Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

AWD in Volvo

Pojdi na stran  1 [2] 3 4 5
Avtor objava
AljAž
09 jul 2007, 17:21
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Mogoče se zadnje na drugi strani vrti v prazno. Ali pa to te razne sklopke čudno delujejo.
Na vrh
S60R-Ocean Race
10 jul 2007, 00:37
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
A je že kdo kdaj slišal za "spam" filmčke in to PREDVSEM Subaru vs. vsa konkurenca? ( malo browsat po tube-u ) No to je to, če pa ni je pa nekdo nesposoben in ne zna izklopiti STC/DSTC pravtako pa če tudi bi ta sistem bil vklopljen bi se kolesa ohoho veliko bolj zasukala pa ni veze ali v prazno tako da... spam če mene kdo kaj vpraša ker bi vsak normalen človek tam stisnil po gasu.
Na vrh
RollingStone
10 jul 2007, 06:37
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Hahahahahaha .

No, če bi kdo od vas, volvo frikov, rad imel awd volva, tahko tudi s t5 motorjem, naj si kupi tole:

Sem mislil, da bom crknil od smeha

Link uredil volvo5er

[ Uredi 10 jul 2007, 13:26 ]
Na vrh
rdečs40
10 jul 2007, 10:11
Član #50
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25
Objav: 382
Ok.A jst prav razumem da to nekak namontiraš ta jermen na kolesa in pol ne smeš zavijat, maš pa kao AWD??? What the f..k?????
Na vrh
Volvo. 4 life
10 jul 2007, 12:48
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
http://www.youtube.com/watch?v=Q7dVFY5CxT0
Na vrh
AljAž
10 jul 2007, 13:19
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Pri temu "testu" se pa res vidi kako lahko subtilno prirediš rezultate. Pa saj lepo reče, da so vozniki od Subaruja za volanom. hehe.
Na vrh
volvo5er
10 jul 2007, 13:25
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Dejte že nehat s temi reklamami za Subaru ;)

Saj ne rečem da Subaru nima dobrega AWD sistema, ne, ima odličnega, ampak to tu je pa že pretiravanje
Na vrh
Tadej
10 jul 2007, 15:01
Član #95
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54
Objav: 104
Mimogrede... Audi Quattro ima tudi več "izdaj" v končni fazi je njihov pogon na trgu že 25 let če se ne motim. Sicer se pa da način 4WD-ja (visko/torsen) pri Audiju ugotovit po postavitvi motorja.... prečno nameščeni 4 cilindrci imajo visko sklopko, R5, V6 in V8 pa torsen diferencial.
Vozil sem S6 in sam pogon ni slab, ostalih 4wd vozil nisem vozil tako da primerjat ne morem. Moj je imel že avtomatsko zaporo zadnjega diferenciala, kar se je na terenu izkazalo tako da sem dostikrat negiben ostal v snegu..... Ali ostaneš v snegu ali ne je pa precej odvisno tudi od kvalitete gum in oddaljenosti vozila od tal. Razni športni 4WD avti ki so bolj pri tleh, nimajo kaj iskati v celem snegu. Nasedel sem na 25cm nespluženega snega in gledal kako se kolesa vrtijo v prazno..... in pri super duper quattro ne vem kaj odpešačil po lopato.... Obtoževat avto za tak dogodek je pa tudi nesmisel....
Glede primerjave kater avto "se bolj lepi" v ovinku, je precej dejavnikov (teža, razporeditev teže, gume, podvozje, pogon..) ki vplivajo na to, tako da izolirat pogon se mi zdi krivično. Bolj je treba gledat na vozilo kot celoto, predvsem pa ocenit svoje potrebe in želje.

Lp,
Tadej
Na vrh
S60R-Ocean Race
10 jul 2007, 15:06
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Ma se prav vidi da je z XC-jem uletel not z X-Km/h višjo hitrostjo... Pa še XC ima precej nižje težišče od vseh ostalih SUV-ov tako da si naj Subaru naredi dober glas ter slavo po kvaliteti malo drugače kot pa blatenje boljše konkurence. Aja pa še DSTC test zanašanja...ajoj kdo to verjame mora biti pa res nor saj imajo vsi avti Bosch-ev modul za ta sistem ( ESP ) samo v vsakem se drugače reče

[ Uredi 10 jul 2007, 15:09 ]
Na vrh
Volvo. 4 life
25 jul 2007, 12:38
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
jest se popolnoma NE strinjam, ker smo različni ljudje in različno vozimo in ti RS in jest dobr veš kako se najina vožnja razlikuje in tud način razmišljanja o vožnji in o samem načinu vožnje. Zato, če jest rečem da vozm tko, da se 4WD ne vklaplja, potem se ne vklaplja, ker....

ko sem imel bivša 2 prejšnja avta na sprednji pogon in če sem tako na suhem kot na mokrem speljeval tako, da se NIKOLI ( razen če nisem namerno zakopal), niso kolesa zavrtela v prazno, potem tudi pri 600 kg več ( volvo), ne speljujem tako, da bi sploh AWD mogu kej pomagat. Pač tako vozm!

če je pa moje znanje glede AWD-ja čist u k***, da to deluje kako drgač in da se vklaplja kr tko po nepotrebnem, pol naj mi pa to nekdo strokovno obrazloži, pol bom pa sprejel tud drugačno mnenje brez problema, do takrt pa ne.

Da me ne bo kdo prašov zakaj mam pol 200 hp, pa ne dizla, je odgovor da mi paše vozt močn avto, tko na avtocest, pa v klance pa to, ne vozm ga 40 ko ena mamca, sam tok........:)

p.s.

pa če bi računalnik kao prej vse predvidu pol ne bi zakopou na prva kolesa, če namerno tko spelem, mar ne??

včerej probaval na dežju, kako in kaj - se ga privajam!

Objavo popravil AljAž

[ Uredi 25 jul 2007, 12:47 ]
Na vrh
AljAž
25 jul 2007, 12:46
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Če se normalno voziš 13okm/h po AC, nič ne spodrsuje, AWD se ne vklaplja itd. Ampak poraba je še vedno večja kot pri FWD, in to sigurno ni samo zaradi malo večje teže vozila. Verjetno je razlaga v trenju osi in zobnikov ki peljejo do sklopke za vklop zadnjega kolesnega para in od koles naprej do sklopke.

[ Uredi 25 jul 2007, 12:57 ]
Na vrh
RollingStone
25 jul 2007, 12:47
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
To že, ampak ne poznaš delovanja volvovega awd pogona. Tudi, če ti ob enaki vožnji na prvi pogon (lahko tudi 300hp) ne zakoplje, ti awd pri pol manj moči bo preklopil. Primerjava fwd in awd ni na mestu. Vrjemi, da imaš vsaj 50% vožnje nekaj malega moči tudi na zadnjem kolesnem paru. Ja, ljudje različno vozimo, ampak je to povsem druga tehnika vožnje. Saj sem ti povedal, da ti awd pošlje moč nazaj, preden se ti zaveš, da je (lahko majhna) možnost, da te zanese, da ti zakoplje,...
Na vrh
Volvo. 4 life
25 jul 2007, 12:57
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Te trditve so totalno neoprijemljive!!


Še če bi šel direkt v Volvov center, pa bi postavu isti vprašanje, bi pomojem pol ure iskal modela k bi znal to razložit, pol bi pa rabu pomojem še eno uro da bi vse lepo počas razložu..... dober, mal banalno...ampak da RS tko prepričljiv trdiš naj vrjemem, pa ne bom, ker to je sam rubish talk, to nima nobene realne, preizkušene, znanstvene podlage, tko da,

predlogi.....


še nekej

RS mi je rekel da imata V70 pa XC70 enak štirikolesni pogon in da je un XC-jev STALEN tud vklopljiv, a je to res?

[ Uredi 25 jul 2007, 12:59 ]
Na vrh
AljAž
25 jul 2007, 13:02
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
@V70AWD: Ne zagotovo, menim pa, da je pogon res enak. Saj ti nihče ne brani, da greš na pooblaščen Volvo servis in povprašaš kako je z awdjem in potem znanje deliš z nami ter nas podučiš.
Na vrh
Majkl
25 jul 2007, 13:04
Član #359
Prijavljen dne: 05 jun 2007, 22:48
Objav: 346
V službi imamo Škode Octavie 2.0 4x4 (bencin), ki tudi vklaplja zadnji pogon po potrebi, kako je z normalno vožnjo nevem, vem pa da ko letiš po ovinkih 110+ (na nož) in ti uzame zadnji del ti pomaga (izklopljen ESP), z ESPjem pa pomoje morš bit konj al kej podobnega ker ga ne spraviš bočno pa če...! To so moje izkušnje vendar kako delajo stvari pojma nimam, pomaga pa !
Na vrh
Volvo. 4 life
25 jul 2007, 13:07
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
mislm, da na servisu ne bi vedel čist u piko, bi pa vedu to nekdo ki je s tem rasel gor, ali pa je to nakak vidu u živo-podrt al to kje v kkšnem centru preizkuša al krkol,........

... bomo že enga najdl....nekoč.....

... do takrat bomo pa ugibal, ane RS?
Na vrh
RollingStone
25 jul 2007, 13:25
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Mal pogooglej pa boš marsikaj zanimivega našel o awd pogonu pri volvu. Jaz sem že, zato vem kaj govorim. Sicer kakšnih tehničnih podrobnosti ne boš našel, ampak v prvih (nekaterih) testih naprimer v70 awd ali xc90 awd je delovanje samo opisano zelo nadzorno.

Na vrh
AljAž
20 avg 2007, 18:05
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Danes smo malo testiral (xc70) po razmočeni travi in v hrib. In sem zelo pozitivno presenečen, oče pa še bolj navdušen! Menjalnik sem dal v W-winter mode, pa DSTC enkrat off, drugič on. Zdi se da bolje dela če je DSTC izklopljen, in samo pohodiš gas. Še posebej za speljevanje v hrib. Že komaj čakam kaj snega za bolj detajlen test.


tuj forum, haldex vs. torsen

[ Uredi 20 avg 2007, 18:06 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
21 avg 2007, 01:51
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Saj je po terenu pomoje priporočljivo brez DSTC-ja. Ta vbistvu zmanjšuje navor motorja kar pa posledično vpliva na manj prenešene moči na pogonski osi in zato se AWD ne odziva s tem sistemom tako. Pri neki off-road vožnji pa se izogibaj Winter mode-u, saj se to uporablja zgolj če je pozimi ful led ali sneg in ti kolesa zaradi prevelikega navora v 1. ter 2. prestavi kopajo. W-mode je samo to da avto speljuje s 3. prestavo kar pa za Geartronic ni ravno balzam. Ravno toliko da se izvlečeš če se kam zakopaš v sneg ali po ledu predvsem pa je to namenjeno za FWD vozila ko prednji pogonski par poganja avto. No če tu in tam koristiš je okej, kopanje ter ful gas v W-mode-u pa mislim da škodi ker menjalnik ne "locka" prestave in prestava zdrsuje, posledično pa s tem trpi converter. Kopanje ter ful gas v 1. ali 2. prestavi ter tiptronic mode pa ne škodi. Tiptronic mode pa zato, da prestavo zakleneš, tako da tudi če se kolesa vrtijo v prazno menjalnik nima apetitov po menjavanju navzgor. No zanimivost, 3. prestava se pa zaklene šele pri 50-60 kmh, to tudi čutiš oz. boš začutil ko boš malo podrobneje spoznal avto ter geartronic, unlocka pa jo ko obrati padejo pod 1500rpm.

p.s.: Na hitro kako bi ocenil sedaj Quattro vs. AWD?

[ Uredi 21 avg 2007, 01:53 ]
Na vrh
AljAž
21 avg 2007, 10:07
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Hvala za nasvet, bom posredoval dalje. Za kolikor toliko relevantno primerjavo, pa bo potrebno počakati malo več km, ter po možnosti kak sneg.


[ Uredi 21 avg 2007, 10:09 ]
Na vrh
AljAž
25 avg 2007, 00:44
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Sem malo prebral glede novejših AWDjev pri Volvu in stvar je sledeča. Od leta 2001 (prvi je bil s60awd) je koriščen sistem s haldex sklopko (enako uporablja VWjev 4motion in audijev quattro pri A3 in TT, enako Škoda Octavia 4x4, Seat....Bugatti Veyron, Land Rover LR2). Sistem pogona s torsen diferenciali je primeren samo za vzdolžno postavljene motorje ter je povsem mehanski:




Sistem s Haldex sklopko prenese več navora na zadnja kolesa ko se prva zavrtijo za 1/7 obrata v prazno. Za razporeditev navora levo-desno pa skrbi traction control (TRACS). Haldex sklopka se nahaja pred zadnjim diferencialom:





Volvo je ta sistem nadgradil in predstavil v xc90 V8 leta 2005 z elektronskim sistemom "Instant Traction".

Članek iz tistega časa:

AWD with Instant Traction™ – a world innovation
The third ingredient in the new Volvo Cars V8 powertrain is the electronic AWD four-wheel drive system, which now features Instant Traction™. This new technology – which Volvo Cars is the first automaker in the world to introduce –improves the scope for quick getaways and provides enhanced traction on slippery surfaces. It has been developed by the Swedish company Haldex.
A non-return valve allows us to use software to control the base torque that is programmed into the AWD system. When starting off from standstill, 80 Nm of torque is pre-charged in the system since the non-return valve prevents the unit from becoming totally drained of hydraulic fluid.
“This reduces the usual wheelspin that the current system permits before the power is delivered to the rear wheels. This more rapid transfer of power to the rear wheels is very valuable in winter conditions, for instance when starting in deep snow” explains Jörgen Svensson.
The AWD system has also been upgraded to handle the power of the V8 engine. Maximum short-term torque at the rear wheels has been increased by 50 percent compared to current XC90.



Electronically controlled clutch
The All Wheel Drive system automatically synchronises the front and rear wheels to create maximum traction.
The power is distributed between front and rear via an electronically controlled multi-plate clutch. As soon as a front wheel tends to slip a fraction of a revolution, power is transferred to the rear wheels.
The system is intelligent.
A few examples:
If the driver brakes, or lifts the foot off the gas pedal, or the DSTC anti-spin system decides to cut in, the All Wheel Drive system knows what to do to help keep the vehicle stable, for instance by releasing the driving on the rear wheels.


TRACS for enhanced starting traction

The electronically controlled All Wheel Drive system on the Volvo XC90 V8 works together with the traction control system, TRACS.
TRACS operates independently on the front and rear axle.
It is a starting aid that works in low speeds. If one wheel starts to spin the brake cut in and slows it down to make sure that the wheel with the best traction gets the power. The aim is to get the best possible starting traction.


Tak sistem je vgrajen tudi v ostale nove Volvote v kombinaciji z različnimi motorji.

Najnovejši pogon na vsa štiri kolesa pri Haldexu pa se imenuje XWD in ga najdemo v novem Saab-u 9-3. Ena izmed izboljšav je tudi ta, da že sam sistem haldex (in ne traction control) s pomočjo dveh sklopk deli navor na levo in desno kolo.

[ Uredi 25 avg 2007, 16:18 ]
Na vrh
RollingStone
25 avg 2007, 09:09
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Lepo napisano, in predvsem uporabno. Tega nisem vedel, da so tako temeljito stvar dodelali za V8 motor.

Mislim pa, da je ta awd, ki ga je imel S60 leta 2001, že prej bil v volvih. Če pobrskaš po turbobricks in volvoforums, so informacije, da je bil enak awd že leta 1999 v starih serijah 70.

Aja, audijev takoimenovani quattro v modelih a3/s3 in TT je popolnoma enak vwjevemu 4motion sistemu.

Pri katerem LRju je pogon enak? Mislim, da je imel haldex sklopko le freelander, vsi ostali imajo (vsaj za off-road) precej boljši in bolj trpežen sistem.
Na vrh
AljAž
25 avg 2007, 12:50
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Da, RS Novi LR Freelander (2006-).

Kolikor je meni znano so prejšnji awd-ji pri Volvotu bili zasnovani na osnovi viskozne sklopke(princip je podoben haldex pogonu),a je precej manj odziven od sistema s haldex sklopko. Del članka iz leta 2002, xc90:

By comparison with the earlier Volvo all-wheel drive systems based on a viscous coupling differential, the new AWD system is much more swift in its response. One of the front wheels need only start to slip through a seventh of a single wheel revolution for the system to divert more power to the rear wheels. This means that the new AWD system provides much better starting traction on difficult surfaces, minimising the risk, for instance, of the front wheels digging themselves into soft sand. The ‘heavier’ the driving surface is, e.g. wet sand or mud, the greater the difference and the advantages compared with the earlier system.


Še en izsek iz tega, kaj je bilo novega leta 2001:
The all-wheel drive version of the successful S60 was launched: the Volvo S60 AWD. Central to this electronically-controlled hydraulic system is the Haldex AWD coupling.

Torej očitnota so haldex sistem vpeljali že leta 2001 v S60, mogoče da so malo preverili zanesljivost. Nisem pa prepričan kakšen pogon ima V70XC(gen. II.) v letih 2000 in 2001.

[ Uredi 25 avg 2007, 16:02 ]
Na vrh
Volvo. 4 life
26 avg 2007, 14:47
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
AljAž je napisal(a): ...

Nisem pa prepričan kakšen pogon ima V70XC(gen. II.) v letih 2000 in 2001.



No to še pošturdirejte
Na vrh
AljAž
26 avg 2007, 14:53
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Če te zanima za tvojega konkretno, ga poglej spodaj in boš videl kaj imaš pred zadnjim diferencialom. Ali pa slikaj. Pomoje je haldex.

[ Uredi 26 avg 2007, 17:08 ]
Na vrh
RollingStone
26 avg 2007, 18:49
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Je halex ja. 100%
Na vrh
Rogi
27 okt 2007, 00:01
Član #469
Prijavljen dne: 26 okt 2007, 23:02
Objav: 1
Precej zanimiva tema tole. Rad bi samo pokomentiral videje v primerjavi s Subaruji in neke komentarje uporabnikov. Nekdo je trdil, da je video fake, ker se Volvo že ne more tako nagibati in se obračati na mokri podlagi zaradi njegovega nizkega težišča. Volvo še zdaleč nima takega težišča kot ga ima Subaru, ki ima namreč nizko postavljen boxerski motor kateri je glavnega pomena za nizko težišče ter občutno zmanjša nagibanje vozila, tudi pogon je drugačen, deluje vedno in ne samo takrat ko ga potrebuješ pa ga ponavadi ni. Nekdo je omenil da je primerjava v videu med Outbackom in XC-70 fake zaradi prisotnosti Subarujevih voznikov in da je vsepovod polno takih posnetkov v katerih si Subaru dela reklamo. Kaj pa drugi videi kjer je prikazan samo Volvo?
Naprimer tukaj: http://youtube.com/watch?v=rc_2KJ6BUos
In tukaj: http://youtube.com/watch?v=I1LWNvc8_Mc
In še kje drugod.

Nevem sicer kako dolgo je Volvo že na področju awd in s tem je pogojena tudi razvitost njegovega pogona, vendar Subaru ki je pionir na tem področju in je kot prvi na svetu serijsko proizvajal avtomobile na štirikolesni pogon letos praznuje 35. obletnico. Naj še omenim da ima Subaru minimalno število elektornskih sistemov kot so asd, esp, asr, ets..., pri Subaruju se zanašajo samo na njihov pogon ki kaže zavidljive rezultate skoraj brez odvečne elektronike.
Takšno je pač moje mnenje do teh primerjav med različnimi awd pogoni katerih se ne da primerjati. Da pa ne bo tako kritično izpadlo, naj povem, da nimam nobenih predsodkov do Volva, prav nasprotno; je kvaliteten in zanesljiv avto (s tem mislim na Volvote s pristnim Volvotovim motorjem in ne tiste z Renaultovim in podobnimi...) to lahko povem iz lastnih izkušenj. Vendar, ko je govora o njegovem pogonu je to potem čisto druga zgodba.
Jaz sem povedal samo svoje mnjenje, verjamem pa da vas ima večina oziroma če ne rečem kar vsi tukaj povsem drugo mnenje. Zdaj me pa spljuvajte, saj zato je pravica svobode govora, mar ne?
Na vrh
RollingStone
27 okt 2007, 08:56
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Večina navedenih dejstev je pravilna. Sicer pa se nas večina strinja, da ima subaru enega najboljših cestnih AWD pogonov.

Samo pravim, da so se tudi volvovi pogoni obnesli odlično za normalnega voznika, pač za vsakdanjo rabo. In tega ne pravim na podlagi rekla-kazala in youtube, ampak na podlagi lastnih izkušenj.

Prvi volvo z AWD v velikoserijski izdelavi je bil predstavljen leta 1993. Prej so bili pa od leta 197x razni c202, c303, c304,...
Na vrh
Volvo. 4 life
27 okt 2007, 09:24
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
RollingStone je napisal(a): ...

Je halex ja. 100%


Ni Haldex, Visko je! 101 %

Na vrh
AljAž
27 okt 2007, 16:12
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Ja kot smo ugotovili ima tvoj V70AWD žal še visko sklopko za zadnji pogon (se pravi to velja kar za vse Volvote, ki nimajo gumbka za STC/DSTC).

@Rogi:
Starejši volvoti(tudi tisti XCji na tvojih posnetkih) imajo še viskozno sklopko, ter temu primerne zmogljivosti. Dandanes pa se uporabljajo podobni sistemi pri večini prozivajalcev (npr. haldex), tako da so zmogljivosti podobne. Odvisno spet za kake namene je avto narejen. Seveda nam je znano, da ima Subaru odličen pogon, ki pa ga žal še nisem sprobal. V kolikor bi hotel imeti dober, dirkaški awd pri Volvotu, bi moral seči po novejših serijah R.


[ Uredi 27 okt 2007, 16:16 ]
Na vrh
Volvo. 4 life
28 okt 2007, 17:00
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Rogi je napisal(a): ...

..............
Nevem sicer kako dolgo je Volvo že na področju awd in s tem je pogojena tudi razvitost njegovega pogona, vendar Subaru ki je pionir na tem področju in je kot prvi na svetu serijsko proizvajal avtomobile na štirikolesni pogon letos praznuje 35. obletnico. Naj še omenim da ima Subaru minimalno število elektornskih sistemov kot so asd, esp, asr, ets..., pri Subaruju se zanašajo samo na njihov pogon ki kaže zavidljive rezultate skoraj brez odvečne elektronike.
Takšno je pač moje mnenje do teh primerjav med različnimi awd pogoni katerih se ne da primerjati. Da pa ne bo tako kritično izpadlo, naj povem, da nimam nobenih predsodkov do Volva, prav nasprotno; je kvaliteten in zanesljiv avto (s tem mislim na Volvote s pristnim Volvotovim motorjem in ne tiste z Renaultovim in podobnimi...) to lahko povem iz lastnih izkušenj. Vendar, ko je govora o njegovem pogonu je to potem čisto druga zgodba.
Jaz sem povedal samo svoje mnjenje, verjamem pa da vas ima večina oziroma če ne rečem kar vsi tukaj povsem drugo mnenje. Zdaj me pa spljuvajte, saj zato je pravica svobode govora, mar ne?



Škoda k je izginil moj post ko sem preizkušal moj AWD na V70 2001 Če povzamem, je odličen in je presegel pričakovanja marsikaterega poznavalca Volvov! Kar se tiče Subarujevega 4x4 pogona, se res da vsi strinjamo da je bolj napreden in boljši, so pa pri Subaruju ta pogon tudi izpopoljnjevali za drugačne namene ko Volvo, ki je uporabnikom namenjem bolj za vsakdanjo uporabo, ne pa Off Terain.

Kar se tiče pa razporeditve, je pa že zgolj dokaz da se na Švedskem več ljudi vozi s Švedskimi vozili kot pa z džipi, pa vemo kakšne razmere so gori, predvsem pozimi!

Rogi je napisal(a): ...

Jaz sem povedal samo svoje mnjenje, verjamem pa da vas ima večina oziroma če ne rečem kar vsi tukaj povsem drugo mnenje. Zdaj me pa spljuvajte, saj zato je pravica svobode govora, mar ne?


Drugače pa tukaj ( na tem forumu ) z veseljem deliš svoje znanje in mnenje, in pravtako ga bomo mi in noben ni tukaj z namenom da bo pljuval po tujih postih, ampak smo tukaj da se učimo!
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2] 3 4 5

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 42, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete