za popestritev avtomatskega menjalnika, mogoče pride v poštev še za prehitevanje in podobno.
Se pa dobi (v serijskih volvih ŠE ne) ročni menjalnik brez sklopke. Tisto je pa za športno vožnjo. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 02 dec 2007, 17:31 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Tiptronic je registrirano ime za avtomatski menjalnik s funkcijo manualnega izbiranja prestav ki jo je prvi patentiral pod imenom Tiptronic ( R ) Porsche A.G. Zato so licenco nekako odkupili tudi v VAG koncernu in ima VW in Audi Tiptronic. Je pa to čisto običen avtomatski menjalnik z nekaj dodane mehatronike in software-a da lahko pač koliko hočemo d_kamo po prestavah gor in dol. Seveda da ne piše da ne smeš skozi prestavljat v manualu ampak če mi reče mehanik da je to najpogostejši vzrok okvare bo že držalo. Drugače pa manual uporabljam 1x tedensko ali pa še to ne za zaviranje z motorjem če je le to potrebno ker sem mnenja da je zavore ceneje menjati kot pa menjalnik ter tudi motor se pri zaviranju z njim bolj obrablja kot pa če nebi zavirali z njim. Seveda če me pa 1x mesečno zgrabi da bi dirkal pa vržem v manual in se peljem temu primerno pač kakor je napisal Rolling za popestritev in tudi ne škodi da bi pa skozi tisto mučil pa ne saj nimamo niti občutka kdaj torque converter locka.
[ Uredi 02 dec 2007, 17:36 ] | Na vrh | |
MKovic | 02 dec 2007, 18:07 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ...
Seveda da ne piše da ne smeš skozi prestavljat v manualu ampak če mi reče mehanik da je to najpogostejši vzrok okvare bo že držalo.
Pri tem gre predvsem za razliko med "uporabo" in "zlorabo". Pri pravilni uporabi menjalnik ne trpi nič bolj, kot če bi prestavljala avtomatika. Ko pa zadevo dobijo v roke "need for speed" inspirirani mladci pa zelo rad verjamem, da je ta funkcija povod okvaram. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 02 dec 2007, 18:37 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| No to sem hotu slišat! Men se tud zdi da nima bit kej narobe, če lepo voziš in nežno delaš z menjalnikom,saj navsezadnje ima avto 200 KM, zato mora zdržat take ali onake obremenitve! Kolk bo vzdraž bomo pa še vidl... | Na vrh | |
rdečs40 | 02 dec 2007, 19:20 | |
| Član #50 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25 Objav: 382
| Menjalnik kjer bi ti rad prestavljal ampak se ti ne da sklopke stiskat je robotiziran menjalnik ja, samo to ni avtomatski menjalnik kot je geartronik, in še vedno sem mišljenja da če je avtomatik naj to tudi počne avtomatsko, kolikor se le da.Je pa res da govorim teoretično. Tvojega avta in njegovih napak ne poznam in zato govorim nasplošno. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 02 dec 2007, 19:23 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| rdečs40 je napisal(a): ...
Menjalnik kjer bi ti rad prestavljal ampak se ti ne da sklopke stiskat je robotiziran menjalnik ja, samo to ni avtomatski menjalnik kot je geartronik, in še vedno sem mišljenja da če je avtomatik naj to tudi počne avtomatsko, kolikor se le da.Je pa res da govorim teoretično. Tvojega avta in njegovih napak ne poznam in zato govorim nasplošno.
Pa si kdaj vozil avtomatika, tko daljše obdobje? | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 02 dec 2007, 23:03 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| MKovic je napisal(a): ...
Pri tem gre predvsem za razliko med "uporabo" in "zlorabo". Pri pravilni uporabi menjalnik ne trpi nič bolj, kot če bi prestavljala avtomatika. Ko pa zadevo dobijo v roke "need for speed" inspirirani mladci pa zelo rad verjamem, da je ta funkcija povod okvaram.
Glede tega se pa popolnoma strinjam. Sem govoril z mojstrom iz Trbovelj in sem povpraševal o okvarah menjalnikov za S80 T6 ker je bilo veliko govora kako se kvari in oh in sploh. Povedal mi je da je od vsega po večini odvisna noga voznika ter kot si povedal ko pa pade vsakih par sekund kickdown ter hopsasa geartronic gor in dol od takšnih "Need for speedov" pa seveda stvar ne zdrži dolgo. Je enako če bi stalno športno speljeval z šalterjem, sklopka ne bi zdržala prav dolgo in jo pač zamenjaš. Pri avtomatiku je pač to malo bolj kompleksno in dražje ( cca. €2.000 ) da ti zamenjajo lamele. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 02 dec 2007, 23:25 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Prilagam eno slikco kako izgleda avt. menjalnik Aisin Warner AW 55-50 SN ki so ga vgrajevali v serije S/V40 od leta 2002 naprej, v serijo S60/V70 od 2001 naprej, od leta 2004 v serijo S80 in od leta 2003 v serijo XC90 ( mislim da s kombinacijo motorja 2.5T )
[ Uredi 02 dec 2007, 23:28 ] | Na vrh | |
RollingStone | 03 dec 2007, 07:33 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| rdečs40 je napisal(a): ...
...da če je avtomatik naj to tudi počne avtomatsko...
Saj tudi v manual mode to počne avtomatsko, ti mu le daš vedeti, kdaj naj prestavi.
Mkovic: lepo napisano. Najvrjetneje bo kar držalo ja. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 03 dec 2007, 08:46 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| A bi po vašem mnenju potem pri T6 geartronic moral zdržati do cca 300kkm, ob lepi oz. pravilni rabi, je to mogoče?
Še vseeno pa sem mnenja, da je geartronic pri 200+ konjih za en k**** po domač povedano! Ne zato ker bi kaj crkavalo, ampak preprosto zato ker je..... za en k***. Res škoda da pri T6 ni možnosti ročnega, kajti v prihodnosti bi veliko raje ciljal na XC90 T6, kot pa V70 R!
Geatronic je za na avtocesto, pa ( po mojem mnenju ) nikamor drugam!
p.s. prav zanima me, kako je s tem menjalniki pri drugih avtih, kakšne so izkušnje drugje???
Zadnjič mi kolega pravi, ki si je sposodil X5 za en teden:
.... to kar šolta gor in dol in gor in dol, da živce zgubiš! Najraje bi ga kr u graben zapeljal, pa naj se tama matra gor in dol in..... | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 03 dec 2007, 12:05 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Ob pravilni uporabi zdrži vsak in pravtako T6 najmanj 500.000 kilometrov. Če pa tebi geartronic ne paše pa si kupi šalterja. Kaj pa je narobe 200+ hp in geartronic?? Čisto nič le da ne smeš biti papak in moraš znat vozit. In vsi ki imamo geartronic razen tebe smo vsi navdušeni ter zadovoljni s tem krasnim menjalnikom. Če pa nisi za avtomatika pač nisi. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 03 dec 2007, 12:46 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Ma ja, sej če ti je kul, pol ga imej, sam ne me pa ( v primeru da me/nas ) prepričevat da je boljši od ročnega, ker NI!
[ Uredi 03 dec 2007, 12:47 ] | Na vrh | |
cleaner | 03 dec 2007, 12:57 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Jaz na S70 nimam tiptronic mode in ga niti malo ne pograsam - tiste parkrat, ko rabis zavirat z motorjem po klancu navzdol, komot uporabis nacin 3 ali L. In meni je avtomatski menjalnik 100x boljsi kot rocni - tako za nenaporno drenjanje po mestu, kot tudi za dinamicno prehitevanje, ko ti ni treba skrbeti, da imas v vsakem momentu v pravi prestavi, samo kickdown in poletis mimo. Na avtocesti ni bistvenih razlik z rocnim, fino pa je, ko gres 40 na uro cez ABC, nato samo stisnes resume na tempomatu in avto sam pospesi nazaj na potovalno hitrost. Edina sibka tocka avtomatika je nebogljenost pri voznji na noz po kaksni ovinkasti cesti (tudi v sport programu), kar pa nasim ladjam itak ne pristoji. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 03 dec 2007, 16:41 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| V 70 AWD je napisal(a): ...
Ma ja, sej če ti je kul, pol ga imej, sam ne me pa ( v primeru da me/nas ) prepričevat da je boljši od ročnega, ker NI!
Dragi V70AWD kdo pa te prepričuje da je avtomatik boljši? Smo ti lepo povedali da če ti ne odgovarja ne benti in si kupi šalterja, povedal sem pa samo to da vsi, ki vozimo avtomatike ( razne tebe ) smo izredno zadovoljni in ne bi več menjali za šalterja pravtako smo pa z delovanjem le tega ( tiptronic ali pa navaden P-R-N-D-3-2-L ) zelo zadovoljni. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 03 dec 2007, 17:42 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| V 70 AWD je napisal(a): ...
( v primeru da me/nas )
Sej zato sem pa napisal v primere če....
... in sem vesel da me ne, še bolj pa sem vesel da se strinjaš s pozitivnostmi v korist ročnega menj.
[ Uredi 03 dec 2007, 17:44 ] | Na vrh | |
T-5R | 03 dec 2007, 19:01 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Jaz tudi ne maram avtomatskega menjalnika. Rajši imam sam stvari pod kontrolo. Ne trdim, da so avtomatski menjalniki slabi, oz. nepraktični. Seveda v kakšnih prometnih zamaških, in v mestni vožnji je bolj udoben avtomatski menjalnik. Ampak zame je užitek, ko imam sam vse pod kontrolo, in jaz odločam, kdaj se bo menjalo, in kdaj ne. Je pa dejstvo, da so avtomatski menjalniki bolj občutljivi na grobe voznike, pa nekoliko več vzdrževanja zahtevajo. | Na vrh | |
Plesko | 03 dec 2007, 19:18 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| V70AWD najprej vredu, razumeli smo ni ti všeč avtomatski menjalnik....zakaj si ga pa potem lastiš? Kaj si mogoče kupil mačka v žaklju, in se nisi pred nakupom nič zapeljal z njim da bi videl kako dela ali kako? Priznam vsak ima pravico da pove svoje mnenje ampak da pa tu bentiš že čez 2 strani se mi pa zdi preveč. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 03 dec 2007, 19:39 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Lastim si ga pa samo zato, ker sem si pač želel redek avto, oz. še tisti ki se je našel je bil avtomatik ali geartronic. Na nek način sem kupil mačka, na nek način sem si pa sam kriv, ker se prej nisem pozanimal! Res pa je, da sem si preveč želel AWD in sploh razmišljal nisem, edino oviro, ki sem si jo postavil je da ne bo avtomatik! Jest se drgač nisem nameraval razpisat čez 2 strani, samo odgovarjam na vprašanja in delim argumente, zato pa je forum, nimam pa nobenega namena blatit znamke Volvo ali npr. AW ( menjalnika ). Rad pa delim moja mnenja o avtomatskih menjalnikih, ki pa so na žalost kontadiktorna drugim mnenjem, pa saj po svoje je prav da so, kako bi pa bilo če bi se vsi o vsem strinjali ali obratno! | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 03 dec 2007, 20:55 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Ma saj to je poanta. Nekje je v prednosti avtomatik nekje šalter samo za čisto normalnega avto uporabnika ki dela veliko kilometrine kot sem jaz in ne čutim nobene potrebe da se mi ob speljevanju kadi izpod pogonskih koles ter več kot 90% vožnje vozim normalno in ne F1 style, ko pa mi zapaše malo bolj kot dinamična vožnja po ovinkih pa geartronic opravi svojo nalogo več kot odlično. Zato sem sam mnenja da kdor nima raznih tuning rallye super duper apetitov mu bo avtomatik služil odlično, še olajšal mu bo delo le da so eni ljudje o avtomatikih napačnega mnenja ker so pač na šalterje navajeni. To je isto ko se stara mama navadi na protezo in potem ko po 15-ih letih dobi novo, benti kako nekaj ni prav in ji ne štima. Na vse stvari se je potrebno malenkost prilagoditi da lahko potem stvar realno pokomentiraš. Malo čudna primerjava ampak point je isti. Tudi meni je najprej ko sem kupil avtomatik bilo priznam malenkos čudno in počutil sem se da nimam kontrole nad ničemer razen smerjo ter hitrostjo avtomobila ampak po nekaj kilometrih se stvar obrne ko se na menjalnik navadiš, ga spoznaš, se navadiš kdaj potegne, kaj zmore, kdaj menja, kdaj neha zdrsovati. In ko se "naučiš" oz. navadiš tega ga ne menjaš več za nič na svetu.
[ Uredi 03 dec 2007, 20:59 ] | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 03 dec 2007, 21:00 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Evo ideje: enkrat ko se zopet vidimo se vsak z vsakim malo popelje in ob vožnji pokomentiramo + in -, ok?!
| Na vrh | |
Volvo. 4 life | 03 dec 2007, 21:13 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Ali pa jaz s svojim in ti z očetovim T5...
... in to na mokri,spolzki cesti...
uf, še boljš:
Peter VS T5
[ Uredi 03 dec 2007, 21:16 ] | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 15 jan 2008, 22:19 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Vprašanje:
Ali lahko med vožnjo prestaviš iz D v N in spet nazaj v D? Tko nekako pri recimo 60 km/h, ali pa pri 120 km/h ne vem?! Je mogoče že to kdo probal, oz. je to izvedljivo? Je varno oz. ne škoduje menjalniku? Rad bi namreč nekaj poizkusil ( v zvezi z mojim problemom pač, zato da izključim menjalnik kot možen vzrok moje težave )!
Če nihče ne ve, ima kdo mogoče "jajca" probat,jaz namreč ne upam, ker imam že tako ali tako načet menjalnik?!
Hvala kdorkoli pač ve!
[ Uredi 15 jan 2008, 22:27 ] | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 16 jan 2008, 03:16 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| V70 AWD to ni problem pri nobeni hitrosti prestaviti iz D v N in obratno. Le pazi, da ko boš prestavljal D-N in N-D vmes ne stiskaj gasa. To prakticiram če grem tankat na AC že malo pred izhodom za črpalko dam v N da potem ne ohlajam turbine 5min ampak ko se ustavim še samo eno minuto.
[ Uredi 16 jan 2008, 03:22 ] | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 16 jan 2008, 22:11 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ... V70 AWD to ni problem pri nobeni hitrosti prestaviti iz D v N in obratno. Le pazi, da ko boš prestavljal D-N in N-D vmes ne stiskaj gasa. To prakticiram če grem tankat na AC že malo pred izhodom za črpalko dam v N da potem ne ohlajam turbine 5min ampak ko se ustavim še samo eno minuto.
Hvala, poskusil in gre, sam res me je blo pa strah probat, sej nisem vedu kva se če zgodit
...no, preteklo soboto sem peljal od OR T5 in morem rečt da zadeva res fajn leti! če bi jo mel v moji V70-ki bi bil a very happy " kid "
u glavnem, hočem rečt, da maš menjalnik res superca napram mojem in nč čudnga da so zate geartoniki puterčki pa ne vem kaj .... seveda k ma pa T5-ka pol manj kilometrov k pa moj.... no vsaj jest mislm da je to pr men problem, ker tvoj res lepo menjava, mehko in pa HITRO!
... sedaj sem mnenje že kar precej spremenil, mika me samo še da sprobam en geartronic v avtu ki ima cca 50-100.000 km, pol pa res ne vem če bi še šu kdaj na šalterja
ostajam pa pri trditvi da je ročn menjalnik boljši, manj kvarljiv in pa prinese veliko več veselja pri avtih z 200+ konji!!!!!!!!
Aja, če pa avtomatik nima funkcije + - , potem raje jašem kamelo, pri tem ostajam!!!
[ Uredi 16 jan 2008, 22:16 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 16 jan 2008, 23:27 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Avtomatik oz. geartronic bi imel v vseh modelih razen v R. Zakaj? ker imam rad da avto dela čim več sam, kar še ne pomeni, da on pelje mene. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 28 jan 2008, 11:57 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| VPRAŠANJE:
Kako je s problemi Geartronicov v kombinaciji s T6 motorji v avtomobiliv vseh letnikov do 2008. So problemi, niso, so bili samo v letu 99,00, so morda kakšne težave pri GM-u odpravili ali velja ta menjalnik za nezanesljivega še danes? Prosim za preverjene podatke ne na teorijo rekla kazala, hvala! | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 62, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5968 najnovejši član: stewartsbiots |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|