Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Oprema, dodatki in tuning
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

chip tuning

Pojdi na stran  [1] 2 3 4 5
Avtor objava
Ovlov
20 jul 2007, 09:59 Predogled tiskanja
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 690
Malo sem brskal po forumu, pa nikjer nič našel o CHIP TUNINGU. Ima kdo kaj izkušenj in znanja o tem? Po tem, kar sem prebral, zadeva za motor nima nobenih škodljivih posledic, poraba je celo manjša, pravzaprav so same prednosti --- edina slabost je, da se čipa ne da odstranit (zakaj pa bi sploh ga, če je vse tako kul???) ... pa še to, da je zavarovalnina zaradi več konj višja. Kako je s tem pri nas? Kako pa pri registraciji vedo, kakšen čip imaš v drobovju? Nekje sem menda zasledil, da čipanje ni blagodejno za avtomatiko. Kako je s tem? (Če bi recimo čipal XC70 D5...)

Lp, Ovlov

temo premaknil in preimenoval AljAž


[ Uredi 20 jul 2007, 10:44 ]
Na vrh
RollingStone
20 jul 2007, 10:07
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Avtomatika (sploh pa geartronica) ni priporočljivo čipat. Poraba je manjša, če boš vozil enako, ampak mislim, da ga čipaš zato, da bo šel hitreje. Torej računaj malenkost višjo porabo. Pa najprej bi bilo dobro vedet, kater avto misliš čipat (če nimaš turbine je čipanje načeloma brez efekta).

Če bi rad plačeval višjo zavarovalnino, kar. Pomojem, da bi bil prvi, ki je čipanje dejansko prijavil oz. homologiral.

Čip se da brez problema odstranit, če se ti to zdi potrebno.

/edit: Šele zdaj sem videl, da govoriš o XC70D5. Če gre za starejši model, torej s 163 konji, ga lahko spraviš na :
210 km in iz 340Nm na 475Nm.

Če gre za euro4 D5 s 185 konji, ga lahko spraviš 226 km in iz 400Nm na 460Nm.

To so podatki iz volvotuning.co.uk (RICA ing.). Načeloma ti sahko tudi slovenski tunerji čipajo avto (RSR, senica, avtoelektrika,...), čeprav bi se sam načeloma odločil za drugega tunerja.

[ Uredi 20 jul 2007, 10:15 ]
Na vrh
Ovlov
20 jul 2007, 10:33
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 690
Hvala, RS!
Ja, če bi čipal, bi čipal XC70 D5 163 KM (l. 2004)... So pa ti tuningi očitno različno efektni: Belgijci (ChipPoint) bi mi ta motor na XC uščipnili samo na 191 KM, in sicer za 600 € ...
Ja, meni bi zadeva prišla prav ne toliko zato, da bi dirkal, ampak da bi imel takrat, ko bi potreboval, na razpolago nekaj dodatnih konj in njutnov ... pa tudi pri nižjih vrtljajih motor menda precej lepše vleče (čeprav ne vem, koliko se to pozna pri dizlih) ...
Še to: praviš, da bi se sam odločil za drugega tunerja (ne pa za imenovane). Mi lahko mogoče zaupaš, katerega?

Lp!
Na vrh
AljAž
20 jul 2007, 10:43
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3765
Še nekaj specifičnih tem o čipanju s foruma,ki pa vsebujejo tudi splošne informacije. Ne vem kako nisi nič našel?

(S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
(V40, 1.9d) Čipanje
XC 90 čip tuning
Na vrh
RollingStone
20 jul 2007, 11:10
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Jah bi se odločil za RICA (www.volvotuning.co.uk) ali za heico (www.heicosportiv.de). Mišljeno je bilo, da se ne bi odločil za katerega od slovenskih tunerjev. Naši sicer znajo čipati vw-je in podobna jajca, volva pa ne.
Na vrh
Ovlov
20 jul 2007, 13:42
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 690
Ja, tale Rica se zdi kar zaupanja vredna ustanova. Zanimiva pa je tudi DIY varianta, ki jo ponujajo: škatlico s tunanim softverom, ki jo lahko sam priključiš na diagnostični port (in jo potem po možnosti resetiraš nazaj na originalni softver, ki ga takisto vsebuje).

Good news: Ni se ti treba voziti v Anglijo. Bad news: Ni se ti treba voziti v Anglijo...

Če zadeva slučajno še koga zanima, naj pogleda spodaj:


New RICA PPC - Press the button and tune your car!

Simply plug the RICA PPC into the OBD2 diagnostics port and press the
button to tune the car. It really is as simple as that!

# Tune the car yourself via the OBD2 diagnostics port
# Revert the car back to standard by yourself, whenever you wish
# Download free internet updates when available
# Custom tuning for any other modifications you have
# Installation service available at your local RICA dealer

The RICA PPC is a programming tool which allows you to tune the car yourself by reprogramming the ECU via the OBD2 diagnostics port. All you need to do is plug the RICA PPC into the OBD2 port and press a button! Your car will be programmed within a few minutes.

How does the RICA PPC work?

The RICA PPC stores both the RICA ECU Upgrade software and the standard original manufacturer's software, so you can either tune the car or revert it back to the original settings all by yourself, whenever you wish. You can still opt to have the RICA ECU upgrade installed for you by a local RICA dealer. They will perform various diagnostics and checks on your car before and after the RICA upgrade, and you can then take the RICA PPC with you knowing that the car is running and performing correctly.
Na vrh
RollingStone
20 jul 2007, 13:57
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Pomojem je čip kot tak boljša zadeva, kot ta tuning box, ki ga sam priključiš.
Na vrh
circ
23 jul 2007, 18:09
Član #391
Prijavljen dne: 29 jun 2007, 16:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 75
Sam sem pred kratkim čipiral T4, pa je še premalo časa preteklo, da bi lahko dal končen vtis, zaenkrat lahko povem, da sem ga čipiral pri Druga Roka d.o.o., ker fante že dolgo poznam in jim zaupam, pa tud za nizko ceno sem se namenu. Avto gre kar bolj, o porabi še nemorem, je pa tko, da ti lahko vsak tuner, ki zna odpre avto še dosti bolj kot ti ga ponavadi! Da bi ti tud še dalj delal. Men so rekl, da je še full rezerve!!
Na vrh
Spletna stran
RollingStone
23 jul 2007, 20:54
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Lahko, da je rezerva. Ampka moraš vedet, da je vsaka svar dobra za določeno moč. Moraš upoštevat, da je serijski intercooler ddober za mogoče 260hp, serijska turbina za slabih 300hp, serijski bati in ojnice za mogoče 320hp, serijski vbrizg goriva za............. To je le ena stvar, in iz tega zornega kota je vedno rezerva. Če je ni, jo pa lahko narediš z aftermarket deli. Druga stvar je pa samo dimenzioniranje pri konstrukciji motorja in avtomobila nasploh. Ja, tudi tukaj je koeficient varnosti relativno velik, ampak včasih gre čez. Te rezerve pa ne moreš niti kontrolirat niti povečat (razen če imaš ogromno denarja).
Na vrh
circ
24 jul 2007, 09:37
Član #391
Prijavljen dne: 29 jun 2007, 16:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 75
No sej pol se strinjava.... Iz izkušenj s prejšnjim avtom vem kaj pomeni tuning in mi je jasno, da je chip le en izmed cenejših in lažjih delov sestavljanke. In jasno je tud to, da nekateri avtomobili že tako gredo preveč glede na konstrukcijo... Če bi mel trenutno več denarja namenjenega za avto bi bil moj avto 4x4 300+ ps, al pa zadnji pogon 300+, tako mam pa prvič v življenju 200+ na sprednji pogon proti čemur sem bil vedno proti... Sam mi vseeno ni žal, avto je pa dober
Na vrh
Spletna stran
Volvo. 4 life
24 jul 2007, 10:49
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3314
Noben serijsk avto ni narjen tko, da ne bi zdržal.... ne vem kva!!

Circ, zakaj pa bi rad tok konjev, oz. moči??
Na vrh
circ
24 jul 2007, 13:21
Član #391
Prijavljen dne: 29 jun 2007, 16:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 75
Mislm da je dost avtov, ki jih lahko s tunningom bistveno podkrepiš kar se tiče menjalnikov, potem pa avto zamakne, al pa menjalnik hitr unič, pa zavore niso kos večjim hitrostim... Kvečjem če menjaš pol avta, kar se pa že ne splača... Boljš dat tist dnar namesto za vse mogoče predelave, za original močnejši avto. Moje mnenje... Je pa res, da so eni avti z boljšim in drugi s slabšim tuning potencialom... A4 1.8t je že en boljših in ker sem mel prav tazga vem, kaj vse se da še narest na originalu...

zakaj bi mel tok konjev? Če gledamo predpise in zdravo pamet jih mam že zdej preveč... Za dušo pa še veliko premal. Med bivšimi avtomobili so bili že močnejši, ko bo streha nad glavo dokončana bo pa 100% 300+ za dušo. Vsak, ki ima dober občutek za vožnjo in je kdaj vozil kakšno športno zver z 300+ ve, da bi to rad mel v svoji garaži.

PS.: Volvota pa ne mislim nič več predelovat, čeprav bi mu nov kompletni izpuh in še kaka malenkost lepo popravila že tako dobre zmogljivosti.
Na vrh
Spletna stran
Stiffler
24 jul 2007, 20:24
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
zakaj bi mel tok konjev? Če gledamo predpise in zdravo pamet jih mam že zdej preveč... Za dušo pa še veliko premal.


circ napisal si moje misli ----> dodal bi le stavek Namesto vlaganja v tuning si raje denar prišparaj pa, čez čas kupi novejši avto.
Na vrh
circ
24 jul 2007, 23:29
Član #391
Prijavljen dne: 29 jun 2007, 16:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 75
Stiffler je napisal(a): ...

zakaj bi mel tok konjev? Če gledamo predpise in zdravo pamet jih mam že zdej preveč... Za dušo pa še veliko premal.


circ napisal si moje misli ----> dodal bi le stavek Namesto vlaganja v tuning si raje denar prišparaj pa, čez čas kupi novejši avto.


Mislm da je dost avtov, ki jih lahko s tunningom bistveno podkrepiš kar se tiče menjalnikov, potem pa avto zamakne, al pa menjalnik hitr unič, pa zavore niso kos večjim hitrostim... Kvečjem če menjaš pol avta, kar se pa že ne splača... Boljš dat tist dnar namesto za vse mogoče predelave, za original močnejši avto. Moje mnenje... Je pa res, da so eni avti z boljšim in drugi s slabšim tuning potencialom... A4 1.8t je že en boljših in ker sem mel prav tazga vem, kaj vse se da še narest na originalu...

Se strinjam
Na vrh
Spletna stran
pavko
21 feb 2008, 14:59
Član #638
Prijavljen dne: 16 feb 2008, 13:20
Objav: 4
Najprej pozdrav vsem! Sem nov na forumu..

Ciric. Zanima me če mi lahko kaj več poveš o čipanju pri Drugi roki, čudi me to da bi mi čipal avto za 3x ceneje kot avtoelektronika in RSR? Zanima me še koliko je imel avto prevoženih ko si ga dal čipat? Ker pa vidim da imaš precej izkušen s tuningom, bi ti biv hvaležen za kakšen nasvet, kaj se mi splača menjati pri mojem V40 T4, da bi ga spravil tam na cca 250hp? aja pa kako je kaj z ročnim odpiranjem turbine?? In če kdo ve na kakšen pritisk je nastavljena turbina serijsko?
Na vrh
circ
22 feb 2008, 14:04
Član #391
Prijavljen dne: 29 jun 2007, 16:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 75
Ja Druga Roka je nov v svetu avtov, sam poznam lastnika že vrsto let in mu zaupam. Ker nisem imel želje po velikih vložkih in full tuningu, mi je blo najbolj ugodno pelat tja pa samo mal čipirat. Pri dražjih predelovalcih dobiš tudi izmerjeno moč na kolesih, mogoče jo imajo zdaj tudi pri drugi roki.
Moj je imel 130.000 tm nekje, zdej sem jih naredil že 20.000 in nobenih problemov, moč se pozna ni pa ogromne razlike. Sam tuning potencial T4 je dober, že čip sam ti bi lahko prinesel tistih 250 konj, samo je potem vzdržljivost turbine pod vprašajem. Pomembno je zamenjati izpuh, pa mogoče šobe, pa intercooler... Omejitve so dosti višje

Je pa res, da prednji pogon ni primeren za tok konjice, vsaj za razna dirkanja od semaforja do semaforja ne.

Veliko sreče pri predelavi!

Jest pa mojga s težkim srcem prodajam...
Na vrh
Spletna stran
volhart
05 jul 2008, 10:20
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Sam sem se odločil, da svojega V70 D5 ne bom čipal, ker so argumenti proti trdnejši od argumentov za (vsaj na tem forumu). Imam pa sledeče vprašanje... Voziti hitro ne smemo. Vse nad 150 km/h je že redkost. Ali bi lahko računalnik le preprogamiral tako, da bi bile predstave krajše in več moči že pri nižjih obratih. Kaj bi torej lahko naredil za večje pospeške in odzivnejše prehitevanje, pa da avtomobila s tem ne bi obremenil, tako kot pri čipanju?
Na vrh
Poršejčkov at
05 jul 2008, 11:18
Član #745
Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53
Lokacija: Zgornje Pirni?e
Objav: 263
Jaz imam XC90 D5, avtomatic, čipanega na 193 Hp. Dela kot mina in avtu da tisto malo, kar mu manjka.

Čipan je bil pri SKN v Nemčiji (že prvi lastnik - Avstrijec - naložen celoten nov program, vi varuje avtomatski menjalnik - speljuje še vedno počasi, potem pa malo "zalima" - beri: pritisne na sedež).

Pri SKN v Ljubljani so mi zadevo samo preverili, zaprli in čestitali!

LP, Ivo

Na vrh
volhart
06 jul 2008, 08:32
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Kdo so to SKN? Ali jim gre zaupati?
Na vrh
Poršejčkov at
06 jul 2008, 09:10
Član #745
Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53
Lokacija: Zgornje Pirni?e
Objav: 263
http://www.skn-tuning.si/

kontakt: Janez, Matjaž

mislim da se jim lahko zaupa (jaz jim). So pa podružnica tujega (nemškega) tunerja.

So v rangu Chiptununga, a dražji od RSR.

[ Uredi 06 jul 2008, 09:11 ]
Na vrh
Ovlov
06 jul 2008, 09:42
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 690
V premislek potencialnim reflektantom za chiptuning:

Spomladi sva se na Dumidi s šefom servisa Janezom Baumanom v pogovoru dotaknila tudi avtomatike in chiptuninga. Na vprašanje, ali in koliko se kaj kvari geartronic (imam XC70 D5, l.'05), je povedal, da pri V70 in XC70 primerov okvar praktično ne poznajo – zato pa jih je kar nekaj pri XC90, ki je za ta motor (D5) pretežak. Pač pa mi je chiptuning v vsakem primeru ODLOČNO odsvetoval, če bi se rad še nekaj časa vozil z obstoječim menjalnikom. Sklep: če torej seštejemo 1 + 1, je čipan XC90 D5 tako rekoč že na čakalni listi za menjavo menjalnika. Lahko da se motim, ampak če je tu komu verjeti, je najbrž to bolj Janez B. kakor možakarji, ki si s čipanjem služijo kruh ...
Na vrh
RollingStone
06 jul 2008, 12:59
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Sicer so variante chiptuninga, ki ˝varujejo˝ avtomatski menjalnik. Koliko pa to res pomaga pa ne vem.

Če je tako, kot je napisal ata, torej, da pri speljevanju ni razlike, mislim, da bi to znalo biti kar vredu.... Sam se pa vseeno ne bi postopil čipati avtomatika.

Na vrh
Poršejčkov at
06 jul 2008, 21:26
Član #745
Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53
Lokacija: Zgornje Pirni?e
Objav: 263
Seveda je vsakogar odločitev individualna!

Zase moram reči, da SPLOH nisem vedel, da imam avto že "čipan". Odločil sem se, da ga bom dal "naviti", ker fante pri SKN-u osebno poznam in so mi zagotovili, da so tak avto že delali (Matejevega očeta Volva XC90 D5 - tak kot moj) in da je optimizacija narejena tako, da varuje menjalnik, kot tovarniški program.

Preden smo ugotovili, da moj že ima 193 Hp (in da je to že naredil avstrijski lastnik pred 2 leti - podatek prišel iz SKN Nemčija ob optimizaciji mojega čipa), nisem imel občutka 193 konjičev (pošteno pri 2,2 toni težkem avtu ga nimam niti sedaj).

Kako len je moral biti šele s 163 Hp??!!

Speljujem povsem normalno, nobenega skakanja, ven-metanja, ... nič, nada, niente! Na štartu me "peljejo scat" vsi manjši podhranjenci. Ko pa dobi moment gibanja, se pa pelje lepo, prestavlja komaj da opaziš!

Še enkrat! To so moje izkušnje s SKN-jem in sem zelo zadovoljen. Odločitev je na posamezniku (da me ne bi kdo okoli lovil češ, ti si me prepričal)!

Za druge tunerje ne bom nič rekel, sigurno pa ne bi vgradil "chip-box-a", o čemer smo se pogovarjali ob mojem servisu s fanti na Dumidi.

LP, ata



Na vrh
Volvo. 4 life
11 avg 2008, 13:51
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3314
Glede na to, da se večino govori o čipanju dizlov, bi prosil vse, ki ste čipali bencinarje, prosil za vtise, postopke, občutke, način posegov, izkušnje, koliko denarja ste se znebili, potenciali bencinarjev, vse nekako v to smer... Gledal sem tuning " hiše " v Sloveniji, pa vidim da še mašin ne poznajo pri Volvih, kaj šele potem, ko pride do čipanja. Se splača v tujino, kam...? Vidim da pri Rica tuning razturajo, vendar je najbližja poslovalnica na Nizozemskem !
Na vrh
croma_man
11 avg 2008, 15:15
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
verjem da se splača tud na nizozemsko zapeljat po dober čip in montažo, pač združiš v večdnevni izlet in je to to.

pri nas so rešitve ampak za tak denar kot bi drugod kupil znanje pri nas se pa za tak dnar učijo na tvojem motorju, če ti je to ušeč ok, meni niti blizu ni.

Na vrh
RollingStone
11 avg 2008, 17:00
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Se strinjam s croma_manom. Sicer pa moje mnenje in izkušnje o vsem tem že poznaš.
Na vrh
Volvo. 4 life
04 feb 2009, 10:03
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3314
Sam sem se odločil za chip, zadeva je že v teku, sedaj pa me je Tuner malo prestrašil s temle stavkom, zato me zanima vaše mnenje:

Some things I need to say for reference:

The chip/ECU will feel very strange in the beginning. After a day or two of mixed driving it will be ok again. The ECU needs to learn everything all over again.

Only use good petrol. Otherwise the car will run bad or even knock.


Strokovno vprašanje: vidim da tunerji ( iz Evrope, excl. Slo ) močno povdarjajo uporabo kvalitetnega bencina! Zanima me zakaj? Kaj to pomeni pri bencinskih ( turbo ) motorjih? Kaj to pomeni če uporabljaš npr. sorazmeroma slabo kvaliteto bencina PRED ali PO čipanju, oz. na kakšen način lahko škoduješ motorju po čipanju? Prosim, zanima me samo za BENCINSKE motorje! Hvala!
Na vrh
alfaromeo
04 feb 2009, 10:45
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3812
@volvo4 life: Za katerega tunerja si se pa odločil. Kdo ti bo to "zmontiral"?

kvalitetno je mišljeno več oktansko. Po kmečko. Če se ukvarjaš s športom potrebuješ kvalitetno hrano in ne Mc donalds junk food.
Na vrh
Volvo. 4 life
04 feb 2009, 10:49
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3314
To mi je jasno, vendar bi še raje uvidel zadevo s strokovnega vidika !

Odločil sem se za www.hi-tuning.com s Švedske. Tam so se pohvalili, da so najboljši tunerji za Volvake, pa tudi cenovno se mi je zdelo kar ugodno, vsaj napram Slo. Okvirna cena je 400€. Poslal sem jim ECU ( računalnik ) in v roku 1 tedna ga dobim nazaj, potem pa nazaj noter in gas Vtisi in izkušnje ( upam da dobre ) sledijo ...
Na vrh
volvo5er
04 feb 2009, 11:41
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Volvo. 4 life je napisal(a): ...

Otherwise the car will run bad or even knock.

Strokovno vprašanje: vidim da tunerji ( iz Evrope, excl. Slo ) močno povdarjajo uporabo kvalitetnega bencina! Zanima me zakaj? Kaj to pomeni pri bencinskih ( turbo ) motorjih? Kaj to pomeni če uporabljaš npr. sorazmeroma slabo kvaliteto bencina PRED ali PO čipanju, oz. na kakšen način lahko škoduješ motorju po čipanju? Prosim, zanima me samo za BENCINSKE motorje! Hvala!


http://en.bsr.se/products/tinfo/2/ Klikni na Fuel and consumption

Uporabo boljšega (visokooktanskega) bencina priporočajo zato, da se tuning pozna (da se vsa dodatna moč lahko izkoristi) in pa da ne bi prišlo do klenkanja motorja.


Na vrh
Volvo. 4 life
04 feb 2009, 12:33
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3314
Se pravi , glede na to da tankam izključno na OMW, naj ne " šparam " in tankam super100, raje kot pa 95 ?! Kaj misli/š s klenkanjem ??
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2 3 4 5

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 34, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5211
najnovejši član: Lojzek
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 500
Prejšnje ankete