Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Mali oglasi
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

K: Volvo V70

Avtor objava
vtomo
10 nov 2021, 20:23 Predogled tiskanja
Član #2266
Prijavljen dne: 27 maj 2011, 19:06
Objav: 18
Zdravo

Svojega Volvo V50 bi želel posodobit na V70, cca. 2014 letnik.
Budget nekje do max 13K

Morda namerava kdo v kratkem prodat?
Kakšen nasvet na kaj je potrebno bit pazljiv?
Je tudi 4 valjna izvedba ok nad 200k km?
Je potrebno bit na kaj posebej pozoren pri nad 200k ter avtomatskim menjalnikom?

Kako se v zdi tale avto?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16806872&display=Volvo%20V70

Že v naprej hvala za morebitne nasvete.

Bodite lepo
Na vrh
alfasan
11 nov 2021, 08:00
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
Poglej podvozje amortizerje, zavore. Poglej enakomernost obrabe gum.
Ta avto je imel 3 vpoklice zaradi EGR, ali je odpravil težave, morda menjal EGR, elektronsko blokiral. Če je rekel, da ni težav (laže).
Kako dolgo ima avto. Praviloma se izogibaj takšnim, ki so lastniki manj kot leto, pa tudi 2 leti nista ok. Namreč takšni lastniki slabše vzdržujejo avte.
Olje v menjalniku bi moralo biti menjano vsaj 1x. Imeti mora neko potrdilo, da ga je menjal. Tudi če je olje menjal brez računa, mora imeti vsaj račun za olje. ČE ga ni menjal, bodo težave z menjalnikom nastopile bistveno prej kot bi sicer.
Če nima dokazila in bi vseeno imel avto lahko brez slabe vesti ponudiš krepko manj za avto.
Šobe in turbina nista problematična.
Težave so lahko pri porabi olja. Na koliko kilometrov je bilo menjano olje. Koliko olja je potrebno doliti. Če bo rekel, da nič (LAŽE!!!!). Vsi VEA motorji žrejo več olja kot starejši 5 valjniki. Kar sem uspel zaslediti po tujih forumih Dokler je to do 1 l na 10.000 km je to super. Jaz menjam olje na 20.000 in dolijem na 8000 km cca 2-3 dcl in na 16000 km cca. 2-3 dcl. pa ima avto 262.000 km.
Pri porabi več kot 0,5 l/1000km je napaka v motorju, kar so nekaterim odpravili v garanciji. Bilo je kar nekaj težav s tem, največ v angliji, če se prav spomnim tudi v Belgiji. Toda glede na to, da je prevozi preko 200.000 km zagotovo nima težav s prekomerno porabo olja.
Pri redkih se pojavi tudi porabljanje antifriza. Vprašaj, če ga je kdaj moral doliti. Če ga 1x letno dolije 0,2 dcl ni znak za alarm, ker so tudi pokrovčki lahko porozni itd.
Preglej avto, če je bil kaj poškodovan. Vprašaj, če bo rekel, da ni bili nič in boš našel kaj, je očitno lažnivec. Najprej preveri stekla letnice, spoje na plehovju, merilec laka, odpreš haubo in pogledaš z notranje strani. Danes sicer popravijo avto, da laik ne bo pogruntal, toda vseeno bodi previden.
Seveda tudi servisno knjigo poglej, če jo ima. ali pa račune. Tudi če je bil avto iz uvoza je dobil neke papirje zraven. Če nima nič, se zahvali in išči dalje.
Toliko od mene, pa uspešen nakup.






[ Uredi 11 nov 2021, 08:01 ]
Na vrh
vtomo
11 nov 2021, 12:46
Član #2266
Prijavljen dne: 27 maj 2011, 19:06
Objav: 18
Hvala za vse nasvete Alfasan!
Upoštevam vse navedeno...
Na vrh
vcc
11 nov 2021, 18:44
Član #12312
Prijavljen dne: 21 okt 2014, 19:49
Objav: 52
Imam v spominu, da se je tale (ali pa povsem enak - barva, motor, CE oznaka...) prodajal več let. Bodi pozoren, da ni kaj sumljivega.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 54, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete