Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V50, 2.0D) EGR ventil

Pojdi na stran  1 2 3 [4]
Avtor objava
Kristijan
06 maj 2013, 10:01
Član #3521
Prijavljen dne: 18 mar 2013, 22:43
Lokacija: Celje
Objav: 17
je kdo že dal mogoče odstraniti dpf filter???

ker pride veliko ceneje kot nov filter....
pa baje za tehnični ni problema saj naj nebi imeli naprav za trde delce....

?
Na vrh
Modri
06 maj 2013, 10:19
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
Zdravo,
jaz sem na servisu vprašal, pa mi je mojster odsvetoval, čeprav ni imel nič koristi od tega, saj nisem kupil novega filtra.
Koliko KM pa imaš prevoženih?
Kako veš, da je potrebno menjati DPF filter? Problemi z motorjem?
Jaz imam občasno težavo, da se mi ugasne turbo, ko ugasnem avto in takoj prižgem nazaj, ponovne deluje normalno. Pozimi se mi to dogaja na 14 dni, poleti pa skoraj vsak dan. Je to zamašen DPF?
Poraba goriva je še vedno zelo ugodna (5,8l)

Če ima kdo izkušnje z menjavo dpf, pišite...
Na vrh
Owen
08 maj 2013, 08:25
Član #992
Prijavljen dne: 07 jan 2009, 14:20
Objav: 85
Moj V50 letnik 2005, 180.000km, mi občasno ne vžge v prvo, ali pa vžge in "laufa" kot po treh celindrih in kadi ko hudič. Ga ugasnem, pa ponovno vžgem in deluje, kot da prej ni bilo težav. To se mi v zadnjem času zgodi cca 1x na teden. Med vožnjo še nisem nikol zasledil težav z izgubo moči in drugih težavic, ki jih opisujejo forumaši.
Bi to lahko bil EGR ventil? Kaj še vedno obstaja varianta delnega kritja menjave s strani servisa, tudi za tako staro vozilo?

[ Uredi 08 maj 2013, 08:27 ]
Na vrh
Kristijan
12 maj 2013, 21:59
Član #3521
Prijavljen dne: 18 mar 2013, 22:43
Lokacija: Celje
Objav: 17
mam 170.000 po števcu...
avto pa včasih "cuka " tam malo pod 2000 obrati.
Na dumidi so mi rekli da je to od dpf ker je zamašen in so mi nalili tekočino ki sproži regeneracijo.... bilo je bolše a se je kmalu ponovilo. ko sem klical in vprašal kako to so rekli da ker ga vozim na kratke razdalje... sem pa pred parim dnem bil na izletu in je bilo mogoče mal boljše... je pa danes tudi men šel v "varni način" ( ko avto ne gre nikamor- kot brez turbine)
malo za tem ko sem prehiteval in to se mi je zgodilo pred cca 1 mesecem tudi po prehitevanju....

v glavnem naj bi bil to dpf...

nov pride ??? velik
odstranitev z programiranjem pa okoli 400€ +

Na vrh
peromb
12 maj 2013, 23:09
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
Kristijan je napisal(a): ...

mam 170.000 po števcu...
avto pa včasih "cuka " tam malo pod 2000 obrati.
Na dumidi so mi rekli da je to od dpf ker je zamašen in so mi nalili tekočino ki sproži regeneracijo.... bilo je bolše a se je kmalu ponovilo. ko sem klical in vprašal kako to so rekli da ker ga vozim na kratke razdalje... sem pa pred parim dnem bil na izletu in je bilo mogoče mal boljše... je pa danes tudi men šel v "varni način" ( ko avto ne gre nikamor- kot brez turbine)
malo za tem ko sem prehiteval in to se mi je zgodilo pred cca 1 mesecem tudi po prehitevanju....

v glavnem naj bi bil to dpf...

nov pride ??? velik
odstranitev z programiranjem pa okoli 400€ +







Jaz imam enak problem.Menjal sem fap/DPF filter(330€ neoriginal),naliv aditiv za trde delce,pa nič boljše.
Avto še vedno cuka pod konstantnim gasom na 1700rpm-1900rpm.Jaz sumim,da je to povezano nekaj z elektriko.Tudi šobe sem dal preverit na bosch servis na Ptuj-u.Menjal sem vse tekočine,filtre(naftnega tudi),naliv sem neki cleaner za šobe,egr,....nič ne pomaga.
Te V50 so za en kurac(se opravičujem).Mi je tak žal,da nisem V70 D5 kupil,ko sem imel €.
Pa še tema iz prejšne težave,ki še vedno buri duhove v meni

peromb je napisal(a): ...

Jaz imam enak problem.Napaka se mi je pojavila 4x ta teden.
Avto sem prižgal in se peljal par metrov,pol rdeči trikotnik in napis break failure - stop safely.Včasih se kar brisalci sami vklopijo????
Odprem pokrov motorja,malo gledam(ker nimam pojma za kaj se gre),nakar po 2min. avto spet normalno deluje.Pod konstantnim gasom ga rahlo cuka.
Se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo?
Bi lahko bil alternator? (z avtom se še vedno vozim)
Akumulator sem menjal pred 5 mes.


Lp Pero



[ Uredi 26 maj 2013, 23:05 ]
Na vrh
Modri
13 maj 2013, 07:46
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
Lahko je problem še s tem:
link1

ali
link2
Na vrh
strela
26 maj 2013, 15:31
Član #4836
Prijavljen dne: 26 maj 2013, 15:20
Objav: 5
peromb je napisal(a): ...

Kristijan je napisal(a): ...

mam 170.000 po števcu...
avto pa včasih "cuka " tam malo pod 2000 obrati.
Na dumidi so mi rekli da je to od dpf ker je zamašen in so mi nalili tekočino ki sproži regeneracijo.... bilo je bolše a se je kmalu ponovilo. ko sem klical in vprašal kako to so rekli da ker ga vozim na kratke razdalje... sem pa pred parim dnem bil na izletu in je bilo mogoče mal boljše... je pa danes tudi men šel v "varni način" ( ko avto ne gre nikamor- kot brez turbine)
malo za tem ko sem prehiteval in to se mi je zgodilo pred cca 1 mesecem tudi po prehitevanju....

v glavnem naj bi bil to dpf...

nov pride ??? velik
odstranitev z programiranjem pa okoli 400€ +







Jaz imam enak problem.Menjal sem fap filter(330€ neoriginal),naliv aditiv za trde delce,pa nič boljše.
Avto še vedno cuka pod konstantnim gasom na 1700rpm-1900rpm.Jaz sumim,da je to povezano nekaj z elektriko.Tudi šobe sem dal preverit na bosch servis na Ptuj-u.Menjal sem vse tekočine,filtre(naftnega tudi),naliv sem neki cleaner za šobe,egr,....nič ne pomaga.
Te V50 so za en kurac(se opravičujem).Mi je tak žal,da nisem V70 D5 kupil,ko sem imel €.
Pa še tema iz prejšne težave,ki še vedno buri duhove v meni

peromb je napisal(a): ...

Jaz imam enak problem.Napaka se mi je pojavila 4x ta teden.
Avto sem prižgal in se peljal par metrov,pol rdeči trikotnik in napis break failure - stop safely.Včasih se kar brisalci sami vklopijo????
Odprem pokrov motorja,malo gledam(ker nimam pojma za kaj se gre),nakar po 2min. avto spet normalno deluje.Pod konstantnim gasom ga rahlo cuka.
Se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo?
Bi lahko bil alternator? (z avtom se še vedno vozim)
Akumulator sem menjal pred 5 mes.


Lp Pero





DPF filter je najbolje odstraniti, takoj, ko se z njem začnejo težave...
Ta poseg je najcenjši in večkrat preizkušen!
Na vrh
peromb
26 maj 2013, 15:44
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
break failure - stop safely mi ne javlja več.Problem je bil v glavnem rač. na motorju pod avtom.Namreč slabo je tesnil in je ob slabem vremenu(DEŽ) prihajala voda zraven.Mojstri so spucali,popihali,...in vakumsko zapakirali. Do zdaj ni bilo problema(ni bilo deža)

Avto še vedno cuka pri rahlem pritisku na pedalko za gas.Spet sem mnenja,da mi EGR ventil nagaja.
Počasi se mi bo zmešalo,ker se ne morem rešit problema,zraven prihajajo samo še dodatni.Ne vem kak je lahko avto tak zjeban,če ga je dedek vozil,ki je bil doma v gozdu

Je kdo tukaj na omrežju,ki je dejansko rešil problem z cukanjem?
In če je,kako ga je rešil?


lp Pero


[ Uredi 26 maj 2013, 15:46 ]
Na vrh
strela
26 maj 2013, 16:33
Član #4836
Prijavljen dne: 26 maj 2013, 15:20
Objav: 5
peromb je napisal(a): ...

break failure - stop safely mi ne javlja več.Problem je bil v glavnem rač. na motorju pod avtom.Namreč slabo je tesnil in je ob slabem vremenu(DEŽ) prihajala voda zraven.Mojstri so spucali,popihali,...in vakumsko zapakirali. Do zdaj ni bilo problema(ni bilo deža)

Avto še vedno cuka pri rahlem pritisku na pedalko za gas.Spet sem mnenja,da mi EGR ventil nagaja.
Počasi se mi bo zmešalo,ker se ne morem rešit problema,zraven prihajajo samo še dodatni.Ne vem kak je lahko avto tak zjeban,če ga je dedek vozil,ki je bil doma v gozdu

Je kdo tukaj na omrežju,ki je dejansko rešil problem z cukanjem?
In če je,kako ga je rešil?


lp Pero



Za kateri motor gre?
Si lahko bolj specifičen glede cukanja
Na vrh
peromb
26 maj 2013, 16:43
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
Kot piše v temi in pod mojim podpisom(V50,2.0d,2006)

Ko je avto hladen,se pravi prvi 2-3min ne cuka.
Ko se malo segreje začne rahlo cukat pri rahlem pritisku pedalke za plin.Najbolj se cukanje opazi pri počasni vožnji v mestu.Če imam avto v leru in rahlo pritisnem pedal,se sliši tak kot neko reglanje (DRDRDR....CRGCGR....DRDRDRDRD) nekako tako.

[ Uredi 26 maj 2013, 16:45 ]
Na vrh
strela
26 maj 2013, 21:44
Član #4836
Prijavljen dne: 26 maj 2013, 15:20
Objav: 5
peromb je napisal(a): ...

Kot piše v temi in pod mojim podpisom(V50,2.0d,2006)

Ko je avto hladen,se pravi prvi 2-3min ne cuka.
Ko se malo segreje začne rahlo cukat pri rahlem pritisku pedalke za plin.Najbolj se cukanje opazi pri počasni vožnji v mestu.Če imam avto v leru in rahlo pritisnem pedal,se sliši tak kot neko reglanje (DRDRDR....CRGCGR....DRDRDRDRD) nekako tako.


Takole bi se jaz lotil zadeve
1 Na diagnostiko, ne samo pregled napak ampak analiza parametrov
2 100% mehansko zapreti EGR (samo za test)
3 Test injektorjev in visokotlačne črpalke
Na vrh
peromb
26 maj 2013, 22:28
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
Šobe so mi že pregledali in bojda delajo kot morajo(Bosch servis na Ptuj-u).

Bom omenil mojstrom.Hvala za nasvet

Je kdo,ki se je rešil cukanja?
Na vrh
peromb
27 maj 2013, 12:21
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
Spet sem ostal z avtom in napis BREAK FAILURE-STOP SAFELY
Napake nismo odpravili.Ko jo bomo,če jo bomo,javim

[ Uredi 27 maj 2013, 12:23 ]
Na vrh
peromb
29 maj 2013, 17:40
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
Danes avto ni imel pospeškov.Turbo ni bil aktiven.
Pol pa vsem znana stara procedura(počakaš 1-2min in greš dalje)
Pri meni stvar nima več smisla:
-Avto cuka pod rahlim konstantnim gasom

-Izpisuje mi vse možne variante:(Anti-skid System Service Required),(Break failure - stop safely).

Imam aditiv za trde delce,imam novi filter trdih delcev,imam novo olje,vse filtre,....Pregledali so glavni rač. na motorju

-Pregledali so mi injektorje

Kaj še mi preostane kot Mass flow sensor(MAF),EGR,TURBO,....SEM KAJ ŠE POZABIL?




[ Uredi 29 maj 2013, 17:41 ]
Na vrh
Terminator
29 maj 2013, 22:35
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
Pri meni je bil problem v računalniku motorja, ko sem izgubljal turbino.....od takrat dalje s tem nimam težav. Je pa res da sem bil jaz čisto brez turbine....tudi postopek čakanja mi ni več pomagal. Turbo sem imel samo recimo 50-100 metrov ob vžigu motorja, potem pa nič več.... počutil sem se kot da imam samo 40 konjev in ne 140 :(
Na vrh
peromb
30 maj 2013, 01:20
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
Terminator je napisal(a): ...

Pri meni je bil problem v računalniku motorja, ko sem izgubljal turbino.....od takrat dalje s tem nimam težav. Je pa res da sem bil jaz čisto brez turbine....tudi postopek čakanja mi ni več pomagal. Turbo sem imel samo recimo 50-100 metrov ob vžigu motorja, potem pa nič več.... počutil sem se kot da imam samo 40 konjev in ne 140 :(


Točno to se mi je danes zgodilo.Avto brez moči.Moram do mojstrov
Na vrh
SepoX
01 jun 2013, 10:38
Član #94
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 13:51
Lokacija: Novo mesto
Objav: 198
Terminator, kaj si pa moral popravit/zamenjat in koliko te je stalo?
Na vrh
Terminator
02 jun 2013, 14:53
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
Zamenjali so mi računalnik motorja, zadeva stane 1.500 €
Na vrh
andrejprimozic
02 jun 2013, 17:26
Član #4839
Prijavljen dne: 26 maj 2013, 21:40
Objav: 99
noben avtoelektričar ni znal popravit?
Na vrh
Modri
20 jun 2013, 09:46
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
Kaj če odklopim elektroniko iz EGR-a in nobena lučka ne posveti?
A je to kaj narobe?
Imam volvo S40,2006 2.0D.
A se lahko vozim z odklopljenim EGR-om?


lp,
Na vrh
Terminator
21 jun 2013, 16:11
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
andrejprimozic je napisal(a): ...

noben avtoelektričar ni znal popravit?


nisem niti povpraševal okoli.... avto je bil na uradnem servisu.

Modri je napisal(a): ...

Kaj če odklopim elektroniko iz EGR-a in nobena lučka ne posveti?
A je to kaj narobe?
Imam volvo S40,2006 2.0D.
A se lahko vozim z odklopljenim EGR-om?


lp,


EGR se odklopi računalniško... če bi ga fizično bi verjetno javljal kakšne napake, vendar to zgolj ugibam
Na vrh
gildo
17 mar 2014, 15:03
Član #1184
Prijavljen dne: 23 jun 2009, 19:18
Objav: 84
DPF moraš zamenjati ali ga dati na čiščenje, ko se regeneracija pri avtu pojavlja pogosto (načeloma pri "zdravem" avtu na 1000 km, ko se pojavlja cukanje).

Sam sem odstranil EGR in DPF.

Pri odklopu EGR mi računalnik ni nič javljal.

Vsak to dela na lastno odgovornost
Na vrh
zux
20 apr 2015, 21:28
Član #2967
Prijavljen dne: 02 okt 2012, 14:02
Objav: 24
Pozdravljeni,a ima kdo izkušnje z odstranitvijo DPF filtra na D5 motorju(136kw) Volvo V70 2005
Hvala za info
lp
Na vrh
peromb
22 apr 2015, 08:58
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
Bauman Janez & Grega Ćosić
DRAGUČOVA 6 ,Pernica pri Mariboru

[ Uredi 22 apr 2015, 09:47 ]
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 [4]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 42, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete