|
|
XC60 težave z avt. menjalnikom
|
|
denzo | 01 avg 2016, 16:23 | |
| Član #13284Prijavljen dne: 28 sep 2015, 18:39 Objav: 58 | Zdravo! Pri volvu XC60 D3 letnik 2010 imamo težave z avtomatskim menjalnikom. Ko je avto mrzel in ga daš v D (drive) avto "cukne", kot da bi pri ročnem menjalniku dal v prvo, držal zavoro ter naglo spustil sklopko. Ko je avto topel teh težav ni.. Mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo narobe? | Na vrh | |
Sverige | 01 avg 2016, 16:56 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Avto je na ravnem ali na hribu? Pri meni je to rukanje izginilo po menjavi olja. S tem da je bilo predhodno notri olje menjano šele cca 35k km, sem se vseeno odločil za ponovno menjavo pri Roku v Lescah. Preden menjaš karkoli bi prej poskusil z oljem. | Na vrh | |
denzo | 01 avg 2016, 17:26 | |
| Član #13284 Prijavljen dne: 28 sep 2015, 18:39 Objav: 58
| Avto je na ravnem.. Tudi sam sumim olje, bom poskusil z menjavo.. | Na vrh | |
Damijan | 02 avg 2016, 08:31 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Če boš menjaval olje, priporočam, da menjaš z original oljem za AISIN-Warner menjalnike, to je Toyotino olje. Dobiš na Toyota servisu.
Volvo olje za avtomatike je samo delni približek, zato je toliko težav. Pa ne samo pri Volvotu.
Sem že pisal o tem na forumu, amlo pobrskaj. | Na vrh | |
Sverige | 02 avg 2016, 11:02 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Jaz sem dal Mobil 3309....to naj bi bilo pravo olje.
| Na vrh | |
Damijan | 02 avg 2016, 12:42 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Pravo olje za? Piščanca ocvret???
Ne vem, a pišem v nerazumljivem jeziku al natipkane črke vidiš drugače kot jaz???
Napisal sem originalno olje, kot ga je uporabil proizvajalec menjalnika pri konstruiranju. Enak menjalnik, kot je v Volvotu se uporablja v kupu drugih avtomobilov različnih znamk. In vsaka znamka ima za svoj avto edino pravo olje. Pa povsod težave, samo pri Toyoti (skoraj) nič. Razlika je v gradaciji olja, saj so vsa ATF olja Typ III, Toyotino je pa Typ IV. | Na vrh | |
-joey- | 02 avg 2016, 13:23 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| Sverige je napisal(a): ...
Jaz sem dal Mobil 3309....to naj bi bilo pravo olje.
Res je ja to olje je predpisano s strani volva.
| Na vrh | |
AssKicker | 29 nov 2022, 08:03 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| V kolikor se komu dogaja podobno, oziroma tud ogret "butne" v D, ali R, je problem na mehatroniki. Obnova ne pomaga, oziroma reši začasno. Jaz sem pri sebi imel problem, in sem montiral novo mehatroniko, ter opravil posodobitev menjalnika. OD takrat naprej niti enkrat butnil. | Na vrh | |
alfasan | 29 nov 2022, 11:51 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 246
| Asskicker kater avto pa imaš, koliko kilometrov, kater menjalnik. Nekako po pogovorih kar nekam veliko avtomatikov crkne med 250.000 - 350.000 km.
| Na vrh | |
AssKicker | 04 dec 2022, 19:07 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| Imam S60 2012 letnik D5 215 konjev, pa 6 ganger avtomatik. Problem sem imel pri 300kkm, od popravila dalje imam 25kkm, pa v tem času ni bilo več problema. | Na vrh | |
alfasan | 11 dec 2022, 17:01 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 246
| Torej drži, da veliko avtomatikov crkne med 250.000 - 300.000. Toda zakaj? Življenjska doba avtomatskega menjalnika bi morala biti bistveno daljša.
[ Uredi 11 dec 2022, 17:02 ] | Na vrh | |
Volvej | 12 dec 2022, 18:52 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1553
| Kolikor jaz razumem mu je crknila zgolj mehatronika, kar je še daleč od tega da bi dejansko crknil menjalnik. Mehatronika pa verjetno crkne zaradi opilkov, ki se naberejo v njej. Bi pa bilo zanimivo videt dva enaka menjalnika, s tem da bi pri enem redno menjavali olje na 60.000 km, pri drugem pa bi bilo olje kao "lifetime". | Na vrh | |
eugene | 22 dec 2022, 13:21 | |
| Član #4110 Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31 Objav: 92
| Zrabi se konvertet. Pa oljna pumpa. In neke lamele do tudi notri. Verjetno bi tufi pomagalo če bi tej menjalniki imeli zamenljiv oljni filter, ne pa da moraš razdret menjalnik za ga menjat. Je pa tu na mestu kaj pomeni lifetime. Je to 300 k km? | Na vrh | |
Andrei | 26 dec 2022, 08:28 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 474
| Nekje sem zasledil, da je pojem lifetime opredeljen kot 160.000 km. Ne spomnim se vira. Me je pa to zanimalo zato, ker je olje v menjalniku pri nekaterih modelih "za vedno". Verjetno pač to pomeni, dokler ne crkne. | Na vrh | |
AssKicker | 27 dec 2022, 14:06 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| Lifetime pomeni nekje cca 200.000km, kar je nekako življenska doba avtomobila. Toliko pa zdrži avtomatik z enim oljem. Pri meni je bil problem verjetno v neservisiranju menjalnika, potem so pa nekje pri 250kkm menjali olje, in je zato zabilo mehatroniko. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 42, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5968 najnovejši član: stewartsbiots |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|