Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

T5 vzdrževanje

Avtor objava
tonkoexpress
26 nov 2007, 21:32 Predogled tiskanja
Član #21
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 23:49
Lokacija: dolenc
Objav: 230
Večkrat berem v debatah o močnejših motorjih, da je pač vse super in oh in sploh, da pa se zgodba zaplete pri vzdrževanju. Primer T5 ali 2.4T motor. Kaj naj bi bilo tako drago pri servisiranju? Če je to turbina, te se bojijo vsi, a skoraj nimaš več dizla, ki je ne bi imel. Pa če odmislimo registracijo in stroške bencina. Redni servis pač ne more pogoltnit kake posebno večje količine € kot pa navadni 2.4 motor. Ali pač?
Na vrh
AljAž
26 nov 2007, 21:35
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Nisem še imel T5 ampak je z mojega stališča strošek za zavarovanje, bencin in registracijo povsem odvečen. To je edini razlog, zakaj ga ne bi imel. Redni servis ne more biti dražji (bistveno različen) od D5.

[ Uredi 26 nov 2007, 21:39 ]
Na vrh
tonkoexpress
26 nov 2007, 21:56
Član #21
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 23:49
Lokacija: dolenc
Objav: 230
Hja, papirji pa bencin. Se pravi, da mehanik (v normalnih pogojih) ne bo dosti bolj oskubil tistega, ki pripelje T5 kot nekoga z bolj ´civilnim´ strojem.
Na vrh
alfaromeo
26 nov 2007, 23:09
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Ob "primerni" vožnji pride do večje obrabe zavornih kolutov in oblog, posledično tudi pnevmatik, večkrat se menja nosilce motorja.... Načeloma je strošek servisa bolj ko ne enak.
Na vrh
RollingStone
27 nov 2007, 06:53
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Točno to. Poleg registracije največji strošek predstavljajo gume, večjega kot pri NA pa tudi zavore.

Poraba je tam tam, če primerjaš z 2.4 NA.

Če pa znaš kakšno zadevo zamenjat sam, se pa da poceni priti skozi.
Na vrh
Yaris
27 nov 2007, 07:57
Član #118
Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25
Objav: 141
Cena rednega servisa je enaka, kot če bi imel bolj podhranjen motor.
Je pa res, da imajo nekateri uradni serviserji servine ure razdeljene na manjša osebna vozila, srednja in večja, potem imaš razred dostavnih vozil, itd... Tako, da mogoče na kakšnem servisu padeš ravno v dražjo skupino.

Na vrh
tonkoexpress
27 nov 2007, 11:31
Član #21
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 23:49
Lokacija: dolenc
Objav: 230
Zavore se menjajo doma. Ni pa to pametno počet, če je človek pozabljiv in kaj pozabiš zategnit.
Na vrh
croma_man
27 nov 2007, 14:50
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
mehanika morš najdit da šraufa vse avte in da je samouk, mu daš manuale od avta (une servisne) in je problem rešen.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 65, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete