Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Avtomatski menjalniki

Pojdi na stran  [1] 2 3 ... 10 11 12
Avtor objava
S60R-Ocean Race
08 maj 2007, 23:29 Predogled tiskanja
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Odprl sem temo o avtomatskih menjalnikih, v kateri lahko postavljate vprašanja o avtomatikih, če koga avtomatika zafrkava ali kaj ne dela, in splošna diskusija o njih. Ker sem se zadnji čas malo poglobil v ta specifičen del avtomobila, upam, da bom lahko na vsa vprašanja odgovoril ter pomagal pri kakšni tegobi, ki jo lahko s skupnim znanjem odpravimo.
Na vrh
Photopress
08 maj 2007, 23:33
Član #115
Prijavljen dne: 05 dec 2006, 22:15
Objav: 61
He, he, he... Kaj naj te vprašam? (tok, tok) - trkam ob les - zaenkrat ni problemov... ker ga še niso dobili v roke v Summit-u... Lahko le rečem, da ko se enkrat navadiš na tak menjalnik, ga boš v vsakem avtu, kjer ga ni, močno močno pogrešal...
Na vrh
S60R-Ocean Race
08 maj 2007, 23:58
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
S tem se pa popolno strinjam
Na vrh
AljAž
09 maj 2007, 09:45
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3764
Super, da bo znanje zbrano na enem mestu! Dodajam pa še nekaj linkov do tem, kjer se je že debatiralo o avtomatskih menjalnikih, da ne bomo po nepotrebnem izumljali tople vode:

Automatic/Manual

Kako z avtomatikom... 'Male skrivnosti'

(V40) Olje za avt. menjalnik

(S60) Rumena opozorilna lučka - črpalka

(V70, 2001) težave z menjalnikom Geartronic

(V70, automatic) ''Transmission service required''

[ Uredi 09 maj 2007, 09:53 ]
Na vrh
grimreaper
09 maj 2007, 10:00
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Kod mene ima jedna zanimljiva pojava, pa ako netko ima ideju...

Uglavnom, nakon kretanja unutar 200ak m cujem da nesto zastruze. Nije strasno, skroz tiho se cuje (ako je radio upaljen, ne primjeti se). E sad, ono sto je zanimljivo je da nije vezano za mijenjanje brzina (zna se dogodit cak i kad je mjenjac u N), i samo se jednom javi. Nakon toga nema nikakvih cudnih zvukova, mjenjac besprijekorno radi. Ima netko ideju?
Na vrh
S60R-Ocean Race
09 maj 2007, 13:22
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
grimreaper je napisal(a): ...

Kod mene ima jedna zanimljiva pojava, pa ako netko ima ideju...

Uglavnom, nakon kretanja unutar 200ak m cujem da nesto zastruze. Nije strasno, skroz tiho se cuje (ako je radio upaljen, ne primjeti se). E sad, ono sto je zanimljivo je da nije vezano za mijenjanje brzina (zna se dogodit cak i kad je mjenjac u N), i samo se jednom javi. Nakon toga nema nikakvih cudnih zvukova, mjenjac besprijekorno radi. Ima netko ideju?


Grim to meni isto radi nakon hladnog paljenja u mom D5 i isto je kod otacovog T5.

Mislim da je to baš nešto vezano sa prenosima ili uljna pumpa mjenjača. Isto to sam na servisu pitao pa rekli su mi da to nije ništa.
Na vrh
grimreaper
09 maj 2007, 13:56
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Znaci, nije nista strasno. Rekao mi je prijatelj da je to vjerojatno torque converter i da to nije nista strasno. Al ovo mi je prvi automatic, pa mi nije bas svejedno
Na vrh
S60R-Ocean Race
09 maj 2007, 14:20
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Možda da je Converter. Možda da od početka nima dovoljno ulja i malo zaruži kad pumpa povuci. Ništa strašnega.
Na vrh
dRaKaR
11 maj 2007, 00:29
Član #173
Prijavljen dne: 16 jan 2007, 12:10
Objav: 140
Photopress je napisal(a): ...

Lahko le rečem, da ko se enkrat navadiš na tak menjalnik, ga boš v vsakem avtu, kjer ga ni, močno močno pogrešal...


Podpis!

S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

grimreaper je napisal(a): ...

Kod mene ima jedna zanimljiva pojava, pa ako netko ima ideju...

Uglavnom, nakon kretanja unutar 200ak m cujem da nesto zastruze. Nije strasno, skroz tiho se cuje (ako je radio upaljen, ne primjeti se). E sad, ono sto je zanimljivo je da nije vezano za mijenjanje brzina (zna se dogodit cak i kad je mjenjac u N), i samo se jednom javi. Nakon toga nema nikakvih cudnih zvukova, mjenjac besprijekorno radi. Ima netko ideju?


Grim to meni isto radi nakon hladnog paljenja u mom D5 i isto je kod otacovog T5.

Mislim da je to baš nešto vezano sa prenosima ili uljna pumpa mjenjača. Isto to sam na servisu pitao pa rekli su mi da to nije ništa.



Jaz (tolčem na les) nisem še nič takega zaslišal... Samo trzne včasih pri pretikanju iz 1. v 2. ali pa iz 2. v 3... nič hujšega.

LP
Na vrh
al jarreau
13 maj 2007, 13:17
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
Drakar, mene bi pa in me tudi moti, če trzne in trza, razen če misliš da je to normalno. Zato, ker jaz nisem vedel kakšne vrste trzanje je normalno, sem kupil avto z okvaro in se zajebal. To trzanje te lahko enkrat stane še pa še, tako kot mene in 3 tedne sem že brez avta zaradi obnovitve menjalnika. Sem pač tip, ki hoče da avto funkcionira tako kot mora.
Na vrh
S60R-Ocean Race
13 maj 2007, 23:30
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Dizli sicer ne menjavajo tako fino kot bencinarji, trzat pa vseeno ne sme.
Na vrh
dRaKaR
13 maj 2007, 23:43
Član #173
Prijavljen dne: 16 jan 2007, 12:10
Objav: 140
Mogoče sem se malo narobe izrazil, včasih zelo rahlo na grobo prešalta... to se zgodi zelo redko in mislim da je povezano z načinom vožnje... kako, pa še nisem ugotovil...
Na vrh
Mrky
18 maj 2007, 12:48
Član #337
Prijavljen dne: 18 maj 2007, 12:22
Lokacija: Split, HR
Objav: 45
Nedavno sam kupio 850 2.5 20v s automatskim mjenjačem, ali bez TRACS-a. Ima li netko iskustva s takvim vozilom zimi?Konkretno: može li ovaj auto s dobrim zimskim gumama izvući na vrh brda ako je na cesti svježi snijeg?
Na vrh
volvo5er
18 maj 2007, 13:45
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Kamor pride tisti s TRACSom pride tudi tisti brez njega, le malo bolj se mora voznik potruditi. Načeloma bi z dobrimi zimskimi gumami moral priti več ali manj povsod, no seveda pa ima vse svoje meje. Kamor prideš z vsakim drugim avtom na sprednji pogon boš tudi s tem (oziroma še dlje).
Na vrh
Mrky
18 maj 2007, 14:46
Član #337
Prijavljen dne: 18 maj 2007, 12:22
Lokacija: Split, HR
Objav: 45
Moj stari 460 nije uvijek lako izlazio na kraj s takvim usponima, bez obzira na prednji pogon i nove zimske gume.
Npr. Rogla je po svježem snijegu (i malo leda) znala biti problem, posebno makadam via Lukanja&Jurgovo.
Nadam se da će s 850 (veća težina vozila + winter program mjenjača) to ići lakše.
Na vrh
volvo5er
18 maj 2007, 14:57
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Jah da bo kaj bistveno bolje vseeno ne verjamem (za kaj več bi rabil 4×4), ampak znalo bi pa iti lažje, kolikor se jaz spomnim nisem nikoli imel večjih problemov z 850 po snegu (2.5 20V ročni menjalnik brez TRACSa).
Na vrh
AljAž
18 maj 2007, 15:08
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3764
Sicer OffTopic....samo glavna stvar so gume, (sama kvaliteta) in pa predvsem širina! Ožje je boljše.
Na vrh
Mrky
18 maj 2007, 15:22
Član #337
Prijavljen dne: 18 maj 2007, 12:22
Lokacija: Split, HR
Objav: 45
volvo5er je napisal(a): ...

... kolikor se jaz spomnim nisem nikoli imel večjih problemov z 850 po snegu (2.5 20V ročni menjalnik brez TRACSa).


Hvala Volvo5er. To sam želio čuti.
Na vrh
Blaž
18 maj 2007, 15:29
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Mrky, mislim, da ne bi smelo biti problemov - mene moja 740ica ni pustila kje v snegu (pa čeprav zadnji pogon in brez obtežitve) - se pravi bi 850ica mogla še bolje delat!
Pa sem dosti prevozil po zasneženih cestah!
Tako da brez skrbi da bo šlo - drugače pa verige!
Na vrh
S60R-Ocean Race
19 maj 2007, 16:28
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Kaj tale tema je namenjena zimski vožnji&gumam&tehniki ali avtomatskim menjalnikom ter težave in vprašanja glede njih? To je pa že zelooo
Na vrh
Blaž
21 maj 2007, 08:42
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283


No nazaj k avtomatiki.

Glede cukanja pri prestavljanju po mojih izkušnjah mal že pocuka, ampak po moje so pri novejših avtomobilih to kar dobro poštimali!

Zdej ne vem, a ima volvo tudi ločeno zadevo s sklopkami in prestavlja parno oziroma neparno - se pravi, da so skupaj vezane 1, 3 in 5, ter 2 in 4 prestava?
Na vrh
Mrky
21 maj 2007, 09:10
Član #337
Prijavljen dne: 18 maj 2007, 12:22
Lokacija: Split, HR
Objav: 45
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Kaj tale tema je namenjena zimski vožnji&gumam&tehniki ali avtomatskim menjalnikom ter težave in vprašanja glede njih? To je pa že zelooo


Sorry.
Kako sam novopečeni vlasnik automatskog mjenjača a ovdje kod mene snijeg je rijetkost, želio sam samo čuti nečije iskustvo. Ovaj topic učinio mi se najzgodniji za to.
Isprika svima kojima su moji postovi zasmetali.
Na vrh
Blaž
21 maj 2007, 09:13
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
@Mrky: že vredu, se samo opozori, da zaključmo z OTjem, o gumah itd, pa je že nekje ena tema!

Mene pa še vedno zanima tole:

Ali ima volvo tudi ločeno zadevo s sklopkami in prestavlja parno oziroma neparno - se pravi, da so skupaj vezane 1, 3 in 5, ter 2 in 4 prestava?
Na vrh
cleaner
21 maj 2007, 09:58
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 492
Nima. To, o cemer govoris, je DSG menjalnik in je izum VW. Gre pa za robotiziran menjalnik z dvema sklopkama in nima zveze z avtomatskimi menjalniki. Doslej so bili robotizirani klasicni menjalniki precej okorni zaradi pocasnega mehanizma, z dvema sklopkama pa so postali (baje) hitrejsi od soferjeve desne roke in udobnejsi od klasicnega avtomatika. Prav tako je ugodnejsa poraba goriva, ker ni vec izgub pri prenosu - pri klasicnem avtomatiku se prenos izvaja s pretakanjem olja preko planetnih zobnikov in je posledicno izkoristek v dolocenih rezimih voznje (pospesevanje, voznja v klanec) slabsi.

[ Uredi 21 maj 2007, 10:01 ]
Na vrh
Blaž
21 maj 2007, 10:12
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Se mi je zdel, da je to VWjeva pogruntavščina - ker golf GTI pretika res hitro in glatko s tem sistemom!

Škoda da ni tega v Volvotih (še)!
Na vrh
grimreaper
21 maj 2007, 10:25
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Volvo vec dela na DSGju
Na vrh
S60R-Ocean Race
21 maj 2007, 14:59
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Napaka! DSG je samo brand name za VW-jev in Audijev menjalnik z dvema sklopkama, ki ga niso izumili oni ( no, radi bi, da bi bilo tako in ne jim verjet ). Tako imenovan avtomatik z dvema sklopkama so izumili Američani že zdavnaj in je tudi patent prijavljen v ZDA pod številko: United States Patent 6634247

Koga pa zanima, je pa za VW oz. Audi tale jaki "DSG" razvil nek francoz. Yeah, pure German engineering

Drugače pa bo "DSG" dobavljiv v Volvih S40/V50 konec 2007 v dizelskih variantah.

@Cleaner: Dobri avtomatiki ( nima veze ali DSG ali ne ) so že kar nekaj časa hitrejši od voznikove roke. Cca. 100 milisekund da menja med zobnikoma.

[ Uredi 21 maj 2007, 15:08 ]
Na vrh
cleaner
21 maj 2007, 15:48
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 492
Da menja med zobnikoma, že. Ampak da pa "župca" steče skozi in ti to občutiš je pa drugo ;)
Šalo na stran, govora je o opaznem delayu pri prestavljanju v nižjo, ko ti pohodiš pedal in začne elektronika najprej razmišljat, kaj naj naredi, potem pa mora še izvesti proceduro, da se prestavljanje izvede lepo brez cukanja itd... verjamem da gre pri DSG to precej bolj bliskovito, pa čeprav ga je konstruiral Francoz.
Na vrh
S60R-Ocean Race
21 maj 2007, 15:59
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Cleaner, tudi DSG uporablja olje ( po tvoje je to župca če prav razumem ) kot primarni način delovanja kot popolnoma vsi avt. menjalniki, že zaradi Torque Converterja kateri premaguje navor motorja kot nek nemehanični medij prenosa moči če tega še nisi vedel. Fora dvojne sklopke je pa samo v tem, da ena deluje za trenutno prestavo v kateri se vozimo, druga pa je v naprej pripravljena za prestavo za katero računalnik "misli" da bo naslednja. Se pravi predpriprava. Ko se vozimo v tretji in držimo plin, menjalnik ima četrto prestavo že izbrano ter prestavljeno ampak prestava še ni v pogonu. Prestavi pa v četrto takrat, ko je krivulja navora in še nekih parametrov optimalna za menjavo prestave.

Recimo novi Porsche 911 Turbo šalter ima pospešek od 0-100Km/h 3.9sec, avtomatik, ki pa po mojih podatkih NI DSG, pa ima 3.7sec. Toliko o tem.

[ Uredi 21 maj 2007, 16:13 ]
Na vrh
AljAž
21 maj 2007, 16:01
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3764
qL se sliš tale DSG. Bi blo za poizkusit!
Na vrh
grimreaper
21 maj 2007, 16:11
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Sigurno DSG ima torque converter?
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2 3 ... 10 11 12

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 16, Članov: 1 ...
Volvej ogleduje news.php

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 4683
najnovejši član: smukster
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 475
Prejšnje ankete