|
|
T5 vzdrževanje
|
|
tonkoexpress | 26 nov 2007, 21:32 | |
| Član #21Prijavljen dne: 12 nov 2006, 23:49 Lokacija: dolenc Objav: 230 | Večkrat berem v debatah o močnejših motorjih, da je pač vse super in oh in sploh, da pa se zgodba zaplete pri vzdrževanju. Primer T5 ali 2.4T motor. Kaj naj bi bilo tako drago pri servisiranju? Če je to turbina, te se bojijo vsi, a skoraj nimaš več dizla, ki je ne bi imel. Pa če odmislimo registracijo in stroške bencina. Redni servis pač ne more pogoltnit kake posebno večje količine € kot pa navadni 2.4 motor. Ali pač? | Na vrh | |
AljAž | 26 nov 2007, 21:35 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Nisem še imel T5 ampak je z mojega stališča strošek za zavarovanje, bencin in registracijo povsem odvečen. To je edini razlog, zakaj ga ne bi imel. Redni servis ne more biti dražji (bistveno različen) od D5.
[ Uredi 26 nov 2007, 21:39 ] | Na vrh | |
tonkoexpress | 26 nov 2007, 21:56 | |
| Član #21 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 23:49 Lokacija: dolenc Objav: 230
| Hja, papirji pa bencin. Se pravi, da mehanik (v normalnih pogojih) ne bo dosti bolj oskubil tistega, ki pripelje T5 kot nekoga z bolj ´civilnim´ strojem. | Na vrh | |
alfaromeo | 26 nov 2007, 23:09 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Ob "primerni" vožnji pride do večje obrabe zavornih kolutov in oblog, posledično tudi pnevmatik, večkrat se menja nosilce motorja.... Načeloma je strošek servisa bolj ko ne enak. | Na vrh | |
RollingStone | 27 nov 2007, 06:53 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Točno to. Poleg registracije največji strošek predstavljajo gume, večjega kot pri NA pa tudi zavore.
Poraba je tam tam, če primerjaš z 2.4 NA.
Če pa znaš kakšno zadevo zamenjat sam, se pa da poceni priti skozi. | Na vrh | |
Yaris | 27 nov 2007, 07:57 | |
| Član #118 Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25 Objav: 141
| Cena rednega servisa je enaka, kot če bi imel bolj podhranjen motor. Je pa res, da imajo nekateri uradni serviserji servine ure razdeljene na manjša osebna vozila, srednja in večja, potem imaš razred dostavnih vozil, itd... Tako, da mogoče na kakšnem servisu padeš ravno v dražjo skupino.
| Na vrh | |
tonkoexpress | 27 nov 2007, 11:31 | |
| Član #21 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 23:49 Lokacija: dolenc Objav: 230
| Zavore se menjajo doma. Ni pa to pametno počet, če je človek pozabljiv in kaj pozabiš zategnit. | Na vrh | |
croma_man | 27 nov 2007, 14:50 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| mehanika morš najdit da šraufa vse avte in da je samouk, mu daš manuale od avta (une servisne) in je problem rešen. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 65, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|