|
|
Avtomatski menjalniki Pojdi na stran
[1]
2
3
... 11
12
13
|
|
S60R-Ocean Race | 08 maj 2007, 23:29 | |
| Član #22Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418 | Odprl sem temo o avtomatskih menjalnikih, v kateri lahko postavljate vprašanja o avtomatikih, če koga avtomatika zafrkava ali kaj ne dela, in splošna diskusija o njih. Ker sem se zadnji čas malo poglobil v ta specifičen del avtomobila, upam, da bom lahko na vsa vprašanja odgovoril ter pomagal pri kakšni tegobi, ki jo lahko s skupnim znanjem odpravimo. | Na vrh | |
Photopress | 08 maj 2007, 23:33 | |
| Član #115 Prijavljen dne: 05 dec 2006, 22:15 Objav: 61
| He, he, he... Kaj naj te vprašam? (tok, tok) - trkam ob les - zaenkrat ni problemov... ker ga še niso dobili v roke v Summit-u... Lahko le rečem, da ko se enkrat navadiš na tak menjalnik, ga boš v vsakem avtu, kjer ga ni, močno močno pogrešal... | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 08 maj 2007, 23:58 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| S tem se pa popolno strinjam | Na vrh | |
grimreaper | 09 maj 2007, 10:00 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| Kod mene ima jedna zanimljiva pojava, pa ako netko ima ideju...
Uglavnom, nakon kretanja unutar 200ak m cujem da nesto zastruze. Nije strasno, skroz tiho se cuje (ako je radio upaljen, ne primjeti se). E sad, ono sto je zanimljivo je da nije vezano za mijenjanje brzina (zna se dogodit cak i kad je mjenjac u N), i samo se jednom javi. Nakon toga nema nikakvih cudnih zvukova, mjenjac besprijekorno radi. Ima netko ideju? | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 09 maj 2007, 13:22 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| grimreaper je napisal(a): ...
Kod mene ima jedna zanimljiva pojava, pa ako netko ima ideju...
Uglavnom, nakon kretanja unutar 200ak m cujem da nesto zastruze. Nije strasno, skroz tiho se cuje (ako je radio upaljen, ne primjeti se). E sad, ono sto je zanimljivo je da nije vezano za mijenjanje brzina (zna se dogodit cak i kad je mjenjac u N), i samo se jednom javi. Nakon toga nema nikakvih cudnih zvukova, mjenjac besprijekorno radi. Ima netko ideju?
Grim to meni isto radi nakon hladnog paljenja u mom D5 i isto je kod otacovog T5.
Mislim da je to baš nešto vezano sa prenosima ili uljna pumpa mjenjača. Isto to sam na servisu pitao pa rekli su mi da to nije ništa.
| Na vrh | |
grimreaper | 09 maj 2007, 13:56 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| Znaci, nije nista strasno. Rekao mi je prijatelj da je to vjerojatno torque converter i da to nije nista strasno. Al ovo mi je prvi automatic, pa mi nije bas svejedno | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 09 maj 2007, 14:20 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Možda da je Converter. Možda da od početka nima dovoljno ulja i malo zaruži kad pumpa povuci. Ništa strašnega. | Na vrh | |
dRaKaR | 11 maj 2007, 00:29 | |
| Član #173 Prijavljen dne: 16 jan 2007, 12:10 Objav: 140
| Photopress je napisal(a): ...
Lahko le rečem, da ko se enkrat navadiš na tak menjalnik, ga boš v vsakem avtu, kjer ga ni, močno močno pogrešal...
Podpis!
S60R-Ocean Race je napisal(a): ... grimreaper je napisal(a): ...
Kod mene ima jedna zanimljiva pojava, pa ako netko ima ideju...
Uglavnom, nakon kretanja unutar 200ak m cujem da nesto zastruze. Nije strasno, skroz tiho se cuje (ako je radio upaljen, ne primjeti se). E sad, ono sto je zanimljivo je da nije vezano za mijenjanje brzina (zna se dogodit cak i kad je mjenjac u N), i samo se jednom javi. Nakon toga nema nikakvih cudnih zvukova, mjenjac besprijekorno radi. Ima netko ideju?
Grim to meni isto radi nakon hladnog paljenja u mom D5 i isto je kod otacovog T5. Mislim da je to baš nešto vezano sa prenosima ili uljna pumpa mjenjača. Isto to sam na servisu pitao pa rekli su mi da to nije ništa.
Jaz (tolčem na les) nisem še nič takega zaslišal... Samo trzne včasih pri pretikanju iz 1. v 2. ali pa iz 2. v 3... nič hujšega.
LP | Na vrh | |
al jarreau | 13 maj 2007, 13:17 | |
| Član #54 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08 Objav: 56
| Drakar, mene bi pa in me tudi moti, če trzne in trza, razen če misliš da je to normalno. Zato, ker jaz nisem vedel kakšne vrste trzanje je normalno, sem kupil avto z okvaro in se zajebal. To trzanje te lahko enkrat stane še pa še, tako kot mene in 3 tedne sem že brez avta zaradi obnovitve menjalnika. Sem pač tip, ki hoče da avto funkcionira tako kot mora. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 13 maj 2007, 23:30 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Dizli sicer ne menjavajo tako fino kot bencinarji, trzat pa vseeno ne sme. | Na vrh | |
dRaKaR | 13 maj 2007, 23:43 | |
| Član #173 Prijavljen dne: 16 jan 2007, 12:10 Objav: 140
| Mogoče sem se malo narobe izrazil, včasih zelo rahlo na grobo prešalta... to se zgodi zelo redko in mislim da je povezano z načinom vožnje... kako, pa še nisem ugotovil... | Na vrh | |
Mrky | 18 maj 2007, 12:48 | |
| Član #337 Prijavljen dne: 18 maj 2007, 12:22 Lokacija: Split, HR Objav: 45
| Nedavno sam kupio 850 2.5 20v s automatskim mjenjačem, ali bez TRACS-a. Ima li netko iskustva s takvim vozilom zimi?Konkretno: može li ovaj auto s dobrim zimskim gumama izvući na vrh brda ako je na cesti svježi snijeg? | Na vrh | |
volvo5er | 18 maj 2007, 13:45 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Kamor pride tisti s TRACSom pride tudi tisti brez njega, le malo bolj se mora voznik potruditi. Načeloma bi z dobrimi zimskimi gumami moral priti več ali manj povsod, no seveda pa ima vse svoje meje. Kamor prideš z vsakim drugim avtom na sprednji pogon boš tudi s tem (oziroma še dlje). | Na vrh | |
Mrky | 18 maj 2007, 14:46 | |
| Član #337 Prijavljen dne: 18 maj 2007, 12:22 Lokacija: Split, HR Objav: 45
| Moj stari 460 nije uvijek lako izlazio na kraj s takvim usponima, bez obzira na prednji pogon i nove zimske gume. Npr. Rogla je po svježem snijegu (i malo leda) znala biti problem, posebno makadam via Lukanja&Jurgovo. Nadam se da će s 850 (veća težina vozila + winter program mjenjača) to ići lakše. | Na vrh | |
volvo5er | 18 maj 2007, 14:57 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Jah da bo kaj bistveno bolje vseeno ne verjamem (za kaj več bi rabil 4×4), ampak znalo bi pa iti lažje, kolikor se jaz spomnim nisem nikoli imel večjih problemov z 850 po snegu (2.5 20V ročni menjalnik brez TRACSa). | Na vrh | |
AljAž | 18 maj 2007, 15:08 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Sicer OffTopic....samo glavna stvar so gume, (sama kvaliteta) in pa predvsem širina! Ožje je boljše. | Na vrh | |
Mrky | 18 maj 2007, 15:22 | |
| Član #337 Prijavljen dne: 18 maj 2007, 12:22 Lokacija: Split, HR Objav: 45
| volvo5er je napisal(a): ...
... kolikor se jaz spomnim nisem nikoli imel večjih problemov z 850 po snegu (2.5 20V ročni menjalnik brez TRACSa).
Hvala Volvo5er. To sam želio čuti.
| Na vrh | |
Blaž | 18 maj 2007, 15:29 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| Mrky, mislim, da ne bi smelo biti problemov - mene moja 740ica ni pustila kje v snegu (pa čeprav zadnji pogon in brez obtežitve) - se pravi bi 850ica mogla še bolje delat! Pa sem dosti prevozil po zasneženih cestah! Tako da brez skrbi da bo šlo - drugače pa verige! | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 19 maj 2007, 16:28 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Kaj tale tema je namenjena zimski vožnji&gumam&tehniki ali avtomatskim menjalnikom ter težave in vprašanja glede njih? To je pa že zelooo | Na vrh | |
Blaž | 21 maj 2007, 08:42 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
|
No nazaj k avtomatiki.
Glede cukanja pri prestavljanju po mojih izkušnjah mal že pocuka, ampak po moje so pri novejših avtomobilih to kar dobro poštimali!
Zdej ne vem, a ima volvo tudi ločeno zadevo s sklopkami in prestavlja parno oziroma neparno - se pravi, da so skupaj vezane 1, 3 in 5, ter 2 in 4 prestava? | Na vrh | |
Mrky | 21 maj 2007, 09:10 | |
| Član #337 Prijavljen dne: 18 maj 2007, 12:22 Lokacija: Split, HR Objav: 45
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ... Kaj tale tema je namenjena zimski vožnji&gumam&tehniki ali avtomatskim menjalnikom ter težave in vprašanja glede njih? To je pa že zelooo
Sorry. Kako sam novopečeni vlasnik automatskog mjenjača a ovdje kod mene snijeg je rijetkost, želio sam samo čuti nečije iskustvo. Ovaj topic učinio mi se najzgodniji za to. Isprika svima kojima su moji postovi zasmetali. | Na vrh | |
Blaž | 21 maj 2007, 09:13 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| @Mrky: že vredu, se samo opozori, da zaključmo z OTjem, o gumah itd, pa je že nekje ena tema!
Mene pa še vedno zanima tole:
Ali ima volvo tudi ločeno zadevo s sklopkami in prestavlja parno oziroma neparno - se pravi, da so skupaj vezane 1, 3 in 5, ter 2 in 4 prestava? | Na vrh | |
cleaner | 21 maj 2007, 09:58 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Nima. To, o cemer govoris, je DSG menjalnik in je izum VW. Gre pa za robotiziran menjalnik z dvema sklopkama in nima zveze z avtomatskimi menjalniki. Doslej so bili robotizirani klasicni menjalniki precej okorni zaradi pocasnega mehanizma, z dvema sklopkama pa so postali (baje) hitrejsi od soferjeve desne roke in udobnejsi od klasicnega avtomatika. Prav tako je ugodnejsa poraba goriva, ker ni vec izgub pri prenosu - pri klasicnem avtomatiku se prenos izvaja s pretakanjem olja preko planetnih zobnikov in je posledicno izkoristek v dolocenih rezimih voznje (pospesevanje, voznja v klanec) slabsi.
[ Uredi 21 maj 2007, 10:01 ] | Na vrh | |
Blaž | 21 maj 2007, 10:12 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| Se mi je zdel, da je to VWjeva pogruntavščina - ker golf GTI pretika res hitro in glatko s tem sistemom!
Škoda da ni tega v Volvotih (še)! | Na vrh | |
grimreaper | 21 maj 2007, 10:25 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| Volvo vec dela na DSGju | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 21 maj 2007, 14:59 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Napaka! DSG je samo brand name za VW-jev in Audijev menjalnik z dvema sklopkama, ki ga niso izumili oni ( no, radi bi, da bi bilo tako in ne jim verjet ). Tako imenovan avtomatik z dvema sklopkama so izumili Američani že zdavnaj in je tudi patent prijavljen v ZDA pod številko: United States Patent 6634247
Koga pa zanima, je pa za VW oz. Audi tale jaki "DSG" razvil nek francoz. Yeah, pure German engineering
Drugače pa bo "DSG" dobavljiv v Volvih S40/V50 konec 2007 v dizelskih variantah.
@Cleaner: Dobri avtomatiki ( nima veze ali DSG ali ne ) so že kar nekaj časa hitrejši od voznikove roke. Cca. 100 milisekund da menja med zobnikoma.
[ Uredi 21 maj 2007, 15:08 ] | Na vrh | |
cleaner | 21 maj 2007, 15:48 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Da menja med zobnikoma, že. Ampak da pa "župca" steče skozi in ti to občutiš je pa drugo ;) Šalo na stran, govora je o opaznem delayu pri prestavljanju v nižjo, ko ti pohodiš pedal in začne elektronika najprej razmišljat, kaj naj naredi, potem pa mora še izvesti proceduro, da se prestavljanje izvede lepo brez cukanja itd... verjamem da gre pri DSG to precej bolj bliskovito, pa čeprav ga je konstruiral Francoz. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 21 maj 2007, 15:59 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Cleaner, tudi DSG uporablja olje ( po tvoje je to župca če prav razumem ) kot primarni način delovanja kot popolnoma vsi avt. menjalniki, že zaradi Torque Converterja kateri premaguje navor motorja kot nek nemehanični medij prenosa moči če tega še nisi vedel. Fora dvojne sklopke je pa samo v tem, da ena deluje za trenutno prestavo v kateri se vozimo, druga pa je v naprej pripravljena za prestavo za katero računalnik "misli" da bo naslednja. Se pravi predpriprava. Ko se vozimo v tretji in držimo plin, menjalnik ima četrto prestavo že izbrano ter prestavljeno ampak prestava še ni v pogonu. Prestavi pa v četrto takrat, ko je krivulja navora in še nekih parametrov optimalna za menjavo prestave.
Recimo novi Porsche 911 Turbo šalter ima pospešek od 0-100Km/h 3.9sec, avtomatik, ki pa po mojih podatkih NI DSG, pa ima 3.7sec. Toliko o tem.
[ Uredi 21 maj 2007, 16:13 ] | Na vrh | |
AljAž | 21 maj 2007, 16:01 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| qL se sliš tale DSG. Bi blo za poizkusit! | Na vrh | |
grimreaper | 21 maj 2007, 16:11 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| Sigurno DSG ima torque converter? | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 67, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5968 najnovejši član: stewartsbiots |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|