Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(S60) nakup rabljenega

Pojdi na stran  1 [2] 3
Avtor objava
Ovlov
29 nov 2007, 21:47
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Se globoko strinjam z OR. Scena je prav butasta: po eni strani vsi naši dilerji kot obsedeni uvažajo dizle - v glavnem seveda neužitne, po možnosti srebrne - (govorim o V/XC70) in me, če govorim z njimi, vedno znova svarijo, češ ne kupuj bencinarja, ker ga "potem" (kdaj?) ne boš mogel prodati, po drugi strani pa vsi kolegi, kar jih poznam, pizdijo, ker na tem zarukanem slovenskem trgu čudaških predsodkov (menda je to edino tržišče v Evropi, kjer so bencinarji vsaj za tretjino cenejši od dizlov) ni mogoče dobiti enega poštenega T5 recimo ... Dilema je po mojem drugje: deloma tam, kot pravi OR: nekomu, ki naredi 100.000 km/leto, se dizel finančno splača (poleg tega takšnemu revežu, trgovskemu potniku najbrž, vožnja ni v noben užitek več, zato mu dol visijo drugi aspekti vožnje)... nekomu drugemu pa paše pomirjujoč brbot traktorja pod havbo ... in veliko navora v nizkih vrtljajih. (Ampak kar se slednjega tiče, je npr. 2.5 T vsaj tako dober!) Kar se večne panike glede stroškov registracije tiče, pa tole: dajte no, lepo vas prosim, že enkrat izračunat (s 50% bonusom, kot se pač šika za vsakega voznika volva), kako "orjaška" je v resnici razlika med npr. predzadnjo in zadnjo kategorijo (nekaj 10K starih SIT) - in koliko avta za to razliko pridobiš - preračunano na 5-letno obdobje npr. ....
Kar pa se prodaje tiče: kdo ve, kaj se bo čez 3 leta bolje prodajalo: nafta ali plin(bencin). Vsekakor pa drži, da se tudi že zdaj bolje prodajajo plemenski konji tipa T5 (130kW+) kot pa kljuseta a la 140 KM ipd ... Skratka, svinčnik v roke, fantje, pa zvežčič, in na eno stran napišite, kakšen avto bi radi imeli, na drugo pa stroške za bencin ipd. ... potem pa računat ... (in najbrž boste ugotovili, da so stroški v večini primerov zanemarljivi v primerjavi z dobičkom na prvi strani zvežčiča ...
Na vrh
AljAž
29 nov 2007, 22:01
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Ovlov je napisal(a): ...

... Skratka, svinčnik v roke, fantje, pa zvežčič, in na eno stran napišite, kakšen avto bi radi imeli, na drugo pa stroške za bencin ipd. ... potem pa računat ... (in najbrž boste ugotovili, da so stroški v večini primerov zanemarljivi v primerjavi z dobičkom na prvi strani zvežčiča ...


Kakor za koga, ja. Pa da se ne bo tale debata zreducirala na diesel vs. bencin:
Vglavnem, D5 letnik 2000 ne boš mogel dobiti, ker je motor prišel na tržišče konec leta 2001, pa še teh je zelo malo. Za tak denar pa bi verjetno bila boljša izbira kakega bencinarja. Tale T5 se prodaja že ohoho časa, pa bi mogoče bil vseeno vreden ogleda in nakupa ob konkretnem popustu.
Veliki servis na D5 pa je cca 1k€. Te podatke o cenah servisov lahko najdeš na več mestih na forumu-iskalnik zgoraj desno.

[ Uredi 29 nov 2007, 22:03 ]
Na vrh
JG
29 nov 2007, 22:03
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Glejat fanta, da namo preveč off, rečem samo še to, da smo mi vsi na tem butastem trgu in kolikor hočemo lahko razglabljamo v Sloveniji je pač zelo težko prodat močnega bencinarja, še posebej če ni nemški avto. V Sloveniji mora biti pač avto diesel in pa nemške znamke, potem se ni treba bati, da bi ga težko prodali, oz. bi prodaji le tega veliko izgubljali, zdej ali je to dober ali ne se lahko mi po trepalnicah mečemo, ampak žal tako pač je.
Če smo pa že pri zavarovanju, pa je razlika zelo velika, saj recimo D5 stane zavarovanje nekje cca 1100-1250 eur s 50%, medtem, ko je 2.5T kar nekje 1700-1800 eur.
Seveda tukaj govorim o polnem kasku, vse možne kombinacije, ker jaz sam nimam avta, da nebi imel polnega zavarovanja, ker sem vsak dan na cesti cca 100km in avto res rabim za službo. Jaz za svojega V40 dam skoraj 1000 eur za zavarovanje (50% popust)
Na vrh
S60R-Ocean Race
29 nov 2007, 22:25
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Za D5 me polno kasko + osnovno pride 1700eur očeta pa T5 pride dobrega tisočaka tako da kateri avto je dražji za zavarovanje tudi raje ne bi.

p.s.: D5 je 2004 medtem ko je T5 2001
Na vrh
JG
29 nov 2007, 22:53
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Of pol pa drago plačuješ, glede na to, da delam na zavarovalnici, vidim, kako se gibljejo cene polnega kaska, ne bom rekel, da ni mogoče kar si napisal, ker si bil s podatki precej skop, je pa D5 pod 130kw med tem ko je T5 nad, kar pomeni posledično dražje osnovo zavarovanje in dražje kombinacije, prav tako je pa T5 dražji od D5 po eurotax, kar posledično pomeni dražje kasko zavarovanje, je pa tukaj kar precej manevrirnega prostora, saj se tu prišteje na ceno avta še oprema, zato lahko pride do razlik. Pa ne bi zdaj o zavarovalništvu, ga mam že 10 ur na dan čist zadost.
Vglavnem, na kratko, če je enak bonus in vzeto vse kar se pač da, glede cene avta in dodatne opreme, T5 ne more biti ceneje kot D5.

[ Uredi 29 nov 2007, 22:56 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
29 nov 2007, 23:26
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Ma za zavarovanje sem vedno dal pa magari kaj več ker vem kako je če se kaj zgodi. No, kasko pri enem in drugem je pa popoln z vsem mogočim sr_anjem. Zdaj če je ugodno ali pa ne si ne belim glave ker vem da s takim avtom je tak strošek pač pogojen in se če se seveda kdaj ampak upajmo da nikoli kaj zgodi se kasko vsekakor splača.
Na vrh
Frantz
30 nov 2007, 08:21
Član #521
Prijavljen dne: 28 nov 2007, 23:15
Objav: 37
Zanimivi argumenti za dizel vs bencin. Bil sem na preizkusni vožnji C70 T5 2.3 in avto je divji. Skoraj sem ga že kupil, vendar sem si premislil ravno zaradi registracije, ker je precej draga.
Tole je ta avto (C70 T5 2.3): http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1685837

Trenutno gledam nekaj takega (S60 D5) http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1657364#

Sem pa tudi poračunal koliko bi "zapravil" za oba. Za bencinarja 8000 eur in 3000 eur letno za bencin in registracijo, za diesla pa 9000 do 10000 eur in 2000 eur letno za bencin in registracijo. Ostalih stroškov nisem štel, ugibam da so podobni. Torej prvo leto niti ne bi bilo razlike, kasneje pa bi bil D5 cenejši za okrog 1000 eur kar ni malo. Sem se zmotil?

P.S.: Poraba bencinarja je 12l/100, diesel 6.5l/100.

[ Uredi 30 nov 2007, 08:23 ]
Na vrh
Volvo. 4 life
30 nov 2007, 08:51
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Frantz je napisal(a): ...

P.S.: Poraba bencinarja je 12l/100, diesel 6.5l/100.


Po mojem mnjenju lahko pri bencinarju računaš še na +2 litra pri dizlu pa +1 liter!
Na vrh
Ovlov
30 nov 2007, 09:06
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
OK, če ste "kaskaderji", potem imate najbrž svojo računico. Jaz nikoli v življenju nisem čutil potrebe po kasku (in sem na ta račun, vidim, prišparal najmanj za en soliden avto). Za tiste meni podobne torej so stroški registracije z zavarovalnino, cestnino in tehničnim vred (s 55% bonusom pri Sloveniki) za oba modela takšnile:
D5: 441 €
T5: 597 €
Razlika je torej 156 €.
Na vrh
Frantz
30 nov 2007, 09:15
Član #521
Prijavljen dne: 28 nov 2007, 23:15
Objav: 37
Ja, sem še prištel precej "bonusa" zaradi zelo možnih napak
Na vrh
AljAž
30 nov 2007, 09:27
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Tale c70 nebi priporočil-bogsigavedi zakaj ima sredinsko konzolo spremenjeno-nima sploh ventilatorjev na sredi! Sam tudi nimam kaska, raje delne kombinacije, ki nimajo odbitne franšize ipd.
Na vrh
cleaner
30 nov 2007, 09:43
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
No, tisti s60 ima pa nekam nenavaden paket opreme... verjetno se oba zaradi tega ze lep cas prodajata, sploh c70 (najmanj 2 leti, ce me spomin ne vara)

[ Uredi 30 nov 2007, 09:45 ]
Na vrh
AljAž
30 nov 2007, 09:58
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
S60 ne da ima nenavaden paket opreme, ampak nima prav nič od opreme. Nima originalnega radia, nima avtomatske klime, nima tempomata itd.
Na vrh
cleaner
30 nov 2007, 10:04
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Ima pa usnje in feltne. Pa 6 airbagov in ASR (to imajo verjetno vsi s60). Precej borno, ja...
Na vrh
Frantz
30 nov 2007, 10:54
Član #521
Prijavljen dne: 28 nov 2007, 23:15
Objav: 37
Kje pa je tempomat? Ne spoznam se najbolje na S60ke, tko da raje povprašam vas kot pa da se zaletim v nek nakup in kasneje obžalujem.

Tale je za mojim blokom, bom šel pogledat takoj ko bom imel čas: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1748178

[ Uredi 30 nov 2007, 10:55 ]
Na vrh
Stiffler
30 nov 2007, 11:12
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
...s tempomatom nastaviš določeno hitrost s katero se boš vozil po (npr.) avtocesti...ne da bi (celotno pot) držal nogo na stopalki za plin.

... Frantz... če ima ...tale avto realne kilometre... bi bil nakup...

Sam sem lastnik podobnega vozila... (razlika) nimam ogrevanih sedežeu in imam tempomat pa veliko več kilometrou
Na vrh
Frantz
30 nov 2007, 11:26
Član #521
Prijavljen dne: 28 nov 2007, 23:15
Objav: 37
Zanima me KJE je tempomat, kaj dela pa vem ;)
Na vrh
Stiffler
30 nov 2007, 11:31
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
na levi strani volanskega obroča...
Na vrh
Stiffler
30 nov 2007, 11:33
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1644036#

tale...avto ima na volanskem obroču...na levi strani tempomat... na desni strani pa upravljalec radija...

Na vrh
Frantz
01 dec 2007, 12:30
Član #521
Prijavljen dne: 28 nov 2007, 23:15
Objav: 37
Danes sem si ogledal tale S80: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1729195#

Avto je lep, dobro ohranjen. Edino usnje na menjalniku, ročni in sredinskem naslonjalu je precej oguljeno. Kok bi stala menjava tega usnja? Aha, pa usnje na voznikovem sedežu je tudi precej "zmahano".

Razmišljam, da bi si vzel kar tega
Na vrh
Volvo. 4 life
01 dec 2007, 17:01
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Usnje je nekako 40 EUR po t.m. + delo!
Na vrh
S60R-Ocean Race
01 dec 2007, 19:27
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Ma V70 AWD če tebi bencinar pije 14L na 100Km ne vem kaj delaš s pedalom za plin res ne vem no. Že najmanj 5 polnih tankov je fotr preračunaval in poraba S60 T5 Geartronic 250 konjev je +- 2 deci 10 litrov!!! Pa se tastar tudi po AC ne vozi ravno 130 ampak krepko preko no razen po mestu res nima izpadov "kickdown-ov" ampak se vozi normalno. Za diesela se pa strinjam da je poraba od 6.5 do 8L.
Na vrh
Indo
01 dec 2007, 19:55
Član #344
Prijavljen dne: 24 maj 2007, 17:21
Objav: 9
avto (beri usnje) se po 139.000km ne oguli tako, kot si opisal...meni se zdi sumljivo malo km glede na stanje...
Na vrh
Volvo. 4 life
01 dec 2007, 22:20
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Ma V70 AWD če tebi bencinar pije 14L na 100Km ...Za diesela se pa strinjam da je poraba od 6.5 do 8L.


mogoče AWD, ne vem!?
Na vrh
Plesko
01 dec 2007, 22:56
Član #15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53
Objav: 937
Ne wem ne wem, kako lahko T5 pije samo 10l no je tudi odvisno kakšne vožnje, vndar se mi zdi 14l za v70awd čisto sprejemljivo saj tudi meni, pije od uča 10.5 do 11l pa se mi ne zdi veliko, je pa res da po večini mestne vožnje, relacija pa pride do 7l
Na vrh
S60R-Ocean Race
02 dec 2007, 01:24
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Smo že debatirali o porabi motorjev 2.4N/A vs. 2.3 Turbocharged. Zasnova motorjev je ista le da ima 2.3T5 veliko več navora in ga ni potrebno toliko stiskati da doseže željeno hitrost recimo pri mestni vožnji če imaš pač pri obeh primerkih enak način vožnje. Kolega ima letnik 2007 S60 2.4 N/A 140 konjev in sem zadnjič avto vozil poraba ( mestna ) je pa bila 12L tako da... Bo kar držalo. Če pa pri obeh stiskaš gas bo pa logično spil T5 kakšen liter več. Prav zdaj sem prišel domov iz primestne vožnje s T5 in sem resetiral porabo preden sem šel. Na koncu je bila 9.2L pa sem se vozil kar precej hitro. Po mestu pa se bolj kot ne držim nazaj in gasa ne stiskam do prednjega killerja za vodo in poraba ostaja v mejah normale. Ob "rush hour-ju" zjutraj ko je motor nesegret, semaforji, gužva se povzpne na 12L, normalna mestna pa tam od 10-11.5max. seveda NORMALNE vožnje brez tiščanja nad 3.000rpm. Nežno z plinom in avtomatika hitro menja in poraba se normalizira. Če pa seveda hočeš na vsakem semaforju Turbo-launch in Hondam pokazat da nimajo za burek pa normalno da je 15L ampak to pač ne smatram kot normalno vsakdanjo vožnjo čeprav ne rečem da me kdaj ne zgrabi ko kakšen prepotentem mulo v Hondi misli da je Boga za jajca zgrabl in mi nekaj kurbla ter navija tiste čričke japonske pred semaforjem.

[ Uredi 02 dec 2007, 01:27 ]
Na vrh
Volvo. 4 life
02 dec 2007, 09:18
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Pa še nekaj je, jaz ga NIKOLI ( beri nikoli ) ne vozim v D mode!
Na vrh
AljAž
02 dec 2007, 10:50
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
V 70 AWD je napisal(a): ...

Pa še nekaj je, jaz ga NIKOLI ( beri nikoli ) ne vozim v D mode!

V katerem pa? Mislim da je geartronic kljub vsemu narejen tako, da naj bi se 90% vozil v D mode!
Na vrh
Tadej
03 dec 2007, 09:39
Član #95
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54
Objav: 104
Frantz je napisal(a): ...

Danes sem si ogledal tale S80: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1729195#

Avto je lep, dobro ohranjen. Edino usnje na menjalniku, ročni in sredinskem naslonjalu je precej oguljeno. Kok bi stala menjava tega usnja? Aha, pa usnje na voznikovem sedežu je tudi precej "zmahano".

Razmišljam, da bi si vzel kar tega


Za imitacijo usnja okoli prestavne ročice sem spraševal na treh servisih. Cena se je gibala med 74 in 78€. Moja na L.99 je bila precej načeta. Naslon za roko je bil prav tako obrabljen. Oboje sem dal usnjarju za preoblečt/izdelat in morem rečt, da je "manšeta" okoli prestavne ročice takšna kot originalna le da je iz pravega usnja. Zamerim pa firmi da v serijo 80 daje materiale ki ne zdržijo 8 let.

Lep pozdrav,
Tadej
Na vrh
S60R-Ocean Race
03 dec 2007, 12:00
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Tadej je napisal(a): ...

Frantz je napisal(a): ...

Danes sem si ogledal tale S80: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1729195#

Avto je lep, dobro ohranjen. Edino usnje na menjalniku, ročni in sredinskem naslonjalu je precej oguljeno. Kok bi stala menjava tega usnja? Aha, pa usnje na voznikovem sedežu je tudi precej "zmahano".

Razmišljam, da bi si vzel kar tega


Za imitacijo usnja okoli prestavne ročice sem spraševal na treh servisih. Cena se je gibala med 74 in 78€. Moja na L.99 je bila precej načeta. Naslon za roko je bil prav tako obrabljen. Oboje sem dal usnjarju za preoblečt/izdelat in morem rečt, da je "manšeta" okoli prestavne ročice takšna kot originalna le da je iz pravega usnja. Zamerim pa firmi da v serijo 80 daje materiale ki ne zdržijo 8 let.

Lep pozdrav,
Tadej


Ah brez skrbi da zdrži 8 let pa ševeč. Samo ne 500.000km z uporabo "boli me K." najuriš po avtu nič ne bomo čuvali.
Na vrh
Tadej
03 dec 2007, 14:35
Član #95
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54
Objav: 104
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Tadej je napisal(a): ...

Frantz je napisal(a): ...

Danes sem si ogledal tale S80: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1729195#

Avto je lep, dobro ohranjen. Edino usnje na menjalniku, ročni in sredinskem naslonjalu je precej oguljeno. Kok bi stala menjava tega usnja? Aha, pa usnje na voznikovem sedežu je tudi precej "zmahano".

Razmišljam, da bi si vzel kar tega



Za imitacijo usnja okoli prestavne ročice sem spraševal na treh servisih. Cena se je gibala med 74 in 78€. Moja na L.99 je bila precej načeta. Naslon za roko je bil prav tako obrabljen. Oboje sem dal usnjarju za preoblečt/izdelat in morem rečt, da je "manšeta" okoli prestavne ročice takšna kot originalna le da je iz pravega usnja. Zamerim pa firmi da v serijo 80 daje materiale ki ne zdržijo 8 let.

Lep pozdrav,
Tadej


Ah brez skrbi da zdrži 8 let pa ševeč. Samo ne 500.000km z uporabo "boli me K." najuriš po avtu nič ne bomo čuvali.


Škoda da pri meni niso zdržali
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2] 3

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 36, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5975
najnovejši član: Dmhskcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete