|
|
(V50 MY08) Nakup novega
|
|
Diamant72 | 06 jul 2007, 19:17 | |
| Član #404Prijavljen dne: 06 jul 2007, 18:10 Objav: 2 | Najprej pozdravljam vse skupaj. Do sedaj sem bil zaprisežen Lancista (vozim Delto 1.8 ie ). Zgleda pa, da se bo ta ljubezenska zgodba končala, saj kupujem nov avto. Nove Delte HPE še ni, ostalo pa me trenutno ne zanima.
Tako, da sem gledal naokrog ... In v oči mi je padel novi (2008) V50. Eden izmed redkih današnjih avtov, ki mi je na prvi pogled všeč. Čakam, da pride v SLO (baje so na poti), da se malo zapeljem
Po vsej verjetnosti bi se odločil za dizla. Bolj se nagibam k 1.6D, mogoče 2.0D. Pomembna mi je prijaznost do narave (v tem je mislim da 1.6 boljši), hkrati pa dovolj dobra vozna dinamika. Nisem dirkač, pravzaprav večinoma vozim po omejitvah. Približno polovico imam mestne vožnje, na leto pa naredim okrog 20k km.
1. vprašanje: Kateri motor glede na našteto priporočate? Je 1.6D boljša izbira?
2. vprašanje: v primeru, da vzamem 1.6D sem razmišljal o čip tuningu - predvsem zaradi vozne dinamike + malo nižja poraba mislim da - kakšno je pa vaše mnenje?
3. vprašanje: pregledoval sem cene dokaj dobro opremljenega V50 MY2008 ... npr. če je cena z vsemi dodatki v SLO 35.000€, je v Nemčiji t.i. EU import V50 (za danski ali nizozemski trg) skoraj 10.000€ cenejši - nekaj nad 25.000€. Za razlog mislim da vem - nižja osnovna cena vozila in bistveno nižje cene dodatkov (usnje, hifi ...). Smiselno bi ga torej bilo uvozit. Kako je potem z garancijo? Ali Volvo ima EU garancijo? Mi zna kdo povedati, kakšne dajatve razen DDV plačam pri uvozu avtomobila?
Najlepše se zahvaljujem in želim še veliko prijetnih/uspešnih debat na forumu ...
Marko
[ Uredi 14 nov 2007, 22:06 ] | Na vrh | |
Blaž 460 | 06 jul 2007, 19:50 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| drži, volvo ima mednarodno garancijo. jaz bi namesto chip tuninga vzel 2.0 ;) | Na vrh | |
mikko | 06 jul 2007, 19:59 | |
| Član #10 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18 Objav: 214
| Ne chipat avta, ker material je narejen za toliko, kot ima močno mašino. Vzemi 2.0D, je čis OK motor, dobro gre, je prijazen in je šparovček. | Na vrh | |
Blaž 460 | 07 jul 2007, 15:08 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| | Na vrh | |
Diamant72 | 07 jul 2007, 15:57 | |
| Član #404 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 18:10 Objav: 2
| Hvala lepa za odgovore. Torej gledam v smeri 2.0D | Na vrh | |
Blaž 460 | 07 jul 2007, 17:32 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| točno tako. tale V50ka ni tako majhna | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 08 jul 2007, 23:39 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Tako je. 2.0D je odlična izbira za V50... 1.6D je malo prešibak glede čipa in manjše porabe...sanje... Poanta čipa je da spusti skozi šobe več goriva in od kod potem manjša poraba?? Zato kar raje 2.0D ki je zelo prožen in V50 z lahkto poganja. | Na vrh | |
Tomice | 09 jul 2007, 11:17 | |
| Član #288 Prijavljen dne: 15 apr 2007, 21:44 Objav: 65
| In 2.0D ima šest prestav, 1.6D pa le pet, kar se na avtocesti zelo pozna. | Na vrh | |
AljAž | 22 okt 2007, 21:45 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Diamant72, kako si se odločil, kje je avto?
[ Uredi 22 okt 2007, 21:46 ] | Na vrh | |
Yaris | 23 okt 2007, 11:26 | |
| Član #118 Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25 Objav: 141
| Fantje,mal offtopic, ne vem ampak na tem forumu se mi zdi, da vsi hvalijo samo original, vse ostalo je podn. Pa kje si npr.mikko videl/slišal, da je mašina narejena samo do teh konjev ki jih imaš serijsko Te konji so ponavad zato, da ustrezajo določenim EURO določilom. Z chipanjem se ti poraba poveča, zaradi tega, ker se voziš hitreje kot si se prej, če bi izmeril porabo pri hitrosti xy pred čipanjem in po njem, bi videl, da je poraba po čipanju manjša.
No zdej pa še na temo, sam bi v tvojem primeru vzel 2,0, če pa že gledaš na naravo pa vzemi enega bencinarja in ga daš na plin. Ohranjaš naravo in se voziš ceneje kot z dizlom. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 56, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5986 najnovejši član: Jxbakurob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|